Olipa taas näytelmä live NASAlta?

Anonyymi-ap

Avaruudesta saapui maahan näytekapseli jonka luotain lähetti kohti maata 108 000km päästä ja jatkoi matkaansa toiselle asteroidille...joopajoo!
Suora live lähetys hetkittäin rätisi ja HD lähetyksen taso oli kuvaltaan heikompaa kuin vhs-taso ja se kuva oli maapallolta tehtyä lähetystä studiossa?...
Maisemassa tilanne oli avutonta nyhräämistä lukita se kohde, vaan tärkeää oli aikaansaada toiminnan tuntua joten kuva harhaili loputtomasti?

Edes teoriassa toiminnalle ei ole mitään perusteita, koska maapallo on samanikäinen kun keksitty näytekohde! Milloin ne tiedemiehet tajuaa katsoa jalkojensa alle kun kävelevät maapallon hiekassa ja kivikossa????

14

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman ikäinen, mutta laattatektoniikan ja eroosion takia alkuperäistä pintaa ei enää ole missään. Vanhinkin löydetty kallioperä on n. 300 000 000 vuotta nuorempaa kuin Bennu.
      Kannattaako ottaa noin vahvasti kantaa asiaan, mitä ei ymmärrä?

• Anonyymi

Natsit suunitteli Saturn V raketin Apolloohjelmaan! Hyvä natsiNasa.

• Anonyymi

Tuskimpa tuolta mitään ihmeellistä löytyy, alkuaineet ovat kaikkialla maailmankaikkeudessa samoja ja samanlaisia, vain niiden määrien suhde vaihtelee

• Anonyymi

Koko hommasta jäi melkoinen jälkimaku. Tupellusta ja esitystä ja ne jäljet. Ihan kuin nosturin jäljet jolla mötikkä oli laitettu hiekalle.
      Oliko tämäkin HollyWood tuotanto!

• Anonyymi

Tuo esitys live oli niin järkyttävää paskaa! ihan keksitty ja ohjattu lähetys.

• Anonyymi

Jätti moka. Kapsele kuumentu laskussa niin että kaikki kiinostava höyrysty ja tuhoutui!
      Elämän lähteet takuulla tuhottu!

• Anonyymi

Kapseleissa on lämpökilpi, eivätkä molekyylit kovin helposti tuhoudu. Jos molekyyli on kestänyt Bennun pinnalla, niin kyllä se kestää laskeutumisenkin, etenkin kun se on suojattuna kapselissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapseleissa on lämpökilpi, eivätkä molekyylit kovin helposti tuhoudu. Jos molekyyli on kestänyt Bennun pinnalla, niin kyllä se kestää laskeutumisenkin, etenkin kun se on suojattuna kapselissa.

Sösssööösn sössöööö. Nasa itse kertoi että lämmönhallinta petti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sösssööösn sössöööö. Nasa itse kertoi että lämmönhallinta petti!

Ja linkki siihen?

• Anonyymi

Karmee teatteri ja käsikirjoitus! Noloin ikinä!
      Amatööri juontajat puettuna NASA paitaan on vitsien äiti, kaskun eivät olleet lääkäritakeissa ja stetoskoopit harteilla?

• Anonyymi

Harmaa tukkainen mies ja hymyilevä nainen kertovat tapahtumaa. Diplomit vain puuttui seiniltä....

• Anonyymi

Oli mekoinen teatteri!

• Anonyymi

Nasa osaa sen teattrin tekemisen hyvin!...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe