Kyynelistä ei meinaa tulla loppua

Anonyymi-ap

Olen niin surullinen kun menetin elämäni rakkauden nuorena ja vika oli minun.

41

465

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai että 😭

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Montako vuotta siitä on aikaa? Minulla sama juttu ja pian tulee neljä vuotta täyteen. Voin vain toivoa että jotenkin unohtaisin sen pikkuhiljaa. Tällä palstalla törmää näihin juttuihin mitkä juuri muistuttavat niistä kokemuksista, niin kannattaisi ilmeisesti jättää palstailu vähemmälle. Jos jättäisin, niin sosiaalista elämää olisi vielä tätäkin vähemmän ja sekin olisi hankala tilanne.

      • Anonyymi

        Liian monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian monta vuotta.

        Englanniksi tuu meni jiers.


      • Anonyymi

        Et kyllä osaa ruotsia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä osaa ruotsia!

        Osaanpas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä osaa ruotsia!

        Eli sinä poistit ruotsinkielisen kommentin!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä poistit ruotsinkielisen kommentin!?

        En!


    • Anonyymi

      Otan osaa. Kuoliko hän?

    • Anonyymi

      Lupasin itselleni että en ala itkemään kun kuuntelen yhden laulun mutta en pystynyt olemaan itkemättä.

    • Anonyymi

      Menneisyydessä roikkuvat ovat erittäin itsekkäitä ihmisiä. Joko he eivät pääse yli siitä etteivät riittäneet jollekin tai sitten he omalla toilailullaan kusevat homman lopullisesti eivätkä suostu uskomaan että ovi on mennyt kiinni.

      Rakkaudellinen ihminen antaa toisen mennä tai tajuaa että itsessä asioiden on muututtava jolloin kunnioitus ja tahto siirretään tulevaisuuteen, uuteen mahdollisuuteen eikä fixaatiota menneisyyteen muodosteta vaikka se menneisyys muistetaan ja tunnustetaan.

      Toki ylipääseminen vie aikansa mutta kun menneisyydelle aletaan rakentamaan tulevaisuuden eväävää alttaria on kyse itserakkaudesta.

      • Anonyymi

        Lisäksi harvempi haikailija edes kaipaa sitä ihmistä, vaan sitä mitä itse koki. Omia tunteita ja fiiliksiä. Niiden loputon lypsäminen on..

        ... Emotionaalista masturbaatiota. Itseltä. Itselle.


      • Anonyymi

        Se että kirjoitin aloituksen ei tarkoita että häntä takaisin haikailisin. Jotlut ihmiset näkevät kaikessa rumuutta. Hänen ja minun hyviä hetkiä vaalin ne ovat aarteita. En ole näiden vuosien aikana miettinyt häntä se on tapahtunut vasta. Olen tunteellinen ihminen.


      • Anonyymi

        sieltä narsisti taas triggeröityi että jotain muuta kuin itseä joku kaipaili


    • Anonyymi

      Hylkäsikö äitisi?

    • Anonyymi

      Voi voi sellaista se elämä on

      • Anonyymi

        Totta elämä on joskus sellaista.


    • Anonyymi

      Kyllähän se harmitti, kun Katja vainaa kuoli. Mutta minkäs teet?

      >simiti<

      • Anonyymi

        Surullista on.


      • Anonyymi

        Meidän tilannetta ei voi verrata sinulla vaikeampaa koska olet menettänyt hänet. Sait varmaan elää hänen kanssaan pitkän elämän.


      • Anonyymi

        Perintönsä oot jo juonut, se on huomattu täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perintönsä oot jo juonut, se on huomattu täälläkin.

        Eñ saanut senttiäkään perintöä.enkä halunnutkaan.

        Mutta harmitti toisen kuolo.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Turha itseään syyllistää

    • Anonyymi

      kyllä se siitä.. sun pitää vain kasvaa siitä eteenpäin.. voi mennä vaikka kymmeniäkin vuosia. hän ehkä kasvoi myös.

      • Anonyymi

        Niin ku tuossa yhdessä vastauksessa kirjoitin olen minä hänestä yli päässyt muistelen vain joskus häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ku tuossa yhdessä vastauksessa kirjoitin olen minä hänestä yli päässyt muistelen vain joskus häntä.

        On aivan luonnollista, että muistelet häntä ja tunnet surua ja kaipausta.
        Rakasta ihmistä ei tarvitse unohtaa. Hän säilyy sydämessä varmaan jokaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aivan luonnollista, että muistelet häntä ja tunnet surua ja kaipausta.
        Rakasta ihmistä ei tarvitse unohtaa. Hän säilyy sydämessä varmaan jokaisella.

        Ajattelen juuri noin kun kirjoitit.


    • On niitä tullut menetettyä useita tässä elämän varrella. Mistään ei voi varmaksi sanoa, olisiko niistä kukaan ollut elämäni rakkaus, kun ei mitään mistään edes tullut.

      • Anonyymi

        Tiedän etten ollut hänen elämänsä rakkaus hän kohtasi oman rakkautensa paljon myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän etten ollut hänen elämänsä rakkaus hän kohtasi oman rakkautensa paljon myöhemmin.

        Ei taida olla edes olemassa, vain yhtä elämän rakkautta, vaan useita. Vain yhteen voi olla kerrallaan rakastunut. Taikka en tiedä tuostakaan, kun on näitä polyamoriajuttuja nykyisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei taida olla edes olemassa, vain yhtä elämän rakkautta, vaan useita. Vain yhteen voi olla kerrallaan rakastunut. Taikka en tiedä tuostakaan, kun on näitä polyamoriajuttuja nykyisin.

        Minun ja hänen aika oli ja meni hän ei varmastikaan käy samanlaista tunnemyrskyä lävitse menmeiden muistelua ikävöintiä.
        Tietäen kuitenkin sen että mitään ei voi enää tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun ja hänen aika oli ja meni hän ei varmastikaan käy samanlaista tunnemyrskyä lävitse menmeiden muistelua ikävöintiä.
        Tietäen kuitenkin sen että mitään ei voi enää tulla.

        Ei varmasti tule enää toista samanlaista.


      • Sellaista se on... Voi tulla joku muu vielä joskus, jos luoja suo. Mutta samanlaista se ei ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellaista se on... Voi tulla joku muu vielä joskus, jos luoja suo. Mutta samanlaista se ei ole.

        Eipä elämä samanlaista voi eri ihmisen kanssa ollakkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei varmasti tule enää toista samanlaista.

        Kyllä hän varmaan minussakin jotain hyvää muistaa ja arvostaa niin kun minä häntä.


      • Anonyymi

        Kun erosimme hänen kanssaan hän rupesi seurustemaan aika äkkiä uuden ihmisen kanssa
        ajatteli varmaan että menee paremmin kuin meillä meni. Oli hänellä siihen oikeus koska emme olleet enää yhdessä minulla meni kauemin aikaa ennenkuin pystyin aloittamaan uuden seurustelun.


    • Anonyymi

      Neljäkymmentäviisi vuotta. Vasta.

      • Anonyymi

        Ei siitä niin kauan ole vaikka pitkä aika onkin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe