Jostain syystä oli lähteny muumina ekalla kertaa vsikka mielestäni kyllä kirjsuduin.🤔😀.
Tässä oon tutkaillu että sattuisko halukkaille miittiin osallistujille jotain live musiikkia löytymään jostain yökerhosta tai baarista tai jotain muuta ohjelmaa.
Tähän mennessä oon saanu selville että aulangon kylpylähotellilla olis Behmin keikka sinne tosin on keskustasta pidempi matka. Ihan keskustan vieressä olevalla Suisto-klubilla taas esiintyis Stam1na silloin.
Minkälaista ja minkä tyyppistä ohjelmaa miittiin tulijat toivois ja haluais mahdollisesti miitissä olevan? Vai riittäkö ihan yhteen kokoontuminen, tutustuminen ja yhdessä hauskan pitäminen mikä on mukavaa ihan sinälläänkin mutta onko tosiaan mitään toiveita ja/tai ideoita sen lisäksi.🙂.
Etsinnät illan viihdykkeeksi ja ohjelmaksi jatkuu ahkerana!
Laitetaan nyt uudestaan kirjautuneenakin tää halloween miitti aloitus.
62
627
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko missään junnu vainion biisejä tarjolla?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18043618N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Mua ei valitettavasti tuolloin nähdä livenä. Mun ei ole niin helppoa päästä mihinkään palstamiittiin, ei ainakaan vielä. Sitä paitsi en ihan niin kauheasti hingu palstamiitteihin. Mulle riittää tällä hetkellä tää kirjoittelu. Ehkä ens vuonna palstan pikkujuoulut. Mutta mihinkään kännisiin juhliin en lähde. On sen verran kännimeininkiä tullut menneisyydessä katottua esim. vanhempien taholta, ettei sellainen kiinnosta. Ja olen itse tehnyt sen päätöksen, etten enää juo itseäni kauheaan känniin, kerta riitti. Ja tämä päätös on pitänyt.
Juu mä ymmärrän kyllä tosi hyvin sun tuon valintas. Varsinkin jos sulla on lapsuudesta ja muutenkin ikäviä kokemuksia alkoholin ja kännäämisen kanssa. Vaikka enemmän kuin todella mukavaa olis ollut sua nähdä. Ja jos se ei tunnu susta hyvältä ja että olisit vielä valmis ketään tapaamaan livenä niin ei silloin kannata turhaan itseään pakottaa mihinkään mikä ei oikealta itsestä tunnu. Noi miitit yritetään kyllä järkätä niin että kaikki otetais mahdollisimman hyvin huomioon. Ja ensin kokoonnutaan johonkin vaan ihan vaan näkeen ihmisiä ja jutteleen ja tutustuun sillain että he ketkä ei tykkää hirveestä kännimenosta niin ei tarvi sitä kattella ja siitä voi sitten halukkaat jatkaa iltaa kosteemmissa merkeissä jos haluaa. Ja ainahan sitä voi sitten sopia yhdessä kun on kokoonnuttu että mitä ihmiset tahtoo ketkäkin tehdä. Ja ainahan sitä voidaan tulevaisuudessa ihan hyvin järkätä myös sellasia miittejä missä sovitaan ettei alkoholia käytetä ollenkaan ja pidetään hauskaa yhdessä muuten.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu mä ymmärrän kyllä tosi hyvin sun tuon valintas. Varsinkin jos sulla on lapsuudesta ja muutenkin ikäviä kokemuksia alkoholin ja kännäämisen kanssa. Vaikka enemmän kuin todella mukavaa olis ollut sua nähdä. Ja jos se ei tunnu susta hyvältä ja että olisit vielä valmis ketään tapaamaan livenä niin ei silloin kannata turhaan itseään pakottaa mihinkään mikä ei oikealta itsestä tunnu. Noi miitit yritetään kyllä järkätä niin että kaikki otetais mahdollisimman hyvin huomioon. Ja ensin kokoonnutaan johonkin vaan ihan vaan näkeen ihmisiä ja jutteleen ja tutustuun sillain että he ketkä ei tykkää hirveestä kännimenosta niin ei tarvi sitä kattella ja siitä voi sitten halukkaat jatkaa iltaa kosteemmissa merkeissä jos haluaa. Ja ainahan sitä voi sitten sopia yhdessä kun on kokoonnuttu että mitä ihmiset tahtoo ketkäkin tehdä. Ja ainahan sitä voidaan tulevaisuudessa ihan hyvin järkätä myös sellasia miittejä missä sovitaan ettei alkoholia käytetä ollenkaan ja pidetään hauskaa yhdessä muuten.😊.
Itekin saatan joskus juoda tölkillisen olutta/siideriä tai pari lasia viiniä, ei siinä mitään, mutta sellainen kauhea kännimeininki ei ole mua varten. Eikä pelkästään sen takia, kun vanhemmat joi joskus ja tappeli, kun olin lapsi ja teini, vaan muutenkin.
Musta on vaan hankalaa muutenkin välimatkojen takia tulla miittiin. Ja rahaakin kuluis. Enkä mää halua ainakaan ihan vielä sotkea mun todellista minää tähän kirjoitteluun (no, en ole täällä palstalla sen erilaisempi kuin todellisuudessa yleensä oon, ei mulla oo mitään sen kummempaa palstahahmoa).
Oon mää kuitenkin aatellu palstamiittiä. Pikkujoulut vois olla jees joskus tai vaikka joku muu, mutta sää nähdä. Jos nyt täällä enää tätä porukkaa on sanotaan vaikka vuoden päästä, siis kaikkia jotka nyt kirjottelee. Mutta ei sitä koskaan tiedä, jos joskus kohdataan =)
We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again some sunny day
Tuli mieleen vaan noi säkeet tuosta Vera Lynnin toisen maailman sodan aikana tulkitsemasta kappaleesta.Mikkojuhan kirjoitti:
Tässä hyvä versio Beatlesin kappaleesta "Day in the life" (joku laittoi mulle mun musiikkiketjussa).
https://www.youtube.com/watch?v=ydahQWCIrNoNorppa83 kirjoitti:
Itekin saatan joskus juoda tölkillisen olutta/siideriä tai pari lasia viiniä, ei siinä mitään, mutta sellainen kauhea kännimeininki ei ole mua varten. Eikä pelkästään sen takia, kun vanhemmat joi joskus ja tappeli, kun olin lapsi ja teini, vaan muutenkin.
Musta on vaan hankalaa muutenkin välimatkojen takia tulla miittiin. Ja rahaakin kuluis. Enkä mää halua ainakaan ihan vielä sotkea mun todellista minää tähän kirjoitteluun (no, en ole täällä palstalla sen erilaisempi kuin todellisuudessa yleensä oon, ei mulla oo mitään sen kummempaa palstahahmoa).
