Persu on kuin muslimi

Anonyymi-ap

Kun elämä menee huonosti, niin kumpikaan ei näe itsessään mitään vikaa, vaan vika on aina jossain muualla - yleensä yhteiskunnassa.

On faktaa, että persut eivät osaa nähdä vikaa omissa toimissaan, kun elämä on yhtä köyhyyttä. Vika on siis aina jossain muualla.

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut on täydellisiä. Esimerkiksi pääpersu on mestari velkaannuttamaan Suomea. Kukaan muu ei ole aikaisemmin pystynyt vastavaan.

• Anonyymi

Muslimeista on vähemmän harmia suomalaisille.

• Anonyymi

Sanoo vassari runkutellen.

• Anonyymi

Sen sijaan, että asetamme syyllisyyden yhteiskunnalle tai muille, meidän tulisi pyrkiä oman elämämme parantamiseen ja auttaa niitä, jotka ovat vähäosaisempia. Islamin opetuksen mukaan meidän tulee olla armollisia ja auttavaisia toisiamme kohtaan.

• Anonyymi

Sinä aloittaja olet niitä peniksenimijöitä.

• Olihan se hienoa kun viime vaalien jälkeen edellinen hallitus yhteisellä äänellä tunnusti että vituiks män ja kansan luottamusta jatkoksi ei saatu. Siispä tuoemme uutta hallitusta kaikin keinoin omissa toimissaan suomen tervehdyttämiseksi.
      Hankalaa kun edellisen hallituksen mielenterveys- ja koulutuspolitiikka näyttää täällä sen surkeimman lopputuloksen kuten aloittajan tajunnanvirran, ei ole ihan helppo saattaa tuollaisia taas tilaan missä ihminen osaa muutakin kuin kuola suupielestä valuen mökeltää "peesupeesu", olisiko parempi lähettää kaltaisensa samoilla henkisillä kyvyollä olevien joukkoon, afrikassa on vasta 1.5 miljardia aloittajan tasoista otusta, siellä noilla sdp-vihervasemmistolla olisi hyvä olla.

• Anonyymi

Ei toi voi pitää paikkaansa, vasenhihhulihörhö-sdp.läisethän rakastaa muslimeita, niiden hauskaa kulttuuria aasinnussimisineen ja päänkatkomisineen, puhumattakaan naisten alistamisesta, ja nehän vihaa persuja, eli olet ihan väärässä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos näin on sitten pitäisi olla myös perusmuslimilainen puolue. PeMut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe