Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä siinä pimpissä on niin ihmeellistä?

Anonyymi-ap

Miten se on miehille niin suuri ja tärkeä asia, että pillua täytyy aina tavoitella ja saada?

79

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei täydy. Se on vain valheellinen ajatusmalli.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mies elää pillusta. Muuten masentuu jos ei saa pillua.

      • Anonyymi

        Noin se varmaan on, kun taas monet vanhemmat naiset ovat onnellisia kun ei tartte enää miellyttää miestä sängyssä.


    • Ei täydy, ei ikinä täydy. En vaan ymmärrä, kun naiset on ulkoisesti erilainen, mutta kuitenkin hengästyy ihan samalla lailla kun miehetkin ja iloitsee kultamitalista. Kun just noita suunnistuskilpailuja katoin. Tuli vaan mieleen, että miten se nainen oikeesti toimii.

    • Anonyymi

      En feministinä pidä siitä, että asiassa ENSIN kysytään MIEHEN mielipidettä. 😡

      Ensin täytyy kysyä pimpin omistajien mielipidettä! 👆

      Se on meille naisille tärkeä asia monesta syystä:

      - Sieltä pissataan.
      - Sen avulla voi kokea fyysistä rakkautta ja ihanaa nautintoa (yhdessä tai yksin).
      - Sieltä poistuu kuukautismateriaali (veri + riekaleet).
      - Sieltä tulee lapsia, jos niin haluaa ja biologia suo.
      - Se on ihan kivan näköinen ruumiinosa, ja aina miellyttävän pehmeä, lämmin ja liukas.
      - Varmasti löytyy muitakin syitä pitää siitä.

      Sovitaanko niin, että ensin puhutetaan ruuminosan omistajia ja vasta sen jälkeen satunnaisia vieraita? Miehet ja lapset ovat pimpissä satunnaisia vieraita!

      🦄

      • Anonyymi

        Kyllä pissataan!

        Pidätkö sinä vain vaginaa pimppinä? Olen melko varma, että olet vähemmistössä. Sitä paitsi minä puhuin uloskäynnistä, en varastoinnista.

        🦄


      • Anonyymi

        Niin no, kysymys oli yleinen. En varsinaisesti kysynyt juuri miesten mielipidettä. Miehillä on tapana tavoitella sinne pääsyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, kysymys oli yleinen. En varsinaisesti kysynyt juuri miesten mielipidettä. Miehillä on tapana tavoitella sinne pääsyä.

        Siinä kysyttiin aivan selvästi, miksi pimppi on MIEHILLE tärkeä.

        Eihän naisten tarvitse sitä "tavoitella". Se on hyvin pienellä käsivarren liikkeellä tavoitettavissa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kysyttiin aivan selvästi, miksi pimppi on MIEHILLE tärkeä.

        Eihän naisten tarvitse sitä "tavoitella". Se on hyvin pienellä käsivarren liikkeellä tavoitettavissa.

        🦄

        Niin, eli miksi se on miehille tärkeä? Kysymykseen voi vastata naisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli miksi se on miehille tärkeä? Kysymykseen voi vastata naisetkin.

        Se on väärin kysytty.

        Ensin täytyy kysyä, miksi se on NAISILLE tärkeä. En neuvottele tästä mielipiteestä enkä vaihda sitä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on väärin kysytty.

        Ensin täytyy kysyä, miksi se on NAISILLE tärkeä. En neuvottele tästä mielipiteestä enkä vaihda sitä.

        🦄

        Aateöyhöttäjillähän onkin tapana kääntää asia enemmän omaa napaa koskevaksi ja ohittaa se tosiasia mitä alunperin kysyttiin.
        Feministit ja muut isti roskasakit kuuluvat tähän samaan kastiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on väärin kysytty.

        Ensin täytyy kysyä, miksi se on NAISILLE tärkeä. En neuvottele tästä mielipiteestä enkä vaihda sitä.

        🦄

        Oletkin ihan pässi jääräpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aateöyhöttäjillähän onkin tapana kääntää asia enemmän omaa napaa koskevaksi ja ohittaa se tosiasia mitä alunperin kysyttiin.
        Feministit ja muut isti roskasakit kuuluvat tähän samaan kastiin.

        Kysymyshän koski nimenomaan naisen omaa kehoa. Tietysti sen omistajan mielipidettä kysytään ensin.

