Kommunistin määritelmä

Ruotsiksi kunta on KOMUN eli luonnollisesti päättäjät jotka vetää rahoja sekä muita etuja omaan pussiin on KOMMUNISTEJA jotka RIISTÄÄ KAIKEN KUNTALAISILTA!
Ruotsin kielessä kuntalaiset on asukkaita jotka maksaa veroja.

Suomessa on KOMMUNISMI KIELLETTY, koska kyseeseen tulee KANSAN MURHA!
Inarin ja Utsjoen kunnissa sekä monissa muissa kunnissa ympäri Suomen on käynyt näin ja meidän oikeuksia poljetaan kokoajan.

Tuo on syy miksi minun pitää päästä Utsjoen kunnanjohtajaksi niin SUOMALAISET SAADAAN OIKEUKSIA jotka meille kuuluu, koska ollaan maksettu VEROJA ja KOMMUNISTIT VIE KAIKKI!

Ei ole kansan kiihottamista, koska olen kieltänyt koskemasta heihin ja mulle on sanottu ” Sinuun ei koske kukaan.”
Kyllä meille muillekin kuuluu antaa niitä veroja joilla KOMMUNISTIT rullaa vuodesta toiseen ja eivät edes hoida VELVOTTEITAAN!

12

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommunismi ei suomessa ole millään tavoin kielettyä.
      Meitä desantteja on täällä edeleen! 💪

      1. Työn orjat, sorron yöstä nouskaa,
      maan ääriin kuuluu kutsumus.
      Nyt ryskyin murtuu pakkovalta,
      tää on viime ponnistus.
      Pohja vanhan järjestelmän horjuu.
      Orjajoukko taistohon!
      Alas lyökää koko vanha maailma,
      ja valta teidän silloin on!
      Tää on viimeinen taisto,
      rintamaamme yhtykää!
      niin huomispäivänä kansat
      on veljet keskenään!
      2. Ei muuta johtajaa, ei luojaa
      kuin kansa kaikkivaltias.
      Se yhteisonnen säätää, suojaa,
      se on turva tarmokas.
      Eestä leivän, hengen, kunniamme
      yössä sorron, turmion,
      kukin painakaamme palkeitamme,
      kun käymme työhön, taistohon.
      3. Lait pettää, hallitukset sortaa,
      verot köyhälistön verta juo,
      ja köyhän ihmisoikeuskin
      ompi tyhjä lause tuo.
      Pois jo kansat holhouksen alta.
      Veljeyden sääntö on:
      kellä velvoitusta, sillä valtaa
      ja oikeutta olkohon.
      4. On kurjan kurjat kunniassaan
      raharuhtinaat nuo röyhkeät.
      Ei koskaan tee ne itse työtä,
      vaan ne työtä ryöstävät.
      Varat kansan hankkimat on menneet
      kaikki konnain kukkaroon.
      Pois kansa velkansa jo vaatii,
      nyt ryöstösaalis tuotakoon.
      5. Meit valhein ruokkii tyrannit
      mut rauha meille koittakoon.
      Nyt lakko tehdään armeijoissa,
      aseet pois pantakoon.
      Ja jos aikovat nuo kannibaalit
      sankareita meistä taas,
      niin tietäkööt he, että luodit
      silloin kenraalimme saa.
      6. Työmiehet, kyntäjät ja kaikki
      työkansa joukko nälkäinen!
      Maa meidän on ja olla täytyy,
      vaan ei laiskain lurjusten.
      Nälkä meill’ on aina vieraanamme,
      vaan kun korpit haaskoiltaan
      me kerran kaikki karkoitamme,
      niin päivä pääsee paistamaan.

      • Nykyinen työväki joka tekee töitä toisille, että yhteiskunta pyörii on OIKEITA entisajan KOMMUNISTEJA jotka ajatteli KAIKKIEN PARASTA!

        Nykyiset KOMMUNISTIT on KAPITALISTEJA jotka ennen vanhaan TAPPO KOKONAISIA KYLÄLLISIÄ IHMISIÄ!

        2 miljoonaa euroa Inarin kunnan TILILLÄ jos oli kerran niin ei se KAPITALISTI joka kuntaa johtaa hallinonjohtajan kanssa pysty KUNTALAISIA elättämään vaikka NAISIVAT yötä päivää vaikka ONLYFANS sivustolla!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Nykyinen työväki joka tekee töitä toisille, että yhteiskunta pyörii on OIKEITA entisajan KOMMUNISTEJA jotka ajatteli KAIKKIEN PARASTA!

