Vastaa tähän aikuinen nainen

Anonyymi-ap

Mikäli ET halua aloittaa ssuhdetta kanssani. Sinun tehtävänäsi on pitää huoli ja järjestää siten, ettemme koskaan tapaa toisiamme irl. Luen ja vastaan vain ja ainoastaan asiallisiin, juuri minulle sekä itse aiheeseen suunnattuihin kommentteihin. Vastausaikaa aloitukseeni loputtomasti. Entä jos olisinkin kaivattusi, niin mitäs sitten 🤔?

21

353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis mitä hittoa? Se että kohtaat naispuolisen henkilön elävässä elämässä ei tarkoita että tämä haluaisi seurustella kanssasi. Olisi ehkä parempi että muuttaisit korpeen ettet kohtaisi yhtään naista.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista käänteislogiikkaa. Minä väistelen sinua ja kaikkia muitakin miehiä aktiivisesti ja huolella. Mutta jos sinä olisitkin minun kadoksissa oleva sielunpuolikkaani, niin silloinhan tekisin hallaa vain itselleni. Se riski pn otettava ja jatka lymyilyäni salaisessa piilopaikassani.


    • En halua en. Kelpaako?

      • Anonyymi

        Entä jos meillä olisi keskinäisiä tajunnanräjäyttäviä intiimihetkiä välillämme 🙂? Valheet sikseen; Mitä innokkaammin intätte vastaan niin sitä enemmän sitä kiinnostusta myös löytyy. Minkäs minä sille mahdan että naiset kuolaavat perääni 🤤? Ei oo provo tää. - Aloittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos meillä olisi keskinäisiä tajunnanräjäyttäviä intiimihetkiä välillämme 🙂? Valheet sikseen; Mitä innokkaammin intätte vastaan niin sitä enemmän sitä kiinnostusta myös löytyy. Minkäs minä sille mahdan että naiset kuolaavat perääni 🤤? Ei oo provo tää. - Aloittaja.

        Mä en pidä seksiä tajunnanräjäyttävänä. Lähinnä hengästyttää. Ja jos olet mies, niin niin lähelle et mua edes pääsis, että nää vaan unia ihanuudestasi. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos meillä olisi keskinäisiä tajunnanräjäyttäviä intiimihetkiä välillämme 🙂? Valheet sikseen; Mitä innokkaammin intätte vastaan niin sitä enemmän sitä kiinnostusta myös löytyy. Minkäs minä sille mahdan että naiset kuolaavat perääni 🤤? Ei oo provo tää. - Aloittaja.

        Tuskin!


    • Olen lähdössä pihalle mene äkkiä sisään, ilmoitan kun palaan sisälle ja voit sit mennä ulos. Näin voimme vuorotella . 🥰🫧☁️🏰☁️

      • Vielä olen tien päällä. 🥰🫧😅🦋 joku 45min niin kotona. Olen tehnyt oman sopimuksen tästä, ettemme kohtaa vahingossa. Varattuna ei sopivaa kohdata.


      • valtakunta kirjoitti:

        Vielä olen tien päällä. 🥰🫧😅🦋 joku 45min niin kotona. Olen tehnyt oman sopimuksen tästä, ettemme kohtaa vahingossa. Varattuna ei sopivaa kohdata.

        Meneekin vielä 7min


      • valtakunta kirjoitti:

        Meneekin vielä 7min

        Kotona😅🫧☁️🦋 nyt voit mennä. Ei nähty, eihän .🥰🫧☁️🏰☁️


      • valtakunta kirjoitti:

        Kotona😅🫧☁️🦋 nyt voit mennä. Ei nähty, eihän .🥰🫧☁️🏰☁️

        Seuraavan kerran pidät vaan etäisyyttä jos näet mut enhän tiedä kuka edes olet ketä vältellä. 🥰🫧☁️🏰☁️🤱🏻


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Seuraavan kerran pidät vaan etäisyyttä jos näet mut enhän tiedä kuka edes olet ketä vältellä. 🥰🫧☁️🏰☁️🤱🏻

        Lähdin ulos tänään vasta pimeän turvin. Selvisimme siis :). -Aloittaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin ulos tänään vasta pimeän turvin. Selvisimme siis :). -Aloittaja.

        Niin selvisimme. Yöllä on saalistajat liikkeellä.🕸️ älä jää verkkoihin kiinni. 🦅🪺 ehkä munahaukka nappaa, tuoppia tuopin eteen niin🍺, kuka tietää, ken tietää🦠 näin viruksetkin jyllää🪖🧟‍♀️ ja zompit liikkeellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin ulos tänään vasta pimeän turvin. Selvisimme siis :). -Aloittaja.

        Miten yöllä selviydyit??


    • Juu.. en halua.

    • Anonyymi

      Narsku harjoittelee eri keinoja. Kuka se onnellinen nainen joka taas pääsee testiin. Kun koe loppuu niin rukkanen menee roskiin. Ei mitää välii mitä tunsi sydämmessään. Narsistilla sellaista ei ole.

      • Anonyymi

        Ainiin. Jos vielä laittaisit sen kuuluisan hymiös tohon perään ap :) niin tiedettäs kuka olet :) <- eikös se tämä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin. Jos vielä laittaisit sen kuuluisan hymiös tohon perään ap :) niin tiedettäs kuka olet :) <- eikös se tämä ole?

        No jos välttämättä haluut :). Narskuja on siellä sun täällä, riippuu ihan keneltä kysytään että kuka nyt teknisesti voidaan määritellä narskuksi ja ketä ei. Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitäs arvelet että kauanko olen suunnilleen kirjoitellut täällä näitä juttujani. Enhän minä tässä se paholainen ole sillä tein vain käänteisen aloituksen niistä aloituksista mitkä ovat misogynistisia tietojenkalastelualoituksia. Luuletko että olen sama aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos välttämättä haluut :). Narskuja on siellä sun täällä, riippuu ihan keneltä kysytään että kuka nyt teknisesti voidaan määritellä narskuksi ja ketä ei. Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitäs arvelet että kauanko olen suunnilleen kirjoitellut täällä näitä juttujani. Enhän minä tässä se paholainen ole sillä tein vain käänteisen aloituksen niistä aloituksista mitkä ovat misogynistisia tietojenkalastelualoituksia. Luuletko että olen sama aloittaja?

        Ei tässä ole kyse mistään teknisestä määrittelystä, vaan siitä, miltä toisesta tuntuu. Oletko tarpeeksi hyvä hänelle? Lähimmissä ihmissuhteissa ois hyvä kyetä olemaan. Ja ehkä semmonen yleinen moraaliki ois kiva olla edes jokseenki kehittynyt.

        - sivusta N


    • Täällä🙋🏼‍♀️ en haluu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe