Mikkikselle nainen

Anonyymi-ap

Kuka olisi sopiva?

Muutamia ehdokkaita.
Norppa
Haaveilija
Wursti
Pirpana
Aletheias
Citrinella

83

617

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, että täällä on jo alettu ihan ehdottelemaan ja nimilistakin on jo valmiina. No, sen kun vaan. Saahan sitä teoriassa ouida vaikka mitä, mutta käytäntö ja elämä S24:n ulkopuolella on sitten eri asia.

      • Ei ouida, vaan puida



      • E-Lukka kirjoitti:

        Kyllä ouijaamaankin 🙂 voi lähteä, tuosta: https://ouija.attejuvonen.fi/

        Elukka sai vastaukseksi forbidden eli kielletty, varmaan syystäkin 😁


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­­y­m­f­­­o­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18061006L

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikkis voisi perustaa rinkelin ja tapailla useampia palstanaisia vuoroviikko-systeemillä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ne miken hammasproteesit vesilasissa on kyl aika turnoff ;(


    • Anonyymi

      Jäikö sulta yhtään suht aktiivista naispuoliseksi sinkuksi itsensä määrittävää mainitsematta? Ei tainnut.

    • Nyt meni kyllä kahvit henkeen :D

      • Ai miks?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai miks?

        Että täällä aletaan porukkaa naittamaan jo ihan nimilistan kera.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Että täällä aletaan porukkaa naittamaan jo ihan nimilistan kera.

        Jep. Näinpä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Että täällä aletaan porukkaa naittamaan jo ihan nimilistan kera.

        Jep! Minäkin haluan oman nimilistan, please. 😉😅


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jep! Minäkin haluan oman nimilistan, please. 😉😅

        Sun nimihän kuuluu ehdottomasti tuohonkin listaan!😘.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun nimihän kuuluu ehdottomasti tuohonkin listaan!😘.

        Aloittaja selvästi siis ignoorasi minut. 😄
        Sitä tapahtuu palstalla, aika ajoin 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aloittaja selvästi siis ignoorasi minut. 😄
        Sitä tapahtuu palstalla, aika ajoin 😉

        Mää meinasin ilmoittaa, että Xena unohtui, mutta en sitten laittanut.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää meinasin ilmoittaa, että Xena unohtui, mutta en sitten laittanut.

        Kiitos, että muistit minut Norppa83 👍😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aloittaja selvästi siis ignoorasi minut. 😄
        Sitä tapahtuu palstalla, aika ajoin 😉

        Juu jostain kumman syystä sut oli jätetty pois en ymmärrä kyllä miksi.😄.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos, että muistit minut Norppa83 👍😉

        Juu, eihän sua sovi unohtaa =)


    • No nyt on kyllä tasokas lista ja täynnä äärimmäisen mukavia, ihania ja upeita naisia ja mä olisin uskomattoman otettu ja onnellinen jos yksikään listalta mut kelpuuttais mutta ei oo ihan niin yksinkertaisia nää jutut kuitenkaan.😅.

      • Anonyymi

        Jaahas, ensitreffit alttarilla touhua.


      • Anonyymi

        Varmasti eivät ätmiä kelpuuta :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti eivät ätmiä kelpuuta :D

        No eihän se mua haittaa se on ätmien päänsärky mulla ei mitään ongelmaa ole.😂.


    • Anonyymi

      Koululaisilla on uusi villitys. Tuli uutisissa. Parittavat ihmisiä.

    • Anonyymi

      Nuo kaikki sopivat minulle oikein hyvin ja tarvittaessa juon heidät kauniimmiksi ja itseni fiksummaksi. Yleensä olen kyllä niin humalassa, että jopa liikennevalot näyttävät vinkkaavan silmää kutsuvasti.

      t. viinamies

      • Tää oli hyvä🤣


    • Mikäs kiire aloittajalle tuli saada Mikkikselle nainen? Sopivia varmaankin löytyy, mutta eiköhän nuo löydä toisensa avittamattakin, luulen.

    • Anonyymi

      Hänelle sopisi polyamorinen suhde, missä yksi nainen ja neljä miestä, koska jonkun täytyy siivota vessat ja viedä roskat.

    • Valitkoon itse vaan mielitiettynsä, minä en osaa muille valita kumppania. 😊

    • Anonyymi

      Jotkut eivät välttämättä usko, mutta palstaltakin on mahdollista löytää seuraa.

      >simiti<

    • Ja ihan ykköseksi pistit minut vielä. Ohhoh =D Ethän sää edes tiedä miltä mää näytän =D =D Oletit varmaan, että nimimerkin perusteella oon söpö, kun norpat (eläin) yleensä on ja varsinkin niitten poikaset. Mistä sää tiiät, vaikka mää olisin syyläinen ja harvahampainen akka =D =D

    • Yleensä se on minä joka unohdetaan näistä listoista. Nyt on käynyt ap joku kömmi..

    • Anonyymi

      Onko täällä menossa jotkut tulkkaustalkoot?
      Saas nähä sopiiko...

      AV

    • Ei pidä tulkita ystävällisyyttä ja palstakaveruutta suhteen aluksi tai haaremiksi. Vaikka ehkä ihan kaikki ätmit ei sitä ymmärrä, se on aivan normaalia sosiaalista käytöstä. Normaali sosiaalinen kanssakäyminen, mikä on muuten aika tyypillinen ja yleinen toimintamalli sosiaalisille neurotyypillisille ihmiset, tekee elämästä parempaa, on yleensä mukavaa molemmin puolin ja on osa tavallisen. ihmisen ihan normaalia elämää. Toki osa on enemmän introverttejä ja kaipaa enemmän omaa rauhaa kuin toiset ja ei ehkä osallistu niin rohkeasti (olemme erilaisia).

      Järjestetyt liitot harvoin toimii kuin pakosta & suvun sosiaalisesta painostuksesta, eikä sillonkaan usein ole kyse ole muuta kuin velvollisuudesta ja kumppanuusvanhemmuudesta, ja tietysti myötäjäisistä. Emme kuitenkaan enää elä aikaa, jossa nainen on myytävissä oleva kauppatavara. Siis ehdotan ystävällisesti, että myös palstalla elämme 2020-lukua ja annetaan ihmisten itse elää elämäänsä ilman ”S24-suvun” järjestämiä liittoja.

      Harmis halusisi elää 40-50-luvulla ja kannattaa monta ikiaikaista paritumisperinnettä. Ehkä hänen kohdalla voisimme tehdä poikkeuksen ja harkita järjestettyä avioliittoa. Niissähän ei paljon naisen näkemykset pariutumisesta paina. Naisen kyllä pitää olla arvoiltaan ja olemukseltaan kuin Suomisen perheestä. Ajattelevat 2020-luvun naiset ei kuvioon mahdu. Valitettavasti se taitaa tehdä listasta aika lyhyen.

      • Kyllä oli hieno kirjoitus sulta taas kerran.👍😊.


      • Anonyymi

        Ihan totta Citrinella. Harmis voisi tehdä itselleenkin listan, mutta se tosiaan taitaa jäädä lyhyeksi. Harmishan tämänkin aloituksen varmaan teki


      • Ei näistä palstakirjoitteluista voi vielä vetää kauheasti johtopäätöksiä. Toki joillain voi natsata enemmän tai vähemmän keskustelukavereina, esim. löytyy jostain asiasta yhteistä säveltä, vaikka huumori tai joku aihe, joka kiinnostaa molempia, mutta ei se takaa, että siitä mitään syntyy, kaveruutta/ystävyyttä tai muuta. Olen täällä jutellut monien kanssa ja miespuolistenkin henkilöitten tai miesoletettujen ja huumoriakin heitellyt heidän kanssaan, mutta en mää siitä vielä kauheasti lähtis tekemään mitään johtopäätöksiä, en ainakaan lopullisia. Mää sitä paitsi tykkään heitellä kevyttä huumoria ja jutustella kaikenlaista täällä S24:ssä enkä pelkästään vaan täällä sinkuissa, vaikka täällä olen kirjoitellut eniten (ennen sinkkuihin tuloa eniten kirjottelin musiikkipalstalla).


      • Mikkojuhaninkin nkanssa olen keskustellut aika paljon ja siksi varmaan mut tohon aloitukseenkin listattiin, mutta enpä mää otata tota listaa kuin huumorilla vaan, ainakin enimmäkseen.


      • Sitä paitsi mää ite päätän kenen kanssa olen vai olenko kenenkään ja näin poispäin. Kaverinakin.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ei näistä palstakirjoitteluista voi vielä vetää kauheasti johtopäätöksiä. Toki joillain voi natsata enemmän tai vähemmän keskustelukavereina, esim. löytyy jostain asiasta yhteistä säveltä, vaikka huumori tai joku aihe, joka kiinnostaa molempia, mutta ei se takaa, että siitä mitään syntyy, kaveruutta/ystävyyttä tai muuta. Olen täällä jutellut monien kanssa ja miespuolistenkin henkilöitten tai miesoletettujen ja huumoriakin heitellyt heidän kanssaan, mutta en mää siitä vielä kauheasti lähtis tekemään mitään johtopäätöksiä, en ainakaan lopullisia. Mää sitä paitsi tykkään heitellä kevyttä huumoria ja jutustella kaikenlaista täällä S24:ssä enkä pelkästään vaan täällä sinkuissa, vaikka täällä olen kirjoitellut eniten (ennen sinkkuihin tuloa eniten kirjottelin musiikkipalstalla).

        Jotkut nyt vetävät tuolla IRL:kin kaikenlaisia johtopäätöksiä. Jos kykenet jonkun kanssa juttelemaan kohteliaaseen ja ystävälliseen sävyyn ja hymyilemään, niin se on joidenkin mielestä heti osoitus, että olet siitä ihmisestä kiinnostunut. Jos vielä kaikenlisäksi näytät joskus viihtyvänkin siinä seurassa ja tykkäävän niistä keskusteluista, niin se on suurinpiirtein jo hääkutsun merkki osalle. Joidenkin ihmisten mielestä ilmeisesti kaikille muille paitsi romanttisessa mielessä kiinnostaville ihmisille pitäisi aina olla v.ttumainen ja tympeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut nyt vetävät tuolla IRL:kin kaikenlaisia johtopäätöksiä. Jos kykenet jonkun kanssa juttelemaan kohteliaaseen ja ystävälliseen sävyyn ja hymyilemään, niin se on joidenkin mielestä heti osoitus, että olet siitä ihmisestä kiinnostunut. Jos vielä kaikenlisäksi näytät joskus viihtyvänkin siinä seurassa ja tykkäävän niistä keskusteluista, niin se on suurinpiirtein jo hääkutsun merkki osalle. Joidenkin ihmisten mielestä ilmeisesti kaikille muille paitsi romanttisessa mielessä kiinnostaville ihmisille pitäisi aina olla v.ttumainen ja tympeä.

        Hyvin sanottu 👍 Ei muuta kuin naama norsunnutulle, jos et tarkoita, että olisit todella kiinnostunut. - Ei mitään kiltteilyä eikä kohteliaisuuksia! 😄


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sitä paitsi mää ite päätän kenen kanssa olen vai olenko kenenkään ja näin poispäin. Kaverinakin.

        Hyvä, että osaat suhtautua asiaan huumorilla Norppa83. 👍 Jotakuta selvästi harmittaa teidänkin kivat keskustelut Mikkojuhanin kanssa ja siksi se joku haluaa sekä ärsyttää Mikkistä että pelästyttää hänen kanssaan "liian tuttavallisesti" juttelevat naiset.. - Että joku pelkäisi "leimaantuvansa" ja vetäytyisi siksi hiljaisemmaksi.

        Tottakai täällä palstalla saa keskustella kenen kanssa vaan ja silloin kun juttu alkaa lentää, niin antaa palaa vaan 👍 Sehän on välillä ihan hauskaa luettavaa muillekin. 🙂

        Ja nimenomaan, se Ei tarkoita, että teidän välillänne olisi mitään sen lämpimämpiä tunteita, eikä myöskään pois sulje sellaista mahdollisuutta nyt tai myöhemminkään. - Suhteilut, ystävyydet ja tuttavuudet ovat täysin jokaisen aikuisen ihmisen omassa harkinnassa. Palstallakin. 😄


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Sitä paitsi mää ite päätän kenen kanssa olen vai olenko kenenkään ja näin poispäin. Kaverinakin.

        Auts! :D Mikkiksen tie frendzonelle vie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta Citrinella. Harmis voisi tehdä itselleenkin listan, mutta se tosiaan taitaa jäädä lyhyeksi. Harmishan tämänkin aloituksen varmaan teki

        Harmis ei tätä aloitusta ole tehnyt, miljoonannen kerran, harmis kyllä kehtaa kuitata aloituksensa vaikkei ne kaikkia aina miellytäkään eikä ole tarkoitustaan vaan synnyttää keskustelua. Se mitä tulee toivomaanne listan lyhyyteen se on totta että harvassa on naiset jotka harmista niin paljon miellyttää että minkäänlaiselle parisuhdelistalle laittaisi, mutta jos joku sille lyhyelle listalle pääsee se onkin sitten aika varma paikka. Ainoastaan yksi on tällä hetkellä tiedossa jolla jolla jonkinlaista saumaa voisi olla. Kun pitää asiat simppeleinä eikä haali liikaa vaihtoehtoja ratkaisutkin on sitten helpompia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis ei tätä aloitusta ole tehnyt, miljoonannen kerran, harmis kyllä kehtaa kuitata aloituksensa vaikkei ne kaikkia aina miellytäkään eikä ole tarkoitustaan vaan synnyttää keskustelua. Se mitä tulee toivomaanne listan lyhyyteen se on totta että harvassa on naiset jotka harmista niin paljon miellyttää että minkäänlaiselle parisuhdelistalle laittaisi, mutta jos joku sille lyhyelle listalle pääsee se onkin sitten aika varma paikka. Ainoastaan yksi on tällä hetkellä tiedossa jolla jolla jonkinlaista saumaa voisi olla. Kun pitää asiat simppeleinä eikä haali liikaa vaihtoehtoja ratkaisutkin on sitten helpompia :)

        -harmiseikirj-

        Anteeksi omakohtainen epäilyni. Puolestani on täysin ok, jos joku haluaa itselleen Suomisen perheen. En sitä arvostele, vaan sitä, jos ei salli veetuilematta vastavuoroisesti muille elämää mitä he taas haluavat. Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä ja monenlaisia parisuhteita, kunhan ihmiset muistavat olla avarakatseisia toisilleen.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvä, että osaat suhtautua asiaan huumorilla Norppa83. 👍 Jotakuta selvästi harmittaa teidänkin kivat keskustelut Mikkojuhanin kanssa ja siksi se joku haluaa sekä ärsyttää Mikkistä että pelästyttää hänen kanssaan "liian tuttavallisesti" juttelevat naiset.. - Että joku pelkäisi "leimaantuvansa" ja vetäytyisi siksi hiljaisemmaksi.

        Tottakai täällä palstalla saa keskustella kenen kanssa vaan ja silloin kun juttu alkaa lentää, niin antaa palaa vaan 👍 Sehän on välillä ihan hauskaa luettavaa muillekin. 🙂

        Ja nimenomaan, se Ei tarkoita, että teidän välillänne olisi mitään sen lämpimämpiä tunteita, eikä myöskään pois sulje sellaista mahdollisuutta nyt tai myöhemminkään. - Suhteilut, ystävyydet ja tuttavuudet ovat täysin jokaisen aikuisen ihmisen omassa harkinnassa. Palstallakin. 😄

        Näin on. Ja nyt vielä tähän jotain höpinää perään, ettei viesti lähde pois, koska on liina lyhyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts! :D Mikkiksen tie frendzonelle vie

        Mihin muualle pitäsi viedä? =D =D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts! :D Mikkiksen tie frendzonelle vie

        Ja toi mun kommentti oli sit huumoria tai ainakin puoliks.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Ja nyt vielä tähän jotain höpinää perään, ettei viesti lähde pois, koska on liina lyhyt.

        Ai täällä on tänään taas niin kova tuuli, että kaikki ankkuroimattomat kommentit lentävät ilmaan sen siliän tien? 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ai täällä on tänään taas niin kova tuuli, että kaikki ankkuroimattomat kommentit lentävät ilmaan sen siliän tien? 🤣

        Ei tänään, vaan yleensä. Multa on lähtenyt yleensä just tollasia lyhyitä kommentteja pois kuten toi näin on tai näinpä tai vaikka jep, niin siksi laitan jotain höpinää perään, mitä tahansa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei tänään, vaan yleensä. Multa on lähtenyt yleensä just tollasia lyhyitä kommentteja pois kuten toi näin on tai näinpä tai vaikka jep, niin siksi laitan jotain höpinää perään, mitä tahansa.

        Okei, joo. - Eli tähän vielä joku täytelause varan ja varmuuden vuoksi 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auts! :D Mikkiksen tie frendzonelle vie

        Mutta etkös sää ookin kaveripoika? =D =D


      • Xena-183 kirjoitti:

        Okei, joo. - Eli tähän vielä joku täytelause varan ja varmuuden vuoksi 👍

        Jep. Näin se on. Muuten saattaa lähteä, tosin ihan kaikki lyhyet kommentit ei ole lähty multa. Joskus on jäänny joku, jossa lukee vain vaikka näinpä ja joskus samanlainen kommentti on sitten häipynyt bittiavaruuteen.


    • Anonyymi

      kerrassaan huvittavaa olisi jos tietäisi rekisteröityneeistä käyttäjis kuka on mies ja kuka nainen, niin tuo "nimittelijä"-ohjelmakoodi yhdistelemään tavouista miehiä ja naisiaq ... joopa jooooo

    • Anonyymi

      fine sitten kun innostitte, niin tuossa uusia nimiä mitä tietokone on tehnyt palstalaisista, siis nimistä, muodostanut_:

      Voli
      Juhaaju
      Hickna
      Pacmi
      Kaliri
      Viigaxe
      Prinja
      Domrina
      Lasi
      Livei
      Kundom
      Vecdy
      Ritahy
      Lona
      Wortrika
      Nelsa
      Jothaavii

      • Anonyymi

        Saakohan näitä nimiä käyttää mun uudessa kirjassa. Hickna ja Pacmi kuulostais hienolta. Ei kai nimet oo mitenkään tekijänoikeudella suojattu.


    • Anonyymi

      Niin.... tavallaan tuollainen onkin kuin joku puzke.oekujub arvaujja ettö nustö bununerjeustö ib jiistabyt biuta hyttyha,,,,, iujeawstu tejeejub gassyha
      '

    • Anonyymi

      Saara Särmä olisi paras.

    • Anonyymi

      Ei kait noi naiset jaksaisi mikkistä kun se on niin miellyttämishaluinen.

    • Anonyymi

      yeah, sell... nimittelijä... Wurstiman voisi olla joku viinamihen ja wurstin ydistelmäkin...

      Nooh täällä asuinpaikassani on aika rauhallista, kun olen ex-kkk-lohikäärme, riehuntoja ei esiinny, normaalia ääntelyä asujista vain.

      Olisikin hyvä jos poliisi tulisi pidättämään: this crazy man is opening firo with some full -automatitic magnum researchcsh.. .50" pistol, twelwe3ve pocemxwmwn jus died?

    • Anonyymi

      bullet has been some hifgh-caLIBEWR-CROSSED SO BBAINS OUT AND POINTEWD TO EYEY SO WQHOLE BACK OF THE HEAD HÄS "BLOWN"..

    • Anonyymi

      Mikkis kirjoittaa profiilissaan etsivänsä naista, niin hyvä vaan jos yritetään avustaa.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa pitää mielessä myös kissakalastelun (catfishing) mahdollisuus. Tekoälyllä on nykyään niin helppoa luoda valokuvia, ettei kenenkään henkilöllisyyttä pidä ottaa sellaisena kuin se esitetään, ennen kuin henkilön on nähnyt livenä.

        Monet etsivät seuraa, vaikka ovat varattuja. He eivät löytäisi sitä, jos kertoisivat olevansa varattuja. Paras keino tunnistaa varattu henkilö on se, ettei tapaaminen koskaan sovi hänelle tai tapaamisia täytyy usein siirrellä alkuperäisestä aikataulusta.

        Jonkin mukavan naisen kannattaa pyytää Mikkojuhania ulos. Hänellä on s-postiosoite profiilissaan. Rehelliset ja kumppania aidosti etsivät miehet lähtevät kyllä ulos, jos mukava nainen pyytää. Sen sijaan jos mies alkaa keksiä syitä, miksi tapaaminen ei onnistu, hän on joko varattu tai sitten ei etsi kumppania aivan niin tosissaan kuin antaa ymmärtää.

        Terve varovaisuus on siis paikallaan. Varokaa henkilöitä, jotka sanovat haluavansa tavata mutta eivät koskaan suostu tapaamaan.


    • Anonyymi

      Mikkojuhan on ylikiltti pyknikko eli kaveripoika tyyppiä.

    • Anonyymi

      joo tuollainen hyvää sitten kulkee joillain mustilla takseilla, autoilla minne haluaa aina, yön pimeydessä, taksin valo on pois päältä koskas tilattu joten heitt6e44le4 paikastsa toisee4n tilsattunsa..... Pleaxed to meet you, hope you guess my name, is Lucifer:

      https://www.youtube.com/watch?v=GgnClrx8N2k

    • Anonyymi

      now hell, sxome black taxi car incoming, taking me in ... taksi-light is off, so black hartd to see as flitten out the light as moving me.... oedered.

    • Noh.. mä valitettavasti joudun pyytämään listalta poistoa.. mulla on jo palstamies..enkä rundaa kuin yhtä kerrallaan.. :D

      • Anonyymi

        Tuohan on hyvin tylsää rundaamista, jos juutut vaan yhteen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on hyvin tylsää rundaamista, jos juutut vaan yhteen.

        -keinovaginamies-

        Vai niin.. mulle kyllä riittää yksi kerrallaan..
        Se kauanko se kestää.. sitä en tiedä. Juuttumista se minäkin pelkään, mutta kun tällä kyseisellä palstamiehellä on niin hyvät avut.. :D


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vai niin.. mulle kyllä riittää yksi kerrallaan..
        Se kauanko se kestää.. sitä en tiedä. Juuttumista se minäkin pelkään, mutta kun tällä kyseisellä palstamiehellä on niin hyvät avut.. :D

        Kerran nuorena meitä oli 3 miestä ja yksi nainen. Siinä pikkutunneilla sitten oli tuota erotiikkaa erään miehen ja tämän naisen kesken.

        Pieni kämppä ja kauheaa jyystöä yläparvella. Alapuoliselta sohvalta eräs toinen mies päätti sitten huikata, että eikö kaverille kanssa irtoaisi lovea :))

        Meinasi tulla pitkin korvia meille kaikille kolmelle :)))

        Nooh, sellaista oli nuoruus.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran nuorena meitä oli 3 miestä ja yksi nainen. Siinä pikkutunneilla sitten oli tuota erotiikkaa erään miehen ja tämän naisen kesken.

        Pieni kämppä ja kauheaa jyystöä yläparvella. Alapuoliselta sohvalta eräs toinen mies päätti sitten huikata, että eikö kaverille kanssa irtoaisi lovea :))

        Meinasi tulla pitkin korvia meille kaikille kolmelle :)))

        Nooh, sellaista oli nuoruus.

        -keinovaginamies-

        No.. mä olin äiti jo 2-kymppisenä, joten nuoruus jäi lyhyeen. Mutta exän kanssa oltiin avoimessa suhteessa ni pääsi välillä villiintymään.. näin vanhemmiten jo rauhoittuneena ja vain puolivillinä.. ???... mulle kyllä riittää yksi .. kiltti ja kunnollinen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. mä olin äiti jo 2-kymppisenä, joten nuoruus jäi lyhyeen. Mutta exän kanssa oltiin avoimessa suhteessa ni pääsi välillä villiintymään.. näin vanhemmiten jo rauhoittuneena ja vain puolivillinä.. ???... mulle kyllä riittää yksi .. kiltti ja kunnollinen.

        No niin, kun täällä on näin rauhallista ja kilttiä porukkaa, niin olkoot keinovaginamiehen tämän illan nuoruusseikkailut ja kokeilutarinat tässä.

        Kyllä tänne joku rippipappi pitäisi teille saada :))

        -keinovaginamies-


      • Ai sinulla on palstamies, minulla palstanainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, kun täällä on näin rauhallista ja kilttiä porukkaa, niin olkoot keinovaginamiehen tämän illan nuoruusseikkailut ja kokeilutarinat tässä.

        Kyllä tänne joku rippipappi pitäisi teille saada :))

        -keinovaginamies-

        Heh.. minut on kyllä kastettu, mutta ripille en ole päässyt ja kirkostakin erosin just.

        Sinähän voisitkin alkaa mulle rippi-isäksi.. vai?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ai sinulla on palstamies, minulla palstanainen

        No hyvät sulle.. mulle ei palstanainen kelpaisikaan.. oon nääs hetero..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No hyvät sulle.. mulle ei palstanainen kelpaisikaan.. oon nääs hetero..

        Minulle voisi kelvata, vain jos ei tarvitse vaihtaa yhteystietoja.
        Elämä on.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran nuorena meitä oli 3 miestä ja yksi nainen. Siinä pikkutunneilla sitten oli tuota erotiikkaa erään miehen ja tämän naisen kesken.

        Pieni kämppä ja kauheaa jyystöä yläparvella. Alapuoliselta sohvalta eräs toinen mies päätti sitten huikata, että eikö kaverille kanssa irtoaisi lovea :))

        Meinasi tulla pitkin korvia meille kaikille kolmelle :)))

        Nooh, sellaista oli nuoruus.

        -keinovaginamies-

        Solidaarisuus ei taida päteä parisuhteissa, ei edes lyhyen lännissä. Saati liiketoiminnassa.
        Nuoruutta tai ei.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Solidaarisuus ei taida päteä parisuhteissa, ei edes lyhyen lännissä. Saati liiketoiminnassa.
        Nuoruutta tai ei.

        AV

        No, tässä tapauksessa ei.
        Mutta on niitä toisenlaisiakin reissuja tehty ja erilaisiin persooniin törmätty :))

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Wurari-Xwna THEW mIKKO vON aRNOLD.

    • Anonyymi

      nauratnko enemmän mitä tietokone4 voi keksiä nimistöä

      t. viinabud, joka olisi sitten viinamiehe3n ja buddy... yhdistys.

    • Miksi juuri Mikkojuhanille nainen? Onhan täällä palstalla muitakin miesoletettuja, jotka sinkkuja. Tosin ei musta kenellekään tartte väkisin ketään etsiä oli mies tai nainen tai muunsukupuolinen, mutta kysyinpä nyt vaan.

      • Anonyymi

        MJ kertoo profiilissaan etsivänsä naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        MJ kertoo profiilissaan etsivänsä naista.

        Niinhän tuo sanoo, mutta ei hän väkisin mitään etsi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe