Pressan vaalit

Kuinkahan monta pölijää äänestää Pylly- pekkaa Sodiksessa?

14

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan paljon enemmän kuin hölö-ahoa+ patea yhteensä eli noin 30%

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18056502A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ho*O haavisto on kiero valehtelija ja pelkkä ylioppilas.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Me jeesiössä kannatamme homo-pekkaa täysin! 🙋🏽‍♂️🙋‍♀️

    • Anonyymi

      "Soita homo-pekka kulkurin valssi ja oma kieroilusi"

    • Anonyymi

      Ketä sitä pitää sitten äänestää? Eihän ehdokkaina ole valovoimaisinta ihmistä.

      Olli Rehn hyväveljien asemaansa nostama, väritön ja mitätön olmi.
      Paavo Väyrysestä aika ajoi jo ohi.
      Aleksander Stubb ja Hjallis Harkimo ruotsalaistaustaisen ökyeliitin kasvattamia.
      Li Andersson on viisas, ajatteleva ja tietävä, mutta kerätköön elämänkokemusta vielä pari kautta.
      Jussi Halla-aho nero älykkö ja paljon osaamista, mutta ei sovi presidentiksi jyrkkien asenteidensa takia.
      Mika Aaltola turha lausuntoautomaatti joka rakastaa julkisuutta ja itseään.
      Sari Essayah , ehdolla vain siksi, kun kristillisetkin halusivat ehdolle, ei ei, ei.
      Pekka Haavisto, kokemusta ulkopolitiikasta ja täyttänee nuo saappaat siinä kuin Niinistökin.
      Jutta Urpilainen panttaa ehdokkuuttaan. Miksi? On kait hänelläkin kannattajansa, mutta hänen aikansa ei ehkä ole vielä.

      Aloittaja, kerro kantasi, koska väitteelle pitää aina olla hyvät perustelut. Ilman perustelua se on vain tyhjää huutamista.

      • Esim. huonomuistinen, ei muista miten on painostanu virkamiehiä myönteisemmiksi Venäjän suhteen, salakuljetti valtion rahoilla isis terroristeja Suomeen, yrittänyt vuosia saaha Suomen puolustusvoimia heikennettyä, Caruna sotku.... olishan nuita syitä, vielä vois sanoa että helevetin kova valehtelemaan. Minusta Puolustusvoimiin ja poliisivoimiin pitäs satsata pirusti enemmän ja poliiseille valtuuvet olla kovakourasempia jos on tarve. Siinäpä aluksi, jatka sie.


    • Anonyymi

      "Aloittaja, kerro kantasi, koska väitteelle pitää aina olla hyvät perustelut. Ilman perustelua se on vain tyhjää huutamista."

      Ekkö sie tiiä, että hää on käyny jiesiön kansakoulun 50-60-luvulla ja lorvinu työttömänä siitä lähtien.
      On siinä meriittiä arvostellaki

      • Anonyymi

        Onhan se sellainenkin sanonta, että tyhjät tynnyrit kolisee eniten.


    • Anonyymi

      Presidenteistä käytetyt lempinimet
      Lauri Kristian Relander: Reissu-Lasse[14], Reslander[15]
      P. E. Svinhufvud: Ukko-Pekka[16]
      Gustaf Mannerheim: Marski[17]
      J. K. Paasikivi: Ukko
      Urho Kekkonen: Urkki[18], UKK[19], Ukko
      Mauno Koivisto: Manu[20]
      Martti Ahtisaari: Mara[21]
      Tarja Halonen: Muumimamma[22]
      Sauli Niinistö: Saukki, Sale[23]

      Pekka Haavisto: Pylly-Pekka

      Toivottavasti ei

      • Anonyymi

        Miksi nimittelet tuntematonta ihmistä rumasti? Onko sinulla noin paha olla? Joka kantaa vihaa niin pilaa vain ja ainoastaan OMAN elämänsä.

        Ei Pekka Haavisto ole minulle mitään pahaa tehnyt. En tiedä vielä ketä äänestän pressanvaalissa, mutta voi olla Haavistokin. Seuraan intensiivisesti kampanjointia.


    • Anonyymi

      Me Jeesiössä äänestämme Kekkosta 🫡

      • Anonyymi

        Niinkö? Mie äänestän koivistoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe