Nyt kun jatkossa minun ja monen muun tili oiene nee 300 e kk

Anonyymi-ap

Ostan ilmeisesti teiltä sen verran vähemmän
Nauttikaa

17

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toisaalta se säästy veronmaksajien veroissa….

      • Anonyymi

        Alottaja naksaa jo kiintestöveeoa 1000 € vuodessa
        Muitakin veroja on maksettu 200 000 €

        Palkansaajat maksaa kaikki verot muut vaan loisiis ja yrittää vältellö veroa


    • Anonyymi

      > Ostan ilmeisesti teiltä sen verran vähemmän

      No sitten me ei makseta ALV.eja Valtiolle. Silloin taas kärsi sä itte.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi: raha ei ole ilmaista eikä se kasva puussa. Jonkun se on tienattava, myös ne tukieurot, joita saat.

      • Anonyymi

        Yritystuki ja maataloustuki 0n sosiaalietuuta kota saavat vaan hyvin rikaat ja sen maksaa vaan palkansaajat veroissaan ja myöskin alv vero kohdistuu vaan palkansaajiin ei yrittäjiin yriyyksiin


        Äänestä SDP


    • Anonyymi

      Yksityisen ihmisen tulojen aleneminen,olipa syy mikä tahansa,tulee näkymään myös yritysten tulojen alentumisena.

      • Anonyymi

        Kyllä.
        Myös verojen korotukset näkyvät kulutuksen vähenemisenä eli yritysten tuotteiden myynti vähenee ja yritysten tulot laskee.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        Myös verojen korotukset näkyvät kulutuksen vähenemisenä eli yritysten tuotteiden myynti vähenee ja yritysten tulot laskee.,

        Ja työttömyys kasvaa kun kauppiaat ei saa miljardi voittoaan veroparatiiseihin


    • Anonyymi

      Edellinen kirjoittaja ainut selväpäinen täällä

    • Anonyymi

      >>Yksityisen ihmisen tulojen aleneminen,olipa syy mikä tahansa,tulee
      näkymään myös yritysten tulojen alentumisena.>>

      No sittenhän vaikeuksissa oleva yritysmaallma voidaan pelastaa sillä, että kaikki sosiaalimaksut ja asumislisät tuplataan.

      Silloin on köyhilläkin varaa ostaa ja kuluttaa. Suomen talous pelastuu.

      • Anonyymi

        Teoriassa kyllä.


      • Anonyymi

        Ongelma vain tuossa on se, mistä rahat noihin tukien tuplauksiin.
        Kakun jakajia on aina ja mukava lupailla isompia palasia kaikille. Oikein populistien ihannesanomaa.
        Sen sijaa kakun leipojista on puutetta ja ennenkaikkea sen kustannusten maksajista.


    • Anonyymi

      Yritystuet on myös sosiaalietuutta ja kommunismia

      Vai yrityksetkö ne 10 miljardii toisilleen antaa.

      Vero vapaudetkin on sosiaalietuutta

    • Anonyymi

      Jos kaikilta työttömiltä viedään noin 4oo e kk
      Se on noin 25o ooo työtöntä 100 miljoonaa vähemmän rahaa kauppiaalle ja nappikauppiaalle ja torimummoille.

      Ainakin kampaajat ja hierojat on tosi kusessa

      • Anonyymi

        Jaksat jankuttaa tuota samaa yhä edelleen. Tuo 100 miljoonaasi maksetaan veroilla ja on siis pois valtion kassasta.

        Onko vaikea ymmärtää, ettei raha kasva puussa? Ja että joku muu sen joutuu aina tienaamaan ja maksamaan veroina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat jankuttaa tuota samaa yhä edelleen. Tuo 100 miljoonaasi maksetaan veroilla ja on siis pois valtion kassasta.

        Onko vaikea ymmärtää, ettei raha kasva puussa? Ja että joku muu sen joutuu aina tienaamaan ja maksamaan veroina.

        Minä olen maksanut beeoja palkatöistä ja maksanut työttömyysvakuutus maksua 40, buotta samoi. Muita beeoja pertöveeoja ja muita ainakin 200 000 e
        Mutta en siis ansaitse edes työttömyyskorvausta


    • Anonyymi

      Etkö sinä ymmärrääettä
      Yritystuki ja maataloustuki 0n sosiaalietuuta jota saavat vaan hyvin rikaat ja sen maksaa vaan palkansaajat veroissaan ja myöskin alv vero kohdistuu vaan palkansaajiin ei yrittäjiin yriyyksiin
      Yeitkset on vapaamatkustajia jotka ei veeoja maksa

      Onko suomi baan rikaille jotka nistaamyoisten maksamia yritystukia
      10,miljardii



      Äänestä SDP

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe