Mitä käytätte farkkujen/pitkien housujen alla

Anonyymi-ap

Näillä ilmoilla farkut on aamusta liian vähän lyhkästen kalsarien kanssa. Perinteiset miesten pitkät puuvillaiset kalsarit taas on aivan liikaa sisällä ollessa. Jossain sukkahousumainoksessa näin maininnan, että lämpöä tasaavat, eli lämmittää kylmässä ja on viileät lämpöisessä. Onko oikeasti materiaaleja, jotka tasaavat lämpöä? Silkistä olen joskus tällaisia väitteitä kuullut. Itsellä on yhdet bambu sukkahousut, ja ne tuntuu kyllä uskomattoman mukavilta. Noita pidin joskus jonkin aikaa sisälläkin farkkujen alla. Kyllähän ne turhan lämpöisiltä tuntui, mutta ei kuitenkaan sellaisilta hiostavan kuumilta ja tukalilta, niin kuin puuvilla kalsarit olisi olleet. Puuvillan pahin puolihan on se, että se imee kosteuden itseensä. Eli kun se kerran kastuu hiestä, niin on iho nihkeän märkä koko päivän. Ensin kun hikoilee sisällä, niin sitten vasta kylmä ulkona onkin. Nylon sukkahousuissa olisi tietysti eri paksuuksia valittavissa lähes rajaton määrä.

39

1987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen jo pitkään käyttänyt syksyisin ja keväisin erilaisia sukkahousuja tai leggingsejä vaikka olenkin mies. Talven pakkasilla voi sitten laittaa perinteiset pitkät peruskalsaritkin. Bambusukkahousuista ei ole kokemusta, mutta vaikuttavat kyllä kiinnostavilta.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­­­N­­y­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18058896p

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sukkahousut ovat talvisin käytössä. Kelin mukaan paksut tai ohuemmat.Pitkiä kalsareita n ole enää vuosiin käyttänyt.

• Anonyymi

Puen sukkahousut kun ulkolämpötila painuu 5 asteen alle. Yleensä 40 denierin sukkikset eri väreissä

• Anonyymi

Komppaan edellisiä. Sukkahousut on ihan paras alusvaate päällyshousujen alle. Niistä löytyy aina sopiva paksuus kaikenlaisille keleille. Moni tietysti pitää niitä pelkästään naistenvaatteina, mutta minusta ne sopivat miehille ihan yhtä hyvin nimen omaan alusvaatekäyttöön.
      Hameiden käyttö sitten onkin minusta ihan eri asia. Kyllähän jotkut miehet hameitakin käyttävät, mutta itse en kuulu sellaisiin.

• Anonyymi

Ohuemmat sukkahousut lämpösemmällä, paksummat pakkasella. Termosukkahousut , - leggingsit, modaali sekotus sukkahousut , bambu, akryyli, ribbisukkahousut . Kyllä löytyy, pitää vain etsiä itselleen sopivat . Oikea koko kaiken a ja o. Paksumpia stay uppiakin löytyy .

• Anonyymi

Sukkahousut ovat parhaat.

• Anonyymi

Minäkin käytän sukkahousuja, mielihyvästä, mutta myös ihan käytännön syistä: sukkahousut ovat niin monipuoliset, mukavat ja lämpöiset. Sopivat eri tilanteisiin ja ovat sitäpaitsi hyvännäköiset. En ymmärrä alkuunkaan niitä ihmisiä, yleenså naisia, jotka valittavat sukkahousuista. Ainoa asia, jossa olen samaa mieltä, on se, että ohuet sukkikset hajoavat niin helposti. Onneksi sellaisia voi välttää kun tarjolla kymmeniä ja taas kymmeniä muunlaisia. Vaatekaapissani on ohuita ja paksuja, myös villaisia ja puuvillaisia. Paljon eri värejä, murrettuja ja puhtaita sävyjä, vaaleita ja tummia. Kysynkin teiltä, että onko väreillä väliä. Minkä sävyisiä sukkahousuja suositte? Piileekö totuus nyt niin suosituissa mustissa sukkiksissa, jotka dominovat katukuvaa?

• Anonyymi

Aika moni noista sukkahousuja epämiellyttäviksi valittavista ei varmaan ole huomannut, että on myös hyvälaatuisia paksuja sukkahousuja. Usein joku toteaa, että käyttää leggingsejä, kun eihän ne sukkahousut edes lämmitä mitään. Minun mielestä jokseenkin kaikilla valmistajilla löytyy sukkahousuja ja leggingsejä aivan samasta materiaalista ja saman paksuisina. Eikä ne voi lämpöisemmiksi muuttua siitä, että jätetään se sukkaosa pois. Materiaalien suhteen sukkahousuissa on todella laaja valikoima. Yksi omia suosikkeja on bambu. Ja jos sukkahousut tuntuu liian kylmiltä, niin merinovillaisissa luulisi tarkenevan.

• Anonyymi

Kyllä mustia sukkahousuja tulee käytettyä eniten, vaikka kaapista löytyy varsinkin paksumpia sukkahousuja muissakin väreissä. Muitakin värejä tulee käytettyä aina joskus, mutta musta on suosikkini, kun se on sukkahousujen värinä vain jotenkin niin miehekäs.

• Anonyymi

Aika moni mies tuntuu ilmojen kylmetessä alkaa käyttämään sukkahousuja. Alkavatkohan pitkät Jussikalsarit olemaan menneisyyttä ?

• Anonyymi

Tyttöilijöitä ja provoilijoita kaikki sukkahousu jutut.

• Anonyymi

Minä olen jo vuosia sitten siirtynyt käyttämään pelkästään sukkahousuja. Ainakin minulle nuo pitkät jussikalsarit ovat jo menneisyyttä. Sukkahousut ovat mukavammat jalassa ja paremman näköiset. Viimeksi eilen illalla vaimokin kehui, kuinka sukkahousut ovat jalassani paljon tyylikkäämmät kuin entisaikojen lököttävät polvipussiset kalsarit.

• Anonyymi

Kyllä sukkahousut ovat ylivertaiset, jos lyhyillä alkkareilla ei enää tarkene. Rohkeasti vaan kokeilemaan, sen jälkeen ei ole todellakaan paluuta puuvillakalsareihin. Ei mies muutu naiseksi vaikka sukkahousuja käyttäisikin.

• Anonyymi

Koko talvi menee samoilla pikkuhousuilla läpi talven. Ainoastaan urheillessa ulkona laitan pitkät urheilukalsarit jalkaan.

• Anonyymi

Ihan tavallisia kalsareita olen vielä käyttänyt housujen alla. Ehkä vähän kylmemmillä säillä voisi laittaa jotain alle.

• Anonyymi

Lyhyet alushousut ympäri vuoden

• Anonyymi

Yleensä pidän vain boksereita alla, jos ei ole tarkoitus olla ulkona kylmässä pitkiä aikoja.

• Anonyymi

Black Horsella on sellaiset kevyet ja ohuet pitkät kalsarit, muistaakseni jotain mikromodaalia. Itselläni on muutamat sellaiset. Yllättävän hyvät farkkujen alla eivätkä ole tukalan kuumat sisälläkään. Pikkupakkasilla hyvä vaihtoehto sukkahousuille.

• Anonyymi

Bambusukkahousut tai leggingsit tasaa lämpöä. Urheilukerrastot on monasti ohuempia . 60 - 80 den modaali / puuvilla sekoituskuidut toimii kansa

• Anonyymi

3e thermo sukkahousut tai leggarit

• Anonyymi

Stringit, sukkahousut ja legginsejä käytän arkivaatteina. paljon ennemmin käytän stringejä kun hiostavia boksereita ja kyllä olen tavallinen hetero mies, vaikka tykkään käyttää naisten vaatteita enimmäkseen. Mikäs siinä jos tykkää olla päivät hiostavissa boksereissa, jokaisen oma valinta mitä päällensä laittaa. 🤷Jos pelkäät ihmisten reaktioita suosittelen aloittamaan stringeillä ja sukkahousuilla. 👍

• Anonyymi

Stringit vuoden ympäri

• Anonyymi

15 tai 20 den mustat sukkahousut laitoin aamulla työhousujen alle. Sortsit ja 40-100 den sukkahousuilla pärjännyt tähän asti

• Anonyymi

Puin aamulla verkko bodystockingin. Miehekäs on olo nyt.

• Anonyymi

50 den mustat sukkahousut

• Anonyymi

Ennen käytin pitkiä kalsareita. Nykyisin enimmäkseen sukkahousuja. Paksuus säätilan mukaan.

• Anonyymi

Sinänsä jännä asia tämä sukkahousut miehillä. Suomalaisista tavarataloista ei varsinaisia miesten sukkahousuja tällä hetkellä kai löydy ollenkaan. Joskus 70-luvulla oli jollain valmistajalla paksuja, luultavasti puuvillaisia sukkahousuja myös miehille. Black Horse teki joskus ehkä 10 vuotta sitten n. 60 den sukkahousu materiaalista miehille City Slickers kalsari/leggingsit. Niitä oli kyllä myynnissä tavarataloissa, mutta kun niitä ei missään mainostettu, niin niiden myynti jäi olemattomaksi.

Suomessa on nyt muutama sukkien erikoisliike, jotka myy miesten sukkahousuja. Sen sijaan kiinan kaupat, kuten Temu ja Aliexpress tarjoaa vaikka kuinka monipuolisesti sukkahousuja miehille. Kiinalainen osaa vastata kysyntään paljon paremmin kuin suomalainen.

• Anonyymi

Myös Wolfordilla oli joskus 1990-luvulla miehille tuunatut sukkikset. Muistan ne Etelä-Esplanadin Wolfordin omasta myymälästä. Sen jälkeen en ole miesten sukkiksia kaupan hyllyssä nähnyt

• Anonyymi

Minulla oli silloin aikoinaan parit tuollaiset City Slickersit. Olivat pettymys, tahtoivat valua ja muutenkin vähän epämukavat. Hassua kyllä, niin sanotut naisten sukkahousut istuvat minulle paljon paremmin. Ja niissä on bonuksena sukkaosa. Minusta on varsinkin talvella kätevää, kun on yhtenäinen vaate varpaista vyötärölle.

• Anonyymi

Olisko 80 den mustat sukkahousut. Kiiltäväpintaiset ettei tarttuisi housuihin kiinni

• Anonyymi

Tänään olikin lämpimämpi aamu. Meinasin ensin laittaa bambusukkahousut, mutta sitten katsoin lämpömittaria ja laitoinkin mustat 30 denierin Body Sensorit, joita on tullut joskus hankittua. Oli hyvä valinta.

• Anonyymi

Kylminä vuodenaikoina puen sukkahousut pitkien housujen alle. Yleensä sukkikseni vahvuus on 40 denieriä, mutta ulkoillessa pakkasella valitsen paksumpia aina 100 den asti. Kaapista löytyy myös puuvillaisia sukkapökiä. Aivan ohuita käytän vain poikkeustapauksessa, helposti hajoava vaate on riesa kukkarolle ja luonnolle

• Anonyymi

Ihan samoilla linjoilla. Nyt on jalassa 40 denieriset. Äsken juuri kävinkin ostamassa paksumpia 60 ja 80 denierin sukkahousuja loppusyksyä ja talvea varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samoilla linjoilla. Nyt on jalassa 40 denieriset. Äsken juuri kävinkin ostamassa paksumpia 60 ja 80 denierin sukkahousuja loppusyksyä ja talvea varten.

Mistä ostit sukkahoususi ja minkävärisiä sinulla on? Minä hankin pökäni Helsingin keskustan tavarataloista Lindexillä on myös hyvä valikoima. Ja joskus noista isoista marketeista. Ostan myös kun ollen ulkomailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ostit sukkahoususi ja minkävärisiä sinulla on? Minä hankin pökäni Helsingin keskustan tavarataloista Lindexillä on myös hyvä valikoima. Ja joskus noista isoista marketeista. Ostan myös kun ollen ulkomailla

Keskustassa liikuin. Yhdet sukkahousut tarttuivat matkaan Sokokselta ja parit Haloselta. Suosin aina kivijalkakauppoja jos mahdollista. Useimmiten on. Nämä mitkä eilen ostin, ovat kaikki mustia. On minulla muitakin värejä jonkin verran, mutta musta on sen verran neutraali väri, että sitä tulee käytettyä ylivoimaisesti eniten.

• Anonyymi

Onko teillä kokemuksia Temusta ostetuista tukisukkahousuista.Ainakin ne ovat halvempia siellä.

• Anonyymi

En ole koskaan ostanut Temusta mitään, enkä ole aikeissakaan.

• Anonyymi

Olen kokeeksi ostanut temusta, mutta kun ne koot yleensä liian pieniä. Norlynin rusettikuviolliset istuu tosi hyvin ja riittävän pitkät. Samoin second skin 30 , hieman kiiltävät ei tarraa hameeseen tai housuihin kiinni. Norlyniä näyttää olevan tarjouksessa, pitää lähteä hamstraamaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      123
      3674
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      45
      3251
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      140
      2809
    4. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      21
      2552
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2353
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      215
      2133
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      2105
    8. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      35