Black ice - nastarenkaista kokemusta

Anonyymi-ap

Löytyisi kohtuuhinnalla hakpakaupoista. Onkohan noista mihinkään. Nastat ovat ainakin aika sivussa.

21

2417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kokeile ja katso minkämoiselta kumi tuntuu. Muovin oloisen voi jättää ostamatta. Kyseisestä nastarenkaasta ei ole mullakaan kokemusta.

• Anonyymi

Jos nastat nitkuttelemalla irtoavat tai heiluvat niin ei varmaan kauaa tarvitse ajella kun on kesärenkaat hankittuna.

• Anonyymi

Kävin hypistelemässä noita kaupassa. Kumi tuntuu aika nahkealta, luulisi että pitoa löytyy. Nastatkaan ei pelkät koristeet sivulla ole, kuten myyntikuvien perusteella voisi kuvitella. Luulisin että paineita laskemalla osuvat hyvin tienpintaan ja paineita nostamalla löytyisi lisää rullaavuutta.
      32,95€/kpl oli hinta 100 nastaisella. 200 nastainen taas on jo eri rengaskuviolla ja kalliimpi.
      Vielä jätin kauppaan.

• Anonyymi

Minulla oli joskus talvikengät joissa pohja oli huoneenlämmössä pehmeähkö ja nahkea mutta pakkasella ja lumessa kovettui vaarallisen liukkaaksi koppuraksi. Valmistusmaa Italia.

• Anonyymi

Tämä taitaa olla hyvä rengas kun ei kellään ole valittamista.

• Anonyymi

Paha valittaa, kun ei ole mitään kokemuksia.

• Anonyymi

Minulla on Black Ice 40-622 renkaat ja ne on 200 nastaiset . En ole vielä hyvää kuvaa saanut pidosta , kun talvi ei vielä ole kunnolla alkanut , herkästi rullaa ainakin kun tarpeeksi painetta renkaassa , en sitten osaa sanoa onko se saavutettu pidon kustannuksella . Yksi asia on huomattu ja se on kiviä jää valtavasti renkaan uriin , voisikohan ne ajan mittaan puhkaista renkaan ?

• Anonyymi00013

Täytä ne urat polyuretaanilla niin ei kivet haittaa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Täytä ne urat polyuretaanilla niin ei kivet haittaa.

Aikaisemmin ehdotit vaseliinia, mikä muutti mielesi?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aikaisemmin ehdotit vaseliinia, mikä muutti mielesi?

Erehdyt tietäjästä. En ole vaseliinia tarjonnut renkaisiin vaseliinia.

• Anonyymi00017

black ice tuotteet ovat halpaa kiinan paskatavaraa.
      älä osta ikinä!

• Anonyymi00018

Niillä on suomalainen sydän.

• Anonyymi00019

Snow 200 renkaat olleet alla heti alkutalvesta, hyvin toimineet ja pitoa löytyy. Tuokin plussaa että nastoista lisäpitoa jäälle. Pidän hyvänä hankintana. 50mm joten suuremmalle lumimäärälle leveämpi olis parempi....

• Anonyymi00020

Nyt kun tiet olivat aurattuja ihan loistava kaupunkiajossa

• Anonyymi00021

Parhaat!

• Anonyymi00022

Kyllä se on usein kuskista kiinni, eikä renkaista, pysyykö auto tiellä vai ei. Ennenvanhaan ajettiin kesärenkailla talvellakin ja silloinkin pärjättiin ja luntakin oli jonkinverran enemmän kuin nykyään, eikä maanteitä suolattu. Ehkä suolaamattomuus olikin yksi syy, miksi kesärenkaillakin pärjäsi. Tosin renkaat oli kapeita ja korkeaprofiili, jota nykyrenkaat ei ole.

• Anonyymi00023

Huono pito, hitaat, hankalat laittaa vanteelle, epävakaat, helposti puhkeavia ja kuluvia.

• Anonyymi00024

Yrititkö olla nokkela keksimällä kaikkea mitä nämä renkaat eivät ole. Ei muuta kuin ite kokeilemaan! Taitaa olla kuitenkin sama kuin autoilussa, on ajettava yhdellä rengassarjalla kerrallaan, ... harvalla rahaa ostaa useita sarjoja ja vaihdattaa/ vaihtaa renkaita kokoajan.

Mielestäni hyvät renkaat Snow 200 ja on ensimmäiset nastarenkaat mitä ikinä oon hankkinut.
        Nastatkin pysyneet, mutta ajoin sisäänajon huolellisesti, kuten pitää!!!

• Anonyymi00025

Hyvät ne on täällä on muitakin ketjuja aiheesta, niitä voisi nostaa esiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe