Etsin vaan nuorempia naisia.

Anonyymi-ap

Oot liian vanha mulle.
😬

51

689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on kyllä helppo uskoa.😂
      Täytyy ensin kasvaa aikuiseksi 👍

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvä. Ei kannata miettiä ketään itseään vanhempaa.

      Oman ikäinen on loistava valinta.

      Ajattele omaa parastasi.

      🙏🏻

      • Anonyymi

        Hyvä ikä ois 20-25


    • Anonyymi

      Itse 29 kaivattu 24 🥺

    • Mitäpä jos ne nuoremmat naiset kelaakin asiaa ihan samalla tavalla?🤔. Mitäs sitten tehdään.😄.

      • Anonyymi

        Kaveripojat ei saa naisia missään iässä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripojat ei saa naisia missään iässä:)

        No en osaa fiktiivisten hahmojen ongelmista sanoo mitään. Itellä on ainakin ihan hyvin natsannu.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en osaa fiktiivisten hahmojen ongelmista sanoo mitään. Itellä on ainakin ihan hyvin natsannu.🙂.

        Huumejännämiehenä mutta et kilttinä pulleana kaveripoikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huumejännämiehenä mutta et kilttinä pulleana kaveripoikana.

        Kyllä niitä ihan riittävästi on ollu parisuhde on se mikä puuttuu.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huumejännämiehenä mutta et kilttinä pulleana kaveripoikana.

        Mikäs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mikäs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?

        Kun joku nainen sanoo esimerkiksi, että on ollut ihan mukava päivä, kaveripoika viilettää paikalle vakuuttelemaan, että ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku nainen sanoo esimerkiksi, että on ollut ihan mukava päivä, kaveripoika viilettää paikalle vakuuttelemaan, että ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava päivä.

        Oih,mikä herrasmies😍😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih,mikä herrasmies😍😘

        Aika rasittavaa mielistelyä


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mikäs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?

        Harmiksen luoma palstalegenda ilmeisesti minun ainakin jossain määrin minun innoittamanani. Olen nimittäin kertonut palstalla etten ole parisuhdetta vaille, ja että olen hillittömän lihava ja sitten siihen yhdistettynä vielä nimimerkkini.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Harmiksen luoma palstalegenda ilmeisesti minun ainakin jossain määrin minun innoittamanani. Olen nimittäin kertonut palstalla etten ole parisuhdetta vaille, ja että olen hillittömän lihava ja sitten siihen yhdistettynä vielä nimimerkkini.

        Joo. Hämärästi muistelen, että tuo pullea kaveripoika -juttu olis susta lähtöisin tai ainakin sun inspiroima. Ja sitten joku keksi, että Mikkojuhankin on sellainen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo. Hämärästi muistelen, että tuo pullea kaveripoika -juttu olis susta lähtöisin tai ainakin sun inspiroima. Ja sitten joku keksi, että Mikkojuhankin on sellainen.

        Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?

        Ehkä se, että MJ on aina niin ystävällinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?

        Tosin onhan täällä muitakin, jotka ovat ystävällisiä ja mukavia, mutta ei heille olla yleensä vinoiltu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä se, että MJ on aina niin ystävällinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.

        Syvällä sisimmässään Harmis haluaisi olla yhtä pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Syvällä sisimmässään Harmis haluaisi olla yhtä pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?

        Ehkä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mikäs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?

        Minä olen kyllä palstan pullein ja syön nytkin keksejä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minä olen kyllä palstan pullein ja syön nytkin keksejä.

        Musta ei sais tosi pulleeta tekemälläkään. Maha vois kyllä turvota hetkellisesti, jos söisin tosi paljon kerralla ja vois olla huono olo, mutta ei musta silti tulis pulleeta =D =D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?

        Mun mielestä kaikista eniten Harmis piikittelee Disseä (lähinnä poliittisen kannan suhteen), mutta ei kuitenkaan luokittele tätä pulleaksi kamupojaksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?

        Osaa Harmis rehellisyyden nimissä olla ihan mukava ja asiallinenkin mutta joskus sille iskee ihme tarve ilkeillä tietyissä asioissa. Tai siltä se itsestä tuntuu.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä se, että MJ on aina niin ystävällinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.

        Kiitos ystäväni.🙂.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Syvällä sisimmässään Harmis haluaisi olla yhtä pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?

        Kiitos sullekin kamu mukavista ja kivoista sanoistasi!🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos ystäväni.🙂.

        Tuo on monen mielipide täällä. Ei pitäis enää yllättää =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Osaa Harmis rehellisyyden nimissä olla ihan mukava ja asiallinenkin mutta joskus sille iskee ihme tarve ilkeillä tietyissä asioissa. Tai siltä se itsestä tuntuu.🙂.

        Juu, Harmis osaa olla asiallinenkin. Mulle on ainakin kommentoinut yleensä asiallisesti.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos sullekin kamu mukavista ja kivoista sanoistasi!🙂.

        Ja minä tarkoitan sitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuo on monen mielipide täällä. Ei pitäis enää yllättää =D

        No ei ei kai se niin yllätä mutta tuntuu aina mukavalta kuulla sanottavan niin.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, Harmis osaa olla asiallinenkin. Mulle on ainakin kommentoinut yleensä asiallisesti.

        Joo ja on fiksu ja mukavakin tosiaan mutta joissain asioissa löytyy sitten se täysin toinen puoli. Eikä siinä jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolensa mutta Harmiksessa välillä tuntuu ne ikävät puolet aina hetkittäin vahvasti korostuvan ja ottavan vallan.🙂.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?

        Ehkä syy on rakkaus harmis rakastunut mikkikseen eli vain he kaksi ymmärtää tuon jutun huumorin eli rakkaus on syy no toivotaan että heistä tulis pari ja menisivät naimisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä syy on rakkaus harmis rakastunut mikkikseen eli vain he kaksi ymmärtää tuon jutun huumorin eli rakkaus on syy no toivotaan että heistä tulis pari ja menisivät naimisiin

        No se ei kyllä oo mahdollista ja olis kovin surullista jos Harmis tuntis niin yksipuolisia tunteita koska mä en niihin kykenis umpiheterona mitenkään vastaamaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se ei kyllä oo mahdollista ja olis kovin surullista jos Harmis tuntis niin yksipuolisia tunteita koska mä en niihin kykenis umpiheterona mitenkään vastaamaan.🙂.

        Luulen, ettei Harmiskaan. Tosin en voi olla varma, koska en kyseistä henkilöä tunne, tiedän vain palstakirjoittelijana.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Luulen, ettei Harmiskaan. Tosin en voi olla varma, koska en kyseistä henkilöä tunne, tiedän vain palstakirjoittelijana.

        No ei varmasti kykenis en yhtään epäile kanssa ja enhän mäkään häntä tunne kuin täältä mutta sen perusteella ei mitään syytä uskoa muunlailla oo todellakaan.🙂.


    • Anonyymi

      Ei näytä siltä kun täällä kirjoitat.

    • Taitaa olla parempi tyytyä ihan "gätöseen"? 🤣

      • Anonyymi


      • Siinä on aloittajalle sopivasti nuorta naista jo. :oD


    • Anonyymi

      Kenelle sinä kuvittelet puhuvasi? :)

    • Anonyymi

      Tottakai.

      Itse M38 ja parikymppinen kelpais.

    • Anonyymi

      Minä olen mummo! Älä koske minuun! Hyis! Häivy!

      • Anonyymi

        Ja haluan syödä Anis-pastillini rauhassa.


    • Anonyymi

      Kaltaisiisi tosiaan törmää aina välillä. Se on sen ikävä sivuvaikutus, että näyttää varsin reilusti ikäistään nuoremmalta. Se on kuitenkin ihan ok. Mä ymmärrän kyllä, että jos vaikka lapsia haaveilee, niin minä en on ole oikeaa seuraa. En tosin ollut nuorempanakaan. 😂

    • Öh kuinka paljon nuorempia? Nuorempia kuin ketä?

    • Anonyymi

      Eikö se nyt pitäs sanoa suoraan sitten!

    • Anonyymi

      Ala-arvoista mäkistä tänne palstalle. Ei se tavoita oikeaa ihmistä. Lapsellista😂

    • Anonyymi

      Ok. Ei siinä. En jää pidättelemään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe