Kannattaako viisikymppisen naisen...

Anonyymi-ap

....enää yrittää etsiä parisuhdetta, vai onko se jo historiaa? Monta vuotta olen elänyt sinkkuna, mutta jostain syystä ajatus parisuhteesta ja josta mukavasta mörököllimiehestä on alkanut taas kiinnostamaan. Tai ehkä tää on vaan ikäkriiseilyä ja menee kohta ohi.

30

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Periaatteessa kysymys ei ole kannattavuudesta, vain tunteista.
      Tunne olla yhtä on vahva, jos sitä ei tule, kysymys ei ole korrekti.

AV

• Anonyymi

Toivotaan näin

• Anonyymi

On vain luovuttava vaikka olisi hyvää pataa. Menetykset suuria

• Anonyymi

Menestyvän kohtalo on kova.

• Anonyymi

Jostakin on luovuttava se on näin.

• Anonyymi

Kannattaa missä iässä hyvänsä. Jos juttelet asiasta kanssaihmisille, he usein tyrmäävät, niissä nettipalstoilla on vain pervoja ja hulluja tms. Ei ole, sieltä löytää oikein sopivia ihmisiä. Ei kannata kirkkoa tilata eikä lopun elämän suhdetta heti havitella. Deittailukin on aika kivaa. Ja kun suhtautuu siten että kestää mitä kestää. Kuten yksi omista deiteistäni sanoi, Kahvia on juotu monessa paikassa. Huomenna lähden kylään, ehkä hän on hommannut lupaamansa tuulastusvehkeet. On kiva kun on mitä odottaa. Edellinen olisi lähtenyt asuntoautoretkelle. Ja sitä edellinen teki kotiini rempan, maksoin tietenkin. Elämästä saa mielenkiintoisen. Zemppiä.

• Anonyymi

Pettymys on suora seuraus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pettymys on suora seuraus.

Ei mulle enkä mä mikään ainutlaaatuisuus tai harvinaisuus voi olla. Jokseenkin tavallinen tallaaja.

• Anonyymi

täällä jotain poliisien tai puolustuxsvoimien asutoja liikkeellä, miinuun ei kyllä liity, jotain.

• Anonyymi

Ei kannata mene sänkyysi häpeä.

• Anonyymi

Häpeä nainen tyss ny

• Anonyymi

Ihmiset pariutuvat vielä yhdeksänkymppisinäkin. 🙂

• Anonyymi

Itseään nuorempia miehiä etsiviä naisia on niin paljon että ehkä ei kannata mennä niin kilpailluille markkinoille. Muuten kyllä.

• Anonyymi

Ei muuta kuin vanha nainen hunningolla -biisi soimaan ja menox!

• Anonyymi

Kiitos kannustavista kommenteista :-). Ehkäpä sitä vielä voisi uskaltaa koittaa! Realisti olen, kuten tän ikäiset nyt jo yleensä, ja toivottavasti, on. Mutta olisihan sellainen vastaava elämää jo nähnyt, peruspositiivinen ja maanläheinen miehenmöllikkä tässä sohvalla kyljessä kyhnäämässä ihan kiva. Ainakin joskus :-).

-ap

• Anonyymi

hassu sanonta ehkä kun että niin kasikki tähfdet yötaivaalla ovat pieniää palloja

• Anonyymi

Jos toivoo suhdetta, niin totta kai kannattaa.

• Totta kai kannattaa eihän se ikää katso.🙂. Itekkin kaipaan kovastikin välillä parisuhdetta eikä mua haittais hetkeekään että nainen olis 50:nen jos kaikki muu osuu kohdalleen ja naisen kanssa on hyvä olla yhdessä. Mulle esimerkiksi se ikä ei niin ratkaiseva asia ole vaan se minkälainen ihminen se nainen on. Niin ja ite täytin just 44v. Toivottavasti löytäisit sen oman mörököllin rakkaaksi kumppaniksi.😊.

• Anonyymi

yipöösomrmlssm ro bst,ssm öpillssmmiyysodo kpysom viinamiestä jos nimestäään tulee vaikka viinaminna, kun jos tietokone niiin

• Anonyymi

Ihmettelen näitä ihmis-suhde vaikeuksia löytää mukavaa loppuelämän miestä , ei kannata lähteä heti sen lörpöimmän tyrkyn matkaan , asiallisimmat löytyy yleensä sieltä nurkkapöydästä , kun ihminen tulee tutuksi niin voi olla jalokivi loppujen lopuksi.

• Ei kannata, jos ei ole asennoitunut parisuhteen myötäiseksi eli valmis panostamaan siihen molemmat. Kaikki muu vain kuluttaa lopunkin mielenkiinnon loppuun. Mutu.

• Anonyymi

Kyllä sinne etsijöiden sekaan aina yksi uusi mahtuu. parempi nyt kuin liian myöhään

• Anonyymi

Kannattaa joten pyydä vaan sinkut palstan viis kymppisiä miehiä treffeille. Täällä on miehiä jotka lähtee kyllä mielellään tutustumaan sinuun.

• Eipä se ikä sitä katso. Vähän kun malttaa katsella minkälaisen möllykkäkollegan valitsee kainaloksi, niin hyvä tulee.

Selkeää argumentointia sitten ja suoraa puhetta. Mä en ainakaan jaksais tähän ikään veivata mitään soidinmenoja. Selvä asia, selvä suora puhe.

Muuten menee säätämiseksi...🙄

• Anonyymi

En mäkään jaksa, ne pelit on lasten hommia. Kyllä sitä yleensä aika nopeasti tietää, että onko potentiaalia ja kiinnostusta edetä vai ei. Sen voi sit kommunikoida toiselle niin ettei tarvitse mielipidettä arpoa. Jos natsaa molemmin puolin, niin hyvä, mutta jos ei, niin sit vaan eteenpäin. Eniten inhoan sellaista jahkaamista, roikottamista ja kylmä/kuuma -kohtelua, missä toinen ei saa tai halua sanoa suoraan, että missä mennään.

-ap

• Disseisback
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään jaksa, ne pelit on lasten hommia. Kyllä sitä yleensä aika nopeasti tietää, että onko potentiaalia ja kiinnostusta edetä vai ei. Sen voi sit kommunikoida toiselle niin ettei tarvitse mielipidettä arpoa. Jos natsaa molemmin puolin, niin hyvä, mutta jos ei, niin sit vaan eteenpäin. Eniten inhoan sellaista jahkaamista, roikottamista ja kylmä/kuuma -kohtelua, missä toinen ei saa tai halua sanoa suoraan, että missä mennään.

-ap

No mäkin tykkään rehellisestä puheesta. Täräytän sitä itse kehiin, mutta harvoin lopoujen lopuksi saan vastaavaa takaisin...

Sanotaanko, että itselle tulee fiilis, että varsinkin juuri 45 + naiset odottaa, että nimenomaan mies tekee päätökset. Jotain ihme jahksilua saa vaan vastaukseksi...vaikka olisi kuinka määrätietoisen oloinen nainen kyseessä...

Jos on mukava, mutta suora, niin kysymykseen kyllä vai ei, ei voi castata en mä oikein tiedä? Prkele mitä säätämistä...ensin ollaan rinnat pystyssä varmoja itsestä ja kaikesta, sit porataan krngänkärjellä maata ja mutistaan ksinaloon, ettei tiedä!!! Wtf!

Pikkuisen enempi pitäisi itsestään tietää!🤬

• Tuo "kannattaako etsiä" on jännä lähestymistapa. - Ajattelen niin, että ei aikuisen sinkun tarvitse tahtomattaan kulkea silmät ummessa, vaan pitää olla avoin elämälle.
      - Etsiminen on melko aktiivista toimintaa. Se on ihan omasta persoonasta kiinni (ja ehkä jonkin verran myös ympäristön tarjoamista luontevista kohtaamismahdollisuuksista) kuinka aktiivinen ja oma-aloitteinen sinkku haluaa olla parisuhteen etsimisessään. Jotkut tukeutuvat seuranhakupalveluihin ja toiset katsovat vaan mitä mahdollisuuksia elämä tuo tullessaan.

Toinen juttu on tuo kannattaako. - Kun aikuisena solmii uuden parisuhteen, niin se tuonee muutoksia arkeen. Joku on ehkä tullut jo niin mukavuudenhaluiseksi, että on jonkinlainen kynnys jakaa kalenterinsa ja vapaa-aikansa saati asunnon uuden ihmisen kanssa. Jos toisella tai molemmilla on lapsia, on mielestäni tärkeää, että nämä eivät tuo haastetta parisuhteeseen. Taloudellisesti voisi olla kannattavaa asua yhdessä kumppanin kanssa, mutta ei se mikään lähtökohta parisuhteelle voi olla.

Niin..., että kannattaako 5-kymppisen etsiä uutta parisuhdetta? 🤔 Sanoisin, että jos sitä haluaa, niin tottakai, mutta ei mikään pakko ole.

• Anonyymi

En ole ihmissuhteiden asiantuntija, mutta oletan että ihmisillä on ihmissuhteita, kaiken ikäisinäkin, joten kaiken ikäisenä voi harrastaa ihmissuhteita, kysymys on vain siitä millaisia ihmissuhteet ovat.
      Esimerkiksi kristillisen kirkon siunaama avioliitto jonka tarkoitus on täyttää maa lapsilla ei ole tarkoituksenmukainen ja relevantti yli viisi kymppiselle naiselle, koska maa ei enää vaan täyty. Eli yli viisikymppiselle naiselle ihmissuhde, jossa aloituksessa viitataan johonkin läheiseen ihmissuhteeseen, tarkoittaa läheistä ihmissuhdetta määriteltyine ulottuvuuksineen, jopa näennäisine maan täyttämisineen.

Moni mies on pitkäaikaisessa ihmissuhteessa jopa niin että ihmissuhdekumppani saavuttaa iän 100 vuotta. Eli naisilla on läheisiä ihmissuhteita koko elinkaaren ajan.

Onko mies pitkässä parisuhteessa ansassa, jossa kumppani muuttuu aina vain alkuperäisestä uuden kiillostaan vanhentuneeksi ja kuluneemmaksi? Toisin sanoen jos itsekin jo parhaat päivänsä ohittanut mies on läheisestä ihmissuhteesta vapaa, alkaako hän läheiseen ihmissuhteeseen maantäyttämisiän ohittaneen naisen kanssa. Koska en ole alan asiantuntija ja olen jo ikäni perusteella heittänyt lusikan nurkkaan läheisiä ihmissuhteita koskien, en osaa vastata asiaan. Toisin sanoen itselläni ei ole mitään hinkua läheiseen ihmissuhteeseen. Monilla varttuneemmilla miehillä näyttää olevan, erityisesti maantäyttämisikää ohittaneiden naisten suhteen. Mutta onko esimerkkejä varttuneempien solmimista läheisistä ihmissuhteista?

• Anonyymi

Niin no, ei tässä iässä parisuhteen solmimisen funktio olekaan lisääntyminen, joten siinä mielessä syyt on jossain muualla. Ikääntymisen suhteen kaikki ovat ansassa vanhenevan kumppanin kanssa, joten jos sitä pelkää, niin sitten ei varmaankaan kannata suhdetta solmia missään vaiheessa. Kovasti vanhenemisen kanssa kipuilevalle miehelle tuskin olisinkaan mikään ihannekumppani, koska itse olen tämän realiteetin jo hyväksynyt. Lapsia ei enää tule ja muutenkin kroppa muuttuu, sen kanssa on vaan elettävä. Yhtä lailla se ikääntyminen näkyy ja tuntuu myös miehillä, halusi tai ei.

Haluaisin kuitenkin uskoa, että sellaisiakin miehiä on, joille vielä kelpaisi vanhenevan naisen seesteinen kumppanuus ja läheisyys ilman perheenperustamispaineita ja hormoonimyrskyjä.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018032774wp

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7176
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4138
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3497
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3190
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2926
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      45
      2325
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2316
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2029
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1985
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1886
    Aihe