Silmänruokaa

Anonyymi-ap

Tulipas tänään pitkästä aikaa nähtyä hyvin komea nuorimies. Kyllä noissa balteissa tosiaan on aivan uskomattomia komistuksia. Mukava piristys kurpan päivään katsella kun miehet tekivät töitä. 👌😘

14

273

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sieltä tulee tosiaan välillä aivan uskomattoman hyvän näköisiä miehiä välillä. Ei tietenkään kaikki ole, mutta komeimmat, jotka mä olen koskaan nähnyt, ovat olleet juurikin baltteja. Lääh! 👅

      • Anonyymi

        Mä ylipäänsä näen todella harvoin sellaisia miehiä, jotka ulkonäöllään sykähdyttäisivät. Juuri siksi tuli vähän naureskeltua, että taisi olla juurikin samaa kansalaisuutta se edellinenkin sydäntäni ulkoisella olemuksellaan sykähdyttänyt tapaus. Sieltäköhän sitä pitäisi lähteä hakemaan itselleen toyboy, kun saa vähän lisää omaisuutta kasaan? 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ylipäänsä näen todella harvoin sellaisia miehiä, jotka ulkonäöllään sykähdyttäisivät. Juuri siksi tuli vähän naureskeltua, että taisi olla juurikin samaa kansalaisuutta se edellinenkin sydäntäni ulkoisella olemuksellaan sykähdyttänyt tapaus. Sieltäköhän sitä pitäisi lähteä hakemaan itselleen toyboy, kun saa vähän lisää omaisuutta kasaan? 😛

        Vois se olla hyvä tavote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois se olla hyvä tavote.

        Kyllähän se toisinaan kieltämättä siltä ihmisten kanssa tuntuu, että parisuhdekin toimisi taloudellisena järjestelynä ihan yhtä hyvin/huonosti, kuin rakkauteen perustuvana. Eli sinällään mä ymmärrän oikein hyvin niitä lukemattomia miehiä, jotka ajattelevat, että on parempi, jos nainen on heikommassa taloudellisessa asemassa. Itsehän siis olen todellisuudessa sietämätön romantikko, mutta monesti ihmissuhteet ovat ikävä kyllä aika raadollisia.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­y­m­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18039904K

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mun silmään aina osuu Lähi-idästä kotoisin olevat arabit, miehet siis. Todella usein erittäin hyvännäköisiä ja komeita. Geenilotossa on voitettu.

      • Anonyymi

        Kyllä heistäkin tosiaan moni on sellaisia, että mäkin tiedostan heidän olevan komeita. Itseäni henkilökohtaisesti ei vaan se ulkonäkö sykähdytä yhtään, mutta tajuan kyllä, että moni tykkää. 👍

        Pääsääntoisesti he ovat liian tummia minun makuuni. Varsinkaan ruskeat silmät eivät sykähdytä mua yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heistäkin tosiaan moni on sellaisia, että mäkin tiedostan heidän olevan komeita. Itseäni henkilökohtaisesti ei vaan se ulkonäkö sykähdytä yhtään, mutta tajuan kyllä, että moni tykkää. 👍

        Pääsääntoisesti he ovat liian tummia minun makuuni. Varsinkaan ruskeat silmät eivät sykähdytä mua yhtään.

        Tykkään kyllä sinisilmäisistä blondeistakin, ettei sillä niin väliä. Komeat ja hyvännäköiset miehet pistää silmään ja niitä on mukava katsella, vaikka sitten työn touhussa. 😁


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tykkään kyllä sinisilmäisistä blondeistakin, ettei sillä niin väliä. Komeat ja hyvännäköiset miehet pistää silmään ja niitä on mukava katsella, vaikka sitten työn touhussa. 😁

        Ainahan komeaa on kiva katsella 🙂. Tosi harvoin vaan itselleni tosiaan tulee vastaan tollasta "wau" tapausta. Mä en oikein tykkää blondeistakaan. Ristiveriset on eniten silmää miellyttäviä tapauksia. Olen nirso kurppa.

        Ja kyllä, komeita miehiä on mun mielestäni erityinen ilo katsella juuri työn touhussa.


    • Anonyymi

      Kyllä se aina kummasti päivää piristää, kun saa jotain nuorta komitusta katsella. 🙂

      • Anonyymi

        Ehdottomasti kyllä. Tulevat vielä aamulla töihin, viimeistelemään hommansa. Taidan poikkeuksellisesti parkkeerata aamukahveineni tuohon ikkunan ääreen. Otan tietokoneen rekvisiitaksi, niin ei ole liian ilmeistä. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti kyllä. Tulevat vielä aamulla töihin, viimeistelemään hommansa. Taidan poikkeuksellisesti parkkeerata aamukahveineni tuohon ikkunan ääreen. Otan tietokoneen rekvisiitaksi, niin ei ole liian ilmeistä. 🤣

        Eihän sitä tosiaan ole mikään pakko liian ilmeisesti tuijottaa ja kuolata.


    • Kyllä, mieleen muistuu virolainen työmies paikasta, jossa tein tilapäistöitä. Oli todella komea ja hyväkroppainen. :D Joten aina kun tällä palstalla miehet puhuvat ylistäen virolaisnaisista ja Suomi-naisia morkaten, voisi vain vastavuoroisesti tyynesti todeta, että "Kyllä se toimii myös toistepäin, eli Viron miehet ovat usein Suomiäijiä komeampia".

      Komeimmat näkemäni miehet ovat olleet Romaniasta tai Italiasta.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan myös tuon, että Romaniassa on ihan jumalatoman komeita miehiä. Heihin vaan itseni tulee harvemmin täällä törmättyä, mutta baltteihin aika paljon useammin. Romania kuitenkin kuuluu niihin maihin, joissa mun on tullut muutamankin kerran lomailtua ja kyllä siellä silmä lepää monessa paikassa. Sen maan kansaa on todella siunattu ulkonäkögeeneillä. Italiassa en sen sijaan ole itse yhteenkään mun mieltäni sävähdyttävään mieheen törmännyt. Tosin samaan hengenvetoon totean, että en mä siellä ole kauheammin lomaillut.

        Kyllä mä myös tajuan ihan hyvin, miksi osa miehistä virolaisnaisia kehuu. Tosin mun silmääni Viro ei ole noista se kaikkein kauneimpien ihmisten maa. Lisäksi ongelma on se, että monesti naiset tuolla päin on mun silmääni liian laitetun näköisiä. Kymmenen kiloa pakkelia jne. ei vastaa sitä mikä on minusta kaunista/komeaa. Ulkonäkögeenit sen maalatun kuoren alla ovat kuitenkin monilla siellä erinomaiset. Ja totta vieköön, ne geenit ovat ihan samat myös niillä miehillä. Noitakin knu tuossa taas ensimmäisenä aamulla katseli, niin melkein toivoi, että olis lämpöisempi sää. Kyllä tollasta ruumiillisella työllä hankittua hyvää kroppaa ilokseen katselee, aamukahvin seurana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe