Paras menetelmä laihtumiseen on löytynyt

Anonyymi-ap

Olen vuosien saatossa kokeillut jos jonkinlaista menetelmää laihtumiseen.
Olen ketoillut, välttänyt sokerilimuja, paastonnut kaalikeiton avulla, laskenut kaloreita excel taulukolla. hikilenkkeillyt tuntitolkulla mäkiä ylös ja alas, nutrannut.
Mikään ei ole auttanut. Vatsa vaan kasvaa ja kasvaa. Kunnes eräänä huhtilkuun päivänä 2023 se tapahtui. Löysin taika-avaimen laihtumisen ihmemaailmaan.
Tiedättekö mitä merkillistä tapahtui kyseisenä huhtikuun päivänä. ??????
Keittiön ikkunalaudalle hypähti punamahainen punarinta. Lintu koputti ikkunaklasiin nokallansa. Avasin ikkunan auki. Lintu alkoi puhumaan suomen kielellä. Hämmästyin kovasti että noin pieni lintu osaa ihmisten puhetta. Lintu sanoi minulle
"Olen kattellut sun ihmetouhujasi pitemmän aikaa. Syöt kuin elefantti. Jatkuvaa mättöä. Ei ihme että olet noin paksu. Syö vähemmän niin laihdut" . Tieto jysähti päähäni kuin suuri ihme se ois.. Kiitin lintua viisaudesta. Lintu hypähteli vielä hetken aikaa ikkunapellillä ja lensi lensi pois ja katosi jonnekin. Otin linnun viisaudesta vaarin ja vähensin syömistäni radikaalisti, Kesän aikana olen laihtunut 40 kiloa ja laihtuminen vain jatkuu. Lintu opetti minulle suuren viisauden. Syö vähemmän.... niin laihdut.

10

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se taitaa olla ainoa keino laihtua. Minunkin pitää vähän laihtua. En tiedä, olenko oikeassa, vanhemmuuten lihominen on helpompaa, laihtuminen vaikeaa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­N­y­­m­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18041363y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

> Avasin ikkunan auki. Lintu alkoi puhumaan suomen kielellä. Hämmästyin kovasti että noin pieni lintu osaa ihmisten puhetta.

Minulla kävi ihan samalla tavalla, mutta tuon saman tarinan viestin kertoi siili. Siili oli kuitenkin ovella, ei ikkunalaudalla.

Tämänkaltainen tapahtuma saattaa olla ehkä yleinenkin,

• Anonyymi

Kerro linnulle terveisiä. Onko sinulla muitakin satuja?

• Anonyymi

Ei kukaan voi laihtua kesän aikana 40:tä kiloa, joten aloitus oli satu suoraan pyllystä.

• Anonyymi

Noin olet siis laihtunut kesän aikana 40 kiloa 😂

• Anonyymi

Kadehdin sinua. Onnittelut.

• Anonyymi

Kuuntelin juuri laihdutus cd:tä. Nainen oli syönyt itsensä 90kg.
      Halusi laihduttaa yli 30kg, koska oli 160cm.
      Pari ensi kuukautta putosi 10kg/kk dieetin ja liikunnan avulla.
      Seuraavat pari kuukautta putosi 6kg/kk.
      Onnistui pudottamaan n. 2kg aluksi viikossa ja piti sitä suositeltavana!
      Hänellä oli PT, jolta sai kysyä hänen mittojensa vaihtelut kuukausien aikana.
      Aikaan sisältyi myös muutaman viikon tasaus, jolloin vaaka ei liikahtanut,
      mutta hän jatkoi ohjelmaa ja kertaheitolla hävisi 3kg!
      Uskoisin hänen puhuvan totta kuvien perusteella, vaikka niitäkin väärennetään.

• Anonyymi

Massiivikalorihöpöttäjä kertoi, että huono näkö estää laihtumisen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      99
      6906
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      411
      6650
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      162
      4942
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      94
      3854
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3791
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      70
      3691
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3512
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3220
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      6
      2049
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      16
      1629
    Aihe