Tämä palsta on surkea!

Sancho Pancha

Turhaa taistella tuulimyllyjä vastaa,tämä on kuin seniilien kokoontumispaikka jossa vain muistellaan menneitä,poljetaan ja kyyykytetään muita jotta itse voitaisi paremmin ja pädettäisi ja säälitään itseään,HYI!!!!!

41

2889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

Mukavat jatkot myös sinulle.

• Sancho Pancha

Jankuta ja kysele omituisia,jankuta ja kysele omituisia,jankuta ja kysele omituisia

• Sancho Pancha kirjoitti:

Jankuta ja kysele omituisia,jankuta ja kysele omituisia,jankuta ja kysele omituisia

ja kyykkyyn,puskaan ja kyykkyyn,puskaan ja kyykkyyn,ole hyvä.

• siis tosiaankin
        emw34 kirjoitti:

ja kyykkyyn,puskaan ja kyykkyyn,puskaan ja kyykkyyn,ole hyvä.

myös Ajosmies,siltä vaikuttaa ;D

• siis tosiaankin kirjoitti:

myös Ajosmies,siltä vaikuttaa ;D

on yksi ainoa nikki ja kirjoitan aina sillä.

Ne on eri henkilöt jotka eivät uskalla yhden nikin suojassa kirjoittaa ja vielä sp.ja julkinen galleria sivu näkyvillä.

Sitten on vielä niitä,jotka jää epäilyihin roikkumaaan.(mukaillen erään laulun,Irinan, samoja).

• perustele
        emw34 kirjoitti:

Ne on eri henkilöt jotka eivät uskalla yhden nikin suojassa kirjoittaa ja vielä sp.ja julkinen galleria sivu näkyvillä.

Sitten on vielä niitä,jotka jää epäilyihin roikkumaaan.(mukaillen erään laulun,Irinan, samoja).

perustele

• ykstypy
        emw34 kirjoitti:

Emw34. Reilu peli se olla pittää :=)))
        Me ei nikkejä vaihdella. Raskasta se olis muutenkin miettiä aina uutta nikkiä. Näin pääsee helpommalla :=))

• puskasta
        emw34 kirjoitti:

*fani*

• *fani*
        puskasta kirjoitti:

*fani*

meitä harmita yhtään, saadaan kuvitella kohta kaikki faneiksi :DD

• Skeptikko
        ykstypy kirjoitti:

Me ei nikkejä vaihdella. Raskasta se olis muutenkin miettiä aina uutta nikkiä. Näin pääsee helpommalla :=))

samaa mieltä!

• maron

aika outo, mutta mielenkiinnolla seuraan tapahtumia:)))
        Me naisethan porskutetaan eteenpäin vaikka harmaan kiven läpi:))
        Täällä sataa - mutta se tekee luonnolle hyvää:))

• ykstypy kirjoitti:

lisäämättä kantaasi.

Silti edelliselle hieman lisää "perusteluja"

Yks.hyvä nikki vastaa tuhatta vaihdettua;vähintään.

Laiskuus se minunkin nikkiiuskollisuuden eräs kantava voima on.
        Lisäksi olen niin yksinkertainen persoona,etten meinaa sitä ainoatakaan saada voimaan vahvasti,siis olisi voimien tuhlausta moninikkeily saati sivupersoonan vetäminen.

Ja tietysti uskollisuun elämän suurille kysymyksille,siis se Turun sinappi joutaa vaihtoon,vaan vaimo ja nikki on ja pysyy,jos minusta kiinni.

• maron kirjoitti:

aika outo, mutta mielenkiinnolla seuraan tapahtumia:)))
        Me naisethan porskutetaan eteenpäin vaikka harmaan kiven läpi:))
        Täällä sataa - mutta se tekee luonnolle hyvää:))

Olin juuri kakskyt vaille kuus asemalla viemässä pojan Oulun junaan ja silloin oli aivan kuiva keli.
        Ethän vaan ole Särkänniemen tukkijoessa kastunut,se jos mikä tekee ainakin luonnolle hyvää.

• ykstypy
        emw34 kirjoitti:

lisäämättä kantaasi.

Silti edelliselle hieman lisää "perusteluja"

Yks.hyvä nikki vastaa tuhatta vaihdettua;vähintään.

Laiskuus se minunkin nikkiiuskollisuuden eräs kantava voima on.
        Lisäksi olen niin yksinkertainen persoona,etten meinaa sitä ainoatakaan saada voimaan vahvasti,siis olisi voimien tuhlausta moninikkeily saati sivupersoonan vetäminen.

Ja tietysti uskollisuun elämän suurille kysymyksille,siis se Turun sinappi joutaa vaihtoon,vaan vaimo ja nikki on ja pysyy,jos minusta kiinni.

pysynyt. Meinaan mies. Mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin löytää jonkun nuoren naisen tai minä jonkun uuden uljaan uroksen :=)))
        Sen olen oppinut elämästä ettei koskaan kannata sanoa Ei Koskaan. Elämä kuljettaa meitä miten milloinkin.

• ykstypy kirjoitti:

pysynyt. Meinaan mies. Mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin löytää jonkun nuoren naisen tai minä jonkun uuden uljaan uroksen :=)))
        Sen olen oppinut elämästä ettei koskaan kannata sanoa Ei Koskaan. Elämä kuljettaa meitä miten milloinkin.

kumminkin,ei koskaan,ihan kiusallani.

Vaimo meilläkin löytäis helposti uljaankin uroksen,mutta itse en vastaavaan uuteen loton jättipotin voittoon usko.

Sanotaanhan,ettei salamakaan lyö kahdesti samaan paikkaan ja toisekseen,en ole elämässäni vielä lottolappua täyttänyt,koska sain jo jättipotin yli kolkyt vuotta sitten rinnalleni.

• ehkä et
        emw34 kirjoitti:

Vaimo meilläkin löytäis helposti uljaankin uroksen,mutta itse en vastaavaan uuteen loton jättipotin voittoon usko.

Sanotaanhan,ettei salamakaan lyö kahdesti samaan paikkaan ja toisekseen,en ole elämässäni vielä lottolappua täyttänyt,koska sain jo jättipotin yli kolkyt vuotta sitten rinnalleni.

saisi parempaa,vaimosi tietenkin vihdoinkin voisi löytää jonkun HAUSKAN joka ei marise ja jankuta vanhoista

• taikanainen
        ehkä et kirjoitti:

saisi parempaa,vaimosi tietenkin vihdoinkin voisi löytää jonkun HAUSKAN joka ei marise ja jankuta vanhoista

miksi noin sanot, tuohan on loukkaavaa. Sitäkö haluat, loukata toista?

• ehkä et kirjoitti:

se olisikin hänelle parasta mitä kuvitella voisin.

Vaimolle en koskaan jankuta,ei siis tarvi,enkä myöskään marise,koska ei ole mitään maristavaa.

Minun puolelta siis kaikki OK.

ps.Kuis sulla ....e,ootko tyytyväinen elämänkumppaniisi,vai onko onnesi "omissa käsissäsi".

• ykstypy
        emw34 kirjoitti:

juttu, kun sanot vielä noin kauniisti :=)))
        Muistathan sanoa sen myös vaimollesi.
        Yli 30 v. on meidänkin taipaleemme kestänyt. Joskus ajattelee, että miten on voinut niin kauan elääkin saman ihmisen kanssa.
        Mutta on se nykyään niin tasaista elämää, että joskus sitä kaipais jotain "vipinää", jos ihan rehellien olen :=))

• mutta olen
        taikanainen kirjoitti:

relalisti

• taikanainen kirjoitti:

vielä mitään.

Uhkailin jo muutama päivä sitten,että alan kehua perhettäni oiken olan takaa,kunhan aika antaa vähän paremmin myöten.

Silloin huomaat,mitä onnen kätkemisellä täällä palstalla voisi voittaa.
        Vaan olen varmaan masokistikin,kun siitä huolimatta tödennäköisesti tulen niin tekemään.
        Pääsee Maronikin hieman rauhaan,kun on jotain todella ällöttävää kommentoitavaa.

• Jippii
        emw34 kirjoitti:

vielä mitään.

Uhkailin jo muutama päivä sitten,että alan kehua perhettäni oiken olan takaa,kunhan aika antaa vähän paremmin myöten.

Vaan olen varmaan masokistikin,kun siitä huolimatta tödennäköisesti tulen niin tekemään.
        Pääsee Maronikin hieman rauhaan,kun on jotain todella ällöttävää kommentoitavaa.

kerro heti tyttäresi ylioppilasklensasta ym ;D

• taikanainen
        mutta olen kirjoitti:

relalisti

olla iloisestikin realisti....vai voiko?

• tottakai voi
        taikanainen kirjoitti:

olla iloisestikin realisti....vai voiko?

olla,olen iloinen emw:n puolesta että niin ihana nainen on huolinut hänet

• taikanainen
        tottakai voi kirjoitti:

olla,olen iloinen emw:n puolesta että niin ihana nainen on huolinut hänet

hitto kun oli pakko nauraa tälle jutulle, olette te mahdottomia :)

• ykstypy kirjoitti:

juttu, kun sanot vielä noin kauniisti :=)))
        Muistathan sanoa sen myös vaimollesi.
        Yli 30 v. on meidänkin taipaleemme kestänyt. Joskus ajattelee, että miten on voinut niin kauan elääkin saman ihmisen kanssa.
        Mutta on se nykyään niin tasaista elämää, että joskus sitä kaipais jotain "vipinää", jos ihan rehellien olen :=))

panostaa siihen mitä jo on saavuttanut.

Nykyisin kyllä huomioin vaimoa päivittäin ja suhteeemme on paljon syvempi,kuin vaikkapa kymmenen vuotta aiemmin.Silloin olin yrittäjänä työn kanssa naimisissa ja yhteiset asiat olivat lähinnä arjen säätämistä ja aikataulujen sovittelua.

Vipinää kyllä löytyy vuosienkin jälkeen,kunhan vain yhteistä ja kahdenkeskistä aikaa löytyy ja kertoo mitä itse toiselta haluaa ja kysyy puolisolta mitä hän haluaa.
        Yhteinen kieli ja suunta kannattaa aika-ajoin päivittää.
        Melkoista ironiaa yhteiselo usein on,sitä uskoo tietävän puolisonsa tunteet ja tarpeet,mutta jos asioita kysyy toiselta,huomaa,että ne ovat muuttuneet vuosien saatossa ja ollaan vain luultu asioiden olevan mallillaan.
        Perusasiat,toisen huomioiminen ja kunnioittaminen vikoineen päivineen ovat myös saattaneet kehittyä vain ärsyttävien asioiden esilletuomisen ihanuuteen ja sitten ollaan mieluummin puhumatta mistään,koska ei löydetä positiivista sanottavaa toiselle.

Täytyy tähän lopuksi todeta,että olen itse vain eräänlainen aikuisopiskelija yhteiselon viidakossa,joten en opinkappaleeksi tätä suinkaan tarkoita.
        Sen voin sanoa,että kannattaa hoitaa sellaista suhdetta joka on vuosikymmeniä kestänyt,sillä ei valinta ole kovin huono voinut olla.
        Ps.Kaikkia suhteita tietenkin kannatta hoitaa vaikka se päättyisikin eroon,silloin ei jää turhaa jossiteltavaa tekemisistään.

• taikanainen
        emw34 kirjoitti:

vielä mitään.

mielenkiintoista, että jos puhuu onnestaan, se herättä joillakin halun nujertaa, polkea sitä onnea lokaan. En nyt tarkoita mitään yksittäistä keskustelua näillä foorumeilla, vaan elämää reaalissa. Se on sitä suomalaista lähimmäisenrakkautta, kateutta :))

Meidän pitäisi kulkea pää kumarassa säkissä surkean näköisenä ettei kukaan vain kadehtisi.

• Jippii kirjoitti:

kerro heti tyttäresi ylioppilasklensasta ym ;D

;D on sun pettämätön tavaramerkkisi,eiks Diin.

• taikanainen kirjoitti:

mielenkiintoista, että jos puhuu onnestaan, se herättä joillakin halun nujertaa, polkea sitä onnea lokaan. En nyt tarkoita mitään yksittäistä keskustelua näillä foorumeilla, vaan elämää reaalissa. Se on sitä suomalaista lähimmäisenrakkautta, kateutta :))

Meidän pitäisi kulkea pää kumarassa säkissä surkean näköisenä ettei kukaan vain kadehtisi.

on todella meissä sisäänrakennettua.

Olen kyllä tammi-helmikuulla "rietastellut" varsinkin tämän ;D:n kanssa elämän auvosta.

On pian vuorostaan otettava se sylkykupin osa täällä virtuaalissa,koska olen ollut poissa sivuilta jonkin aikaa.Ja niinkuin iso;D jo arvasikin,niin kodin kiireet ovat siihen syynä.
        Vielä menee jonkin aikaa ennenkuin ehdin talkoisiin mukaan ottamaan osani'palautteesta'.

• myös monet
        emw34 kirjoitti:

;D on sun pettämätön tavaramerkkisi,eiks Diin.

naisnikit ::))))))

• myös monet kirjoitti:

naisnikit ::))))))

oon yleensä tullut hymistellyksi isolla;D:llä,"perhejuttujeni" kyseenollessa,siksi ironisoin ;Deetä.

Eikös hymiöt kuulu tähän palstaelämään.Ja minun puolesta niitä voi käyttää kuka vaan niiden käytön hallitsee.

• Mutta kerro
        emw34 kirjoitti:

oon yleensä tullut hymistellyksi isolla;D:llä,"perhejuttujeni" kyseenollessa,siksi ironisoin ;Deetä.

Eikös hymiöt kuulu tähän palstaelämään.Ja minun puolesta niitä voi käyttää kuka vaan niiden käytön hallitsee.

tyttäresi klensasta,muistan etä hän aikoinaan abiristeillyllä oli Pocahontas

• Mutta kerro kirjoitti:

tyttäresi klensasta,muistan etä hän aikoinaan abiristeillyllä oli Pocahontas

et kerro kellekään,niin sanon että hän saa punaisen auton valmistumislahjaksi.

Kerro sinä vaan ne historian tiedot,minä koetan tätä liveä harrastaa.

• WOWDE
        emw34 kirjoitti:

Hieno lahja ja isä

• maron
        emw34 kirjoitti:

Olin juuri kakskyt vaille kuus asemalla viemässä pojan Oulun junaan ja silloin oli aivan kuiva keli.
        Ethän vaan ole Särkänniemen tukkijoessa kastunut,se jos mikä tekee ainakin luonnolle hyvää.

se Särkänniemen tukkijoki - olis monelle kirjoittajallekin oikein hyvä mennä välillä tuulettumaan, ja saada niitä raikkaita uusia tuulia vaikka sitten pärskeiden muodossa kasvoillensa. Voisi se niskaan heitetty sontakin lähteä pois.
        Tervetuloa vain Särkänniemen tukkijokeen kastumaan kaikki hapannaamat tältä palstalta ( tarkoitan siis todellakin näitä piilo-puska-hapannaamoja)
        Puska-jussien kokoontuminen Särkänneiemen peilisalissa ensi sununtaina kello 13.30.
        Peilisali on oivallinen paikka kokoontumiseen, siellä näkee itsestään sen vääristyneen ja kieroutuneen kuvan, minkä on tällä palstalla muille antanut.

• ei olisi
        maron kirjoitti:

se Särkänniemen tukkijoki - olis monelle kirjoittajallekin oikein hyvä mennä välillä tuulettumaan, ja saada niitä raikkaita uusia tuulia vaikka sitten pärskeiden muodossa kasvoillensa. Voisi se niskaan heitetty sontakin lähteä pois.
        Tervetuloa vain Särkänniemen tukkijokeen kastumaan kaikki hapannaamat tältä palstalta ( tarkoitan siis todellakin näitä piilo-puska-hapannaamoja)
        Puska-jussien kokoontuminen Särkänneiemen peilisalissa ensi sununtaina kello 13.30.
        Peilisali on oivallinen paikka kokoontumiseen, siellä näkee itsestään sen vääristyneen ja kieroutuneen kuvan, minkä on tällä palstalla muille antanut.

varsinkaan sinulle pahitteeksi,selvittäisi edes jonkunverran aivojasi ja katkeria ajatuksiasi

• Pitäkää vaan hajut poissa niin kaikki on OK.

• ykstypy

katson kuuluvani parhaaseen valioluokkaan eli 50 .
      Nyt on alkanut toinen nuoruus. Ja kolmatta taas ootellaan :=))))
      Hmmm. Olihan se mukavaa aikaa sillon 60-70 luvulla kun kuunneltiin Rollareita ym. hyviä bändejä.
      Tänäänkin kuuntelen vieläkin heitä, mutta uudet kyvyt otan myös mielelläni vastaan. Niitä hyviä on nykyään vaan tosi harvassa :=))))

• Pirre*

parani heti sinun myötä!

• jo taas

23.24 laski...

• Pirre*

Asiallisesti kysyen, millaisia parannusehdotuksia sitä niiku t e i t t i l l ä olisi tämän palstan tason korottamiseksi, pistäpä tuleen asiallisen kivoja ja monipuolisia vaihtoehtoja..?
      Tarveisin
      Pirre* :))
      klo 10.05

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe