Suhteen punainen vaate

Anonyymi-ap

27

326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluatko tehdä referaatin linkin sisällöstä?

      Iltalehden on vähän juorulehtiä. En halua maksaa sellaisten lukemisesta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Otsikko on jo itsessään referaatti. Siitä selviää asian ydin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko on jo itsessään referaatti. Siitä selviää asian ydin.

        Laita jotain esimerkkejä punaisista lipuista. En minäkään arvaa sisältöä otsikosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita jotain esimerkkejä punaisista lipuista. En minäkään arvaa sisältöä otsikosta.

        ⛳ aloittaja on uusavuton. Siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ⛳ aloittaja on uusavuton. Siinä.

        Eikun siis 💃🤣


    • Epärehellisyys.

      Ihan sama, mikä ihmissuhde on kyseessä. Epärehellisyys karkoittaa minut.

    • Anonyymi

      Väkivalta, rikollisuus, päihdeongelma tai muu addiktio johon ei hae apua, Pettäminen. Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen.

      • Anonyymi

        Kahviaddikteja on paljon.


    • Anonyymi

      Yhden asian kiihkoilu, naivius,

    • Anonyymi

      tuli mieleen että jos joku tyttöjen tekemä pewli, niiin pitää kokeilla sellaist

    • Anonyymi

      Pituus alle 175cm, pitkäaikaistyötön, pieniä lapsia, asuu liian kaukana, ei luottotietoja.

    • Anonyymi

      Mikä tahansa teko, joka lopettaa luottamuksen kumppaniin, on alertti suhteessa. Tällaisia asioita voi olla lukematon määtä.

    • Anonyymi

      Onhan niitä paljonkin, mutta kaikkien kirjottaminen on liian aikaavievää. Sanotaan nyt vaikka todella rajusti yleistäen, että kaikenlainen väkivaltainen käytös, pakkomielteinen tai riippuvainen käytös, impulsiivinen käytös, manipuloiva käytös, komenteleva tai dominoiva käytös, laskelmoiva ja kylma käytös ja muut tuollaiset.

    • Anonyymi

      Ihan kaikki yleisesti ottaen hyväksymättömät asiat, valehtelu, pettäminen jne. liian värikkään seksuaalimenneisyyden paljastuminen, psykopatia ja narsismioireet. Melkein kaikki asiat jotka toisi mieleen miten helppoa ja mukavaa oli elää sinkkuna.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Minulla on putinismi red flag. Sairaan väkivaltakoneiston ihaileminen kertoo ihmisestä pelkkää huonoa.


      • Minullekin
        ” hyväksymättömät asiat, valehtelu, pettäminen jne. liian värikkään seksuaalimenneisyyden paljastuminen, psykopatia ja narsismioireet.”

        Kyllä nämä minut karkottaa kuin myös kummalliset seksuaali fantasiat kyllä pitää etäällä ei kiinnosta kovin käytetty mieskään.😀ei minua innosta mieskään joka seksuloin saman sukupuolen. Mieti mikä kaksin vertainen ongelma.


        Omani menneisyys tapahtui niin lyhyellä ajalla että opin nopeasti 3 kertaa eksyy vähän kummallisiin poluihin riitti kovin sinisilmäisenä uskoa kaikkea ja juoda levottomasti kun minut vietiin heti kun täytin 18 vuotta juomaan.

        Naisilla tulee lyhyessä aikaa aikamoinen satsi lyhyessä aikaan .


    • Anonyymi

      äkkipikainen, ilkeä ja mustasukkainen. Salaa menojaan ja katoaa "töihin". Yrittää erottaa minut ystävistäni. Vähättelee, alistaa ja pilkkaa minua tuttavien seurassa.

    • Anonyymi

      Niitä on todella paljon, mutta huomaan ne ennenkuin aloitan suhdetta. Sen sijaan suhteen aikana en keksi mitään yhtä ainoaa punaista vaatetta, jonka vuoksi lopettaisin suhteen. Tai no, tietyt rikokset.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Pettäminen, mielisairaudet, väkivalta, manipulointi, jokin paha riippuvuus, täysin erilaiset arvot, mitäänsaamattomuus, likaisuus jne.

    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus ja epäluottamus. Noi on sellaisia että luottamus täytyy olla täysipainoisessa suhteessa mun mielestä ja silloin ei ole aihetta esim. mustasukkaisuuteen. Jos luottamusta ei ole, ei ole suhdettakaan.

      • Anonyymi

        Just näin!


    • Anonyymi

      Jos kävisi ilmi, että kumppani äänestäisi punavihreää roskasakkia niin suhde loppuu välittömästi. En siedä pummeja ja laiskoja sitten yhtään.

      • Anonyymi

        Eli et siedä persuja


    • Anonyymi

      Liika sekaantuminen elämääni. Pitää olla oma reviiri, enkä tarkoita mitään ulkopuolisia suhteita vaan tapaani toimia ja elää. En halua tekemisiäni selitellä silloin kun niistä ei ole hänelle mitään haittaa eikä hyötyä.
      Pettäminen toki, pelkään jo tautejakin. Yleiseen valehtelemiseen olen tottunut, puhuuko töissäkään hetikään kaikki totta, Ei, puhvat vähän mitä sattuu.
      En tosin suoran lopeta mistään, no väkivaltaisuudesta en tiedä kun en ole kokenut. ehkä siitä lähtisin äkkiä. Yleensä muista ensin aisaa puidaan ja riidellään. Jos siitä ei sopimista ja muutosta tule niin se on sitten siinä.

    • Anonyymi

      Jos miehellä on ollut enemmän kuin KAKSI naista.

    • Kaikenlainen petturuus, väkivalta, rikollinen mieli, päihdeongelmat, narsismi, lapseni huono kohtelu, epäterve itsekkyyden taso, kyvyttömyys henkiseen läsnäoloon, kaikenlainen ääriajattelu, hidastempoisuus, huono hygienia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe