Nainen vainoaa minua töissä

Nyt menee oikeasti hermo. Yksi nainen on pyytänyt minua treffeille, ja tein heti selväksi etten ole kiinnostunut. Tämän jälkeen hän ehdotti että meidän pitäisi soitella. Kieltäydyin tästäkin. Nyt se ehdotti taas tänään treffejä. Sitten se sanoo kaikkia pieniä "kohteliaisuuksia", jotka saavat oloni kiusaantuneeksi.

Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että ei tarkoittaa ei. En ole kiinnostunut parisuhteesta. Haluaisin olla vain kaikille näkymätön 😡

37

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah, hankala tilanne josta ei pääse pakoon kuin tekemällä kerralla selväksi

      a) kerrot että sinulla on jo joku
      b) sanot että olet homo
      c) lähdet treffeille ja sillä reissulla yrität jotain muuta naista

      Kohteliaat kieltäytymiset ja vihjeet vain lisää naisen intoa. Sen parempi mitä aiemmin saat naisen näkemään tilanteen toivottamana kannaltaan mutta mieluummin niin ettei koe vian olevan itsessään, siksi a tai b olisi parempi kuin c joka loukkaa mutta on äärimmäinen keino jos ei muuten mene perille.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Palstis vois sanoo että on varattu Mikkojuhanille, sielunpulleallekaveripojalle.


    • Anonyymi

      Sanot, että olet miesten mies jos et ilkeä suoraan sanoa, että saattaisit olla 43% homo?

    • Anonyymi

      Eipä tuohon voi antaa kuin vain samoja vinkkejä, jotka toimivat sellaisiin miehiinkin, jotka eivät tajua sanan ei merkitystä. Se on kieltämättä ihan hoovetin raivostuttavaa, että pitää tehdä temppuja saadakseen toisen tajuamaan.

      Yksi mahdollisuus on sanoa olevasi varattu. Tuossa tietysti on se ongelma, että samassa työpaikassa ollessa sitä teatteria joutuu sitten jatkamaan pitkään. Voi myös sanoa olevansa homo, mutta siinä on tietysti myös sama juttu, että sitä joutuu sitten jatkamaan pidempään. Sama juttu on kaikissa tuollaisissa jutuissa.

      Parhaiten toimii se, että tekee itsestään jollain vähemmän teatteria vaativalla tavalla vähemmän miellyttävän sen toisen silmissä. Tämä tietysti vaatii vähän ihmistuntemusta ja voi joutua hieman miettimään, että mikä ominaisuus olisi siitä toisesta ikävä ja sellainen, joka ei vaadi itseltä hirveästi esittämistä. Itse olen esimerkiksi liiotellut veemäistä puoltani, käyttäytynyt korostetun ärsyttävästi, esittänyt käyttäväni hyväkseni toisen ihastusta, tullut tarkoituksella töihin huomattavasti normaalia homssuisempana, ollut paljon normaalia karkimpi ja rouheampi ja jopa rivompi ja muutenkin "elvistellyt" eri tavoin. Se on aina toiminut. Vaikka toinen ei ehkä aina ole niitä juttuja ihan todesta ottanut, niin viesti on silti aina mennyt perille. Toi kuitenkin tosiaan vaatii, että vähän mietti millaiset asiat siitä tyypistä olisivat ikäviä ominaisuuksia.

      • Anonyymi

        Nyt tarkistettuani, sä et sanonutkaan olevasi samassa työpaikassa. Jos kyse on ihmisestä, jota et jatkuvasti näe, niin sitten nuo varatun/homon/muun vastaavan esittäminen ovat helpoimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarkistettuani, sä et sanonutkaan olevasi samassa työpaikassa. Jos kyse on ihmisestä, jota et jatkuvasti näe, niin sitten nuo varatun/homon/muun vastaavan esittäminen ovat helpoimpia.

        Ei kun siis sanoitpas, otsikossa. Mä jo mietinkin, että miksi oletin sun sanoneen "toissä" ... pitäisi muistaa aina tarkistaa vielä se otsikkokin. Sori.


    • Anonyymi

      Et olis ilmoittanut s24:ssä siitä parrasta. Nyt on naisia jonossa.

    • Anonyymi

      Vauvoja tulossa! Vauvoja tulossa!

    • Anonyymi

      Autasko kunnon pieru hänen läheisyydessä.

    • Väsytystaistelua, enää tarttee ottaa selvää kumpi on väsyttämässä ja kumpi väsytettävänä 😂

      No joo, vitsit sikseen, varmaan rasittavaa. Ja kun ei tietty haluais töykeästi sanoa että suksi sudaniin, niin vähän on kurja tilanne kieltämättä. Mutta ajattele positiivisesti, ainakaan ette ole samalla työpaikalla kohdannut pari, joka on nyttemmin eronnut ja huomattavan surkeissa väleissä. Se se vasta herkkua olisikin 😁

    • Minähän sanoin että olet jo suloinen, että kierit näköää niissä herkuissa.😅

    • Millä tavalla olet sitten sanonut ei?
      Oletko ollut kohtelias, mutta kuitenkin rehellinen ja sanonut, että kiitos kysymästä, mutta sinä et naisena oikein sytytä minua, enkä muutenkaan etsi kumppania?

      Tai kenties olet vain vältellyt häntä tai kieltäytynyt vähän epämääräisemmin ja vain olettanut sillä tavalla olleesi yksiselitteinen?

      Kyllä terve ihminen ymmärtää suoraa puhetta, vaikka kerran se kirpaiseekin. - Työpaikalla sinun on myös helppo sanoa; Ymmärräthän, että koen käytöksesi häiritseväksi. Ole ystävällinen ja anna minun olla rauhassa.

      Jos hän osoittautuu epäterveellä tavalla tunkeilevaksi, ota yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun, tai jos teillä on niin pieni työpaikka, ettei sellaista ole, ilmoita esimiehellesi sekä henkilöstöpäällikölle, että sinua häiritään työpaikalla. Sellainen on vakava asia ja työnantajan on viivytyksettä puututtava tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Joskus sitä toivoo että joku nainen alkais ahdistelemaan minua ja pyytämään treffeille.

    • Kerrot rehellisesti ja avoimesti ja kohteliaasti miten asia on ettei hänessä ole mitään vikaa mutta sä et vain yksinkertaisesti oo kiinnostunut parisuhteesta kenenkään kanssa.🙂.

      • Anonyymi

        Miten niin hänessä ei ole mitään vikaa? Mistä tiedät? Ei pidä aina mielistellä naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin hänessä ei ole mitään vikaa? Mistä tiedät? Ei pidä aina mielistellä naisia.

        No koska syy siihen että Palstis ei halua häntä ei ole hänessä vaan siinä että Palstis ei halua ketään yleensäkään eikä parisuhdetta. Asian voi kohteliaasti siis selittää hänelle että hänessä ei ole vikaa kun asia niin on. Olis ihan turhaa ja julmaa jättää hänet ihmettelemään että mikä vika hänessä ehkä oli kun ei sellaista ole vaan hän ei liity koko syyhyn yhtään mitenkään.

        Enkä mä mielistele yhtään ketään...koskaan.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No koska syy siihen että Palstis ei halua häntä ei ole hänessä vaan siinä että Palstis ei halua ketään yleensäkään eikä parisuhdetta. Asian voi kohteliaasti siis selittää hänelle että hänessä ei ole vikaa kun asia niin on. Olis ihan turhaa ja julmaa jättää hänet ihmettelemään että mikä vika hänessä ehkä oli kun ei sellaista ole vaan hän ei liity koko syyhyn yhtään mitenkään.

        Enkä mä mielistele yhtään ketään...koskaan.😄.

        Palstanaisia mielistelet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstanaisia mielistelet

        Ei...en mielistele. Mä en tee sitä kenellekään...koskaan. Aito ystävällinen, kohtelias, mukava ja hyväntahtoinen käytös kun ei ole mielistelyä. Siinä on äärettömän iso ero. Mielistelemällä kun yritetään saavuttaa joku tietty tarkoitun ja hyöty itselle ja se on epäaitoa. Se että haluaa ilahduttaa toista ja tahtoo että hänelle tulee hyvä mieli ei ole mielistelyä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei...en mielistele. Mä en tee sitä kenellekään...koskaan. Aito ystävällinen, kohtelias, mukava ja hyväntahtoinen käytös kun ei ole mielistelyä. Siinä on äärettömän iso ero. Mielistelemällä kun yritetään saavuttaa joku tietty tarkoitun ja hyöty itselle ja se on epäaitoa. Se että haluaa ilahduttaa toista ja tahtoo että hänelle tulee hyvä mieli ei ole mielistelyä.🙂.

        Jatkuva komppaaminen on mielistelyä. Varsinkin olemattomista asioista kuten kun joku sanoo että on ollut ihan mukava päivä, mj kiitää paikalle kertomaan että ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava päivä 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva komppaaminen on mielistelyä. Varsinkin olemattomista asioista kuten kun joku sanoo että on ollut ihan mukava päivä, mj kiitää paikalle kertomaan että ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava päivä 😂

        Asioista saman mielipiteen omaaminen tai sen kertominen että on iloinen toisen puolesta ei ole mitään mielistelyä ja on hieman typerää ja yksinkertaista olettaa niin mutta sä voit jatkas trollailuas ihan yksikseen. Hei hei!🤣.


    • Anonyymi

      Miten ”Tämä” voi olla sääntöjenvastainen viesti

    • Anonyymi

      Rotunaisten ei tarvii ahdistella. Ikävä kyllä,rotunaisia ahdistellaan. Kerro tämä💩

      • Anonyymi

        Tuossa koisii sängyssäni parikymmentä vuotta nuorempi mies,kiihkeän yön jälkeen. Ai vattu että näyttää hyvältä. Mutta lopetan tän,kun vähän aikaa pidän haeuskaa😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa koisii sängyssäni parikymmentä vuotta nuorempi mies,kiihkeän yön jälkeen. Ai vattu että näyttää hyvältä. Mutta lopetan tän,kun vähän aikaa pidän haeuskaa😄💩

        Siitä saatte. Kyllä ikä ei ole este kun natsaa. On muitakin,mutta mun luo vaan tahtoo ja tulee. Meillä on vaan niin helvatan hauskaa,kun tänäänkin kaatosateessa. Ikimuistoisia iltoja. Mutta otan kaiken huumorilla. Ai vattu että on hauskaa! Pääasia se että natsaa ja on älyttömän hauskaa vaikka kengät lätäköstä märkinä vaatteet kaikki. Ei tunnu missään,kun on vatun hauskaa. Nyt lähden kainaloon. Heippa💩


    • Anonyymi

      Hän piirittää sua, eli osoittaa olevansa vakavissaan. On varmaan nyt syytä sitten alistua kohtaloosi.

      • Anonyymi

        Ehei. Ei vapaata vangita voi. Siks onki niin kivaa kun kaksi vapaata sielua kohtaa. Vaikka edes hetkeksi. Tämä on parasta meille .


    • Anonyymi

      Nyt saat pimppii ja naista eli pane sitä ja jos et halua siitä naista itsellesi niin seksisuhde eli nyt saat pimppii

    • Ehkä nyt vaan katsotaan saadaanko sinut lopulta väsytetyksi ja haaviin.

    • Anonyymi

      Voi voi. Onneksi sinua ei vainoa mikään sarjamurhaaja. Ei tuo vaikuta mitenkään pahalta tilanteelta.

    • Anonyymi

      Oletko varma, ettet anna ristiriitaisia signaaleja? Muistelen että täälläkin päivästä riippuen olet kirjoittanut joko, ettet halua parisuhdetta tai haluat parisuhteen muttet lapsia tai haluat parisuhteen ja lapsia jne. Jos et itsekään tiedä mitä haluat, saatat tiedostamattasi johtaa muita harhaan.

    • Anonyymi

      Ahdistavaa! Tuli ihan puolesta paha olo 🤢

      Sä olet sille sanonut ettei kiinnosta suhteilut, niin sen pitäisi riittää. Vaan kun yllättävän monelle ei riitä.

      Ei kai sun auta muu kuin pitää tiukka linja asiallisen työkaveruuden puolesta. Kylmettää kyllä tavallisen työkaveruuden, kun täytyy vältellä normaalia mukavuutta ja olla varuillaan koko ajan ettei toinen vaan ymmärrä väärin. Kun ei näköjään normaalisti mene jakeluun.

      Jos ei tee mieli avautua tarkemmin omista tuntemuksista ja ahdistelu jatkuu niin valita siitä pomolle. Saa naisetkin opetella nykymaailman tavoille, prkl!

      xLiner

      • Anonyymi

        Ehkä paksulaisemme hieman liioittelee asiaa, aika helppo tuo olisi minusta hoitaa, tuolla ylemänä on vastaukseni, jos hieman keveämmin haluaa sanoo vaan että minulla on tiukka periaate etten sekaannu työkavereihin. Ja voihan se olla niinkin että paksulainen on itse aloittanut pelin flirttailemalla, sitten kun se työkaverinainen on lähtenyt peliin mukaan ja alkanut kiusallaan ehdottelemaan huumorin pilke silmäkulmassa paksulaisella itsellään on mennyt pupu pöksyyn asiassa. Tavallaan ymmärrän toki ahdistuksen mutta en näe niin isona ongelmana että siitä tarvitsisi esimiehille/naisille avautua.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä paksulaisemme hieman liioittelee asiaa, aika helppo tuo olisi minusta hoitaa, tuolla ylemänä on vastaukseni, jos hieman keveämmin haluaa sanoo vaan että minulla on tiukka periaate etten sekaannu työkavereihin. Ja voihan se olla niinkin että paksulainen on itse aloittanut pelin flirttailemalla, sitten kun se työkaverinainen on lähtenyt peliin mukaan ja alkanut kiusallaan ehdottelemaan huumorin pilke silmäkulmassa paksulaisella itsellään on mennyt pupu pöksyyn asiassa. Tavallaan ymmärrän toki ahdistuksen mutta en näe niin isona ongelmana että siitä tarvitsisi esimiehille/naisille avautua.

        -harmiseikirj-

        Sulla ei sitten itselläsi ole koskaan ollut vastaavaa ongelmaa? Olis helpompi fiilistellä tilannetta 🤮

        Yleensähän nuo puupäät ovat olleet miehiä. Eli naisten ongelma. Ykeensä toiset miespuoliset työkaverit ovat tulleet apuun, kun joku ei vaan ole ymmärtänyt ei -sanan merkitystä.

        Työpaikoilla on aikaisemmin vain naureskeltu ahdisteleville naisille ja kohteena oleville miehille. Tosi väärin, sillä tuollainen ahdistelu on tosi ahdistavaa jos sitä ei todellakaan halua.

        Nyt pitäis toisten naisten työporukassa puuttua asiaan, mutta enpä usko että puuttuvat. Tässä on vielä paha epäkohta. Ei miestäkään saa ahdistella.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei sitten itselläsi ole koskaan ollut vastaavaa ongelmaa? Olis helpompi fiilistellä tilannetta 🤮

        Yleensähän nuo puupäät ovat olleet miehiä. Eli naisten ongelma. Ykeensä toiset miespuoliset työkaverit ovat tulleet apuun, kun joku ei vaan ole ymmärtänyt ei -sanan merkitystä.

        Työpaikoilla on aikaisemmin vain naureskeltu ahdisteleville naisille ja kohteena oleville miehille. Tosi väärin, sillä tuollainen ahdistelu on tosi ahdistavaa jos sitä ei todellakaan halua.

        Nyt pitäis toisten naisten työporukassa puuttua asiaan, mutta enpä usko että puuttuvat. Tässä on vielä paha epäkohta. Ei miestäkään saa ahdistella.

        xLiner

        Mulla on ollut vastaava ongelma ehkä useammin kuin monella muulla, ei suoranaisesti työkaverien toimesta mutta muuten noita lähestymisyrityksiä on tullut menestyksellä torjutuksi jonkin verran niin tiedän miten harmittomia ne kuitenkin ovat, ihan turha sotkea koko työyhteisöä esimiesvalituksilla laittaa juoruilemaan mokoman takia. Itseasiassa mulla on nyt paljon kinkkisempi tilanne jossa onneksi ei ole vielä ehdotettu treffejä mutta on aistittavissa että suora ehdotus voisi tulla, se on paljon pelottavampaa kun paksulaisella jonka helppo kieltäytyä kun ei kiinnosta, itsellä sellainen että jos ehdotus tulee siitä ei oikeastaan haluaisikaan kieltäytyä vaikka tietää että se mutkistaisi asioita lähitulevaisuudessa monella tapaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut vastaava ongelma ehkä useammin kuin monella muulla, ei suoranaisesti työkaverien toimesta mutta muuten noita lähestymisyrityksiä on tullut menestyksellä torjutuksi jonkin verran niin tiedän miten harmittomia ne kuitenkin ovat, ihan turha sotkea koko työyhteisöä esimiesvalituksilla laittaa juoruilemaan mokoman takia. Itseasiassa mulla on nyt paljon kinkkisempi tilanne jossa onneksi ei ole vielä ehdotettu treffejä mutta on aistittavissa että suora ehdotus voisi tulla, se on paljon pelottavampaa kun paksulaisella jonka helppo kieltäytyä kun ei kiinnosta, itsellä sellainen että jos ehdotus tulee siitä ei oikeastaan haluaisikaan kieltäytyä vaikka tietää että se mutkistaisi asioita lähitulevaisuudessa monella tapaa.

        -harmiseikirj-

        Aivan eri asia siviilissä kuin töissä. Siviilissä voi käskeä hus vttuun, töissä ei.

        Itsestäsi jo tiedät ettei sun jutut tule kestämään. Toimit sitten sen mukaan, joko leikit seurustelua sen muutaman kuukauden tai et ala siihen leikkiin ollenkaan. 🤷

        Mitään sen ihmeellisempää draamaa tarvi kehitellä... 😄

        xLiner


    • Anonyymi

      No kyllä ihmettelen. Selväpäinen normaali ihminen ymmärtää jo sanasta "ei" jättää rauhaan.
      Kerros vähän tästä naisesta, ikä, tottunut samaan haluamansa, narsisti ym..? Onko läheinenkin työkaveri vai toisen osaston "töitä yhdessä kerta viikkoon tai harvemmin" ja minkälainen työpaikka noin yleisesti? Mitäpä siitä, jos muija jatkaa ahdistelua, niin ota yhtets pomoon, työsuojeluvaltuutettuun. Tokihan seksuaalinen ahdistely on rikollista näinkin päin?

    • Anonyymi

      Heh. Mitä sitten? Olen minäkin ollut seksisuhteessa naispuoleisen pomoni kanssa. Tosin se oli vasta, kun hänen työsopimus päättyi.

      Kummankin lapsetkin ystävystyivät. Sitten hän muutti toiseen kaupunkiin eli Tampereelle. Sinnehän ne kaikki insinöörit muuttavat luullen saavansa töitä.

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe