Maratonin uusi maailmanennätys Chicagossa kenialaiselle. Kova ukko. Jaloissa Alphafly prototyypit.
Kelvin Kiptum 2.00.35
18
423
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden tunnin raja lähestyy. Paremmalla vauhdinjaolla olisi mennyt jo nyt.
- Anonyymi
Molari vetää vantaalla alle.
- Anonyymi
Tammikuussa tulee Alphafly 3 myyntiin. Miten on, miksi noilla kengillä saa kilpailla katumaratonilla, jos eivät ole vielä markkinoilla?
- Anonyymi
Koska ahnehditaan rahaa.
- Anonyymi
Taitaa olla, että eivät tule hyväksymään tuota rakennetta radoille, vai mites on ?
- Anonyymi
Ekan puolikkaan löntystelemälllä 1.00.48, toisen 59,47,
AlfaFly 3 kehityskengällä, tilaustyönä, miljoonapalkkioin.
Minkä laboratorion tuottein ?- Anonyymi
Kuulemma 24 keväällä koittaa 2 h alitusta kisassa, joka käydään sallituissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Varmaa tietoa tämän "vuohipaimenen" oikeista taustoista ei ole, mutta ainakin norskit ja sveitsit hääräävät nykyisin kenkkulassa ahkerasti.
- Anonyymi
Maraton on jo juostu alle 2h
- Anonyymi
Vuosi sitten uutisoitiin yli 200 kenialaisen kärähtäneen viiden vuoden aikana. Kyllähän siellä rahan perässä juostaan.
- Anonyymi
Jokos Kiptum tietää, minä vuonna on syntynyt, siis koeputkessa Holmenkollenin mäessä ?
- Anonyymi
niin Cheriot kuin Kiptumkin, molempien oikea syntymäaika ei ole täysin täsmällisen väestökirjanpidon perusteella täysin varmaan tapaan todettavissa
ainoa mikä on varma, on että ovat syntyneet ja maailmankuuluisuuden saavuttaneet
- Anonyymi
En tiedä ikää mutta näyttää naamasta vanhemmalta kuin ilmoitettu ikä.
- Anonyymi
Kelvin Kiptum on poissa. Kuoli auto-onnettomuudessa 24-vuotiaana. Ei tullut hidasta hölkkäukkoa hänestä.
- Anonyymi
Todella valitettavaa. Olisi ollut hienoa nähdä pystyykö hän alittamaan kaksi tuntia virallisessa kisassa. Olympialaisissa olisi varmaan voittanut ja jättänyt vuohipaimenen toiseksi tai mitaleitta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella valitettavaa. Olisi ollut hienoa nähdä pystyykö hän alittamaan kaksi tuntia virallisessa kisassa. Olympialaisissa olisi varmaan voittanut ja jättänyt vuohipaimenen toiseksi tai mitaleitta.
Nyt ei ihan heti kukaan ole kahta tuntia aloittamassa. Seuraavaan me:henkin voi mennä aikaa. Levätköön rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ihan heti kukaan ole kahta tuntia aloittamassa. Seuraavaan me:henkin voi mennä aikaa. Levätköön rauhassa.
Niin ei nyt kun Kiptum ei ole enää keskuudessamme. Onneksi hän rikkoi vuohipaimenen ME:n.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015