Taantumuksen kourissa

Anonyymi-ap

Invalidielämäni on muotoutunut varsin hankalaksi mittailla, koska osa arjen rutiineista on äärimmäisen hankalia, kivuliaita ja toisinaan jopa mahdottomia suorittaa, kuten esimerkiksi pukeutuminen, riisuuntuminen, sekä hiusten pesu.

Tarvitsen palvelijan.

Vähänkö olisi lyksiä!

)hihitystä)

8

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kuinka kauan ihminen pysyy elossa (järjissään) pelkillä valmisruoilla?

      Huh hei!

      (reps)

      • Anonyymi

        Mjoo

        Tarvitsen palvelijan lisäksi kokin.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Tarvitsen palvelijan lisäksi kokin.

        (naurua)

        Lisäksi tarvitsen kuljettajan, sillä minulle saattaa juolahtaa mieleen käväistä ulkona haukkaamassa happea.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi tarvitsen kuljettajan, sillä minulle saattaa juolahtaa mieleen käväistä ulkona haukkaamassa happea.

        (hirn)

        Korvaako Kela koko setin?

        Saako näistä kotitalousvähennyksen?

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvaako Kela koko setin?

        Saako näistä kotitalousvähennyksen?

        (hihitystä)

        Jos Kela ei korvaa eikä vähennyksiin voi lisätä, niin katsottava ongelmia toiselta kantilta. On nimittäin niin että hyperrikkaat ovat eräänlaisia vammaisia, koska heillä on palveluskuntaa.

        Olen tässä hieman älyllisesti hakoteillä, joka johtuu varmaan medikaalisesta tilanteestani.

        (naurua)


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­y­m­­f­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18057735i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Oma James, miespalvelija. 😄

    • Eli sitten tän lisäksi jäit vielä aiton alle. Venäjältä löytyy tosi karmeita videoita. Että ihminen on ihan kokonaan jääny auton alle. Vaan jalat näky. Ja oli tunkilla nostettu autoo, mutta ei siinä tilanteessa mitään tehtävissä. Venäjän videoissa kun ihmiset ohan oikeesti kuolee ja onnettomuuspaikan kuvat ihan estotta levitetään ilman mitään sumennoksia. Kerran näytettiin kun apukuskin paikalta irrotettiin potilasta, mutta takapenkkiläisillä pää retkotti ulkona. Ja kuskia koitettiin tökkiä, mutta kuollu se oli. Eli vaan tää yks selvis. Ja kerran yks lada kieri minta kertaa katon katta ympäri ja siitä irtos konepelti ja ovia. Meni ihan ruttuun, mutta lopulta pysähty pyörilleen ja kuski käveli ulos ihan kuin mitään ei ois tapahtunu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe