Kuinka on ilta mennyt? Toivottavasti hyvin. 😊
Hyvää yötä sitten taas. 🐺🌃
Hei taas ihanat
41
351
Vastaukset
- Anonyymi
Ilta mennyt tv.tä tuijottaessa kohta nukkumaan öitä.
Siinähän se meni. Aika haipakkaa.. Hyvää yötä. :)
mustasusi kirjoitti:
Huomenna on päivä uusi. :) hyvää yötä :)
Niinpä. Vähän jäi harmittamaan, että ei ehtinyt tehdä treeniä, mutta huomenna sitten uusi yritys. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Niinpä. Vähän jäi harmittamaan, että ei ehtinyt tehdä treeniä, mutta huomenna sitten uusi yritys. :)
Näin joskus käy. Toivottavasti huomenna on aika treenillekin. Miten treenaat? :)
mustasusi kirjoitti:
Näin joskus käy. Toivottavasti huomenna on aika treenillekin. Miten treenaat? :)
Olen vähän tylsä, mulla on aina sama kotitreeni, eli ns. koko kehon ohjelma.
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen vähän tylsä, mulla on aina sama kotitreeni, eli ns. koko kehon ohjelma.
Eihän siinä mitään. Se on varmasti ihan yhtä tehokasta ja uusia liikkeitä varmasti löytyy, jos kyllästyy. :)
- Anonyymi
Ilta on mennyt niissä tunnelmissa, että vihdoin, kun saan elämää edes hieman jaloilleen, iskevät kimppuun he, jotka eivät soisi pienintäkään onnea osakseni. Olen kuulemma kamala ihminen, kun en ole jakamassa kaikkea mahdollista ympäriinsä jokaiselle kysyjälle ja kehtaan edes haaveilla suht normaalista elämästä, jossa myös talous olisi kunnossa. Noh, joh tämän iltainen kysyjä koki olevansa parempi ihminen todetessaan, että antaisi kaiken vaikkei hänellä olis mitään ja syyttäessään siitä etten kuulemma luovu mistään. Eipä hän tiennyt, että olen joutunut luopumaan lähestulkoon kaikesta mikä on millään tasolla merkityksellistä. Edeleenkin, jos minulta halutaan ainoastaan taloudellista hyötyä, mutta persoona ei kiinnosta, niin jäävät pyytäjät ilman jatkossakin. niin on ilta mennyt. Syyllistettynä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se oli ikävä juttu. No jospa huominen olisi parempi.
Niin ehkäpä. Tänään työn lomassa iski pari muistoa ja yllätyin, kuinka viiltävältä ikävä läheisyyteen tuntuu. Kuinka kokee joutuneensa heidän seurastaan, joiden luon aolisi kotoisaa, heidän joukkoonsa joiden seurassa koee olevansa väärässä paikassa. Surullista.
Hyvin mennyt päivä ja ilta, ei mitään ihmeellistä tähän. Miten siellä?
Ihan kivasti täälläkin. Lähdin käymään vanhempien luona, kun oli muutakin asiaa tälle seudulle. Pääsin saunaan, pitkästä aikaa. Lähden täältä vasta huomenna. 😊
mustasusi kirjoitti:
Ihan kivasti täälläkin. Lähdin käymään vanhempien luona, kun oli muutakin asiaa tälle seudulle. Pääsin saunaan, pitkästä aikaa. Lähden täältä vasta huomenna. 😊
Oi saunaan se olisikin mukava päästä😄
Prinsessasi kirjoitti:
Oi saunaan se olisikin mukava päästä😄
Sun täytyy mennä käymään vanhemmilla. 😅
mustasusi kirjoitti:
Sun täytyy mennä käymään vanhemmilla. 😅
Niin täytyy ja menenkin nyt lomalla🐈⬛
Prinsessasi kirjoitti:
Niin täytyy ja menenkin nyt lomalla🐈⬛
Se on oikeaa puhetta. Kiva pikku kissi kuvassa. 😊
- Anonyymi
Ootkos sinä se kaupunkin kuumin mies , por_ ___i?
Good evening mitäs tänne.
Minäkin olin aikoinaan aviossa 88 vuotta 👴
- Anonyymi
Hyvää yötä ☁️🐑💤
Kyllä se menee, kun ei valita.🤗- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on myös ihan totta. Hyvää ja levollista yötä. 😊🌠
Iltoja mitä kuuluu👩☕🤧
- Anonyymi
Kaikkiko on ihania, eikö ällötä jos ei oo nuori nainen joita ihannoit ja haluaisit?
Hyvää yötä- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No nyt on kaikki ihan yhtä ihania. 😊
Hyvää yötä.ylipainoiset 50 vuotiaat naisetkin.
Anonyymi kirjoitti:
ylipainoiset 50 vuotiaat naisetkin.
Juu kyllä. Enhän minä näe täällä, ketkä ja mitkä vastaa kuitenkaan. Miksi alkaa erittelemään?
- Anonyymi
Kerro niille lajitovereillesi, että lopettavat sen lampaiden tappamisen, että ottavat vain yhden ruoaksi ja loput jättävät rauhaan.
Täytyy kertoa, kun seuraavan kerran näen niitä. Minä olen vain tällainen yksinäinen susi. En tiedä, kuinka ne minua kuuntelevat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täytyy kertoa, kun seuraavan kerran näen niitä. Minä olen vain tällainen yksinäinen susi. En tiedä, kuinka ne minua kuuntelevat.
Taidat olla kova puhumaan ymmärsinkö oikein👱♀️
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kova puhumaan ymmärsinkö oikein👱♀️
En minä oikeastaan ole mikään suupaltti. Hiljainen ja rauhallinen enimmäkseen.
Mitäs kuuluu?
- Anonyymi
Ihan hyvin. Kävin kaupassa ja apteekissa. Jos olisi ollut lämpimämpää olisin kävellyt enemmän.
Kaupassakin pitäisi vielä käydä tai tilaan robotin aamulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917