Kommenttipyyntö Mikkojuhanille

Anonyymi-ap

Arvoisa tahtomattasi Palstajohtajaksi nimetty Mikkojuhan,

Voisitko lukaista seuraavat kolme artikkelia ja kommentoida niiden pohjalta:

a) Mitä itse ajattelet näiden kahden (Iida ja Archie) suhteesta?

b) Miten Archie sinun tulkintasi mukaan näkee Iidan seksuaalisuuden? (Kyseisten artikkelien perusteella)?

c) Mitä hyvää ja mitä huonoa (vaikutusten kannalta) näet tavassa, jolla kyseiset tiedotusvälineet käsittelevät näiden kahden suhdetta?

Tässä artikkelit:

https://www.seiska.fi/kotimaa/loukattu-iida-vainio-tilittaa-skandaalisuhteestaan-seiskalle-miksi-teit-nain-archie/1120380

https://www.is.fi/viihde/art-2000009880779.html

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b081829-27da-41de-a693-7ce080311385

Max. 15 p
(huom. feministinen arviointi)

🦄

12

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löv is in da air.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­­m­­f­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mä luen nuo ja mietin asiaa ja kommentoin sitten kunnollisesti kun oon hetken pohtinut asiaa.🙂.

    • Anonyymi

      Onko tämä yksisarvinen v.ttuilualoitus?

    • Miksi ton Iidan huuli näyttää siltä kuin sillä olisi herppes.

    • Eniten tuossa pelottaa Mikon puolesta tuo feministiseen asteikkoon perustuva pistearviointi tuossa lopussa 😁 aloituksen motiivin lisäksi.

    • Anonyymi

      Nyt on se tasoinen aloitus, ettei vaan olisi feikkiallekirjoitus. Joku taas haluaa eripuraa, liekö haluaa ikävää huomiota pois itsestään?

      Mikkikselle nostan hattua, hyvä ja asiallinen vastaus.

      • Saattaa olla feikkikin mutta jos on niin kyllä oikee yksisarvinen sen ilmasee sitten aikanaan. Eikä mun mielipiteet tuosta asiasta kuitenkaan muuttuis oli kyseessä oikea tai väärä. Ikäväähän se on jos joku yrittää kylvää riitaa ja eripuraa feikki aloituksilla matkimalla toisia mutta ei se kyllä yllättäis yhtään.🙂.


    • Sä et helppoja kyllä kysele mutta ehkä se kuuluu näihin vastentahtoisen palstajohtajan velvollisuuksiin nää aseman tuomat varjopuoletkin vastata hankaliin kysymyksiin.😄.

      A) No henkilökohtasesti heidän suhde ei mua kiinnosta ja ottaen huomioon kyseessä olevat henkilöt ja heidän "amnattinsa" lööppijulkkiksina ei voi millään välttyä ajatukselta että tässä on mukana myös ihan tahallista huomionhakua ja "skandaalin" aiheuttamista. Ei heidän suhteensa ainakaan mitenkään millään tasolla terveeltä ja hyvältä parisuhteelta kuulosta enkä oikein usko että olisivat yhdessä jos eivät molemmat olis julkkisammattilaisia. Voihan asia toisinkin olla mutta suuresti epäilen.

      B) Näkeekö se sillä mitään omaa seksuaalisuutta edes tai välittääkö se siitä yhtään mitään. Ei ainakaan noiden juttujen perusteella vaan enemmän se kuulostaa hyväksikäytöltä ja ei siinä mitään kunnioitusta, arvostusta tai kiinnostusta toista ja toisen seksuaalisuutta kohtaan tai siihen mikä toisesta tuntuisi hyvältä tai mistä toinen nauttisi ollenkaan kuulosta olevan.

      C) No en tiedä onko siinä mitään hyvää. Huonoa on ainakin se että nuo jutut antaa varsinkin nuorille ketkä heitä ja heidänlaisiaan seuraa ja jopa fanittaa niin todella vääristyneen ja sairaankin kuvan parisuhteesta, seksistä, seksuaalisuudesta ja toisen ihmisen kunnioittamisesta, arvostamisesta, hänestä välittämisestä ja oikein kohtelemisesta.

      Toivottavasti vastaukset ovat tyydyttävällä tasolla. Näin mä nuo kysytyt asiat näin aika nopsaan läpikäytynä näkisin.😀.

      Vastentahtoinen palstajohtajanne Mikkojuhan.🙂.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista.

        "Sä et helppoja kyllä kysele mutta ehkä se kuuluu näihin vastentahtoisen palstajohtajan velvollisuuksiin nää aseman tuomat varjopuoletkin vastata hankaliin kysymyksiin.😄."

        Vastaaminen on vapaaehtoista ja siitä voi kieltäytyä.

        "A) No henkilökohtasesti heidän suhde ei mua kiinnosta ja ottaen huomioon kyseessä olevat henkilöt ja heidän "amnattinsa" lööppijulkkiksina ei voi millään välttyä ajatukselta että tässä on mukana myös ihan tahallista huomionhakua ja "skandaalin" aiheuttamista. Ei heidän suhteensa ainakaan mitenkään millään tasolla terveeltä ja hyvältä parisuhteelta kuulosta enkä oikein usko että olisivat yhdessä jos eivät molemmat olis julkkisammattilaisia. Voihan asia toisinkin olla mutta suuresti epäilen."

        Tässä kysyttiin "mitä ajattelet", mutta arviointi koskee enemmän perusteluita kuin itse väittämää.

        Ehdotuksesi huomionhausta on uskottava vain Archien näkökulmasta. Kolmannen artikkelin viittaus Pamela Andersoniin ja hänen ex-mieheensä osoittaa, että naisen seksuaalisuuden käsittely mediassa sillä tavoin kuin sitä käsiteltiin Andersonin kohdalla ja nyt Iida Vainion kohdalla aiheuttaa Vainion uralle todennäköisemmin haittaa kuin hyötyä. Archien uraa se voi sen sijaan buustata.

        Hyvä huomio, ettei suhde ole terve.

        Arviointi: 2/5

        "B) Näkeekö se sillä mitään omaa seksuaalisuutta edes tai välittääkö se siitä yhtään mitään. Ei ainakaan noiden juttujen perusteella vaan enemmän se kuulostaa hyväksikäytöltä ja ei siinä mitään kunnioitusta, arvostusta tai kiinnostusta toista ja toisen seksuaalisuutta kohtaan tai siihen mikä toisesta tuntuisi hyvältä tai mistä toinen nauttisi ollenkaan kuulosta olevan."

        Huomasit tämän tärkeän seikan, josta media VAIKENEE.

        Ihan oikeasti: jos joku possuilee, muiden ihmisten velvollisuus on sanoa hänelle, että älä possuile. Seksi on muutakin kuin SINUN (=possuilijan) genitaalisi. Kaikki muu on kiusaamiseen osallistumista.

        Arviointi: 7/5

        "C) No en tiedä onko siinä mitään hyvää. Huonoa on ainakin se että nuo jutut antaa varsinkin nuorille ketkä heitä ja heidänlaisiaan seuraa ja jopa fanittaa niin todella vääristyneen ja sairaankin kuvan parisuhteesta, seksistä, seksuaalisuudesta ja toisen ihmisen kunnioittamisesta, arvostamisesta, hänestä välittämisestä ja oikein kohtelemisesta."

        Huonot puolet on lueteltu tiivisti ja kattavasti.

        Hyviä puolia ei ole eritelty. Viimeisin artikkeli oli kriittinen, ja sellaisten lukeminen tekee hyvää, oli aihe mikä tahansa.

        Epäselväksi jää, miksi kriittinen näkökulma jää paitsioon iltapäivälehdissä. Eikö se muka ole viihdyttävää? Eikö aivojen ja sydämen käyttö ole palkitsevaa ja sitä kautta viihdyttävää?

        Arviointi: 3/5

        "Toivottavasti vastaukset ovat tyydyttävällä tasolla. Näin mä nuo kysytyt asiat näin aika nopsaan läpikäytynä näkisin.😀."

        Kokonaisarvosana: 12/15 = 0,8 eli kasi. Vastaus oli hyvällä tasolla.

        Kokonaisarvosananne johdosta Feministinen Palstakomitea on myöntänyt Teille:

        ✨Palstan Ylijohtajan arvonimen✨

        Onnittelut! 💐

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista.

        "Sä et helppoja kyllä kysele mutta ehkä se kuuluu näihin vastentahtoisen palstajohtajan velvollisuuksiin nää aseman tuomat varjopuoletkin vastata hankaliin kysymyksiin.😄."

        Vastaaminen on vapaaehtoista ja siitä voi kieltäytyä.

        "A) No henkilökohtasesti heidän suhde ei mua kiinnosta ja ottaen huomioon kyseessä olevat henkilöt ja heidän "amnattinsa" lööppijulkkiksina ei voi millään välttyä ajatukselta että tässä on mukana myös ihan tahallista huomionhakua ja "skandaalin" aiheuttamista. Ei heidän suhteensa ainakaan mitenkään millään tasolla terveeltä ja hyvältä parisuhteelta kuulosta enkä oikein usko että olisivat yhdessä jos eivät molemmat olis julkkisammattilaisia. Voihan asia toisinkin olla mutta suuresti epäilen."

        Tässä kysyttiin "mitä ajattelet", mutta arviointi koskee enemmän perusteluita kuin itse väittämää.

        Ehdotuksesi huomionhausta on uskottava vain Archien näkökulmasta. Kolmannen artikkelin viittaus Pamela Andersoniin ja hänen ex-mieheensä osoittaa, että naisen seksuaalisuuden käsittely mediassa sillä tavoin kuin sitä käsiteltiin Andersonin kohdalla ja nyt Iida Vainion kohdalla aiheuttaa Vainion uralle todennäköisemmin haittaa kuin hyötyä. Archien uraa se voi sen sijaan buustata.

        Hyvä huomio, ettei suhde ole terve.

        Arviointi: 2/5

        "B) Näkeekö se sillä mitään omaa seksuaalisuutta edes tai välittääkö se siitä yhtään mitään. Ei ainakaan noiden juttujen perusteella vaan enemmän se kuulostaa hyväksikäytöltä ja ei siinä mitään kunnioitusta, arvostusta tai kiinnostusta toista ja toisen seksuaalisuutta kohtaan tai siihen mikä toisesta tuntuisi hyvältä tai mistä toinen nauttisi ollenkaan kuulosta olevan."

        Huomasit tämän tärkeän seikan, josta media VAIKENEE.

        Ihan oikeasti: jos joku possuilee, muiden ihmisten velvollisuus on sanoa hänelle, että älä possuile. Seksi on muutakin kuin SINUN (=possuilijan) genitaalisi. Kaikki muu on kiusaamiseen osallistumista.

        Arviointi: 7/5

        "C) No en tiedä onko siinä mitään hyvää. Huonoa on ainakin se että nuo jutut antaa varsinkin nuorille ketkä heitä ja heidänlaisiaan seuraa ja jopa fanittaa niin todella vääristyneen ja sairaankin kuvan parisuhteesta, seksistä, seksuaalisuudesta ja toisen ihmisen kunnioittamisesta, arvostamisesta, hänestä välittämisestä ja oikein kohtelemisesta."

        Huonot puolet on lueteltu tiivisti ja kattavasti.

        Hyviä puolia ei ole eritelty. Viimeisin artikkeli oli kriittinen, ja sellaisten lukeminen tekee hyvää, oli aihe mikä tahansa.

        Epäselväksi jää, miksi kriittinen näkökulma jää paitsioon iltapäivälehdissä. Eikö se muka ole viihdyttävää? Eikö aivojen ja sydämen käyttö ole palkitsevaa ja sitä kautta viihdyttävää?

        Arviointi: 3/5

        "Toivottavasti vastaukset ovat tyydyttävällä tasolla. Näin mä nuo kysytyt asiat näin aika nopsaan läpikäytynä näkisin.😀."

        Kokonaisarvosana: 12/15 = 0,8 eli kasi. Vastaus oli hyvällä tasolla.

        Kokonaisarvosananne johdosta Feministinen Palstakomitea on myöntänyt Teille:

        ✨Palstan Ylijohtajan arvonimen✨

        Onnittelut! 💐

        🦄

        Kiitos paljon olen todella ylpeä ja iloinen voidessani nöyrästi vadtaanottaa myöntämänne kunnianosoituksen.(syvä kumarrus). Tämä palaute tuntuu myöskin hyvältä vaikka vielä hieman parannettavaakin jäi arvioinnin joidenkin osa-alueiden suhteen mutta olen saavuttamaani tulokseen tyytyväinen koska elämässä on aina tilaa kasvaa ja kehittyä ja parantaa omaa itseään ja tuntemustaan tärkeistä asioista. Aion vastaisuudessakin jatkaa itseni ja ymmärrykseni kehittämistä nöyrästi palautteenne ja viisaat neuvonne mielessäni.🙂.

        Vastentahtoinen palstaylijohtaja Mikkojuhan.🤗.


    • Anonyymi

      Tuollainen voi tuntua tyttöjen mielestä hauskallle jos itse kuin;: kelluu vedessä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe