Paljonko kanan taluttajalta menisi Cooperissa? Yli 2000m?
Kehonrakentajat Cooperhaaste
13
442
Vastaukset
- Anonyymi
Aijon penkata 150
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niin, totta, moni hölökönkölkyttelijä muistuttaa kehollisesti kanaa. Ei hartioita eikä olkapäitä, kädet kuin kanan surkastuneet siivet.
Perusbodarit juoksee salilla mattoa lämppäriksi. Happoja siedetään eli ollaan lähellä 3 km. - Anonyymi
Kuule haepa tubesta vaikka bodari cooper tai muuta vastaavaa.
- Anonyymi
Kanan taluttaja, hölkkääjän taluttaja siis. Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.
- Anonyymi
Nykyään 2000m Cooperi perusterveen miehen määritelmä. Unohtakaa 3000m Cooperit ja sub 3h maratonit.
- Anonyymi
Kehonrakentajille ja muille vähä-älyisille amiksille 2000m ylitys hyvä.
- Anonyymi
Jos yksikin Bodariksi itseään kutsuva juoksee yli 3000m niin tempaisen heti 1000€ kouraan,sillä sellaista ei tulla näkemään.
- Anonyymi
Eikös YouTuben J.Vilkkilä tuon juossut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös YouTuben J.Vilkkilä tuon juossut?
Juu, ja juoksi myös kympin 45min. No painoa vajaa 100kg enempi puntti juntti kuin bodari.
- Anonyymi
Paljonko menee kananjalalta Cooperissa? Hoikat sääret, paksut reidet ja vatsa.
- Anonyymi
2000m hyvä tavo kehonrakentajalle.
- Anonyymi
Moni uhonnut 3000m cooperista, harvalla se menee, kun lihakasa kramppaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015