        Nykyiset KOMMUNISTIT on KAPITALISTEJA jotka ennen vanhaan TAPPO KOKONAISIA KYLÄLLISIÄ IHMISIÄ!

        2 miljoonaa euroa Inarin kunnan TILILLÄ jos oli kerran niin ei se KAPITALISTI joka kuntaa johtaa hallinonjohtajan kanssa pysty KUNTALAISIA elättämään vaikka NAISIVAT yötä päivää vaikka ONLYFANS sivustolla!

        Jos Inarin kunta olis minut palkannu töihin niin oltas kaikki jo MONI MILJONÄÄREJÄ koska alkuperäiset inarilaiset miehet on siellä töissä ja pitäsivät minun puolia!
        Minähän olisin jo aikoja sitte hieronu kunnanjohtajan munia sekä sanonu ” Oikein KUNNAN OMAT KULTAISET MUNAT JOILLA TIENAA HYVIN JOS NIITÄ VAIN OSAA KÄYTTÄÄ!”

        Hallinonjohtajalla ei ole kyllä vastuullinen!

        Utsjoelta pystyn kunnanjohtajana toimimaan ilman HIERONTAA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Jos Inarin kunta olis minut palkannu töihin niin oltas kaikki jo MONI MILJONÄÄREJÄ koska alkuperäiset inarilaiset miehet on siellä töissä ja pitäsivät minun puolia!
        Minähän olisin jo aikoja sitte hieronu kunnanjohtajan munia sekä sanonu ” Oikein KUNNAN OMAT KULTAISET MUNAT JOILLA TIENAA HYVIN JOS NIITÄ VAIN OSAA KÄYTTÄÄ!”

        Hallinonjohtajalla ei ole kyllä vastuullinen!

        Utsjoelta pystyn kunnanjohtajana toimimaan ilman HIERONTAA!

        Jos teen tuon niin se on laillista, koska teen tuon kunnassa kunnanjohtajana en VALTION JOHTAJANA jossa kyllä syyllistyy rikokseen!

        Olen ilmoittanut, että tarvin töitä niin saan maksaa konkurssi velkani pois.
        Minä elän 2000€ kuussa ja asunto sekä auto työetuina niin eihän nuokaan 6000€ maksa.
        Asuntoon maks. 1000€ ja leasing auto niin se on 300-500€. Voin asua vaikka jonku tyhjässä huoneessa jolla on tilaa ja he yleensä sanoo : Kyllä voit meillä olla ja meistä mukava ku sinusta on seuraa ja mukava laittaa aamulla sinut töihin!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Jos teen tuon niin se on laillista, koska teen tuon kunnassa kunnanjohtajana en VALTION JOHTAJANA jossa kyllä syyllistyy rikokseen!

        Olen ilmoittanut, että tarvin töitä niin saan maksaa konkurssi velkani pois.
        Minä elän 2000€ kuussa ja asunto sekä auto työetuina niin eihän nuokaan 6000€ maksa.
        Asuntoon maks. 1000€ ja leasing auto niin se on 300-500€. Voin asua vaikka jonku tyhjässä huoneessa jolla on tilaa ja he yleensä sanoo : Kyllä voit meillä olla ja meistä mukava ku sinusta on seuraa ja mukava laittaa aamulla sinut töihin!

        Istuin kunnianloukkaus sakon maaliskuussa 2023 ja sehän on rasismia sekä syrjintää, koska olin ollut jo 2vuotta työttömänä.
        Kunnan olis kuulunut sanoa, kun kuntoutukseen laittoivat että he hakee mulle työharjoittelu paikan niin saavat minut työllistettyä kunnan kautta ja hakevat paikan jossa minusta on hyötyä kuntalaisille.

        Syrjivät huoli-ilmoitusten tekijöitäkin, koska HUOLET on vakavia ja niistä minä olen ollut huolissani kokoajan!

        Ihan sama jättää talvella auraamatta sekä hiekottamatta, koska Inarin ja Utsjoen kunnissa alkuperäisten kuntalaisten henget ja terveydet ei kiinnosta PÄÄTTÄJIÄ!
        Inarin kunnassa saavat 24% kuntalisää niin SUOSTUVAT TÄNNE TÖIHIN!
        Utsjoen kunnassa tuo on 28% ja kuntalisä on entinen SYRJÄSEUTULISÄ joka luotiin niin saatiin KUNNON IHMISIÄ TÖIHIN, mutta KUNNAN PÄÄTTÄJÄT TAPPAA LÄÄKÄRIT, POLIISIT, RAJAVARTIJAT, PALOMIEHET ja AMBULANSSISSA TÖISSÄ OLEVAT!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Istuin kunnianloukkaus sakon maaliskuussa 2023 ja sehän on rasismia sekä syrjintää, koska olin ollut jo 2vuotta työttömänä.
        Kunnan olis kuulunut sanoa, kun kuntoutukseen laittoivat että he hakee mulle työharjoittelu paikan niin saavat minut työllistettyä kunnan kautta ja hakevat paikan jossa minusta on hyötyä kuntalaisille.

        Syrjivät huoli-ilmoitusten tekijöitäkin, koska HUOLET on vakavia ja niistä minä olen ollut huolissani kokoajan!

        Ihan sama jättää talvella auraamatta sekä hiekottamatta, koska Inarin ja Utsjoen kunnissa alkuperäisten kuntalaisten henget ja terveydet ei kiinnosta PÄÄTTÄJIÄ!
        Inarin kunnassa saavat 24% kuntalisää niin SUOSTUVAT TÄNNE TÖIHIN!
        Utsjoen kunnassa tuo on 28% ja kuntalisä on entinen SYRJÄSEUTULISÄ joka luotiin niin saatiin KUNNON IHMISIÄ TÖIHIN, mutta KUNNAN PÄÄTTÄJÄT TAPPAA LÄÄKÄRIT, POLIISIT, RAJAVARTIJAT, PALOMIEHET ja AMBULANSSISSA TÖISSÄ OLEVAT!

        Etelä Suomesta tulee ihmisiä mielellään tänne töihin turvallisuus sekä terveys aloille töihin, kun saadaan siivottua nämä sotkut pois!
        Ei kukaan tuu, koska olen SOMESSA ilmoittanut rehellisesti ei täällä ole edes paikalliset turvassa vaan meidän henget ja terveydet on vaarassa!

        Sekä Inarin että Utsjoen kunnissa on molemmissa puoli kuntaa HEITTEELLÄ!
        Utsjoelta ei pääse edes ambulanssi Karigasniemelle talvella tuiskuttaa lunta ja jotain sattuu!

        Kielajoki ja Angeli on Inarin kunnan puolella joten talvella jos on kunnon myräkkä voi mennä 6 tuntia ennen, kuin AMBULANSSI pääsee Kielajoelle tai Angeliin. Pitää odottaa että aura menee ensin ja takasin tulo voi viedä 8 tuntia, koska ei se niin varmaa ole että tie pysyy auki vaikka aura olis just 15minuuttia aiemmin mennyt edellä!

        Päättäjät on VIISAAMPIA mitä ihmiset jotka on täällä eläneet sekä asuneet ikänsä!
        He halveksuu sekä syrjii kaikkia, mutta he ei ota mistään vastuuta!

        Olen ilmoittanut : Nämä on jo ARMEIJAN HOMMIA eikä POLIISIN, koska täällä OLLAAN KAIKKI VAARASSA ja tyyli on MITÄ SITTE! IHAN SAMA!
        AINA VALITTAA JA VITTUILEE! MUUTTAS VITTU POIS NIIN EI TARVI VALITTAA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Etelä Suomesta tulee ihmisiä mielellään tänne töihin turvallisuus sekä terveys aloille töihin, kun saadaan siivottua nämä sotkut pois!
        Ei kukaan tuu, koska olen SOMESSA ilmoittanut rehellisesti ei täällä ole edes paikalliset turvassa vaan meidän henget ja terveydet on vaarassa!

        Sekä Inarin että Utsjoen kunnissa on molemmissa puoli kuntaa HEITTEELLÄ!
        Utsjoelta ei pääse edes ambulanssi Karigasniemelle talvella tuiskuttaa lunta ja jotain sattuu!

        Kielajoki ja Angeli on Inarin kunnan puolella joten talvella jos on kunnon myräkkä voi mennä 6 tuntia ennen, kuin AMBULANSSI pääsee Kielajoelle tai Angeliin. Pitää odottaa että aura menee ensin ja takasin tulo voi viedä 8 tuntia, koska ei se niin varmaa ole että tie pysyy auki vaikka aura olis just 15minuuttia aiemmin mennyt edellä!

        Päättäjät on VIISAAMPIA mitä ihmiset jotka on täällä eläneet sekä asuneet ikänsä!
        He halveksuu sekä syrjii kaikkia, mutta he ei ota mistään vastuuta!

        Olen ilmoittanut : Nämä on jo ARMEIJAN HOMMIA eikä POLIISIN, koska täällä OLLAAN KAIKKI VAARASSA ja tyyli on MITÄ SITTE! IHAN SAMA!
        AINA VALITTAA JA VITTUILEE! MUUTTAS VITTU POIS NIIN EI TARVI VALITTAA!

        Yks valitti kerran, ku miehensä pieksää sitä aina kun ryyppäävät!
        Mies tuli töistä ja olin ottanu tuon vaimon kanssa vinkkua. Akka nakkas minut pihalle vaikka mies oli sen olonen, että hän vois ottaa myös meidän kanssa vinkkua.
        Lapset kerto mulle niin sanoin ” Varmaan oli tehny jotain mistä oli aihetta antaa!”
        Sanoin heille ” Kyllä mulle saa kertoa kaikki asiat ja jos joku noin teille tekee niin se on IHAN ERIASIA ja kyllä minä autan…”


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Yks valitti kerran, ku miehensä pieksää sitä aina kun ryyppäävät!
        Mies tuli töistä ja olin ottanu tuon vaimon kanssa vinkkua. Akka nakkas minut pihalle vaikka mies oli sen olonen, että hän vois ottaa myös meidän kanssa vinkkua.
        Lapset kerto mulle niin sanoin ” Varmaan oli tehny jotain mistä oli aihetta antaa!”
        Sanoin heille ” Kyllä mulle saa kertoa kaikki asiat ja jos joku noin teille tekee niin se on IHAN ERIASIA ja kyllä minä autan…”

        Tuo oli niin tyhymä tappelu, koska molemmat oli valtion virkamiehiä niin, kuin minä.
        Lapset ei olleet enää joten en viittiny edes sanoa, että ” Ihan sama mitä teilläki tapahtuu, koska lapset juoksee meille ja en kyllä tuohon lähe, että heitän teidät pihalle koska ette osaa olla kunnolla.”

        Vähän niin, kuin ” Somali ja somali tappeli, mutta kummalla oli MUSTASILMÄ!?”


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Persuilta loppuneet kaljat.

      • Anonyymi

        Eikö se Riikka Purra ole myös FAS lapsia eli alkoholisti äidin lapsi?
        Ainakin minun muistaakseni hän on tuosta julkisuuteen ilmoittanut.
        Jos paikkansa pitää niin PERSUILTA ei lopu kaljat ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se Riikka Purra ole myös FAS lapsia eli alkoholisti äidin lapsi?
        Ainakin minun muistaakseni hän on tuosta julkisuuteen ilmoittanut.
        Jos paikkansa pitää niin PERSUILTA ei lopu kaljat ikinä.

        Löyty tämmöinen tieto FASD aiheesta

        ”On löydetty 428 erillistä tautia tai tilaa, jotka esiintyvät tyypillisesti FASD-ihmisillä. Kuudella prosentilla odottavista naisista on päihdeongelma. Arviolta 4 % vastasyntyneistä on FASD-lapsia. Määristä tarvitaan lisätutkimusta.

        FASD on 2,5 kertaa yleisempi kuin autismi, 19 kertaa yleisempi kuin CP-vamma ja 28 kertaa yleisempi kuin Downin syndrooma.

        Ruotsissa FASDin on arvioitu aiheuttavan yhteiskunnalle vuosikustannuksia noin 76000 euroa per lapsi (0-17 v.) ja noin 11000 per aikuinen (18-74 v.). Varhainen diagnoosi ja tuki säästää yhteiskunnan rahaa.”

        Äidit ei myönnä päihdeongelmiaan joten he ovat luoneet kommunisti yhteiskunnan jossa heillä on oikeus maksattaa yhteiskunnalle kaikki vaikka ongelman myöntämisen avulla FASD lapset sais apua ja yhteiskunnan varat ei valuis hukkaan vaan heille saatais apu jota he tarvii.
        Päihteiden käyttö ei ole yhteiskunnan syy vaan tuon törpön äidin joka ei ota vastuuta itsestään eikä omasta lapsestaan! Päihteiden käyttäjä äidit sekä heidän lapset pitäis laittaa yhdessä hoitoon niin he oppis ottamaan vastuun itsestään sekä lopettavan yhteiskunnan syyttelyn ja näin saatais myös KOMMUNISTI toiminta loppumaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe