Plus miinus neljä vuotta

Anonyymi-ap

On ikähaarukkani omaani nähden. Eli tules tytsy "isukin" sylkkyyn 😗. Kyllä se olisi aikamoista jos siinä olisi mukana tunneyhteys. Tunnen asioita voimakkaasti, joten siksi päättelen näin. Kaikki asiat pitää hoitaa joko 0 % suorituksella tai sitten 110 % suorituksella. On mahtavaa tuntea kaikki tunteet täysillä. Mitäköhän sitä elämällään tekisi kun siihen ei kuulu ikinä rakkautta? Mietin vain, että onko rakkautta edes olemassa 🤔?

Rakkaus on niin merkittävä voima että intensiivisesti tuntevat ihmiset eivät pysty hallitsemaan sitä ja sen aiheuttamia fiiliksiä. Eli elämässään jää tällöin aina yksin. Johtopäätökseni tukee itse kehittelemääni teoriaa minkä mukaan kaikki pitkäaikaiset parisuhteet on tarkoitettu pikemminkin sellaisille pinnallisille ihmisille eikä muille. Totuuksia on monia ja tämä on minun totuuteni. Ainoa ero minun ja sinun välillä on tosin se että minun sanani on AINA jumalallinen, yleispätevä laki ;). Ps. Kaikissa on jotain vikaa kun alkaa tarkemmin miettimään, oli kyseessä sitten inceli tai kymmenen lapsen vanhempi 😱.

10

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tjaahas et tällästä tänään. Ai niin se oli uus viikko ja uudet kujeet.
      Kaikki tai ei mitään, rakkautta mutta ei pitkiä suhteita.

      Ps. Mitä meinaat psllä?

    • Siinä oli niin paljon asiaa ja asioiden yhteys suhteellisen löyhä. Mitä tähän nyt sitten vastaisi?

      • Anonyymi

        Kaikki liittyy kaikkeen. Hallitsematonta ajatusten kaaosta. Mössöä mikä hukkuu mössön sisään. Näin ajatteluni toimii ;). Välillä mietin ovatkohan aivoni ylösalaisin pääkopassani 🧠🙃. - Ap.


    • Anonyymi

      En usko rakkauteen.

    • Niihän se on en minä ikinä halunnut miestä joka ei lapsia halua se on sellainen ei minun elämään sopiva yksilö halut tipahtaa kuullessakin . Minun mies pitää haluta 100 vuotiaana pistää minua paksuksi kun sinne ikään joskus päästään.😅
      Kaikki miehet tipahtaa viivalta alas jotka ei lapsia halua. Toivotaan että tuo mies on aina halukas ja miten saada halukkaammaksi olisi kiva tietää.

    • Anonyymi

      Sinussakin on vikoja, lähdepä siitä. Esimerkiksi tuo "minun sanani on AINA jumalallinen, yleispätevä laki". Ihan kamala vika.

      • Sehän vasta siinä tekekeekin ihanan kun varmuuttakin mitä haluaa ja tietää mitä haluaa.


      • Anonyymi

        Mulla on kuules jo valmiit vastaukset tarjolla ylivertaisesta repertuaaristani. Ensinnäkin, se ylimielisyyteni oli huumoria :). Sitten nyt kun sanon että kyllä minä tiedostan ja hyväksyn omaavani vikoja joiden vuoksi ehkä sinkku olenkin, niin tiedän että jotkut yrittävät kääntää tämänkin näkemykseni narsismiksi väittämällä että tämä olisi uhriutumista. Mutta kun se ei ole niin vaan asiat ovat niinkuin totesin. En ole leuhka irl, vaikka tekstini antaa olettaa täysin muuta. - Ap.


    • Ihan terve ja normaali ikähaarukka, itselläni käytännössä melkein sama (+/- 5 v).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe