Onnellisuus toisen puolesta.

Onhan se kiva, kun voi löytää omasta elämästään onnellisuutta. On saanut jotain hyvää aikaan elämäänsä...

Mutta se, että näkee toisen ihmisen huomaavan jotain, mitä itse ei aikanaan ole ehkä hoksannut, tai kyennyt tekemään...tai whatever...

Siitä tulee kyllä ihan saakelinmoisen hyvä ja onnellinen fiilis. Euforia. Ainakin mulle...

Tiedän itsekin tehneeni yhtä jos toista, mutta siinä tietyssä hetkessä sitä ei edes tajua. Mutta muistan sen, miten ympärillä oltiin onnellisia. Kehuttiin, tsempattiin, jopa yli-innostuttiin. Se riemu ja onnellisuus ympärillä...se kannattaa ottaa vastaan. 😁👍 Se on sitä onnellisuutta.

Juu, olrn nyt onnellinen. 😊

64

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rahakin on zellainwen, että mitä enemmän sitä on sitä pienemmälle se näyttää kuin eräässä hyvässä komediaelokuvassakin: karhukin näyttää pienelle jos sitä kaukaa katzwelee.
      bnh

      • Anonyymi

        Ei se rahakaan aina auta siihen tosi rakkauteen jos ihmisestä puhutaan


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18027264U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sun selitys oli taas… sekava. Mitä yritit sanoa?

      • Ei siihen tarvitse jumittua, jos ei sanaistu...keep on going..


    • Palstakamu

      En tajunnut mitään tuosta aloituksesta.

      • Ei tarvisekaan. 😊

        Jotkut hiffaa ja joitakin koskettaa, jotkut miettii mitä ihmettä? Mutta ei se haittaa....😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei tarvisekaan. 😊

        Jotkut hiffaa ja joitakin koskettaa, jotkut miettii mitä ihmettä? Mutta ei se haittaa....😁

        Minun silmään näyttää siltä, että tunnet olosi onnelliseksi. Sitten hattivatit heittivät sinut blenderiin, jonka jälkeen Dissemössö rätkäistiin palstalle.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minun silmään näyttää siltä, että tunnet olosi onnelliseksi. Sitten hattivatit heittivät sinut blenderiin, jonka jälkeen Dissemössö rätkäistiin palstalle.

        Aika hyvä visio... 😁

        Nautin tunteista... nyt tässä yhteydessä ne on hyviä ja siemailen niitä täysin sieraimin ja posket täynnä, koska seuraavat voi vaatia veronsa, eli eivät ole yhtä hyviä..😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Aika hyvä visio... 😁

        Nautin tunteista... nyt tässä yhteydessä ne on hyviä ja siemailen niitä täysin sieraimin ja posket täynnä, koska seuraavat voi vaatia veronsa, eli eivät ole yhtä hyviä..😁

        Hyvistä hetkistä kannattaa nauttia :)


    • Kiva et oot onnellinen. Mä saan ite ainakin hyvää mieltä myös toisten onnellisuudesta ja tykkään myös ilahduttaa ihmisiä ja tehdä heidät iloisiksi ja onnellisiksi jos mahdollista. Ja joo onhan se mukavaa huomata jostain että hän ymmärtää olla onnellinen jostain mistä ei ite samassa tilanteessa niin onnellinen ymmärtänyt olla.🙂.

      • Vilpittömyys näkyy läpi... nyt sen tiedän. 😀


      • Disseisback kirjoitti:

        Vilpittömyys näkyy läpi... nyt sen tiedän. 😀

        Se on hyvä niin.🙂.


    • Anonyymi

      Onpa kaunis sydän sinulla!

      • Kauneus tässätapauksessa kokian aisteissa.. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kauneus tässätapauksessa kokian aisteissa.. 😊

        Nokia, Nokian. Makia, Makian.

        Kokija, Kokijan.

        :D autokorrektööristä, päivää.


    • Anonyymi

      Nyt on joku nainen leiponut disselle pullaa ja disse on tietenkin heti taas rakastunut :) onnea vaan lemmen ohdakkeiselle polulle :)

      -harmiseikirj-

      • Ihan ilman pullia ollaan ja oikeastaan muutaman kiitoksensanan päässä...jotka minusta tuntuu kohteliaisuudelle siitä mitä tämä ihminen on itsessään.

        Eikä mitään muuta kuin juuri tänä kesänä kehkeytynyttä ystävyyttä 😄

        Upea ihminen.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ihan ilman pullia ollaan ja oikeastaan muutaman kiitoksensanan päässä...jotka minusta tuntuu kohteliaisuudelle siitä mitä tämä ihminen on itsessään.

        Eikä mitään muuta kuin juuri tänä kesänä kehkeytynyttä ystävyyttä 😄

        Upea ihminen.

        💕💕


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ihan ilman pullia ollaan ja oikeastaan muutaman kiitoksensanan päässä...jotka minusta tuntuu kohteliaisuudelle siitä mitä tämä ihminen on itsessään.

        Eikä mitään muuta kuin juuri tänä kesänä kehkeytynyttä ystävyyttä 😄

        Upea ihminen.

        Kyllä ei voi käyttää noin vahvaa sanaa jos ei ole pullaa leivottu! ihan kiva riittää jos ei leivo sulle pullaa :D

        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ei voi käyttää noin vahvaa sanaa jos ei ole pullaa leivottu! ihan kiva riittää jos ei leivo sulle pullaa :D

        -harmis-

        No toisaalta en oo kyselkyt mitä duunaa? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toisaalta en oo kyselkyt mitä duunaa? 😄

        😂😂


    • Ihana lukea tällaista 😊 Täytyy sanoa, että sinulla on upea kyky tuntea syvästi. Hieno ominaisuus pystyä noin vahvasti myötäelämään toisen ihmisen onnen tunteessa!

      • ehkä hän ei edes tiedä miten onbekas hän on.

        Mutta toisaalta hän voi ehkä joskus hiffatakin, että itse hän aiheutti kaiken hyvän 😊

        Mut se ei ole edellytys tälle mun fiilikselle. 😊

        Ja voit toki säkin saada tästä hyvää fiilistä...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        ehkä hän ei edes tiedä miten onbekas hän on.

        Mutta toisaalta hän voi ehkä joskus hiffatakin, että itse hän aiheutti kaiken hyvän 😊

        Mut se ei ole edellytys tälle mun fiilikselle. 😊

        Ja voit toki säkin saada tästä hyvää fiilistä...😁

        Toivotaan, että hän hiffaa ennemmin tai myöhemmin 😊

        En utele asiasta enempää, tyydyn vain nauttimaan hyvästä fiiliksestä, kun saa lukea jonkun toisen hyvistä fiiliksistä 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Toivotaan, että hän hiffaa ennemmin tai myöhemmin 😊

        En utele asiasta enempää, tyydyn vain nauttimaan hyvästä fiiliksestä, kun saa lukea jonkun toisen hyvistä fiiliksistä 🤗

        Enkä kertoiskaan... sillä ei ole merkitystä aiheeseen. 😊

        Olen ollut aiemminkin iloinen toisten puolesta, mutta nyt tajusn olrvsni oikeasti onnellinen. Tekee niin hiton gutaa. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Enkä kertoiskaan... sillä ei ole merkitystä aiheeseen. 😊

        Olen ollut aiemminkin iloinen toisten puolesta, mutta nyt tajusn olrvsni oikeasti onnellinen. Tekee niin hiton gutaa. 😁

        Juu sen huomaa aika selkeästi 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Juu sen huomaa aika selkeästi 😄

        Mä oon kieltänyt 35 vuotta tunteita, tai vaihtanut niitä muihin. Nyt moni tälläinen koettu joko vetää ihan sfääreihin tai totaalisen lattiaan...

        Tänään välillä ylöspäiiiin. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon kieltänyt 35 vuotta tunteita, tai vaihtanut niitä muihin. Nyt moni tälläinen koettu joko vetää ihan sfääreihin tai totaalisen lattiaan...

        Tänään välillä ylöspäiiiin. 😄

        Tunteista on lupa nauttia täysillä, joten anna mennä vain 🤗 Silloin, kun uskaltaa antautua tunteiden riepoteltavaksi, voi löytää jotain sellaista, mitä ei muuten olisi koskaan ollut mahdollista löytää.


      • Aletheias kirjoitti:

        Tunteista on lupa nauttia täysillä, joten anna mennä vain 🤗 Silloin, kun uskaltaa antautua tunteiden riepoteltavaksi, voi löytää jotain sellaista, mitä ei muuten olisi koskaan ollut mahdollista löytää.

        No välillä jotain mukavaakin...😊

        Ymmärrän senkin, ettei nämä aina ole näin kivoja.. 🙄

        Mutta kyllä näistä hyvistä pitää rrpiä kaikki. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No välillä jotain mukavaakin...😊

        Ymmärrän senkin, ettei nämä aina ole näin kivoja.. 🙄

        Mutta kyllä näistä hyvistä pitää rrpiä kaikki. 😄

        Näinpä juuri. Elämässä kyllä riittää yleensä niitä vastamäkiäkin, joten silloin, kun on hyvä fiilis, siitä pitää repiä kaikki irti 😊


    • Anonyymi

      Ihana aloitus :)

      • No rehellinen. 😊

        Opin psljon kun koen kaikenlaista...😁


    • Ilo ja onnellisuus tarttuu, kun antaa sille mahdollisuuden. Pyyteetön antaminen ja auttaminen (fyysinen, henkinen tuki) antaa usein myös antajalle. Nauti tunteesta ja onnittelut sille toiselle onnelliselle osapuolelle myös. 😉

      • Jännä fiilis.. nautin toki. 😊

        Mun on vaan pitänyt käydä läi oma tunteminen omista elämän tspahtumista ja nyt sit toisten. 🙃

        Step by step...😄


    • Mä luulen, että ymmärrän mitä ajat takaa, vaikka kuvaus oli... aika ympäripyöreä, ilmeisen tarkoituksellisesti. Mutta joo, kyllä mä voin samaistua tohon fiilikseen, mitä kuvailet. Se on mahtava fiilis ja valitettavan harvinainen koettava, mikä ehkä on enemmän taas ittestä kiinni, hoksottimet ei ole hereillä arjen pyörteissä tai jotain.

      • Oikeastaan monen naisoletetun puolesta tämä ei ollut lainkaan hepreaa.

        Kertoo paljon siitä mihin me miehet kasvetaan...tai kasvettiin...nykyiset poijaat lähtee ihan eri lähtökohdista.. näkeehän sen jo kiekkojutuistskin...

        😃


    • Anonyymi

      Hienoa olla onnellinen, ihan mistä syystä tahansa.

      Jotenkin vaan tulee näistä dissen höpinöistä joskus mieleen parikin puolituttua/ sukulaisjuoppoa, jotka ovat kovin ylitunteellisia. Tai pitää sanoa siis olivat. Viina on jo vienyt hautaan.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Mies saa olla herkkä. Myös ilman viinaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies saa olla herkkä. Myös ilman viinaakin.

        Toki saa. Puheenparresta oli vain kysymys. Se mitä dissen ajatuksenjuoksusta (tai sen ilmaisusta) tulee itselleni ensimmäiseksi mieleen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki saa. Puheenparresta oli vain kysymys. Se mitä dissen ajatuksenjuoksusta (tai sen ilmaisusta) tulee itselleni ensimmäiseksi mieleen.

        -keinovaginamies-

        Ehkä ne juopot halusivat sanoa jotain, mitä eivät selvinpäin kyenneet. Samaahan se toi viinamieskin pauhaa...vain kännissä voi puhua tms...

        Ja ymmärrän tavallaan hyvin... minua pidetään usein kännisenä ukkona tai naisena, homona tms. 😆


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ehkä ne juopot halusivat sanoa jotain, mitä eivät selvinpäin kyenneet. Samaahan se toi viinamieskin pauhaa...vain kännissä voi puhua tms...

        Ja ymmärrän tavallaan hyvin... minua pidetään usein kännisenä ukkona tai naisena, homona tms. 😆

        No toinen näistä kyllä oli niin herkkää niin herkkää
        selvinpäinkin, jos sen joskus selvinpäin pääsi tapaamaan.

        Toinen oli tosissaan tuollainen perinteinen kännissä tunteilija. Selvin päin koetti esittää jotain muuta, mutta kaikkihan sen tiesi minkälainen mussu se oli. Nuorempana paljon kaatoi naisia tuolla kännissä avautumisella, vanhempana ei enää toiminut. Naiset fiksuuntui?

        Ykkönen taisi oikeasti olla niin herkkä ja tasapainoton, ettei kestänyt elämää selvinpäin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ehkä ne juopot halusivat sanoa jotain, mitä eivät selvinpäin kyenneet. Samaahan se toi viinamieskin pauhaa...vain kännissä voi puhua tms...

        Ja ymmärrän tavallaan hyvin... minua pidetään usein kännisenä ukkona tai naisena, homona tms. 😆

        Niin ne, jotka sua semmoisena pitää, ne ite ne tunteet kieltää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toinen näistä kyllä oli niin herkkää niin herkkää
        selvinpäinkin, jos sen joskus selvinpäin pääsi tapaamaan.

        Toinen oli tosissaan tuollainen perinteinen kännissä tunteilija. Selvin päin koetti esittää jotain muuta, mutta kaikkihan sen tiesi minkälainen mussu se oli. Nuorempana paljon kaatoi naisia tuolla kännissä avautumisella, vanhempana ei enää toiminut. Naiset fiksuuntui?

        Ykkönen taisi oikeasti olla niin herkkä ja tasapainoton, ettei kestänyt elämää selvinpäin.

        -keinovaginamies-

        Kuningasalkoholi tuo esiin tunteita, mitkä hippaseekin merkitsevästi pintaa...

        Olet sinäkin ssunailloissa joko itkeskrllyt jotain, tai todistanut kun joku äijä itkeskelee...

        Mä rn ainakaan ole ollut yksissäkään saunailloissa, jossa joku ei "murtuis", josain vaiheessa...

        Tai no... nuorempien kanssa ei tarvitse kaatokänniäkään...riittää vaikka harkkojen jälkeen pukukoppi ja kysymys, mikä mätti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne, jotka sua semmoisena pitää, ne ite ne tunteet kieltää.

        Ehkä jokin samaistuminen...siis oliko se projisoiminen tapahtuu...

        Mua pidetään juoppona täällä, kun pistelen tälläisiä juttuja kehiin...samoin kun peukalo osuu ohi...

        No nyttenkin vois osua ohi hyvinkin...tein ke ilta-tämä aamu 108 vapaana olevasta tunnista 769,5 töitä...tai olin töissä...se on yli 64% työpaikalla vietettyä aikaa... siinä voi laskea mitä vietin kotona ja voi miettiä miten...


      • Disseisback kirjoitti:

        Ehkä jokin samaistuminen...siis oliko se projisoiminen tapahtuu...

        Mua pidetään juoppona täällä, kun pistelen tälläisiä juttuja kehiin...samoin kun peukalo osuu ohi...

        No nyttenkin vois osua ohi hyvinkin...tein ke ilta-tämä aamu 108 vapaana olevasta tunnista 769,5 töitä...tai olin töissä...se on yli 64% työpaikalla vietettyä aikaa... siinä voi laskea mitä vietin kotona ja voi miettiä miten...

        69,5 tuntia siis. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        69,5 tuntia siis. 😁

        😜😝


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        69,5 tuntia siis. 😁

        Vastuu on kuulijalla!


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kuningasalkoholi tuo esiin tunteita, mitkä hippaseekin merkitsevästi pintaa...

        Olet sinäkin ssunailloissa joko itkeskrllyt jotain, tai todistanut kun joku äijä itkeskelee...

        Mä rn ainakaan ole ollut yksissäkään saunailloissa, jossa joku ei "murtuis", josain vaiheessa...

        Tai no... nuorempien kanssa ei tarvitse kaatokänniäkään...riittää vaikka harkkojen jälkeen pukukoppi ja kysymys, mikä mätti...

        Muutaman kerran olen ollut tilanteessa juuri tämän kakkosen kanssa (joskus nuorena) joka on lähtenyt noille linjoille.

        Mitäs siinä teet? Neutraalisti koetat ottaa osaa?

        Pääosin pyrin välttelemään ihmistyyppiä joka jotenkin radikaalisti muuttuu kännissä vs. selvin päin. Ja kolmenkympin jälkeen en muista tilanne/seuruetta jossa näitä känniavautumisia olisi tullut.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastuu on kuulijalla!

        Tai lukijalla tässä tapauksessa.. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tai lukijalla tässä tapauksessa.. 😄

        😁😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran olen ollut tilanteessa juuri tämän kakkosen kanssa (joskus nuorena) joka on lähtenyt noille linjoille.

        Mitäs siinä teet? Neutraalisti koetat ottaa osaa?

        Pääosin pyrin välttelemään ihmistyyppiä joka jotenkin radikaalisti muuttuu kännissä vs. selvin päin. Ja kolmenkympin jälkeen en muista tilanne/seuruetta jossa näitä känniavautumisia olisi tullut.

        -keinovaginamies-

        No sä olet varmaan eri ikäryhmää....

        Mä saatan olls ollut siinä taitteessa..

        Pelasin äijäjoukkueessakin nuorempana... ne nauroi vaan kännitoilsiluilleen ja vertasivat lääkkeitään.

        Uho oli kyllä kova...joku ksljaa pummimaan tulleen kervshattu heitettiin baarin ovesta ja tiedotettiin kovaan ääneen etyä kannattaa lähteä itse sitä etsimään, tai viskataan perästä...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sä olet varmaan eri ikäryhmää....

        Mä saatan olls ollut siinä taitteessa..

        Pelasin äijäjoukkueessakin nuorempana... ne nauroi vaan kännitoilsiluilleen ja vertasivat lääkkeitään.

        Uho oli kyllä kova...joku ksljaa pummimaan tulleen kervshattu heitettiin baarin ovesta ja tiedotettiin kovaan ääneen etyä kannattaa lähteä itse sitä etsimään, tai viskataan perästä...🙄

        Luulen että olemme likipitäen saman ikäisiä, hieman eri luonteisia vaan.

        Minähän olen enemmänkin koneiden ja eläinten kannalla kuin ihmisten :) Ne hoitavat hommansa kun niitä rakastaa, eivätkä ala turhanpäiväisiin kännäilyihin ja avautumisiin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että olemme likipitäen saman ikäisiä, hieman eri luonteisia vaan.

        Minähän olen enemmänkin koneiden ja eläinten kannalla kuin ihmisten :) Ne hoitavat hommansa kun niitä rakastaa, eivätkä ala turhanpäiväisiin kännäilyihin ja avautumisiin.

        -keinovaginamies-

        No mä oon 45...

        Muakin toki kiehtoo vehkeet ja elukat...jotenkin...

        Mutta ei se seuraa määrää...


      • Joo. No ei oo psljoa eroa, ei..

        Ehkä sitten seura noin muuten on ollut vaan erilaista...

        Mä liikuin isäpsppojen kanssa pelihommissa jonkinverran..

        Ja aiksnaan jengi nuortui 10-15 vuodells, kun omsnikäiset lopetti...

        Tuli nuorempia isukkeja...


    • On kyllä totta, että on ihana iloita vaikka toisen onnistumisesta. - Se lämmittää aina äidin sydäntä, kun lapset pääsevät tavoitteisiinsa. Erityisesti, jos he ovat itse olleet skeptisiä onnistumisensa mahdollisuuksiin. - Tänään kuulin veljentytöltäni aivan loistavia uutisia. Ihan huimia. Ja iloitsen sekä hänen menestyksestään että siitä, kun hän viitsi laittaa siitä tiedon tädilleen. 🤗

    • Anonyymi

      Onnea onnea onnea vaan punainen tupa ja perunamaa! :)

    • Anonyymi

      Sade peittää onnellisten jäljet -kuuluu sanonta.

      • Eipä se olekaan kuin hetki....


    • Pieni palstailu, en jaksa nyt muuta. Oot kyllä ihan huippu tyyppi🥰

    • Anonyymi

      pohdituttaa itseä että siis pitäisikö mennä jonnekin opettamaan jotain teinityttöjäkin tekemään itse omia videopelejä, ehkä en todellakaan jaksaisi teinityttöjen höpötyksiä paljoa kuunnella.

      Pelejä-musiikki: https://www.bing.com/videos/search?q=zztop viva las vegas videos&FORM=VIRE0&mid=472283460AE03A2EF97E472283460AE03A2EF97E&view=detail&ru=/search?q=zztop viva las vegas

      oho pitkä linkki

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki on varmasti kiinni siitä mitä pitää onnistuneena suorituksena? Js onnistuu pissaamaan pönttöön ilman ruikkimista reunoille, se voi olla jonkun mielestä hyvä suoritus. Toiset taasen ajattelevat jos onnistuisi paskomaan pönttöön jättäen kaikki jätökset toisille, jo se riittää onnen tunteeseen.

      AV

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe