Honka vei voiton vaikka se ois kuulun Lahen ihanille pojille!!!Parempi jäi hopealle :( Grantin ja Luhtasen kannalta harmi...Mut Namika pysyy silti sydämessä
Miesten mestaruus väärään osotteeseen!!!
7
451
Vastaukset
- balkychicken #4
...ihan oikeesees paikkaan tuo voitto meni!! HYVÄ
HONKA...! vaikka ite en honkalainen ookkaa.. =)- Julle#5
honka on paras!!! honka ansaitsi tuon voiton vai mitä??? varsinkin viimeiset minuutit oliva varsinaista tappelua levypalloista ja muutenkin...
- spiral
oisin iteki toivonu et lahti voittas... se viimenen lahes pelattu peli oli kyl tosi jännä. ois nyt lahti voittanu... en oo kyl mikään suuri lahti-fanikaan, mut lahti ennemmin ku honka...
- eagle
pelkkiä ostojoukkueita ovat molemmat. ainoa oikea kunnon koripallojoukkue on
KTP!!! ...katsokaahan tilastoja ja perinteitä, eikä ole rahalla kasattu porukka. kaikilla on
sopimukset myös ensi kaudeksi ja kunhan hongalta rahat loppuu niin
kotkalaiset ovat valmiita ottamaan suomen parhaan koripalloseuran
viitan harteilleen. pitkästä aikaa!! - *Kotka*
eagle kirjoitti:
pelkkiä ostojoukkueita ovat molemmat. ainoa oikea kunnon koripallojoukkue on
KTP!!! ...katsokaahan tilastoja ja perinteitä, eikä ole rahalla kasattu porukka. kaikilla on
sopimukset myös ensi kaudeksi ja kunhan hongalta rahat loppuu niin
kotkalaiset ovat valmiita ottamaan suomen parhaan koripalloseuran
viitan harteilleen. pitkästä aikaa!!Hyvä Kotka ja KTP!!
- i
Jep
- koristyttö
oon lahtelai ja tuttuja pelaa namikassa vaikka ite SBG.ssä tta lahelle se voitto ois kuulunu.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272