Työttömyys on kokemus josta selviää.

Anonyymi-ap

Kun työttömyyden kokee, niin työnhakeminen alkaa ja lopulta saa sen haetun työn mitä aina halunnut tehdä.
Välimuotoja saattaa olla ihannetyön haussa, mutta se lopulta kohtaa halkijan!
Oman itsensä kehittäminen on selkein aivain tavoitteeseen, ei toisten ihmisten suunnan näytö!
Ruikuttaminen ei auta, vaan otettava osaa omaan elämiseen ja sen suuntaan!

7

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan, askel kerrallaan eteenpäin ja kohta löytyy työ.

• Anonyymi

Miten voi saada työkokemusta kun pitää olla aikaisempaa työkomesuta että pääsee työhön hankkimaan tätä aikaisempaa työkokemusta!!!

Työantajat nauraa paskaisesti näille työharjoitteluille, työkokeilulle eli näistä ei saa työkokemusta!

• Anonyymi

Mietitkö koko päivän tuota? Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Mietitkö ihanaa Orpoa koko päivän?

• Anonyymi

Syksyn edetessä talvea kohti, kannattaa jo riisua ne vaaleanpunaiset lasit.

• Anonyymi

Toimii nuorella ihmisellä, mutta vanhempana utopiaa.

• Anonyymi

Työttömyys on parasta aikaa piiiiiitkän työhistorian jälkeen kun työhön ei enään joudu!
      Mukava siirtymä aikaan ennenkuin kun eläke alkaa.
      Suomalaisilta on kyselty missä vaiheessa halusisivat lopettaa työntekemisen niin keskiarvoksi tuli 6v ennen eläkettä.
      Itse olen 5v etuajassa vapaana enkä työhön enään mene vaikka yli 2v vielä eläkkeeseen aikaa! Olen putkessa eli ansiosidonnainen ei lopu ennen eläkettä kun eivät työhönkään ota pariksi vuodeksi, ja se on hyvä se...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      112
      1744
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1658
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1558
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1348
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1245
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      72
      985
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      983
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      98
      947
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      192
      858
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      213
      809
    Aihe