Onnistuin pilaan upeen tarralenkkari aloituksen kuvalla eilisestä lounassalaatista.🤬🤬🤣😆😂. Joten laitetaan tähänkin siis nyt oikee kuva. https://aijaa.com/zibk5h
Väärä kuva!!! =)=)=)
6
207
Vastaukset
Ajattelinkin ensin, että oli joku läppä vaan kun ensin hehkutetaan tarralenkkareita ja kun avaa kuvan, niin siellä on vaan salaattia😆😂 oli hassu.
Mutta upeet kengät on kyllä, siitä ei pääse yli eikä ympäri👌🏻✨Juu nauratti se vähän itteekin kun ajattelin että olis toisaalta voinu olla hauska läppä just.😀. Niin ja kiitos kehuista.🙂.
- Anonyymi
copy-paste virhe näppäimet painaa vääriä nappuloita näppylöimistötä.
aikaa ei riitä kaikkeen, olen viikon myöhässä normaaleista aikatauluistani, koska tuli oltua mökillä kesällä paljon, pitää kiristää aikatauluja vähän. - Anonyymi
Harmis ei nyt tarttunut tuohon. Missä se luuhaa? Ei yhtään kurppa- aloitustakaan🙄 nyt on jotain pahasti pielessä..pitäisikö soittaa 112💩
- Anonyymi
Ihan hieno kuva mutta nuo juuri tyypillisen epäkäytännöllinen. Jos itse olisin kenkätehtailija tekisin kengän jossa tarran vastinosa olisi kengässä pituussuunaisesti varvasosasta ylöspäin. Sitten olisi ikäänkuin pitkä lieve jossa tarra ja joka vain ikäänkuin luonnostaan taittuisi siihen vastinosaan, sillä lähinnä säädettäisiin kireyttä niin että voi laittaa löysälle jolloin on helppo laittaa jalkaan ihan seisaaltaan tai jos haluaa niin sitten voi vetää tiukemmalle. Eikös wursti ollut ompelualan ihmisiä? Alkaisi tekemään tuollaisia tarralenkkareita, kukaan muu maailmassa ei varmaan tee niin olisi helppo tienata miljoonia :)
-harmiseikirj-Saattaisipa siinä olla ideaakin mutta mä kyllä luulen että sitä on joskus jossain hyödynnetty jo kun on sen verran erilaisia tarrakiinnitys ratkaisuja itekin nähnyt mutta ainahan on olemassa mahdollisuus ettei näin oo ja vaikka oliskin joitain tai joku ei se vielä välttämättä estä idealla tienaamasta.🙂.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881960Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991212Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53824Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60769- 53704