Etsin vaan nuorempia naisia.

Anonyymi-ap

Oot liian vanha mulle.
😬

51

705

ÄÀnestÀ

Vastaukset

5000
    • Se on kyllĂ€ helppo uskoa.😂
      TĂ€ytyy ensin kasvaa aikuiseksi 👍

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

đŸ”žâ€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ”žđŸ’‹â€ïžđŸ’‹â€ïžđŸ’‹đŸ”ž

• Anonyymi

HyvÀ. Ei kannata miettiÀ ketÀÀn itseÀÀn vanhempaa.

Oman ikÀinen on loistava valinta.

Ajattele omaa parastasi.

đŸ™đŸ»

• Anonyymi

HyvÀ ikÀ ois 20-25

• Anonyymi

Itse 29 kaivattu 24 đŸ„ș

• MitĂ€pĂ€ jos ne nuoremmat naiset kelaakin asiaa ihan samalla tavalla?đŸ€”. MitĂ€s sitten tehdÀÀn.😄.

• Anonyymi

Kaveripojat ei saa naisia missÀÀn iÀssÀ:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kaveripojat ei saa naisia missÀÀn iÀssÀ:)

No en osaa fiktiivisten hahmojen ongelmista sanoo mitÀÀn. ItellĂ€ on ainakin ihan hyvin natsannu.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No en osaa fiktiivisten hahmojen ongelmista sanoo mitÀÀn. ItellĂ€ on ainakin ihan hyvin natsannu.🙂.

HuumejÀnnÀmiehenÀ mutta et kilttinÀ pulleana kaveripoikana.

• Anonyymi kirjoitti:

KyllĂ€ niitĂ€ ihan riittĂ€vĂ€sti on ollu parisuhde on se mikĂ€ puuttuu.😄.

• Anonyymi kirjoitti:

MikÀs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

MikÀs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?

Kun joku nainen sanoo esimerkiksi, ettÀ on ollut ihan mukava pÀivÀ, kaveripoika viilettÀÀ paikalle vakuuttelemaan, ettÀ ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava pÀivÀ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun joku nainen sanoo esimerkiksi, ettÀ on ollut ihan mukava pÀivÀ, kaveripoika viilettÀÀ paikalle vakuuttelemaan, ettÀ ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava pÀivÀ.

Oih,mikĂ€ herrasmies😍😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oih,mikĂ€ herrasmies😍😘

Aika rasittavaa mielistelyÀ

• Norppa83 kirjoitti:

Harmiksen luoma palstalegenda ilmeisesti minun ainakin jossain mÀÀrin minun innoittamanani. Olen nimittÀin kertonut palstalla etten ole parisuhdetta vaille, ja ettÀ olen hillittömÀn lihava ja sitten siihen yhdistettynÀ vielÀ nimimerkkini.

• Palstakamu kirjoitti:

Harmiksen luoma palstalegenda ilmeisesti minun ainakin jossain mÀÀrin minun innoittamanani. Olen nimittÀin kertonut palstalla etten ole parisuhdetta vaille, ja ettÀ olen hillittömÀn lihava ja sitten siihen yhdistettynÀ vielÀ nimimerkkini.

Joo. HÀmÀrÀsti muistelen, ettÀ tuo pullea kaveripoika -juttu olis susta lÀhtöisin tai ainakin sun inspiroima. Ja sitten joku keksi, ettÀ Mikkojuhankin on sellainen.

• Norppa83 kirjoitti:

Joo. HÀmÀrÀsti muistelen, ettÀ tuo pullea kaveripoika -juttu olis susta lÀhtöisin tai ainakin sun inspiroima. Ja sitten joku keksi, ettÀ Mikkojuhankin on sellainen.

Harmis on tainnut nykyÀÀn enemmÀn vihansa viskata Mikitsiin. En tiedÀ mikÀ Harmista niin paljon hÀnessÀ ahdistaa. Kateutta?

• Palstakamu kirjoitti:

Harmis on tainnut nykyÀÀn enemmÀn vihansa viskata Mikitsiin. En tiedÀ mikÀ Harmista niin paljon hÀnessÀ ahdistaa. Kateutta?

EhkÀ se, ettÀ MJ on aina niin ystÀvÀllinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.

• Palstakamu kirjoitti:

Tosin onhan tÀÀllÀ muitakin, jotka ovat ystÀvÀllisiÀ ja mukavia, mutta ei heille olla yleensÀ vinoiltu.

• Norppa83 kirjoitti:

EhkÀ se, ettÀ MJ on aina niin ystÀvÀllinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.

SyvÀllÀ sisimmÀssÀÀn Harmis haluaisi olla yhtÀ pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?

• Palstakamu kirjoitti:

SyvÀllÀ sisimmÀssÀÀn Harmis haluaisi olla yhtÀ pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?

EhkÀ.

• Norppa83 kirjoitti:

MinÀ olen kyllÀ palstan pullein ja syön nytkin keksejÀ.

• buddy-love kirjoitti:

MinÀ olen kyllÀ palstan pullein ja syön nytkin keksejÀ.

Musta ei sais tosi pulleeta tekemÀllÀkÀÀn. Maha vois kyllÀ turvota hetkellisesti, jos söisin tosi paljon kerralla ja vois olla huono olo, mutta ei musta silti tulis pulleeta =D =D

• Palstakamu kirjoitti:

Mun mielestÀ kaikista eniten Harmis piikittelee DisseÀ (lÀhinnÀ poliittisen kannan suhteen), mutta ei kuitenkaan luokittele tÀtÀ pulleaksi kamupojaksi.

• Palstakamu kirjoitti:

Osaa Harmis rehellisyyden nimissĂ€ olla ihan mukava ja asiallinenkin mutta joskus sille iskee ihme tarve ilkeillĂ€ tietyissĂ€ asioissa. Tai siltĂ€ se itsestĂ€ tuntuu.🙂.

• Norppa83 kirjoitti:

Kiitos ystĂ€vĂ€ni.🙂.

• Palstakamu kirjoitti:

Kiitos sullekin kamu mukavista ja kivoista sanoistasi!🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos ystĂ€vĂ€ni.🙂.

Tuo on monen mielipide tÀÀllÀ. Ei pitÀis enÀÀ yllÀttÀÀ =D

• Mikkojuhan kirjoitti:

Osaa Harmis rehellisyyden nimissĂ€ olla ihan mukava ja asiallinenkin mutta joskus sille iskee ihme tarve ilkeillĂ€ tietyissĂ€ asioissa. Tai siltĂ€ se itsestĂ€ tuntuu.🙂.

Juu, Harmis osaa olla asiallinenkin. Mulle on ainakin kommentoinut yleensÀ asiallisesti.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos sullekin kamu mukavista ja kivoista sanoistasi!🙂.

Ja minÀ tarkoitan sitÀ.

• Norppa83 kirjoitti:

Tuo on monen mielipide tÀÀllÀ. Ei pitÀis enÀÀ yllÀttÀÀ =D

No ei ei kai se niin yllĂ€tĂ€ mutta tuntuu aina mukavalta kuulla sanottavan niin.😊.

• Norppa83 kirjoitti:

Juu, Harmis osaa olla asiallinenkin. Mulle on ainakin kommentoinut yleensÀ asiallisesti.

Joo ja on fiksu ja mukavakin tosiaan mutta joissain asioissa löytyy sitten se tĂ€ysin toinen puoli. EikĂ€ siinĂ€ jokaisessa on omat hyvĂ€t ja huonot puolensa mutta Harmiksessa vĂ€lillĂ€ tuntuu ne ikĂ€vĂ€t puolet aina hetkittĂ€in vahvasti korostuvan ja ottavan vallan.🙂.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

EhkÀ syy on rakkaus harmis rakastunut mikkikseen eli vain he kaksi ymmÀrtÀÀ tuon jutun huumorin eli rakkaus on syy no toivotaan ettÀ heistÀ tulis pari ja menisivÀt naimisiin

• Anonyymi kirjoitti:

EhkÀ syy on rakkaus harmis rakastunut mikkikseen eli vain he kaksi ymmÀrtÀÀ tuon jutun huumorin eli rakkaus on syy no toivotaan ettÀ heistÀ tulis pari ja menisivÀt naimisiin

No se ei kyllĂ€ oo mahdollista ja olis kovin surullista jos Harmis tuntis niin yksipuolisia tunteita koska mĂ€ en niihin kykenis umpiheterona mitenkÀÀn vastaamaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No se ei kyllĂ€ oo mahdollista ja olis kovin surullista jos Harmis tuntis niin yksipuolisia tunteita koska mĂ€ en niihin kykenis umpiheterona mitenkÀÀn vastaamaan.🙂.

Luulen, ettei Harmiskaan. Tosin en voi olla varma, koska en kyseistÀ henkilöÀ tunne, tiedÀn vain palstakirjoittelijana.

• Norppa83 kirjoitti:

Luulen, ettei Harmiskaan. Tosin en voi olla varma, koska en kyseistÀ henkilöÀ tunne, tiedÀn vain palstakirjoittelijana.

No ei varmasti kykenis en yhtÀÀn epĂ€ile kanssa ja enhĂ€n mĂ€kÀÀn hĂ€ntĂ€ tunne kuin tÀÀltĂ€ mutta sen perusteella ei mitÀÀn syytĂ€ uskoa muunlailla oo todellakaan.🙂.

• Anonyymi

Ei nÀytÀ siltÀ kun tÀÀllÀ kirjoitat.

• Taitaa olla parempi tyytyĂ€ ihan "gĂ€töseen"? đŸ€Ł

• Anonyymi

• SiinĂ€ on aloittajalle sopivasti nuorta naista jo. :oD

• Anonyymi

Kenelle sinÀ kuvittelet puhuvasi? :)

• Anonyymi

Tottakai.

Itse M38 ja parikymppinen kelpais.

• Anonyymi

MinĂ€ olen mummo! ÄlĂ€ koske minuun! Hyis! HĂ€ivy!

• Anonyymi

Ja haluan syödÀ Anis-pastillini rauhassa.

• Anonyymi

Kaltaisiisi tosiaan törmÀÀ aina vĂ€lillĂ€. Se on sen ikĂ€vĂ€ sivuvaikutus, ettĂ€ nĂ€yttÀÀ varsin reilusti ikĂ€istÀÀn nuoremmalta. Se on kuitenkin ihan ok. MĂ€ ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€, ettĂ€ jos vaikka lapsia haaveilee, niin minĂ€ en on ole oikeaa seuraa. En tosin ollut nuorempanakaan. 😂

• Öh kuinka paljon nuorempia? Nuorempia kuin ketĂ€?

• Anonyymi

Eikö se nyt pitÀs sanoa suoraan sitten!

• Anonyymi

Ala-arvoista mĂ€kistĂ€ tĂ€nne palstalle. Ei se tavoita oikeaa ihmistĂ€. Lapsellista😂

• Anonyymi

Ok. Ei siinÀ. En jÀÀ pidÀttelemÀÀn.

Ketjusta on poistettu 3 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enÀÀ

Vaan tulisit esiin.
      IkÀvÀ
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita elÀimiÀ

Onko totta mitÀ facebookissa kirjoitetaan ettÀ jonkun navetassa olisi kuolleita elÀimiÀ? MitÀ on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. MinÀ en ala kenenkÀÀn perÀssÀ juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kÀÀntÀÀ silti tunteeni pois. Tunteetkin hÀlvenevÀt aikanaan, poissa silmistÀ poissa mielestÀ
      IkÀvÀ
      113
      2501
    4. Miksi olet riittÀmÀtön kaivatullesi?

MistÀ asioista tunnet riittÀmÀttömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistÀ kohtaan? Miksi koet, ettÀ et olisi tarpeeksi hÀnell
      IkÀvÀ
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❀ jos et tarkoita niin Ă€lĂ€ tee sitĂ€
      IkÀvÀ
      40
      1993
    6. TiedÀn, ettÀ emme yritÀ mitÀÀn

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdÀ muuta konkreettista asian
      IkÀvÀ
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydÀltÀ

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❀ ⚜ Minusta ei kaikki tÀÀllĂ€ tykkÀÀ, eikĂ€ tarvitsekaan. Kun eivĂ€t ymmĂ€rrĂ€, niin sitten ei
      IkÀvÀ
      222
      1723
    8. NÀin pitkÀstÀ aikaa unta sinusta

Oltiin yllÀttÀen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkÀin, siellÀ oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessÀni
      IkÀvÀ
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      IkÀvÀ
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistÀvÀt vÀitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sĂ€ tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lĂ€hteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe