Kävin juoksukoulun, en saanut tavoa.
Muille käynyt samoin?
Pettymys juoksukoulu
23
582
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Baltsuguurin juoksukouluun. Tavo sub 2.30.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18040611m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
noin käy kun menee nylkkykouluun. Ota seuraavalla kerralla kunnon valmentaja.
- Anonyymi
Koska alkaa vauhti sammakon koulu?
- Anonyymi
Kevätkausi on jo alkanut. Kilpakuntoilijaryhmä sub 25min 5k tasoisille. Ietu kiinnostaisiko sinnuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevätkausi on jo alkanut. Kilpakuntoilijaryhmä sub 25min 5k tasoisille. Ietu kiinnostaisiko sinnuu?
Vauhtisammakko hyvä hölkän aloitukseen. Rentoja intervalleja pitkin palautuksin. 3km juoksua tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauhtisammakko hyvä hölkän aloitukseen. Rentoja intervalleja pitkin palautuksin. 3km juoksua tunnissa.
Juu. Vauhtisammakko rules. Rento kähö parasta.
- Anonyymi
Juoksukoulu ihan hyvä hölkkäryhmä naisille, jotka eivät saa otettua itseään niskasta kiinni ilman ryhmäpainetta.
- Anonyymi
Juu. Naisilla pitää olla ryhmäliikuntaa, että liikkuvat. Eivät saa yksin liikuttua.
- Anonyymi
Mikon juoksukoulu antaa eväät suoriutua alle neljän
- Anonyymi
Aft-juoksukoulu mainostaa että heidän opeillaan menee maraton alle neljän pk-sykkeillä hengästymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aft-juoksukoulu mainostaa että heidän opeillaan menee maraton alle neljän pk-sykkeillä hengästymättä.
Haluan juosta maratonin alle neljän hengästymättä. Onko aft verkkokurssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan juosta maratonin alle neljän hengästymättä. Onko aft verkkokurssi?
Juu. Maraton alle neljän rentoa on.
- Anonyymi
Naapurisi juoksee kovempaa kuin sinä. Korjaa tämä valtava epäkohta ilmoittautumalla juoksukouluun nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurisi juoksee kovempaa kuin sinä. Korjaa tämä valtava epäkohta ilmoittautumalla juoksukouluun nyt.
En usko että vauhtisammakon opissa pääsen 2.40 niinkuin naapurini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Vauhtisammakon privaattivalmennuksessa pääset alle neljän. Juoksukoulussa alle viiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miula nuapuri juoksee 5.36/km vauhilla. Kateellinen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetusta. Jollakin menee joka on lahjakas eikä ole aiemmin yrittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetusta. Jollakin menee joka on lahjakas eikä ole aiemmin yrittänyt.
Miksi maraton pitäs mennä PK sykkeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi maraton pitäs mennä PK sykkeillä?
Ukko sanoi, että maraton menee pk-sykkeillä alle neljän kunhan treenaa pk:ta. Minä olen aina juossut maratonin alle neljän vk-mk:lla niin tuollaiset lupaukset houkuttelisivat.
- Anonyymi
Pettymys.
Läskejä oli ja paljo.- Anonyymi
Yllätys etteivät aloittelijat näytä juoksijoilta.
- Anonyymi
Vauhtisammakko antaa tavon. Puokki alle kahden.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025