        Myönsit itsekin, että nyt oli "omasta navasta" kyse. 😁

        🦄


    • Ei se niin tärkeä olekaan vaan paljon paljon tärkeämpää on mitä sen ympärillä on, se kuka sen omistaa on tärkeintä. Näin ainakin itselle.🙂.

      • Anonyymi

        Jos olet mies, niin olipa nätti vastaus. Fiksua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies, niin olipa nätti vastaus. Fiksua.

        No juu kyllähän mä olen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu kyllähän mä olen.🙂.

        Juu, kyllä se oli nätti vastaus. Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole, että pimppi tärkeä olisi. On kuitenkin asiallista mainita se omistaja myös.

        🦄


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No juu kyllähän mä olen.🙂.

        Vaan kun et ole :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun et ole :)

        No aika heikko on sulla näkö jos tosta mun kuvastani naisen saat ja suosittelisin kyllä optikolla käyntiä. Vaikka eipä tuolla merkitystä ole mitä sä päässäs kuvittelet.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No aika heikko on sulla näkö jos tosta mun kuvastani naisen saat ja suosittelisin kyllä optikolla käyntiä. Vaikka eipä tuolla merkitystä ole mitä sä päässäs kuvittelet.😄.

        No kuvaksi voi laittaa minkä vain eli luuletko että nainen laittaa miehen kuvan niin kaikki luulee et mies se on kyllä sinä nainen olet


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuvaksi voi laittaa minkä vain eli luuletko että nainen laittaa miehen kuvan niin kaikki luulee et mies se on kyllä sinä nainen olet

        Kuvittele sä mitä kuvittelet se ei mun elämää hetkauta.😂. Kuva nyt sattuu oleen ihan aito mut hei jatka sä vaan trollailuas ihan yksinäs eihän sulla mitään muuta olekaan. Heippa!


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuvittele sä mitä kuvittelet se ei mun elämää hetkauta.😂. Kuva nyt sattuu oleen ihan aito mut hei jatka sä vaan trollailuas ihan yksinäs eihän sulla mitään muuta olekaan. Heippa!

        Sinut on paljastettu nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies, niin olipa nätti vastaus. Fiksua.

        Mikkojuhan on palstan pahin naisten mielistelijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut on paljastettu nainen

        Leikkii ätmi taasen naisena! Ei ole paljoa korvien välissä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan on palstan pahin naisten mielistelijä

        Ainoa vaan etten mielistele yhtään ketään.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ainoa vaan etten mielistele yhtään ketään.😂.

        Tekeytyminen, mielistely, mimicry, on luonnon eniten harrastama keino selviytyä, mutta on ihmisiä, jotka eivät tunne sitä ollenkaan harrastavansa. 🌹👀


    • Anonyymi

      miehet ja naiset saavat nyydytyksen yksinkin, mutta rentous tulee elämään kaksin tilapäisesti,

      • Anonyymi

        Nimen omaan tilapäisesti.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Pimpin merkitys? Tottakai se on tärkeä normaalille miehelle. Naiset on luotu, tehty vain ja ainoastaan nus**ttavaksi, joten miksi mies ei tavoittelisi rojujen purkupaikkaa?

      • Anonyymi

        Kuinkas hyvin ne ympärilläsi elävät naiset ovat sisäistäneet ja toteuttaneet tämän elämäntehtävänsä, jonka olet heille osoittanut? 😁

        🦄


    • Anonyymi

      Pilluun on hyvä tyhjentää kaikki se stressi ja seksuaalinen paine, jota perusmaskuliiniselle miehelle kertyy normaalissa viikkoaherruksessa. Naisen tärkein tehtävä on antaa miehelle, - joko omalle tai satunnaiselle ohikulkijalle. Näin nainen palvelee parhaiten yhteisöänsä.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoistahan siinä on se, että ensin täytyy höpsäyttää sen omistaja ennen kuin sinne pääsee.

      Toisaalta pidän kyllä kaikenlaisista naisista. Myös niistä joita ei tarvitse höpsäyttää, vaan ymmärtävät ihan yhteisen leikin ja fyysisen nautinnon päälle :) Ja juuri sellaisista tapauksista jotka saavat itse munaa, eivätkä itse ole antamassa mitään yhtään sen kummemmin kuin mieskään. Tällä palstalla he ovat valitettavan harvassa :))

      Niin, tuosta tavoittelusta. Minusta vähän tuntuu että se ei ole kannattava taktiikka :)))

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Olen aina ollut sitä mieltä, että jos seksistä puhutaan "saamisena" ja "antamisena":

        - "saaja" käyttäytyy itsekkäästi antajaa kohtaan eikä todennäköisesti anna tälle tarpeeksi hyvää kyytiä ja

        - "antaja" sekstailee henkilön kanssa, joka ei viehätä häntä (tarpeeksi).

        En suosittele.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina ollut sitä mieltä, että jos seksistä puhutaan "saamisena" ja "antamisena":

        - "saaja" käyttäytyy itsekkäästi antajaa kohtaan eikä todennäköisesti anna tälle tarpeeksi hyvää kyytiä ja

        - "antaja" sekstailee henkilön kanssa, joka ei viehätä häntä (tarpeeksi).

        En suosittele.

        🦄

        Mutta jos on tasapeli?
        Kumpikin saa ja antaa.
        Eikös se ole aivan ihanaa lähimmäisen huomioimista :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos on tasapeli?
        Kumpikin saa ja antaa.
        Eikös se ole aivan ihanaa lähimmäisen huomioimista :)

        -keinovaginamies-

        En tarkoittanut tuollaista tilannetta. Tarkoitin sellaista huomattavan yleisempää tilannetta, jossa "saaja" ja "antaja" määritellään eri osallistujiksi ja usein vieläpä tietyllä sukupuolijakaumalla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut tuollaista tilannetta. Tarkoitin sellaista huomattavan yleisempää tilannetta, jossa "saaja" ja "antaja" määritellään eri osallistujiksi ja usein vieläpä tietyllä sukupuolijakaumalla.

        🦄

        Minä olen aina ollut molemmissa rooleissa ja ymmärtääkseni harrastanut seksiä vain sellaisten kanssa jotka ovat myös olleet.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Suksikaapa osa suolle!

    • Kuule kyllä se miehen muna, ydinasia koko hommailussa.

    • Anonyymi

      Ei pimppi, vaan hiuksen korkein latva on se naisessa.

    • Anonyymi

      Se on se "korkkaus" 😘. Se on hauskaa ja samalla saavutus elämässä. Ultimaattinen leveilyn ja miehisyyden trofee. Vähän kuin metsästämässä kävisi ja saisi sellaisen komean, tässä tapauksessa kauniin, kaadon. Sukupuolten välinen huumori on aivan erilaista. Meille miehille fyysiset kiinnostuksen kohteet ovat niitä konkreettisia osoituksia siitä että kiinnostusta löytyy, puolin ja toisin. Eli tietyt piirteet naisessa viehättävät miestä ja toisinpäin. Ehkä fyysiset ominaisuudet ja mieltymykset liittyvät miesten "putkiaivoisuuteen".

      • Anonyymi

        Onko ongelmaa ton seksuaalisuuden kaa? Harrastatte irstailua!


    • Anonyymi

      Niin, miksi se on niiin tärkeä?
      Mokoma verinen ja kusinen suolenpätkä...

    • Anonyymi

      Löysin tässä 35 vuotta sitten oman käteni, siitä lähtien pimpin ihmeellisyys ja arvo on ollut toissijainen.

      • Anonyymi

        Tämä on miehen puhetta. Heikot sortuvat pimpin edessä.


      • Anonyymi

        Vahinko vain jotta ihmisille on Jumala luonnut vain kaksi kättä sillä ajatelkaas jos meillä olisi vaikkapa viisi kättä. Ooooo !


    • Anonyymi

      No voihan sieltä joku tamagotchi kurkistaa.

    • Se on kaunis kuin kukka ja tuntuu hyvälle. Nainenkin siitä nauttii.

    • Ei siinä mitään ihmeellistä ole, se on lähinnä omaa hedonistista halua tyydyttää halujaan johonkin asiaan miellettyyn reikään.

      Ja kuvitella, että vastapuolikin kokee samoin miehen keppiä kohtaan. Ihmiset on nautintohakuisia, se siinä on se juttu.

    • Eihän siinä pillussa ole mitään muuta ihmeellistä, kuin se että se pyörittää maailmaa. Joo joo, aina sanotaan että raha pyörittää maailmaa, mutta ei se pidä paikkaansa, katopa vaikka mihin ne tienatut rahat käytetään. Niinpä.

    • Anonyymi

      Tähän viitsi edes vaivautua vastaan kysymys jo itsessään on niin huonosti muotoiltu että jopa kysyjä itse mahtanee olla mies jot kerroppa sä miksi sä tavoittelet naisessa vain sitä pillua

    • Anonyymi

      Ei siinä nyt mitään niin kovin ihmeellistä olekkaan. Naiset nyt vain sattuvat jostakin syystä tyrkyttämään sitä jatkuvasti viinamiehille. Miksi naiset niin toimivat ?

    • Anonyymi

      Ei siinä pimpissä sinänsä mitään ihmeellistä ole. Joskus sitä vain sattuu ihastumaan ihmiseen jolla on sellainen. Haluaisi tutustua, helliä, pitää hyvänä ja harrastaa myös seksiä toisen ihmisen kanssa. Tuntea hyvää.
      -mies

    • Anonyymi

      Maailmankatsomus on aika suppeaa jos siitä raosta sitä katsellaan...

    • Anonyymi

      Enpä tiedä, enkä onneksi ole itse koskaan ollut tekemisissä sellaisten miesten kanssa, joille se olisi ollut jokin ihmeellinen juttu. Seksistä tietysti jokainen heistäkin on parisuhteessa pitänyt.

    • Anonyymi

      Pillun saaminen ja nussiminen on elämässä tärkeintä. Valkoisen heteromiehen arvo ihmisenä on suoraan verrannollinen siihe miten monta pillua on pannut ja siihen miten nuorena seksielämän on päässyt aloittamaan. Mitä helpommin pääset panemaan ilmaiseksi, sen korkeatasoisempi mies olet.

      Nussiminen ja pillun saanti on miehelle elinehto. Mikäli ei saa pillua, ei tarvitse maksaa valtiolle verotuloja tai elää terveellisesti.

      NO PUSSY
      NO WORK
      NO TAXES

    • Osa kokonaisuutta, thats it

    • Jos mies ei ole homo, niin veto pimppiin on liskoaivoihin sisään rakennettu juttu ja osa lisääntymisviettiä. Lyhyesti ja yksinkertaisesti.

    • On mahdotonta selittää tätä luonnollista funktiota munasarjakkaalle jolta vaihdevuodet ovat lopettaneet seksuaalisuuden, siten että hän voisi sen ymmärtää/käsittää.

    • Anonyymi

      Miehille tärkeintä on syöminen ja parittelu eli taistelua pillusta ja leivästä.

      • Anonyymi

        Totta. Mutta ei se tarkoita sitä että rumapainoisen tai wanhan tavara kelpaisi.


    • Anonyymi

      Nytkö sitä vasta mietit, kun alkaa jakaminen kyllästyttää? Haluaisit enemmän, mut innokkaimmat eivät halua vakiintua, kun halu on vain kokea uutta ilman vastuita ja velvoitteita. Hauskan pito on se, josta saa parhaimmat kiksit.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta että surunpito ei tuota aivan parhaimpia seksuaalisia nautintoja.

        -
        kiksit (kicks) ei tarkoita sitä mitä kuvittelet sen tarkoittavan.


    • Anonyymi

      Ei ruoka ja juomakaan mitään ihmeellisiä ole mutta niitäkin täytyy aina saada.

      Seksuaalisuus nyt vain on aivan normaalia lähes kaikkien eläinten elämään kuuluva asia toki poikkeuksiakin on kun täytyy ihmetellä sitäkin.

    • Anonyymi

      Se nainen on se tavoiteltava asia, sieluineen ja sydämineen.
      Se toosa on osa sitä naista ja yhdyntä osa sitä kahden ihmisen sielujen ja kehojen jakamista.

      Itse en osaa ajatella pillua mitenkään erikseen tavoiteltavana asiana.
      Nainen on se pääasia, pillu osa kokonaisuutta.

      Ajattele nyt jotain tekopillua tai tekokullia?

      Joo voi niiden avulla laueta, mutta eiväthän ne ole kokonaisia ihmisiä, joiden kanssa voi jakaa tunteensa, tai no en tiedä jos joku pervo jakaa tunteensa jonkun lateksin tai silikoniköntin kanssa....

    • Se on suuri hengellinen salaisuus, jota osa ei ymmärrä, vaikka kuinka selittäisi. Ihan sama, kuin saada värisokea ymmärtämään, mitä ovat väriaistimukset. 🌹👀

    • Anonyymi

      En tiedä asiasta mitään. t. "atm"

    • Psykologisoivat ja ideologisoivat kirjoitelmat ovat silkkaa tietämätöntä puppua. Biologinen kuva on aivan selvä ja tieteellisesti tutkittu, mutta kovin vähän tunnettu. 🌹👀

    • Anonyymi

      Ei tarvi nykyään onneksi käyttää oikeita ihmisiä käytännössä eikä edes katella oikeiden kuvia onlyfansista koska pikatyydytykseen voi luoda tekoälysovelluksella runkkumatskua itelleen

    • Anonyymi

      En tiedä vielä mikä siinä on niin ihmeellistä, siksi se kiinnostaakin, vastausta etsiessä:)

      AV

    • Kysymys on alkujaan johdattelevasti asetettu, ikään kuin vittu olisi neutraali, mutta siinä voisi olla jokin LISÄPIIRRE, joka tekisi siitä kiinnostavan. Se on alkujaan ja geneettisesti tärkeä, koska se on lisääntymisen kannalta välttämätön, kuten biologiasta tiedämme.

      Kysymys on yhtä idioottimainen, kuin mikä tekee siitä talvimaisemasta niin kauniin. Se on olemassa kaunis SELLAISENAAN, kuin ihanoitteellinen vittu. 🌹👀

      • Anonyymi

        Voi se noin olla, perimmäinen syy onkin lisääntymishalu?
        Tästä syystä olen lisääntynyt kolmelle eri naiselle. Ja olen siitä ihan ylpeä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi se noin olla, perimmäinen syy onkin lisääntymishalu?
        Tästä syystä olen lisääntynyt kolmelle eri naiselle. Ja olen siitä ihan ylpeä.

        AV

        Monetkin kulttuuriantropologit arvelevat, ettei varhaisihmisillä edes ollut tietoa lisääntymisen ja yhdynnän yhteydestä. Ihmisiä lienee ajanut seksitekoihin NAUTINNONHALU. Tänäkin päivänä syntyy yllätyslapsia pareille, jotka tietävät olleensa yhdynnässä, mutta eivät ole tienneet sen johtavan usein lapsensaamiseen. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Monetkin kulttuuriantropologit arvelevat, ettei varhaisihmisillä edes ollut tietoa lisääntymisen ja yhdynnän yhteydestä. Ihmisiä lienee ajanut seksitekoihin NAUTINNONHALU. Tänäkin päivänä syntyy yllätyslapsia pareille, jotka tietävät olleensa yhdynnässä, mutta eivät ole tienneet sen johtavan usein lapsensaamiseen. 🌹👀

        Itse tiedostan sen liiankin hyvin. Kun on kasvattanut useita lapsia syntymästä ja vaippaiästä pois....todellisuus kohtaa fiktiot.
        Mutta, pidän edelleen miehen elämän tarkoituksena lisääntymisen. Ja sitä olen kiitettävässä määrissä tehnyt. Mikä muu olisi ilahduttavampaa, kuin huomata miten itsestäni olisi tullut monta uutta mukavaa ja elävää uutta olentoa?! Sellaisia, joiksi ihmisiksi kutsutaan.


    • Anonyymi

      No ei mitään, kuten ei pippulissakaan. Jollei ihminen niitten ympärillä kiinnosta ihmisenä, on noikin roskaa.

      Jasu

    • Anonyymi

      En tiedä. Naisena en ymmärrä miehiä. Itse luopuisin pimpistä, mutta pitäisin kyllä klitoriksen ja sen tuottaamat aistimukset. Miestä en siihen aistimusten tuottamiseen välttämättä tarvitse.

    • Anonyymi

      Eihän se niin ihmeellinen ole, muuta kuin silloin kun se on sillä oikealla.

    • Anonyymi

      Oma villi veikkaus on, et se ei olis ihmeellinen ollenkaan jos miehiltä puuttuisi sellainen normipanetus? Siis moniko viitseisi nähdä kaikkea sitä vaivaa seksin eteen, jos se olisi vain aktiviteetti muiden joukossa?
      N

    • Miesten puolesta en pysty vastaamaan, mutta näin vulvallisen näkökulmasta, niin onhan se nyt ihmeellinen. Se on portti syvään nautintoon ja hyvään oloon. Se on kaunis ja intiimi osa naiseutta. Se mahdollistaa raskautumisen ja äidiksi tulemisen. Se on pehmeä, lempeä, kiihkeä, herkkä ja ahnas. Sitä kuuluu kohdella asiaankuuluvalla kunnioituksella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe