Mitä tuollaiseen voisi sanoa, avopuoliso jutun mukaan sanonut ettei mikään ole tuolle naiselle mahdonta. En kyllä keksi mitä itse sanoisin asiasta kuultuani, varmaan vain että "No just", eikä melko pitkään aikaan kyllä kehtaisi pusutella:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009885172.html
-harmiseikirj-
Olisin sanaton
19
332
Vastaukset
Mä luulen kyllä että sen verran tehokkaasti on hampaansa ja suunsa pessy ettei tuntus kyllä missään. Ensin varmaan olisin että niin mitä teit? Sitten taitaisin nauraa hieman ja sitten kävisi niin kovasti toista sääliksi että olis pakko lohduttaa, halata ja antaa pusu ja sanoo ettei tuo mua ainakaan haittaa mä kyllä pusuttelen sua mielellään jatkossakin.😂.
- Anonyymi
Ei kyllä voisi varmaan vuoteen pusutella kun aina tulisi mieleen mitä siellä suussa on pyörinyt. Vähän sama kuin paljon käytetyissä naisissa, ilettää, ei pysty :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä voisi varmaan vuoteen pusutella kun aina tulisi mieleen mitä siellä suussa on pyörinyt. Vähän sama kuin paljon käytetyissä naisissa, ilettää, ei pysty :D
-harmiseikirj-No jokaisella on omat inhotuksen aiheensa oli sillä tunteella sitten mitään tekemistä todellisuuden kanssa tai ei niin ikävältähän se tuntuu. Itseä ei nuo mainitut aiheet häiritsisi ollenkaan. Ihmiset on tässäkin erilaisia.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No jokaisella on omat inhotuksen aiheensa oli sillä tunteella sitten mitään tekemistä todellisuuden kanssa tai ei niin ikävältähän se tuntuu. Itseä ei nuo mainitut aiheet häiritsisi ollenkaan. Ihmiset on tässäkin erilaisia.🙂.
On se hurja. Entäs sähköiskut? Oletko saanut naisesta sähkköiskua pusutellessa? Voin kertoa että voi ihan tukevan tällin saada ja oikein pelottaa milloin se taas tulee törröhuulineen iskuja jakelemaan :D
On se hurja. Entäs sähköiskut? Oletko saanut naisesta sähkköiskua pusutellessa? Voin kertoa että voi ihan tukevan tällin saada ja oikein pelottaa milloin se taas tulee törröhuulineen iskuja jakelemaan :D
-harmiseikirj-No jostain syystä tuppaan saamaan staattisensähkön sähköiskuja(ehkä mä oon niin sähkönen tapaus.😄.) monestakin paikkaa myös toisista ihmisistä välillä niin että joo oon saanut en vaan muista että oonko pusutellessa huuliin saanut en muista ainakaan. Ja sehän kertoo vaan siitä että naisen ja sun välillä on niin sanotusti "kipinää".😀.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No jostain syystä tuppaan saamaan staattisensähkön sähköiskuja(ehkä mä oon niin sähkönen tapaus.😄.) monestakin paikkaa myös toisista ihmisistä välillä niin että joo oon saanut en vaan muista että oonko pusutellessa huuliin saanut en muista ainakaan. Ja sehän kertoo vaan siitä että naisen ja sun välillä on niin sanotusti "kipinää".😀.
Minä en saa useinkaan mutta naisista pari kertaa tärähtänyt ihan kunnolla, toinen tuo pusutusjuttu ja toinen oli yksi kaunis kaupan kassa kun ojensi vaihtorahoja.
-harmisrikirj- Anonyymi kirjoitti:
Minä en saa useinkaan mutta naisista pari kertaa tärähtänyt ihan kunnolla, toinen tuo pusutusjuttu ja toinen oli yksi kaunis kaupan kassa kun ojensi vaihtorahoja.
-harmisrikirj-Jep. Asia on itseä jopa joskus hieman ärsyttänyt kun jatkuvasti jostain räpsii varsinkin talvella niitä tulee oon huomannut.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Asia on itseä jopa joskus hieman ärsyttänyt kun jatkuvasti jostain räpsii varsinkin talvella niitä tulee oon huomannut.🙂.
Fleece-ja muita tekokuitukamppeita kannattaa välttää ja heilua vähemmän :D
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/201802212200761795
Fleece-ja muita tekokuitukamppeita kannattaa välttää ja heilua vähemmän :D
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/201802212200761795
-harmiseikirj-Vaatetus vaikuttaa tosiaan se on täysin totta. Ehkä mä sitten myös oon heiluvampaa sorttia kuin keskiverto ihminen (väittäisin kyllä päinvastaista koska oikeasti oon hyvinkin rauhallinen.) ite mieluummin ajattelen että oon vaan niin sähköinen tyypoi hyvässä mielessä että se näin ilmenee.😀.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Hämmästyin että sinulla on intiimejä kokemuksia naisista. Palstasta on saanut sen mielikuvan, että et ole koskaan seurustellut, vaan valinnut kulkea omia polkuja jo nuoresta saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmästyin että sinulla on intiimejä kokemuksia naisista. Palstasta on saanut sen mielikuvan, että et ole koskaan seurustellut, vaan valinnut kulkea omia polkuja jo nuoresta saakka.
On sitä toisinaan todettava että oli oikeassa, siksi voi joskus tehdä pienen kokeilun vahvistaakseen säännön.
-harmiseikirj- - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18030374v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Millainen ihminen syö sohvan välistä lattialle pudonnutta epämääräistä ja vielä sellaista minkä epäilee olleen koiran suussa?
Just. Ihan samaa ajattelin. En voisi kuvitellakaan eläväni moisen yksilön kanssa parisuhteessa.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Just. Ihan samaa ajattelin. En voisi kuvitellakaan eläväni moisen yksilön kanssa parisuhteessa.
Ihan samoin ajattelin minäkin!
- Anonyymi
Miksihän ihmeessä tuo on pitänyt kertoa julkisesti. En kyllä ilkeäisi kellekään kertoa.
- Anonyymi
Voihan Oukki Doukki...Hämmentävää on kyllä enemminkin se, että vasta illalla leivotulla omenapiirakan puolikkaalla yritettiin makua suusta hälventää...Ehkä siksi toipumisprosessikin oli jutun mukaan vielä kesken...
- Anonyymi
Siis jutun mukaan...Oukki Doukeissa on kyllä niin voimakas maku, että olisi kai voinut edes kielenpäällä maistaa ja varmistaa...No, sattuuhan noita. Ei kyllä tulisi mieleen eläinten vilteiltä, tai lattioilta suuhun laittaa mitään...Eri juttu, jos jossain kaapin tasolla, tai pöydälle jäänyt.
- Anonyymi
gaggamies, bhyväö jos tietokone muodostaiszi jotain tai nella-nainen :ÖDS
tai... dismies.. dissestästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853588Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33861En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30790- 43785
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen59732Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3716- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87666