Oon mää kuitenkin aatellu palstamiittiä. Pikkujoulut vois olla jees joskus tai vaikka joku muu, mutta sää nähdä. Jos nyt täällä enää tätä porukkaa on sanotaan vaikka vuoden päästä, siis kaikkia jotka nyt kirjottelee. Mutta ei sitä koskaan tiedä, jos joskus kohdataan =)
We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again some sunny day
Tuli mieleen vaan noi säkeet tuosta Vera Lynnin toisen maailman sodan aikana tulkitsemasta kappaleesta.No sopivat hyvin tähän väliin kyllä ja ovat hyvin mukavat ja lohdullisetkin säkeet. Ja niinhän se on ettei sitä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja mikä milloinkin sitten tuntuu oikealta ja hyvältä.😊.
Ja nuo on aina ongelmina pidemmältä tultaessa johonkin miittiin matkustus ja sen aikataulut ja niihin liittyen mahdollinenbyöpyminen jossain ja sitten ihan budjetti puoli että onko yksinkertaisesti varaa ja mahdollisuuksia sen puolests osallistua.
Ja sitten tuo että kaikki eivät halua sotkea palstaa ja omaa todellista elämää keskenään. Mikä on myös ihan ymmärrettävää. Mulle itelle ne oikeastaan on yhtä ja samas elämää mä en niitä erottele sillain. Mä esimerkiks pidän täällä tapaamiani ystäviä ihan samalla tavalla ystävinä oikeassa elämässäkin. Ja tuosta juomisesta virlä että mä kyllä tykkään pitää hauskaa mutta oikeanlaisessa seurassa eikä mulle sillain oo pakkoa päästä mitenkään kännäämään vaikka joskus mieli tekeekin kun on tylsää ja sosiaalinen elämä niin hiljaista. Olinhan mä tuossa ennen elokuun miittiä 9v juomatta kokonaan ja nyt oon sen miitin jälkeen käyny 2 kertaa tossa kylällä pyörähtään mutta aika tylsää sekin on ollut kun on ollu yksin liikenteessä.😊.Mikkojuhan kirjoitti:
No sopivat hyvin tähän väliin kyllä ja ovat hyvin mukavat ja lohdullisetkin säkeet. Ja niinhän se on ettei sitä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja mikä milloinkin sitten tuntuu oikealta ja hyvältä.😊.
Ja nuo on aina ongelmina pidemmältä tultaessa johonkin miittiin matkustus ja sen aikataulut ja niihin liittyen mahdollinenbyöpyminen jossain ja sitten ihan budjetti puoli että onko yksinkertaisesti varaa ja mahdollisuuksia sen puolests osallistua.
Ja sitten tuo että kaikki eivät halua sotkea palstaa ja omaa todellista elämää keskenään. Mikä on myös ihan ymmärrettävää. Mulle itelle ne oikeastaan on yhtä ja samas elämää mä en niitä erottele sillain. Mä esimerkiks pidän täällä tapaamiani ystäviä ihan samalla tavalla ystävinä oikeassa elämässäkin. Ja tuosta juomisesta virlä että mä kyllä tykkään pitää hauskaa mutta oikeanlaisessa seurassa eikä mulle sillain oo pakkoa päästä mitenkään kännäämään vaikka joskus mieli tekeekin kun on tylsää ja sosiaalinen elämä niin hiljaista. Olinhan mä tuossa ennen elokuun miittiä 9v juomatta kokonaan ja nyt oon sen miitin jälkeen käyny 2 kertaa tossa kylällä pyörähtään mutta aika tylsää sekin on ollut kun on ollu yksin liikenteessä.😊.Mää en baareissa pyörähtele. Edellisen kerran kävin joskus 2017. Tai taisin mää viime kesänä tai syksynä yhen longdrinklasillisen juoda. Siis ottamassa alkoholia, muutenhan joskus voin käydä päivällä kahvilla jossain pubissa. Alkoholi on niin kallista baareissa, että niihin sais hukutettua omaisuuden, jos lähtis juomaan. Kaupasta tai Alkosta saa kokonaisen pullon melkeen sillä hinnalla mitä yks olutlasillinen saati viinilasillinen maksaa baarissa.
Täällä Suomessa kun ei oikein oo tota pubikulttuuria, niin baareihin/pubeihin meneminen on useimmilla pelkästään ilta-ja viikonloppupainotteista ja monesti haetaan myös sitä kännimeininkiä. Itse tykkään enemmän sellaisesta meiningistä, että voi käydä vaikka päivälläkin, jos on mahollista ja aikaa ottamassa vaikka yhen olutlasillisen tai vaikka kahviakin tai ihan vain vaikka vettäkin, jos eimuuta jossain baarissa /pubissa (itse tykkään enemmän pubityyppisistä paikoista kuin yökerhoista tai joistain kännibaarityyppisistä).Mikkojuhan kirjoitti:
No sopivat hyvin tähän väliin kyllä ja ovat hyvin mukavat ja lohdullisetkin säkeet. Ja niinhän se on ettei sitä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja mikä milloinkin sitten tuntuu oikealta ja hyvältä.😊.
Ja sitten tuo että kaikki eivät halua sotkea palstaa ja omaa todellista elämää keskenään. Mikä on myös ihan ymmärrettävää. Mulle itelle ne oikeastaan on yhtä ja samas elämää mä en niitä erottele sillain. Mä esimerkiks pidän täällä tapaamiani ystäviä ihan samalla tavalla ystävinä oikeassa elämässäkin. Ja tuosta juomisesta virlä että mä kyllä tykkään pitää hauskaa mutta oikeanlaisessa seurassa eikä mulle sillain oo pakkoa päästä mitenkään kännäämään vaikka joskus mieli tekeekin kun on tylsää ja sosiaalinen elämä niin hiljaista. Olinhan mä tuossa ennen elokuun miittiä 9v juomatta kokonaan ja nyt oon sen miitin jälkeen käyny 2 kertaa tossa kylällä pyörähtään mutta aika tylsää sekin on ollut kun on ollu yksin liikenteessä.😊.Tai kaupasta saa vaikka olutta halvemmallakin kuin baarista yhen lasillisen.
Norppa83 kirjoitti:
Tässä hyvä versio Beatlesin kappaleesta "Day in the life" (joku laittoi mulle mun musiikkiketjussa).
https://www.youtube.com/watch?v=ydahQWCIrNoKuulosti kivalta Lailan laulamana ainakin en muista oonko alkuperästä kuullut.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=ydahQWCIrNohttps://www.youtube.com/watch?v=rhHNzNO17UM
Jeff Beck - A Day In The LifeNorppa83 kirjoitti:
Mää en baareissa pyörähtele. Edellisen kerran kävin joskus 2017. Tai taisin mää viime kesänä tai syksynä yhen longdrinklasillisen juoda. Siis ottamassa alkoholia, muutenhan joskus voin käydä päivällä kahvilla jossain pubissa. Alkoholi on niin kallista baareissa, että niihin sais hukutettua omaisuuden, jos lähtis juomaan. Kaupasta tai Alkosta saa kokonaisen pullon melkeen sillä hinnalla mitä yks olutlasillinen saati viinilasillinen maksaa baarissa.
Täällä Suomessa kun ei oikein oo tota pubikulttuuria, niin baareihin/pubeihin meneminen on useimmilla pelkästään ilta-ja viikonloppupainotteista ja monesti haetaan myös sitä kännimeininkiä. Itse tykkään enemmän sellaisesta meiningistä, että voi käydä vaikka päivälläkin, jos on mahollista ja aikaa ottamassa vaikka yhen olutlasillisen tai vaikka kahviakin tai ihan vain vaikka vettäkin, jos eimuuta jossain baarissa /pubissa (itse tykkään enemmän pubityyppisistä paikoista kuin yökerhoista tai joistain kännibaarityyppisistä).Jeps. Ihan muksvalta kuullostaa tuokin ja oon mäkin aikanaan käyny vaan vaikka lukemassa lehden tai jotain aikaa kuluttamassa pubissa mutta nyt ei tosiaan oo tullu käytyä kuin 2 iltana pyörähtämässä ja sitä ennen mä olin baarissa/yökerhossa 2014 laivalla. Mä viihdyn kanssa pubissa tai basrissa jos on vsikka yksin tai kaksin liikenteessä. Yökerhot on taas sitten jos on isompi porukka liikenteessä biletarkotuksessa niin ihsn jees paikkoja. Varsinaisessa yökerhossa oon viimeks käyny dilloin lsivalla.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Tai kaupasta saa vaikka olutta halvemmallakin kuin baarista yhen lasillisen.
Juu niin saa ja kyllä mä viihdyn kotonakin viettämässä aikaa baarin asemasta jos on seuraa. Yksin ei kyllä tuu ostettua mitään juomista ihan vaan kotona viettääkseen aikaa. Mä oon silloin mieluummin juomatta kuin tissuttelen yksin kotona.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu niin saa ja kyllä mä viihdyn kotonakin viettämässä aikaa baarin asemasta jos on seuraa. Yksin ei kyllä tuu ostettua mitään juomista ihan vaan kotona viettääkseen aikaa. Mä oon silloin mieluummin juomatta kuin tissuttelen yksin kotona.🙂.
Mää voin yksinkin juoda vaikka tölkin tai pullon olutta, jos vaikka kuuntelen samalla musiikkia tai katon teeveetä.
Jotkut pitää parempana sitä että otetaan alkoholia vaikka kerran kuussa tai kerran, pari vuodessa, mutta kunnon kaatokännit. Musta sellainen ei ole oikein hyvä. Mieluummin vähän kerralla, mutta ei joka viikko. Se ei liene tissuttelua.Norppa83 kirjoitti:
Mää voin yksinkin juoda vaikka tölkin tai pullon olutta, jos vaikka kuuntelen samalla musiikkia tai katon teeveetä.
Jotkut pitää parempana sitä että otetaan alkoholia vaikka kerran kuussa tai kerran, pari vuodessa, mutta kunnon kaatokännit. Musta sellainen ei ole oikein hyvä. Mieluummin vähän kerralla, mutta ei joka viikko. Se ei liene tissuttelua.Jeps. Joo joillekin se juominen on humalahakuista ja joillekin se humala on ikävä sivuvaikutus ja sitten on ihmisiä siltä väliltä. Mä tykään juoda harvemmin ja jonkunverran kerralla mutta enään en juo kuin joskus ennen just kaatokänni tarkoituksessa. Mulle ei alkoholinkäyttö oo ikinä ollu ongelma vaikka joskus paljon sitäkin tuli käytettyä muut päihteet kyllä oli iso ongelma mutta onneks se on menneisyyttä. Nykyään voin olla vaikka juomatta se ei oo ongelma tai voin juoda kohtuudella normaalisti niin että oon ehkä humalassa tai hiprakassa mutta en missään jalattomassa tai ördäyskunnossa. Ja juu en sanoisi tissutteluksi sun alkoholin käyttöäs se kuulostaa olevan niin vähäistä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jeps. Joo joillekin se juominen on humalahakuista ja joillekin se humala on ikävä sivuvaikutus ja sitten on ihmisiä siltä väliltä. Mä tykään juoda harvemmin ja jonkunverran kerralla mutta enään en juo kuin joskus ennen just kaatokänni tarkoituksessa. Mulle ei alkoholinkäyttö oo ikinä ollu ongelma vaikka joskus paljon sitäkin tuli käytettyä muut päihteet kyllä oli iso ongelma mutta onneks se on menneisyyttä. Nykyään voin olla vaikka juomatta se ei oo ongelma tai voin juoda kohtuudella normaalisti niin että oon ehkä humalassa tai hiprakassa mutta en missään jalattomassa tai ördäyskunnossa. Ja juu en sanoisi tissutteluksi sun alkoholin käyttöäs se kuulostaa olevan niin vähäistä.🙂.
Melko vähäistä on. Kaatokännissä olo ei kuulosta kovin tyylikkäältä. Mutta pieni hiprakka ei haittaa.
Norppa83 kirjoitti:
Melko vähäistä on. Kaatokännissä olo ei kuulosta kovin tyylikkäältä. Mutta pieni hiprakka ei haittaa.
No ei kuulosta eikä olekaan. Mutta mulla on kyllä aika hyvä viinapää ja mä voin olla promillejen mukaan aika kovassakin kännissä eikä sitä välttämättä huomaisi muuten kuin että oon ehkä jotain juonut enkä oo hirveemmin kännissäkään riehunut kun oon niin rauhallinen perusluonteeltani. Joskus tietysti on tullu menneisyydessä niinkin tehtyä mutta silloin oon ollu jo todella kovassa kännissä tai mukana oli jotain muitakin päihyeitä mutta se oli sitä elämää silloin. Nykyään ei oo mitään tarvetta tai halua niin tehdä tai juoda.🙂.
- Anonyymi
Täytyy todeta tähän sama minkä totesin silloin Randellekin. Keikat ja "juottolat" ovat melkein vihonviimeisiä paikkoja, joihin lähtisin ketään tapaamaan. Jo ne pelkät juomingit ovat tapahtumia, jotka eivät kiinnosta. Sitten jos siihen vielä lisätään joku keikka, tungos, meteli, jossa ei oikein kunnolla voi edes kenenkään kanssa puhua, niin mä jätän suosiosta väliin.
Tämä ei sitten ollut mikään moite. Varmasti monille ihan toimiva vaihtoehto. Me ihmiset ollaan erilaisia. Toivottavasti saatte porukkaa kasaan ja hyvän miitin. 👍Kyllä ihmisiä on erilaisia ja tarkotus oliskin tavats jo päivemmällä jossain sillain että heidän ketkä ei bilemeiningistä pidä voisisivat silti osallistua ja he ketkä siitä tykkää voisivat sitten myöhemmin jstkas siitä iltaa viettämään niisdä merkeissä. Nuo keikat nyt oli vaan ehdotus mikä tuli mieleen kun oon yrittäny kattella mitä tapahtumia silloin olis mutta ei sille päivälle hirveesti mitään oo. Sillä mä vähän myös kyselinkin että jos jollain olis jotakin hyviä ideoita mikä vois ohjelmasta käydä ihan juttelun, tutustumisen ja sellaisen lisäks..🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä ihmisiä on erilaisia ja tarkotus oliskin tavats jo päivemmällä jossain sillain että heidän ketkä ei bilemeiningistä pidä voisisivat silti osallistua ja he ketkä siitä tykkää voisivat sitten myöhemmin jstkas siitä iltaa viettämään niisdä merkeissä. Nuo keikat nyt oli vaan ehdotus mikä tuli mieleen kun oon yrittäny kattella mitä tapahtumia silloin olis mutta ei sille päivälle hirveesti mitään oo. Sillä mä vähän myös kyselinkin että jos jollain olis jotakin hyviä ideoita mikä vois ohjelmasta käydä ihan juttelun, tutustumisen ja sellaisen lisäks..🙂.
Mistä nyt kukakin tykkää. Ei ole oikeaa, eikä väärää. Mä en näe mitään järkeä alkaa järjestelemään itselleni lapsivapaata aikaa ja vielä raahautua jonnekin kauemmaksi, vain lähteäkseni sitten pois, kun muut päättävätkin mennä johonki, mikä ei itseäni kiinnosta. Mä haluan tietää etukäteen mitä on luvassa. Näitä tällaisia "katotaan sitten mihin mennään" tilaisuuksia on tullut ihan omassakin kaveripiirissä nähtyä liian kanssa. Tilanteita, joissa joko lähdet mukaan paikkaa, jossa lähinnä vain vituttaa olla tai poistu paikalta kesken kaiken. Ei ole mun juttu tuollaiset.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä ihmisiä on erilaisia ja tarkotus oliskin tavats jo päivemmällä jossain sillain että heidän ketkä ei bilemeiningistä pidä voisisivat silti osallistua ja he ketkä siitä tykkää voisivat sitten myöhemmin jstkas siitä iltaa viettämään niisdä merkeissä. Nuo keikat nyt oli vaan ehdotus mikä tuli mieleen kun oon yrittäny kattella mitä tapahtumia silloin olis mutta ei sille päivälle hirveesti mitään oo. Sillä mä vähän myös kyselinkin että jos jollain olis jotakin hyviä ideoita mikä vois ohjelmasta käydä ihan juttelun, tutustumisen ja sellaisen lisäks..🙂.
Ja siis mähän lähtisin mukaan, jos tarjolla olisi jotain aktiivisempaa puuhaa. Mikään istutan pöydässä ja syödään tai istutaan pöydässä ja juodaan, ei ole mun makuuni. Mutta se siis kävi jo silloin Randen miittiään suunnitellessa selväksi, että porukka, joka noista oli kiinnostunut, kaipasi tuollaista passiivisempaa touhua. Ei täällä juuri ole ihmisiä, jotka vaikuttasivat olevan mun kanssani samoilla aaltopituuksilla. Lintsikin olisi kelvannut vasta märillä syyskeleillä. 😛
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nyt kukakin tykkää. Ei ole oikeaa, eikä väärää. Mä en näe mitään järkeä alkaa järjestelemään itselleni lapsivapaata aikaa ja vielä raahautua jonnekin kauemmaksi, vain lähteäkseni sitten pois, kun muut päättävätkin mennä johonki, mikä ei itseäni kiinnosta. Mä haluan tietää etukäteen mitä on luvassa. Näitä tällaisia "katotaan sitten mihin mennään" tilaisuuksia on tullut ihan omassakin kaveripiirissä nähtyä liian kanssa. Tilanteita, joissa joko lähdet mukaan paikkaa, jossa lähinnä vain vituttaa olla tai poistu paikalta kesken kaiken. Ei ole mun juttu tuollaiset.
No kyllä suurinpiirtein tiedetään mitä tehdään iltaan asti kun kaikki varmistuu mutta sitten jokainen voi päättää miten sen jälkeen jatkoilla tahtoo iltaa jatkaa kun kaikki kuitenkaan ei varmasti tahdo sitä samanlailla jatkaa. Kaikki pyritään ottaan huomioon parhaimman mukaan mutta kaikkia ei voi mitenkään miellyttää kun aina on eriäviä halujs joten loppupeleissä järkkääjä päättää mitä tehdään siihen asti kun yhteistä ohjelmaa on ja sitten jokainen voi tosiaannpäättää miten illsn jatkot haluaa viettää.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis mähän lähtisin mukaan, jos tarjolla olisi jotain aktiivisempaa puuhaa. Mikään istutan pöydässä ja syödään tai istutaan pöydässä ja juodaan, ei ole mun makuuni. Mutta se siis kävi jo silloin Randen miittiään suunnitellessa selväksi, että porukka, joka noista oli kiinnostunut, kaipasi tuollaista passiivisempaa touhua. Ei täällä juuri ole ihmisiä, jotka vaikuttasivat olevan mun kanssani samoilla aaltopituuksilla. Lintsikin olisi kelvannut vasta märillä syyskeleillä. 😛
Jep. Ehdotuksia voi sina antaa ja miittejä järkätään varmasti tulevaisuudessakin niin järkätään seuraavaks erilaiset vaikka ja myös ittehän voi järjestää jos haluu niin silloin saa just sellaset kuin ite niistä tahtoo tehdä. Tää ei sina niin yksinkertaidta oo tää järkkääminenkään kun jokaisella on vähän omat toiveet ja kaikki pitäs yrittää ottaa huomioon.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No kyllä suurinpiirtein tiedetään mitä tehdään iltaan asti kun kaikki varmistuu mutta sitten jokainen voi päättää miten sen jälkeen jatkoilla tahtoo iltaa jatkaa kun kaikki kuitenkaan ei varmasti tahdo sitä samanlailla jatkaa. Kaikki pyritään ottaan huomioon parhaimman mukaan mutta kaikkia ei voi mitenkään miellyttää kun aina on eriäviä halujs joten loppupeleissä järkkääjä päättää mitä tehdään siihen asti kun yhteistä ohjelmaa on ja sitten jokainen voi tosiaannpäättää miten illsn jatkot haluaa viettää.🙂.
Tietysti. Kyllä kai mä tossa jo sanoin, ettei tämä mikään moite ole. Jokainen tykkää mistä tykkää, eikä siihen tarvitse noin kummallisesti selitellä. Mielestäni toivottelin kohteliaasti sitäkin, että saisit porukkaa paikalle ja hyvät miitit aikaiseksi Mänyt en viitsi aikaa ja lapsenvahtimahdollisuuksiani tuontyyppiseen tapaamiseen tuhlata, kun tiedän jo valmiiksi, että tahtoisin lähteä hyvin nopesti pois. Eikä tuotakaan ole tarkoitettu ylenkatseeksi. Ihmisillä nyt on on niin kovin erilaisia mieltymyksiä, eikä sille mitään mahda.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Ehdotuksia voi sina antaa ja miittejä järkätään varmasti tulevaisuudessakin niin järkätään seuraavaks erilaiset vaikka ja myös ittehän voi järjestää jos haluu niin silloin saa just sellaset kuin ite niistä tahtoo tehdä. Tää ei sina niin yksinkertaidta oo tää järkkääminenkään kun jokaisella on vähän omat toiveet ja kaikki pitäs yrittää ottaa huomioon.🙂.
Mulla riittä ihan tarpeeksi omassa vakituisessa ystäväpiirissäkin. Sinällään itselläni ei edes ole sen isompaa tarvetta tavata täältä ketään. Aino pointti, miksi edes vastasin tähän oli se, että jos haluaa erilaista ja laajapohjaisempaa osallistujapiiriä, niin kannattaa miettiä muuta puuhaa kuin baarit ja ravintolat, alkoholi. ruoka ja keikat. Toisaalta. jos se on se seura, jota toivoo, niin sitten tuo rajaus varmasti toimii hyvin. 👍
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Kyllä kai mä tossa jo sanoin, ettei tämä mikään moite ole. Jokainen tykkää mistä tykkää, eikä siihen tarvitse noin kummallisesti selitellä. Mielestäni toivottelin kohteliaasti sitäkin, että saisit porukkaa paikalle ja hyvät miitit aikaiseksi Mänyt en viitsi aikaa ja lapsenvahtimahdollisuuksiani tuontyyppiseen tapaamiseen tuhlata, kun tiedän jo valmiiksi, että tahtoisin lähteä hyvin nopesti pois. Eikä tuotakaan ole tarkoitettu ylenkatseeksi. Ihmisillä nyt on on niin kovin erilaisia mieltymyksiä, eikä sille mitään mahda.
No en mä moitteeks ottanu sitä eikä ollu tarkotus niin vihjata tai olla kummallinenkaan kertoo vaan miten mä yritän saada homman hoidettua niin että kaikilla olis mahdollisimman kivaa. Ja hyvin kohteliaasti toivotit kyllä hyvää miittiä ei ollut tarkotus vihjata myöskään ettetkö olis niin tehny ja on ihan ymmärrettävää ettei ihan jokaisen jutun vuoksi varsinkin jos tietää ettei kauaa kuitenkaan paikalla olisi halua ruveta hankalia lastenhoito juttuja järkkäilemään. Ehkä joskus tulevaisuudessa saadaan järkättyä sellanen miitti mikä tuntuu sustakin niin kivalta ja mielenkiintoiselta että sen vuoksi kaikki hankalst asiat kannattaa järjestellä niin että voi osallistua.🙂. Kivaa että sua kuitenkin kiinnostaa jollain tapaa miitit jos ne vaan on sen kaltaiset että sun kannattaa niihin osallistumista harkita.😀.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla riittä ihan tarpeeksi omassa vakituisessa ystäväpiirissäkin. Sinällään itselläni ei edes ole sen isompaa tarvetta tavata täältä ketään. Aino pointti, miksi edes vastasin tähän oli se, että jos haluaa erilaista ja laajapohjaisempaa osallistujapiiriä, niin kannattaa miettiä muuta puuhaa kuin baarit ja ravintolat, alkoholi. ruoka ja keikat. Toisaalta. jos se on se seura, jota toivoo, niin sitten tuo rajaus varmasti toimii hyvin. 👍
Jeps. Tässähän tätä touhutessa tulee muutenkin harjoiteltua tämmöisten järkkäämistä ja olis ihan omastakin mieletä mielenkiintoista ja hauskaa yrittää erilaisia tälläsiä erilaisille ihmisille järkätä.🙂.
- Anonyymi
Toivon miittiä jollekin grillikioskille. Sopii meille tuhdimmille.
T. Pullea KaveripoikaNo niitä vaihtoehtoja ja ravintoloita löytyy useampia keskustasta joten kyllä sä sellaiseen pääsisit jos tahtoisit ainakin jossain vaiheessa.🙂.
No.. koska miitti pitää olla päivällä, joku ruokaravintola tulisi kyseeseen. Keskustelua ruokapöydässä ja ne, jotka haluavat aikaisin kotiin, voivat poistua hoitamaan velvoitteitaan hyvillä mielin. Ilman mitään kännäyksiä.
Miitin jatkot .. no ne jotka haluavat lähteä humputtelemaan.. se on sit asia erikseen..Näin mä sitä vähän oon ajatellut että se vois olla paras ja kaikki huomioon ottava toimintatapa ja siinähän samalla jatkoille tahtovat voisivat niitäkin suunnitella muun sosialisoinnin lomassa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Näin mä sitä vähän oon ajatellut että se vois olla paras ja kaikki huomioon ottava toimintatapa ja siinähän samalla jatkoille tahtovat voisivat niitäkin suunnitella muun sosialisoinnin lomassa.🙂.
Juuri noin. Ja ei sit mitään hienostoravintolaa siihen miittiin. Sellainen perusravintola on hyvä. Jotta useimmille löytyy listalta jotakin.
Onko päivämäärä jo päätettynä?Pikku-pirpana kirjoitti:
Juuri noin. Ja ei sit mitään hienostoravintolaa siihen miittiin. Sellainen perusravintola on hyvä. Jotta useimmille löytyy listalta jotakin.
Onko päivämäärä jo päätettynä?Joo ei mitään liian fiiniä ylhäisön super kallista mestaa.😄. Yks paikka olis ainakin missä on tosi hyvät pizzat ja muuten ihan perus safkaa. 28.10 Lauantaina mä nyt sitten oon sitä aatellu se kun oli ainoo toive mikä tuli eikä mulla oo mitään sen suurempaa väliä itellä ainakaan etteikö se silloin vois olla.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo ei mitään liian fiiniä ylhäisön super kallista mestaa.😄. Yks paikka olis ainakin missä on tosi hyvät pizzat ja muuten ihan perus safkaa. 28.10 Lauantaina mä nyt sitten oon sitä aatellu se kun oli ainoo toive mikä tuli eikä mulla oo mitään sen suurempaa väliä itellä ainakaan etteikö se silloin vois olla.🙂.
Kuulostaa hyvältä. Olen tuota Randea houkutellut kaverikseni, mutta kahtotaan. Minä olisin tulossa ainakin. Jos siitä tulee meidän kahden privamiitti, niin voi ja voi. Ei haittaa.
Mutta mukavaahan olisi lössiä saada kasaan.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Olen tuota Randea houkutellut kaverikseni, mutta kahtotaan. Minä olisin tulossa ainakin. Jos siitä tulee meidän kahden privamiitti, niin voi ja voi. Ei haittaa.
Mutta mukavaahan olisi lössiä saada kasaan.Olis hauskaa jos olis enemmän porukkaa ehdottomasti mutta en mä epäile etteikö meillä kaksinkin tosi hauskaa olis.😀. Randee olis kiva nähdä jos saat sen vaan kiinnostuun ja KPL oli ainakin jossain vaiheessa luultavasti tulossa ja Haaveilijaakin tais vähän ainakin kiinnosta ja mietti tuloa mutta se nähdään sitten miten käy ja ketkä pääsee ja jaksaa tulla.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Olis hauskaa jos olis enemmän porukkaa ehdottomasti mutta en mä epäile etteikö meillä kaksinkin tosi hauskaa olis.😀. Randee olis kiva nähdä jos saat sen vaan kiinnostuun ja KPL oli ainakin jossain vaiheessa luultavasti tulossa ja Haaveilijaakin tais vähän ainakin kiinnosta ja mietti tuloa mutta se nähdään sitten miten käy ja ketkä pääsee ja jaksaa tulla.🙂.
No muistetaan pitää miitti freimillä..
Seuraava aloitus sitten tyyliin
"Halloween palstamiitti..
Hämeenlinnassa 28.10. Klo ja tapaamispaikka."
Sopisiko rautatieasema tapaamispaikaksi? Ja kellonaika? 14 ja 16 välille?Pikku-pirpana kirjoitti:
No muistetaan pitää miitti freimillä..
Seuraava aloitus sitten tyyliin
"Halloween palstamiitti..
Hämeenlinnassa 28.10. Klo ja tapaamispaikka."
Sopisiko rautatieasema tapaamispaikaksi? Ja kellonaika? 14 ja 16 välille?Jep. Siinä olikin siinä ensimmäisessä aloituksessa mikä anona lähti jostain syystä minkä laitoin toi päivämäärä se vaan unohtu laittaa tähän toiseen. Kellon alkoja en vielä laittanu kun en ollu päättänyt niitä mutta jotain just noita aikoja mä ajattelin sopiviks. Ja mulle käy ihan hyvin rautatie asema kohtauspaikaks. Siitä kävelee keskustaan suht nopsaan ja siellä on se rafla mitä mietin tosin eihän sen oo pakko just se olla niitä on vaikks mitä mistä valita siellä. Täytyy tosiaan vaan aktiivisesti laittaa esille näitä alotuksia. Tässä on onneks ihan hyvin aikaa vielä lobata sitä. Jos ihmiset innostuis.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Siinä olikin siinä ensimmäisessä aloituksessa mikä anona lähti jostain syystä minkä laitoin toi päivämäärä se vaan unohtu laittaa tähän toiseen. Kellon alkoja en vielä laittanu kun en ollu päättänyt niitä mutta jotain just noita aikoja mä ajattelin sopiviks. Ja mulle käy ihan hyvin rautatie asema kohtauspaikaks. Siitä kävelee keskustaan suht nopsaan ja siellä on se rafla mitä mietin tosin eihän sen oo pakko just se olla niitä on vaikks mitä mistä valita siellä. Täytyy tosiaan vaan aktiivisesti laittaa esille näitä alotuksia. Tässä on onneks ihan hyvin aikaa vielä lobata sitä. Jos ihmiset innostuis.🙂.
Jepulis. Pitsaa ja olut seurassasi kuulostaa kovin mukavalta. Toivon tosissaan että ihmiset innostuisivat. Saataisiin muutama muukin paikalle. Se olisi kivaa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jepulis. Pitsaa ja olut seurassasi kuulostaa kovin mukavalta. Toivon tosissaan että ihmiset innostuisivat. Saataisiin muutama muukin paikalle. Se olisi kivaa.
Kiitos....sunkin seurassa on varmasti todella mukavaa ja hauskaa oltiin sitten missä tahansa.😊. Kyllä mä uskon ettei meidän tarvi kahdestaan viettää halloweenia vaan vähintään pari muuta ihmistä sasdaan mukaan pitämään haudkaa.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos....sunkin seurassa on varmasti todella mukavaa ja hauskaa oltiin sitten missä tahansa.😊. Kyllä mä uskon ettei meidän tarvi kahdestaan viettää halloweenia vaan vähintään pari muuta ihmistä sasdaan mukaan pitämään haudkaa.😀.
Toivon tosiaan lössiä kerrakseen. Kahtellaan..
- Anonyymi
Linnatuuleen täytetyille sämpylöille ja siitä bussilla Vanajanlinnan ottamaan sherryä. T. T nainen
Mä luulen ettei kovin moni ehkä kannattais linnatuulta mutta ei se vanajanlinnassa käynti hullumpi idea olis jos vaan rahaa riittäis.😄. Jos oot ite tuollaista reissua miettinyt niin kyllä mä seuraks voin lähtee. Tosin montaa sherryä en Vanajanlinnan.hinnoilla sais ennen kuin olisin täysin PA.😅.
Yksi pikkujouluehdotus. Valmiiksi järjestetty 22h risteily, aika pienelläkin budjetilla pääsee, varsinkin jos sietää hyttikavereja ja jos ottaa oman hytin, pääsee pakoon tarvittaessa muita. 😂 Alla esimerkkihintoja. Mukaan voi tulla ilman, että profiloituu S24 ja ilman, että paljastaa itsensä.
https://sinkkutapahtumat.fi/tapahtumat/sinkkujen-pikkujouluristeily-2/
– Koko B-luokan hytti YKSIN 73,40 euroa
– B-luokan hytti kahdelle 50,90 euroa / HLÖ
– B-luokan hytti kolmelle 43,40 euroa /HLÖ
– B-luokan hytti neljälle 39,65 euroa /HLÖ
– Koko E-luokan hytti YKSIN 68,40 euroa
– E-luokan hytti kahdelle 48,40 euroa / HLÖ
– E-luokan hytti kolmelle 41,80 euroa /HLÖ
– E-luokan hytti neljälle 38,40 euroa /HLÖ
Yhden kerran kävin vastaavalla risteilyllä. Mukana oli fiksuja naisia, joiden kanssa oli tosi hyviä keskusteluja 03 asti. Siinä kohtaa joku seurueen miehistä alkoi kyselemään hyttipaikkaa ja päätin, että on parempi lähteä nukkumaan (yksin). 🤣 Istuimme porukkana, eikä kukaan häiriintynyt, vaikka välillä joku hävisi omille menoilleen. Mukana oli aika 50:50 meitä, jotka joi hillitysti ja piti enemmän maailman parantamisesta ja toinen puoli oli taas oli puhtaasti crazy-bilettäjää. Hyvin mahduttiin samaan seurueeseen, vaikka mukana oli hyvin erityyppisiä ihmisiä. Osaa ei tervetuloaismaljan jälkeen näkynyt ollenkaan ja iso osa taas istui koko illan seurueen kanssa. Yhdessä hytissä oli etkot, joten kovin paljon ei rahaa kulunut, paitsi ostoksilla maissa (menin itsekseni). Kovin montaa oman ikäluokan miestä ei risteilyllä ollut, mutta paljon naisia. Siis miehille varsin hyvät apajat.- Anonyymi
Mä rakastan risteilyjä. :) olisin siis ainakin kympillä mukana!
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton Mulla itseasiassa kävi tuo sinkkuristeily mielessä kun näin sen aiemmin mutts se ditten unohtui. Risteily laivalla olis varmasti todella hupsisa ja mitä siitä luin niin porukkaa siellä on riittänyt ilmeisesti aiemminkin. Täytyy lobata tätäkin juttua vielä ja olisin itekin tosi mielellään lähdössä risteilemään.😀.
Anonyymi kirjoitti:
Mä rakastan risteilyjä. :) olisin siis ainakin kympillä mukana!
Kirjautumaton palstalutka KirjautumatonSamoin messissä olisin minäkin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Samoin messissä olisin minäkin.🙂.
Minulla on kyllä edellisenä päivänä ilmaisen tarjoilun pikkujoulut. Viime vuonna samoissa meni 06 asti, nuori kollega yritti siinä kohtaa vielä jatkoja viritellä, mutta kurpan jaksaminen loppui ja lähdin taksilla kotiin. Pitäisi tehdä valinta kummassa juhlassa riekkuu ja kumman hisuttelee. 😇😂 No vaikka meni myöhään, niin oikeasti olin ihan tolkuissani.
Jos perjantain buukkausta ota huomioon, tuo aika kyllä sopii kalenteriin. En lupaa, vielä ainakaan, tulla paikalle tällä nimimerkillä, mutta muuten tuota voisi harkita kyllä. Toisaalta mikään ei estä tulemasta paikalle anonyyminä…. Joka tapauksessa otan oman hytin, niin ehtii miettiä uskaltaako tunnistautua.
Jos useampia päättää lähteä, sovitaan lähempänä joku huomaamaton juttu millä palstalaisen tunnistaa. Voidaan sopia myös off-line, niin kukaan muu ei ole tietoinen.- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Minulla on kyllä edellisenä päivänä ilmaisen tarjoilun pikkujoulut. Viime vuonna samoissa meni 06 asti, nuori kollega yritti siinä kohtaa vielä jatkoja viritellä, mutta kurpan jaksaminen loppui ja lähdin taksilla kotiin. Pitäisi tehdä valinta kummassa juhlassa riekkuu ja kumman hisuttelee. 😇😂 No vaikka meni myöhään, niin oikeasti olin ihan tolkuissani.
Jos perjantain buukkausta ota huomioon, tuo aika kyllä sopii kalenteriin. En lupaa, vielä ainakaan, tulla paikalle tällä nimimerkillä, mutta muuten tuota voisi harkita kyllä. Toisaalta mikään ei estä tulemasta paikalle anonyyminä…. Joka tapauksessa otan oman hytin, niin ehtii miettiä uskaltaako tunnistautua.
Jos useampia päättää lähteä, sovitaan lähempänä joku huomaamaton juttu millä palstalaisen tunnistaa. Voidaan sopia myös off-line, niin kukaan muu ei ole tietoinen."joku huomaamaton juttu millä palstalaisen tunnistaa. "
Tarralenkkarit!
-harmiseikirj- Citrinella kirjoitti:
Jos useampia päättää lähteä, sovitaan lähempänä joku huomaamaton juttu millä palstalaisen tunnistaa. Voidaan sopia myös off-line, niin kukaan muu ei ole tietoinen.Jeps. Tarvii ruveta harkitseen kanssa ihan tosissaan. Oman hytin varmaan itekin ottaisin ellei jotain tuttua ole lähdössä niin että hytin voi jakaa. Ei mua kyllä esimerkiks palstalaisen kanssa epäilyttäs jakaa hyttiä vaan voisin sen tehdä ihan hyvin mutta joku ihan täysin randomi tyyppi tai useempi ei oikein miellyttävältä tunnu.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
"joku huomaamaton juttu millä palstalaisen tunnistaa. "
Tarralenkkarit!
-harmiseikirj-Tai 50-luvun emäntävermeet esiliinoineen ja kunniallinen isäntäasu. Naisilla esiliina kuuluu pakolliseen asusteeseen, joksi lasketaan vanhempi sukulaisnainen tai tiukkapipoinen veli.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Tai 50-luvun emäntävermeet esiliinoineen ja kunniallinen isäntäasu. Naisilla esiliina kuuluu pakolliseen asusteeseen, joksi lasketaan vanhempi sukulaisnainen tai tiukkapipoinen veli.
Naisoletetuille tosiaan hameet ja muut naisasusteet että tunnistaa naisiksi. Nuorempia sukulaisnaisia palstanaisoletetut saa ottaa mukaan vaikka useammankin :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Naisoletetuille tosiaan hameet ja muut naisasusteet että tunnistaa naisiksi. Nuorempia sukulaisnaisia palstanaisoletetut saa ottaa mukaan vaikka useammankin :)
-harmiseikirj-Esiliinaksi soveltuu vain vanhempi naissukulainen vahtia pitävän miessukulaisen lisäksi. Haaveilet 50-luvusta, mutta ei ole sisältänyt kuitenkaan esiliinan merkitystä vanhanajan naisen elämässä?
Hametta käytän muutenkin kohtuullisen usein. Se on ihan yhtä neutraali vaate kuin housutkin.Mikkojuhan kirjoitti:
Mulla itseasiassa kävi tuo sinkkuristeily mielessä kun näin sen aiemmin mutts se ditten unohtui. Risteily laivalla olis varmasti todella hupsisa ja mitä siitä luin niin porukkaa siellä on riittänyt ilmeisesti aiemminkin. Täytyy lobata tätäkin juttua vielä ja olisin itekin tosi mielellään lähdössä risteilemään.😀.
Mua ei sinkkuristeilyt kiinnosta. Katsoin joskus ohjelmaa Sinkkulaiva ja siinä ihmiset vain joi alkoholia ja hilluivat pikkutunneille. Itse menen vain johonkin kahville, kahvilaan tai vaikka johonkin pubiin keskustassa (joskus jos panostais vois ottaa jonkun oluenkin, vaikka joku stout) tai ostan sen oluen kaupasta tai Alkosta ja kuuntelen kotona irlantilaista musiikkia, esim. Dubliners "Whiskey in the jar". Mutta muuten risteily voi olla ihan jees, kunhan ei liikaa riekuta.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mulla itseasiassa kävi tuo sinkkuristeily mielessä kun näin sen aiemmin mutts se ditten unohtui. Risteily laivalla olis varmasti todella hupsisa ja mitä siitä luin niin porukkaa siellä on riittänyt ilmeisesti aiemminkin. Täytyy lobata tätäkin juttua vielä ja olisin itekin tosi mielellään lähdössä risteilemään.😀.
Tosin valitettavasti en ole tässä miitissä messissä, mutta ainahan sitä voi kommentoida asiaa =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Mua ei sinkkuristeilyt kiinnosta. Katsoin joskus ohjelmaa Sinkkulaiva ja siinä ihmiset vain joi alkoholia ja hilluivat pikkutunneille. Itse menen vain johonkin kahville, kahvilaan tai vaikka johonkin pubiin keskustassa (joskus jos panostais vois ottaa jonkun oluenkin, vaikka joku stout) tai ostan sen oluen kaupasta tai Alkosta ja kuuntelen kotona irlantilaista musiikkia, esim. Dubliners "Whiskey in the jar". Mutta muuten risteily voi olla ihan jees, kunhan ei liikaa riekuta.
Kyllä sen siellä voi varmaan rauhallisemminkin viettää mutts iso osa porukasta on bile porukkaa. Enkä mä nyt sano etteikö mun joskus tekis mieleni vaikks judt laivalla juhliakin. Paljon riippuu seurastakin jod mulla on rauhallista seuraa mistä pidän ja nautin yhdessä olosta ei mulla oo mitään tarvetta väkisin päästä riekkumaan. Sitten taas jos seura on sellasta että juhlia haluaa voinitekin juhlia mukana mutta lähtee sitten hyttin jos rupee tuntuun ettei kiinnosta. Niin mä tein viimekskin silloin 2014 laivalla kun olin. Omi ihsn mukavaa juhlia mukana niin pitkään kuin jakso mutts sitten kun rupes tuntuun ettei jaksa enää niin touhuilin omiani välillä.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Tosin valitettavasti en ole tässä miitissä messissä, mutta ainahan sitä voi kommentoida asiaa =D =D
No tottakai voi ja pitääkin jos siltä tuntuu.😊. Ja niin kuin mä tuolls aikasemmin jollekin kirjotin voihan sitä järjestää sellasen täysin rauhallisenkin miitin joskus. Vaikka kyllä nytkin pyritään ottaa kaikki huomioon niin että myös sellaiset ketkä ei niin juhlia halua rankasti voi osallistua myös ja sitten jossain vaiheessa jatkoille haluavat voi jatkaa johonkin tai jossain juhlia ja ne ketkä ei hslua niin rankasti juhlia jatkaa joko kotiin tai rauhallisesti jossain. Se on vaan että kaikkia ei voi millään yhdellä kertaa samaan aikaan miellyttää siks pitäis vuorotells mun mielestä siinä minkälaisis järkätään ja jokainenhan voi tietysti järkätä hslusmsnsalaisen miitin mutta tosiaan kyllä ksikki pyritään ottaan huomioon niin hyvin kuin vaan on mahdollista.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Tuo yksi risteily millä olin puolet riekkui ja hillui (ja oli humalassa), ja toinen puoli oli varsin hillitysti keskustellen. Myöhään meni ei hillumisen takia vaan koska keskustelut oli oikeasti hyviä. Kumpikin tapa risteillä mahtui samaan laivana ihan yhtä hyvin eikä kukaan puuttunut toisensa tapaan juhlia.
Laivalla ei kyllä humalaisten näkemistä voi välttää, mutta heidän seurassa ei tarvitse aikaansa viettää, jos ei halua. .Citrinella kirjoitti:
Tuo yksi risteily millä olin puolet riekkui ja hillui (ja oli humalassa), ja toinen puoli oli varsin hillitysti keskustellen. Myöhään meni ei hillumisen takia vaan koska keskustelut oli oikeasti hyviä. Kumpikin tapa risteillä mahtui samaan laivana ihan yhtä hyvin eikä kukaan puuttunut toisensa tapaan juhlia.
Laivalla ei kyllä humalaisten näkemistä voi välttää, mutta heidän seurassa ei tarvitse aikaansa viettää, jos ei halua. .Laivalla on humalaisia kyllä. Mua ei pienessä jousuhumalassa/hiparakassa olo haittaa tai se, että ylipäätään ottaa vähän alkoholi, esim. pari lasia viiniä tai lasin, pari olutta, mutta ihan tolkuton humala saattaa kyllä.
Norppa83 kirjoitti:
Laivalla on humalaisia kyllä. Mua ei pienessä jousuhumalassa/hiparakassa olo haittaa tai se, että ylipäätään ottaa vähän alkoholi, esim. pari lasia viiniä tai lasin, pari olutta, mutta ihan tolkuton humala saattaa kyllä.
Humalaiset tosi rasitttavia! Isommassa porukassa ulkopuolisten örvellykseen ei niin kiinnitä huomiota. Viimeksi oli seurueessa yksi aamulla melkein kantokunnossa olevia 1-2 hlö (riippuen miten kunnon määrittelee). Illalla kaikki olivat suhteellisen siististi. Itse eikä kaikki muutkaan aamulla enää mitään ottaneet. Ei kovin paljon, kun porukkaa oli ainakin 50.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35915- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705