Utsjoen kunnanjohtajaksi hakemus laitettu.

Kyllä annoin TAKUUN, että MINÄ ISTUN KUNTALAISTEN PUOLESTA VANKILASSA jos KUNNANJOHTAJANA vääriä päätöksiä teen!

Ihmisoikeudet on minun LEMPI ASIOITA ja suorastaan rakastan tehdä ihmisten hyväksi asioita!

En pystynyt paskempaa takuuta antamaan, mutta jos läpi menen niin kyllä asiat hoituu ja en minä Inarin kunnasta paskaa ole tehnyt vaan he joiden mielestä MINÄ EN YMMÄRRÄ MISTÄÄN MITÄÄN!

Hullu on hän joka Utsjoella sanoo : Tuo ei tule tänne KUNNANJOHTAJAKSI säätämään asioita!

Inarin kunnassa olisin pystynyt samaan, mutta EN OMISTA AUTOA joten en niin HULLU OLE, että työsyrjintä tappelut aloitan jonku AUTON TAKIA jota en omista!

Toivotaan, että Utsjoen kunnanjohtajaksi kelepaan!

21

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää osata saamea ja olla väh korkeakoulututkinto..

• Suomea Utsjoen kunnassa on aina puhuttu mulle, mutta keskenään he on puhuneet saamea joka on normaalia kaks kielisessä yhteisössä.
        Ei Utsjoki vielä ole itsenäinen, mutta jos on tarkoitus auttaa itsenäiseksi niin silloin olen oikealla paikalla ja suoritan samalla diplomaatti näytön ja saan diplomaatin viran, koska hoidan velvotteen joka petsamolaisille annettiin.

• Minun suvussa olis ollut tuollaisia vaikka kuinka paljon, mutta miksihän he ei ole hakeneet?

Minä hain ja näin turvasin oman selustan eli olen yrittänyt auttaa niin, kuin on sovittu.

Olen nuorempia Petsamosta evakkoon jääneitä sukuja jotka Inarin ja Utsjoen kuntiin asutettu.
        Edustan vain itseäni en koko sukua, koska KAIKKI toiset jotka on minun ikäluokkaa ja lapsiani vanhempia ovat käyneet AMMATTIKOULUN TAI LUKION JONKA JÄLKEEN OVAT JATKANEET OPISKELUA.

Vanhemman panostajan koulutus ei ole tutkinto, mutta yrittäjän tutkinto jonka aloitin 2007 äitiyslomalla on vielä kesken ja en tiedä valmistunko koskaan.

• Holomanämmä kirjoitti:

Minun suvussa olis ollut tuollaisia vaikka kuinka paljon, mutta miksihän he ei ole hakeneet?

Minä hain ja näin turvasin oman selustan eli olen yrittänyt auttaa niin, kuin on sovittu.

Olen nuorempia Petsamosta evakkoon jääneitä sukuja jotka Inarin ja Utsjoen kuntiin asutettu.
        Edustan vain itseäni en koko sukua, koska KAIKKI toiset jotka on minun ikäluokkaa ja lapsiani vanhempia ovat käyneet AMMATTIKOULUN TAI LUKION JONKA JÄLKEEN OVAT JATKANEET OPISKELUA.

Vanhemman panostajan koulutus ei ole tutkinto, mutta yrittäjän tutkinto jonka aloitin 2007 äitiyslomalla on vielä kesken ja en tiedä valmistunko koskaan.

Inari kunnanjohtajan paikkaa oletin hakevan SaKä:n entisen puheenjohtajan joka on myös Petsamon evakkoja jos on kerta koltansaamelainen.

Koltansaamelaiset on vannoneet vielä Isänmaan valan ja luvanneet pitää saamelaisten ja suomalaisten puolia.

Jos on hakenut Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa nyt, kun minäkin olen lähteny mukaan niin sehän positiivinen asia ja TODISTE, että jompi kumpi syrjii toista.
        Haku loppuu tänään klo 15.

Lupasin hakemuksessa mennä vankilaan Utsjoen kuntalaisten puolesta jos heidän kuntalaisten IHMISOIKEUKSIA poljen!

• Kyllä uskon, että heittämällä menen läpi!

Kyllä minut moni Utsjoen kunnassa tuntee ja olen myös Lapin sotaveteraanien sukuja joita Utsjoen kunnassakin on asunut.

En voinu hakea Inarin kunnanjohtajaksi, koska ei ollut autoa ja se olis ollut kyllä niin RAAKAA syrjintää koska kaikki olis joutuneet Inarin kunnanhallituksen takia joutuneet luopumaan kaikesta mikä moottorilla ja polttoaineella käy.

Olen aikaani kaikesta huolimatta kuluttanut myös itse opiskelemalla asioita.
        En edes usko, että Utsjoella arvostetaan ihmisiä jotka on tyyliin pro gradun suorittaneita niin, kuin Inarin kunnassa pitää olla.

En koe olevani mikään kirjastonhoitaja ja tuota paikkaa Inarin kunta on tukkinu kokoajan mulle niin pitäsin turpani kiinni.
        Kirjastoon pääsee töihin ilman autoa Inarin kunnassa, mutta KUNNANJOHTAJAKSI EI! Molemmat talot on vierekkäin ja noin 50-100metriä ovien väli, mutta mulla EI OLE kuin henkilö-auto kortti niin EN VIITTINY rekka-miehen munille käydä suoraan!

• Mulla on jo paljon ASIOITA mitä kunnanjohtajana teen, mutta ensin pitää saada paikka!

Sitte, kun oon paikan saanu niin sitte aletaan tekemään rahaa!

Nobel dinnereille olis kyllä kiva päästä mukava päästä ihmisten kanssa jotka HARVOIN PÄÄSEE MIHINKÄÄN!

Muutama bussi lasti väkeä niin eihän tuo kallista ole!
      Porukassa jos ollaan niin porukassa pitää pysyä ja kyllä olen porukassa pysyny, mutta ei tarvi sen takia syrjimään alkaa!
      Porukka ja kaverit on 2 eri asiaa!
      Kavereitten kanssa tehdään töitä ja porukassa HOMMIA!!!

• Anonyymi

Tulet varmaan pääsemään. Kyttyrälohessa on kunnan tulevaisuus.

• Toivon mukaan ja rehellisesti kerroin itsestäni asioita.
        Minä kyllä pidän sanani ja istun kuntalaisten puolesta vankeutta jos minä olen sopinut jotain mitä en ole voinut pitää.

Kyttyrälohi on miljoona bisneksen kala, mutta ei siitä mitään hyödy jos sitä ei saa.

Vedessä on kyllä hyviä terveyteen vaikuttavia mineraaleja joten jos ei muuta keksitä niin aina voi myydä pullotettua vettä ja miehän voin SIUNATA VEDEN, koska olen sentään SUVUSTA joka rakensi Trifonaan ortodoksi kirkon.

Kyllä saan SIUNATA vettä ja olen mummon pyynnöstä ollut NEIDENISSÄ veden pyhitystä katsomassa!

• Inari kunnan läpi kyllä Utsjoen kunnan porukan kanssa voidaan ajella.
      Laitetaan semmoset bussit, että Ivalon silta LOISTAA KIRKKAAMPANA, kuin AURINKO!
      Musiikki soi niin varmasti kaikki kuulee, että ollaan tulossa.
      Ei liikennettä tarvi sen takia pysäyttää, mutta luvat haetaan koska DESBELIT YLITTY HETKELLISESTI!

Inarin kunnanjohtaja voi tulla tien reunaan heiluttaan INARIN KUNNAN LIPPUA, kun ajellaan Ivalon kylän läpi!
      Oon sentään syntyny Inarin kunnassa ja autan Utsjoen kunnan väkeä niin, kuin ennen vanhaan oli tapana!
      Oli hyvään vanhaan aikaan, kun oli KAUNIIT TAVAT ARVOSSAAN!

Super hoitaja asiaa pääsee vielä hoitamaan jos hyvin käy!
      Ammattiliitoilla kyllä rahaa on ja voidaan perustaa oma POROMIESTEN AMMATTILIITTO!
      Oon sen verran poroa hoitona, että POROMIESTEN AMMATTILIITTOON pääsen!

• En ollu edes huomannut, että Utsjoen kunnanjohtajan haku aikaa oli jatkettu.

Minähän olisin jatkanu samoja hommia, mutta ei sitä sopimusta ole tehty.
      Ei he ottaneet minua enää, koska eräs oli menny raivaussahan kanssa pihalle hommiin.
      Mulle sanottiin vaan : Tuntuu että ne hakee sinua joten et voi tulla tänne!

Ei sentään poliiseja laittaneet perään.
      Onneksi täällä sentään joku anonyymi tajus, että en ole edes nähny tuota.

Silloin, kun teen töitä niin teen ja mulle pitää sanoa, koska en seuraa mitä toiset tekee.
      Sitten kun teen ite niin unohdan ajantajun.

Kuuntelen musiikkia ja musiikki vaikuttaa ihan siihen miten kirjoitan.
      Kuuntelen vielä sanoja ja totean itekseen, että kyllähän tää voi toimia näinkin joten miks en vois kokeilla…

• Edes Inarin kunnan sosiaalitoimi ei voinu suositella hakemaan Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa eikä työvoimatoimisto!
        Kyllähän työvoimatoimiston virkailijan olis tuon verran pitäny ymmärtää!

Onneksi on työvoimatoimiston psykologille aika niin voin pyytää häneltä vielä PSYKOLOGIN lausunnon jos kunta sellaista vaatii!

Voin käydä Utsjoen kunnassa psykiatrin tutkimuksessa ja he saa itse päättää kuka tuon tekee jos ei nuo riitä mitä on jo tehty.

• Anonyymi

Et tarvi tutkimuksia. Olet täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Ja vielä seksikäskin. Poromiesten ihanne lady.

• En ole koskaan noin töihin päässyt, mutta hyvähän se on joskus noinki päästä.

Jos tuo on syy miksi en pääse Inarin kunnassa edes työllisyysvaroilla töihin niin kyllä mullakin jo kiinnosta kuka on hän jolla on näin paljon valtaa tässä kunnassa.

Muistin kyllä laittaa työsyrjintään, että en saa edes somessa tehdä töitä vaan seki loukkaa kunnioita!

• Anonyymi

Kyllä me sulle ääniä annetaan! Ei muutako hakemus Utsjoelle!

• Laitoin eilen ja en ollut huomannut, että oli uudelleen haussa.

Ei ole vaihtoehtoja ja ei Inarin kunta ole ottanut asiaa vakavasti eikä ole ollut haluja edes antaa tukityöpaikkaa niin olisin voinut tehdä kuntalaisten edun mukaan.

Tuohan on törkeä kunnianloukkaus sekä syrjintää, että minut piti saada facebookista pois koska seurasin mitä Hallituksessa ja eduskunnassa kirjoittivat sekä kävin keskusteluja ihmisten heidän keskustelujen alla.

Heillä on ollut samanlaiset mahdollisuudet käydä keskusteluja, kuin mulla ja AVI:lle voi kuka vaan tehdä ilmoituksen jos huomaa vakavia puutteita joissa on ihmisten henki ja terveys kyseessä.

Kyllä sen ymmärrän, että Inarin kunta voi lähteä edunvalvontaan ja Utsjoen kunnanjohtajana joudun myös Inarin kuntalaisten etuja valvomaan, mutta en koe että on kenenkään etuja vastaan!

Askel kohti ITSENÄISYYTTÄ ja pitää olla näyttöä ennen, kuin tuollaisiin voidaan ryhtyä.

• Holomanämmä kirjoitti:

Laitoin eilen ja en ollut huomannut, että oli uudelleen haussa.

Ei ole vaihtoehtoja ja ei Inarin kunta ole ottanut asiaa vakavasti eikä ole ollut haluja edes antaa tukityöpaikkaa niin olisin voinut tehdä kuntalaisten edun mukaan.

Tuohan on törkeä kunnianloukkaus sekä syrjintää, että minut piti saada facebookista pois koska seurasin mitä Hallituksessa ja eduskunnassa kirjoittivat sekä kävin keskusteluja ihmisten heidän keskustelujen alla.

Heillä on ollut samanlaiset mahdollisuudet käydä keskusteluja, kuin mulla ja AVI:lle voi kuka vaan tehdä ilmoituksen jos huomaa vakavia puutteita joissa on ihmisten henki ja terveys kyseessä.

Kyllä sen ymmärrän, että Inarin kunta voi lähteä edunvalvontaan ja Utsjoen kunnanjohtajana joudun myös Inarin kuntalaisten etuja valvomaan, mutta en koe että on kenenkään etuja vastaan!

Askel kohti ITSENÄISYYTTÄ ja pitää olla näyttöä ennen, kuin tuollaisiin voidaan ryhtyä.

Inarin kunta on itse ajanut tilanteen tähän ja Suomen hallitus myönsi luvan, että koulutus voidaan muutta vanhemman panostajan koulutukseksi.
        Itsemäärämisoikeuden puolesta olen kunnianloukkas vankeuden istunut!

Hallitus on ilmoittanut, että korvaukset maksaa kunnat jotka tilanteen on aiheuttaneet!

Diplomaatti sopimus rikkomus ja en ole minä ole tuota aiheuttanut enkä käyttänyt valtaani väärin.

• Tuo olis lottovoitto jos sais tuon paikan, koska Inarin kunta on palkannu sosiaalityöntekijöitä jotka on tehneet vääriä päätöksiä.

Inarin kunnassa ovat päättäneet, että matkailulla vedetään alkuperäiset kuntalaiset sekä Inarin että Utsjoen kunnissa ahtaalle.

Kuntalaisena minulta ei ole kukaan kysyny, että sopiiko mulle.

Hallinto-oikeuden päätöksessä olen YKSITTÄISTAPAUS, koska Inarin kunta veti itsensä pois ja vaati valituksen hylkäystä!
      Ei ketään voi velvottaa perustamaan SAIRAALAA oman lapsen hengen ja terveyden vuoksi ja toiset saa pitää lapsensa kotona vaikka heidän laste henki ja terveys on samalla tavalla vaarassa!

Tuollaiset kuuluu Inarin kunnan järjestää, koska heillä sitä rahaa ja PÄÄTÄNTÄ VALTAA on ollut viimiset 30vuotta.

• Inarin kunta on itse vienyt minuun liittyvän asian Hallinto-oikeuteen. Asioista tulee julkisia ja päätökset voi kuka vaan hakea sieltä pelkällä nimellä.

Tarkoitus on suoraan saada minun AVI:n ilmoitukset poistettua sillä, että vaihdan nimen.

Inarin kunnan lastensuojelu sano mulle : Sinun pitää tehdä hallinto-oikeuteen huostauksen purku anomus.

En löytäny mistä tuo tehdään niin menin AVI:n sivulle ja lueskelin, että jos se tehdään sitä kautta.
        Luin ja huomasin, että tännehän voi tehdä ilmoituksia mistä vaan.

Mietin vähän aikaa ja soitin poliisille sekä kysyin, että toiminko oikein jos teen AVI:lle ilmoituksen!?
        Sain vastauksen, että : Kyllä olet oikeassa ja kyseessä on iso alue jossa on haasteita ja ihmisten henki ja terveys on kokoajan vaarassa.

Tein ja sain lisää ongelmia ja SAATANASTI PASKAA NISKAAN!
        Räkytän ja vittuilen TURHISTA ASIOSTA!

Oon niin hullu, että en ymmärrä jos auto lentää penkkaan ja ihminen kuolee sinne autoon niin SE ON NORMAALIA JA SE KUULUU JÄTTÄÄ SINNE!

Mulle kävi noin ja aamulla soitin poliisille sekä ilmotin : Pitäs saada hiekkaa niin saan auton pois penkasta!
        Poliisi sano : Auto tunnistettiin sinun autoksi, mutta ollaan yö vahdittu ja ei ole kukaan ole ilmottanut että olet ajanu penkkaan.
        Sanoin : Sain kyydin ja otin toisen auton jolla ajoin Inariin kotia. Tuon tämän auton Ivaloon ja vedetään mun auto penkasta niin ajan sillä Inariin takasin.

Inarin kunnan työntekijätkin oli nähneet, mutta IHAN ITSE ILMOTIN POLIISILLE ja VIELÄ OLIN ENSIMMÄINEN!

• Holomanämmä kirjoitti:

Inarin kunta on itse vienyt minuun liittyvän asian Hallinto-oikeuteen. Asioista tulee julkisia ja päätökset voi kuka vaan hakea sieltä pelkällä nimellä.

Tarkoitus on suoraan saada minun AVI:n ilmoitukset poistettua sillä, että vaihdan nimen.

Inarin kunnan lastensuojelu sano mulle : Sinun pitää tehdä hallinto-oikeuteen huostauksen purku anomus.

En löytäny mistä tuo tehdään niin menin AVI:n sivulle ja lueskelin, että jos se tehdään sitä kautta.
        Luin ja huomasin, että tännehän voi tehdä ilmoituksia mistä vaan.

Mietin vähän aikaa ja soitin poliisille sekä kysyin, että toiminko oikein jos teen AVI:lle ilmoituksen!?
        Sain vastauksen, että : Kyllä olet oikeassa ja kyseessä on iso alue jossa on haasteita ja ihmisten henki ja terveys on kokoajan vaarassa.

Tein ja sain lisää ongelmia ja SAATANASTI PASKAA NISKAAN!
        Räkytän ja vittuilen TURHISTA ASIOSTA!

Oon niin hullu, että en ymmärrä jos auto lentää penkkaan ja ihminen kuolee sinne autoon niin SE ON NORMAALIA JA SE KUULUU JÄTTÄÄ SINNE!

Mulle kävi noin ja aamulla soitin poliisille sekä ilmotin : Pitäs saada hiekkaa niin saan auton pois penkasta!
        Poliisi sano : Auto tunnistettiin sinun autoksi, mutta ollaan yö vahdittu ja ei ole kukaan ole ilmottanut että olet ajanu penkkaan.
        Sanoin : Sain kyydin ja otin toisen auton jolla ajoin Inariin kotia. Tuon tämän auton Ivaloon ja vedetään mun auto penkasta niin ajan sillä Inariin takasin.

Inarin kunnan työntekijätkin oli nähneet, mutta IHAN ITSE ILMOTIN POLIISILLE ja VIELÄ OLIN ENSIMMÄINEN!

Voi olla, että olin Suomen ENSIMMÄINEN VANHEMPI PANOSTAJA joka meni AVI:n sivulle muun asian takia, kuin LUPAKIRJAA HAKEMAAN jolla saa RÄJÄYTTÄÄ KAIVOKSILLA ja muualla jonne on hakenut luvan!

Mulla on ALKUPERÄINEN sekä ENSIMMÄINEN VANHEMMAN PANOSTAJAN KUULUSTELU TODISTUS TALLESSA!

Kyllä ymmärrän sen, että PANOSTAJAT ON IHAN ITE TAAS HUTILOINEET ja OON OIKEESTI AINUT JOKA SAA LUVAN ANTAA NIIN SAAVAT RÄJÄYTTÄÄ!

EI SÄÄSTYNEET EDES PANOSTAJAT VAIKKA HE OLI KAIKKI VARMOJA, etten heitä SAA AMMUTTUA ALAS!

Turha ympäristöä katella koska TOSI NAINEN MIETTII ensin… MILLÄ VOIS KREIVIN AIKAAN PÄÄSTÄ, koska Suomi ei ole tuota aikaa vielä elänyt!

AMMUTAAN KREIVI ALAS JA SIITÄ SE LÄHTEE KYLÄN SUURIMMAN KYRVÄN ALAS AJO!
        Hän loukkaa niin VERISESTI MINUN KUNNIAA ja Inarin kunta vielä suojaa…

• Holomanämmä kirjoitti:

Voi olla, että olin Suomen ENSIMMÄINEN VANHEMPI PANOSTAJA joka meni AVI:n sivulle muun asian takia, kuin LUPAKIRJAA HAKEMAAN jolla saa RÄJÄYTTÄÄ KAIVOKSILLA ja muualla jonne on hakenut luvan!

Mulla on ALKUPERÄINEN sekä ENSIMMÄINEN VANHEMMAN PANOSTAJAN KUULUSTELU TODISTUS TALLESSA!

Kyllä ymmärrän sen, että PANOSTAJAT ON IHAN ITE TAAS HUTILOINEET ja OON OIKEESTI AINUT JOKA SAA LUVAN ANTAA NIIN SAAVAT RÄJÄYTTÄÄ!

EI SÄÄSTYNEET EDES PANOSTAJAT VAIKKA HE OLI KAIKKI VARMOJA, etten heitä SAA AMMUTTUA ALAS!

Turha ympäristöä katella koska TOSI NAINEN MIETTII ensin… MILLÄ VOIS KREIVIN AIKAAN PÄÄSTÄ, koska Suomi ei ole tuota aikaa vielä elänyt!

AMMUTAAN KREIVI ALAS JA SIITÄ SE LÄHTEE KYLÄN SUURIMMAN KYRVÄN ALAS AJO!
        Hän loukkaa niin VERISESTI MINUN KUNNIAA ja Inarin kunta vielä suojaa…

Kyllä panostajille opetetaan TURVALLISUUTA.
        Räjäytystyönjohtajalle vielä ENEMMÄN, koska hän on vastuussa kaikesta!

Koti kylän TURVALLISUUS on aina TYÖTURVALLISUUTTA TÄRKEÄMPI ja nuo on TURVALLISUUS ASIAT ON MIESTEN HOMMIA EI NAISTEN!
        RÄJÄYTYSTYÖNJOHTAJA ON ISO SUURIMPIA JOHTAJIA MITÄ SIVIILI AMMATISSA VOI OLLA!
        AVI:n sivu on myös heidän työpaikan KORTTI ja siellä on KAIKKI TURVALLISUUTEEN LIITTYVÄT ASIAT!

Joudun käymään lentokone siivouksiin TURVALUPA koulutuksen ja ei Finavia antanu kulkulupia ennen, kuin tuo oli suoritettu.
        Poliisilta piti olla myös paperi jossa oli rikosteristä tieto.

Panostajan koulutukset on paskoja, koska seurataan kokoajan mutta kukaan ei ajattele miksi.
        Syy on tuo, että et voi hakea Panostajan lupakirjaa käymättä AVI:n sivulla jonne tehdään turvallisuuteen liittyviä ilmoituksia myös!

Olen kyllä hoitanut omalta osalta, mutta joku toinen ei…
        Eikä hän ole ainut, koska NUOHOOJA yks tuollainen myös ja heitä käy ympäri Suomen Inarin ja Utsjoen kunnissa.
        Rahat kyllä kelpaa, mutta mitä järkeä piippua nuohota jos mökki voi palaa muutenkin, koska ei se palokunta välttämättä ole siinä 10-20minuutin päässä niin, kuin ohjeistus on!
        Nuohoojan kuuluu tehdä myös AVI:lle ilmoitus

• Utsjoelle tulee lääkäreitä ja hoitajiakin Ivalosta mukana, koska he on sanoneet että he hoitaa minua.
      Lisää saadaan kun kunnanjohtajana pidän omista diagnooseista palaverin eli minkä alan lääkäreitä tarvitaan.
      Eihän ketään voi syrjittynä vaatia lähtemään Ivaloon lääkäriin ja vielä vähemmän Rovaniemelle.

Utsjoelle saadaan sairaalakin ja Inarin kunnasta voivat käydä Utsjoella tai Karigasniemellä lääkärissä!
      Eihän se ole kuin SOITTAA ja varata aika.
      Eihän Utsjoen kunnassa kyllä aleta SAIRAITA SYRJIMÄÄN!

Alkaa vaikuttamaan kokoajan paremmalta ja siltä, että kyllä kunnanjohtaksi vois päästä!

Terveyskunta niin vois saada ALV:it pois, koska mulla on yks koulutus joka on perintö stipendi varoista rahoitettu ja oli liikuntaa ja hyvinvointi sekä ruotsin kieli vielä erikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4110
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2111
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      951
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe