Mokasin pahasti totuudessa ja tehtävässä

Anonyymi-ap

Nyt tuli kusettua ja PAHASTI, kun tarkoituksena oli vain pitää kiva ilta mutta se ajautui katastrofiin...

Olin normaalisti hengaamassa kavereitteni kanssa. Ihan vitun kaunis, kiltti ja älykäs uusi muijja meidän koulusta oli mukana sillä hänellä ei ollut kavereita oikein. Meitä oli siinä minä ja 2 muuta poikaa, hyviä kavereitani ja 3 muuta tyttöä. ELI 7. 3 poikaa 4 tyttöä.

Pelasimme totuutta ja tehtävää. Edessäni istuu tämä uusi tyttö ja minua alkaa yhtäkkiä panettamaan ihan vitusti. Hän on ollut koulussamme vasta tämän aikaisemman viikon, mutta on hyvin kiltti ja älykäs. Hänen kaunis ulkonäkö teki tästä pakkauksesta täydellisen ja uskomattoman. Minulta kysyttiin tuttu "Totuus vai Tehtävä?" kysymys ja halusin tottakai otin tehtävän sillä totuus on nynnyille.

Silloin se tuli. Minun piti pussata kauneinta/komeinta henkilöä meistä. Se oli se yksi asia mitä pelkäsin sillä hetkellä. Tämähän oli selvää minusta, että kuka mutta jonkin verran järkevänä ja herrasmiehenä en halunnut satuttaa kenen tunteita sillä tiesin naisten kauneusstandarteista ja jokainen muijja tässä ryhmästä oli mukava ja kaunis. Jokainen heistä oli myös hyvin läheisiä kanssani, jos uutta tyttöä ei lasketa sillä häntä en ole tuntenut kauan mutta toivon, että olisimme läheisiä tulevaisuudessa. Ujous oli myös pieni osa sitä mitä tein seuraavaksi. JOTA HUOM!! KADUN SUURESTI!!

Olin hiljaa, hikinen enkä tehnyt mitään sillä panikoin suuresti sisäisesti. Kaveri tökkäsi minun olkapäätäni ja kuiskasi, että minun pitää nyt tehdä se ja "Menikö pupu pöksyyn?".

Jonkun takia minua alkoi siinä kohdassa ärsyttämään ihan vitun paljon. En hillinnyt itseäni tai ajatellut pidempän ja pian nyrkkini oli tämän kaverini naamassa. Hänen nenästä alkoi tulla verta ja en jonkun takia pysähtynyt vain jatkoin tätä touhua ilman mitään syytä. Pahinta oli se, että tämä kaverini oli paras kaverini, joka ei ollut tehnyt minulle mitään. Hänen ääni vain ärsytti minua siinä hetkessä vituttavan paljon ja tiedän, että mitä tein ei omistanut hyvää syytä. Toinen kaverini yksi ainoista pojista hätäisesti yritti pysäyttää minua ja uusi tyttö ja toinen muijja tuli mukana auttamaan ja yrittämään pysäyttää minua. Paras kaverini ei tehnyt mitään sillä oli niin hämmentynyt, hädissään ja niin vitun uskomattoman mukava äijjä. Kaksi muuta tyttöä olivat niin shokissa etteivät tehneet mitään.

Pian tönäisin heidät kaikki kumoon ketkä olivat pysäyttämässä minua ja huusin jotakin täyttä paskaa mikä ei pidä paikkansa. Kaverini katsoivat minua täysin shokissa eivätkä olisi uskoneet tätä minusta, en minäkään. Kauheinta oli, että paras kaverini ketä oli minun viaton uhrini tässä naama olin aivan paskana. Kävelin vihaisesti pois, paiskasin oven ja lähdin kotia.

Kotona tajuttuani mitä tein kaduin sitä, mutten tiennyt mitä tehdä. Minua nolotti sillä MOKASIN ja pahasti. He soittivat ja lähettivät viestiä mutten uskaltanut vastata sillä minua kadutti niin pahasti. Hyökkäsin viattoman kaverini kimppuun ja surulisinta oli, ettei hän yrittänyt ees pysäyttää minua,

En ole raskinut tavata ketään heistä ja tämä tapahtui viime perjantai iltana. Olen pysynyt tänään kotona ja feikannut olevani kipeä sillä ilasin juuri kaerisuhteeni ja mahdollisuuteni olla koskaan läheisiä tämän hottis uuden muijjan kanssa.

Mitä pitäisi tehdä sinun mielestä? AInakin pyytää anteeksi käytöksestäni, se pitää tehdä. Mitä muuta?? Apua??

5

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloita anteeks pyynnöllä, ja totuudella.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180365649

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      On siinä yksi potentiaalinen puoli eli se että jos pitämäsi naikkonen on lääpällään jännämiehiin, niin mahkusi häneen ovat hyvät. Muussa tapauksessa, not so much.

    • Anonyymi

      Noo, isäni sanoi aina, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, näinhän se on.

      JOku on sinussa pahasti pielessä niin kuin yleensäkin ihmisissä, jotka eivät osaa hillitä itseään ja käyttävät väkivaltaa, ja usein perusteena on että se ja se ärsytti jne. Jos pelkkä ärsytys oikeuttaisi väkivaltaa, täälla tapeltaisiin koko ajan. Nimittäin sinäkin luultavasti tapoinesi ärsytät todella montaa ihmistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe