Vuoden inarilainen

Anonyymi-ap

Ykkönen lienee selvä vai onko?

22

800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

taitapi olla Kari Kyrö

• Inkilän Markku tai Kestin Henry

Minua ei saa laittaa, koska mulla on näitä toisten jättämiä töitä joten pitää hoitaa nämä työt pois ennen Joulua niin saadaan aloittaa ens vuosi toivon mukaan paremmissa merkeissä.

• Anonyymi

Horolanämmäm vuoro 2099.

• Anonyymi kirjoitti:

Horolanämmäm vuoro 2099.

Jos olen hengissä vielä niin olis ikinuori 129vuotias joten sitten voin alkaa!
        Lähen sitte sen jälkeen YÖ-KERHOON juhliin, koska omat lapset on joko kuolleet tai hoivakodissa.
        Miestä tuskin on vielä silloinkaan joten voin SINKKUNA huoleti hurvitella menemään!

Oliskohan silloin vielä tuttuja hengissä niin pääsis tanssiin illan viimiset hitaat…

• Anonyymi

Älä unta nää.koko kylä nauraa ja säälii tyyppiä.reppana!

• Anonyymi

Älkää holoa moittiko. Tällä palstalla ei olis paljon lukemista mutta kiitos ämmän on ollu tekstiä viime viikot

• Sääli on sairautta joten Valviralle tehty ilmoitus tuli kyllä tarpeeseen niin saavat sairaat niitä terveyspalveluita niin ei tarvi ympäri Lapin lääniä ravata vaivojen kanssa enää tulevassa.
        Pysyy tulevassa nuokin kaikki omassa kunnassa.
        Täällä ihmiset sairastuu yllättävän paljon syöpään ja tänä vuonna on ainaki 5 jos ei enemmänkin kuollut syöpään.
        Minusta tuo ei ole mikään naurun aihe jos ihmisiä sairastuu sekä kuolee syöpään, mutta kylällähän tapana nauraa kaikelle mikä liittyy minuun sekä mitä minä teen.

Onneksi eivät itse tee samoja asioita mitä minä, koska jos tekisivät niin he joutus säälimään itseään reppanat.

• Holomanämmä kirjoitti:

Sääli on sairautta joten Valviralle tehty ilmoitus tuli kyllä tarpeeseen niin saavat sairaat niitä terveyspalveluita niin ei tarvi ympäri Lapin lääniä ravata vaivojen kanssa enää tulevassa.
        Pysyy tulevassa nuokin kaikki omassa kunnassa.
        Täällä ihmiset sairastuu yllättävän paljon syöpään ja tänä vuonna on ainaki 5 jos ei enemmänkin kuollut syöpään.
        Minusta tuo ei ole mikään naurun aihe jos ihmisiä sairastuu sekä kuolee syöpään, mutta kylällähän tapana nauraa kaikelle mikä liittyy minuun sekä mitä minä teen.

Onneksi eivät itse tee samoja asioita mitä minä, koska jos tekisivät niin he joutus säälimään itseään reppanat.

Ei ne vakuutusyhtiöt korvaa kohta mitään vahinkoja täällä jos ei kunta ole hoitanut koskaan velvotteitaan.
        Kuukkelin tilalla olis yhtä hyvin voinut palaa vaikka hotelli jossa olis ollut asiakkaita nukkumassa ja kylällä varmaan nämä säälivät nauravat tuonki takia, koska MULLA EI OLE YHTÄÄN SIIVOUS JA HUOLTO OSAKETTA/ MÖKKIÄ VASTUULLA!

Mulla oli aikoinaan yli 30 osaketta sekä mökkiä Saariselällä, mutta onneksi päästiin niistä LOPULLISESTI EROON niin saa nukkua yönsä sentään rauhassa eikä tarvi miettiä, että sattuukohan joku vahinko tai käykö joku tyhjentämässä kämpän kun on tyhjänä ja ei ole SAARISELÄLLE mitään asiaa.
        Asiakkaat nimittäin jättelee oviakin auki välillä ja putket voi jäätyä jos kauhea pakkanen on.

• Anonyymi kirjoitti:

Älkää holoa moittiko. Tällä palstalla ei olis paljon lukemista mutta kiitos ämmän on ollu tekstiä viime viikot

Olen kirjoittanut vain miten asiat on ja tässä kunnassa on minua vanhempia sekä korkeammin kouluttauneita ihmisiä jotka toimii KUNNAN viroissa vastuu tehtävissä ja ei nuo vastuut mihinkään ole kunnalta kadonneet vaikka Lapin hyvinvointi alueet onkin luotu.
        He on edelleen Inarin kunnan työntekijöitä jotka tekee Lapin hyvinvointi alueella töitä.

• Anonyymi
      • Yritin kyllä stalkata, että onko alkuperäisiä inarilaisia joista löytyy hyviä hanuristeja sekä laulajia jotka jää muualta tulleiden jalkoihin jostain syystä.
        Minähän olen onnistunut loukkamaan muualta tulleen soittajan kunniaa vaikka tarkoitus oli puolustaa alkuperäisiä Inarin kuntalaisia, mutta asiaa ei ole vielä käräjillä käsitelty.

Nuo kunnianloukkaukset joista syytteet on nostettu on myös syy miksi tein Valviiralle laiminlyönneistä ilmoituksen. Yks heistä nimittäin istu päättämässä Inarin kunnan uusien peruskoulujen rakentamisesta jotka oli tärkeämpiä mitä sairaala, terveyskeskukset sekä palokalustot ja asemat.

• Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

Yritin kyllä stalkata, että onko alkuperäisiä inarilaisia joista löytyy hyviä hanuristeja sekä laulajia jotka jää muualta tulleiden jalkoihin jostain syystä.
        Minähän olen onnistunut loukkamaan muualta tulleen soittajan kunniaa vaikka tarkoitus oli puolustaa alkuperäisiä Inarin kuntalaisia, mutta asiaa ei ole vielä käräjillä käsitelty.

Nuo kunnianloukkaukset joista syytteet on nostettu on myös syy miksi tein Valviiralle laiminlyönneistä ilmoituksen. Yks heistä nimittäin istu päättämässä Inarin kunnan uusien peruskoulujen rakentamisesta jotka oli tärkeämpiä mitä sairaala, terveyskeskukset sekä palokalustot ja asemat.

Kiitos holoma kun vastasit.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos holoma kun vastasit.

Ole hyvä ja yritän kokoajan kunnostautua niin jokainen sais omalla synnyinseudullaan hänelle kuuluvaa arvostusta vaikka itse sekä sukuni ei olla mistään kotoisin vaan olosuhteiden pakosta jouduttu jäämään Inarin kuntaan asumaan.

Harmi, kun ollaan vain suomalaisia eikä koltansaamelaisia sekä saamelaisia joten luonnollisesti käyn kaikkien alkuperäisten sekä muualta tulleiden Inarin kuntalaisten kunnian päälle.

• Anonyymi

Ens kunnalisvaaleissa holoma ehdolle!
      Kyllä saa paljon ääniä ku ei nyt vielä päässy Utsjoen kunnanjohtajaksi.

• En ole äänestänyt kunnallisvaaleissa enkä muissakaan vaaleissa, koska äänestämällä olet sitä mieltä että tämmönen yhteiskunta toimii jossa tuetaan muiden maiden sota-pakolaisia jotka polkee meidän ihmisoikeuksia.

Suomi on sopinut muiden maiden kanssa, että auttavat sodassa olevien maiden kansalaisia heidän omassa kotimaassa ja turvaavat tarvittaessa myös Rauhaa YK:n rauhanturvaaja joukkojen avulla.

Olen sitä mieltä, että kaikkien ihmisoikeuksia poljetaan ja kehitys Suomessa on mennyt taaksepäin ja ollaan jouduttu maksajiksi, koska ulkomaalaiset ei ymmärrä että he polkee meidän ihmisoikeuksia muuttamalla Suomeen asumaan ja samaan aikaan Suomessa suomalainen niin, kuin minä voi olla asunnoton sekä ilman työpaikkaa, koska Inarin kunnassa on pakko olla auto käytössä jos meinaat käydä töissä ja olla jonku matkailuyrittäjän ULKOMAALAISTEN asiakkaiden alipalkattu PERSEEN NUOLIJA joka polkee kaikkien IHMISOIKEUKSIA sekä asettaa kaikkien henget sekä terveydet vaaraan.

Koronahan ei ollut hengenvaarallinen vaan Suomessa sekä maailmalla alettiin HUVIKSEEN kehittämään rokotusta jolla pandemia saadaan poistettua. Sama pandemia riehuu edelleen ja ei Suomi ole ilmoittanut, että korona on saatu loppumaan ja sen sairastaminen on turvallista.

• Anonyymi

Mattus Mikko Menesjärveltä , siinä olis kelpo ehdokas , on ahkera Poromies parhaasta päästä ja perheen isä

• Siirtolan Raineri tai Tuovilan Anne jotka on 2 sukupolvessa sentään edustaneet Inarin kuntaa suurella luottamuksella niin seurakunnassa, kuin Inarin kunnan äänestettyinä edustajina.

Bonus Inarilais palkinnon vois antaa Parpalan Jennille joka Diilissä markkinoi Inarin kunnan kaunista sekä sivistävää kasvastus tapaa josta edes alkuperäiset Inarin kuntalaiset ei oltu edes tiedetty.

• Olen luvannut mennä vankilaan takaisin ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN puolesta jos väärässä olen ja ilmoitin tuon VALVIIRAN ilmoituksessa.
        Minä lupasin saman Utsjoen alkuperäisten kuntalaisten puolesta!

Minä kyllä LUPAUKSENI pidän vaikka EN OLE EHDOLLA OLLUT enkä ANSAITSE EDES Inarin ja Utsjoen kuntalaisten luottamusta vaan KAIKKI NAURA sekä HALVEKSUU SUORAAN!

Sain aamupalaksi tänään häädön, mutta SEN VERRAN TALVINEN KELI että jäin toistaiseksi lojumaan tänne eritykseen joka on VANKILA jossa Inarin kunnan päättäjät on päättäneet pitää minua!
        Jos ALKOHOLISTI olisin niin asuisin joko Liekkihotellissa, Justeerissa, Liinahamarissa tai TOMMINTIELLÄ joissa asuu Inarin kunnan JOHTAJAT, koska yhdenvertaisuuslaki taipuu noin.
        Eli jos Kunnanjohtajan nimi on Tommi ja TOMMINTIELLÄ asuu 1 alkoholisti niin kaikki Inarin kunnan alkoholistit on JOHTAJIA.

Tosin kunnanjohtajia asuu varmaan jokaisessa Inarin kunnan vuokra asunnossa joten kyllä tässä kunnassa muualta JOHTAJIA sekä ylennetään ALKOHOLISTIEN IHMISARVOA!

• Holomanämmä kirjoitti:

Olen luvannut mennä vankilaan takaisin ALKUPERÄISTEN INARIN KUNTALAISTEN puolesta jos väärässä olen ja ilmoitin tuon VALVIIRAN ilmoituksessa.
        Minä lupasin saman Utsjoen alkuperäisten kuntalaisten puolesta!

Minä kyllä LUPAUKSENI pidän vaikka EN OLE EHDOLLA OLLUT enkä ANSAITSE EDES Inarin ja Utsjoen kuntalaisten luottamusta vaan KAIKKI NAURA sekä HALVEKSUU SUORAAN!

Sain aamupalaksi tänään häädön, mutta SEN VERRAN TALVINEN KELI että jäin toistaiseksi lojumaan tänne eritykseen joka on VANKILA jossa Inarin kunnan päättäjät on päättäneet pitää minua!
        Jos ALKOHOLISTI olisin niin asuisin joko Liekkihotellissa, Justeerissa, Liinahamarissa tai TOMMINTIELLÄ joissa asuu Inarin kunnan JOHTAJAT, koska yhdenvertaisuuslaki taipuu noin.
        Eli jos Kunnanjohtajan nimi on Tommi ja TOMMINTIELLÄ asuu 1 alkoholisti niin kaikki Inarin kunnan alkoholistit on JOHTAJIA.

Tosin kunnanjohtajia asuu varmaan jokaisessa Inarin kunnan vuokra asunnossa joten kyllä tässä kunnassa muualta JOHTAJIA sekä ylennetään ALKOHOLISTIEN IHMISARVOA!

Aamupala häätö tarkoittaa sitä, että samaan kuntaan ei tarvi jäädä vaan turvallisuus syistä vähintään 1200kilometriä omista vanhemmista sekä sisaruksista hajurakoa eli siskoni voi palata Ivaloon asumaan koska osaa olla kunnon Puli-Pike ja on sentään LÄHI-HOITAJAKIN joka osaa koulutuksensa puolesta huolehtia vanhuksista paremmin mitä minä!

Inarin kunta maksaa syrjinnästä, koska kuulun VÄHEMMISTÖÖN ja kunnan tehtävä on ollut edistää minun elämää syntymästä asti tässä kunnassa eikä RYSÄYTTÄÄ suoraan ojan pohjalle!

Olen hoitanut velvoitteeni ILMAN PALKKAA ja he jotka palkkaa on saaneet ei hoitaneet mitään.

Miljoonalla kyllä uuden elämän saa ja voi edistää muualla asioita samalla tavalla, kun muuttaa asumaan saman tapaiseen kuntaan vaikka etelä Suomeen.

Etelässä arvostavat ihmisiä jotka edistää yhteiskunnan asioita eli laittavat itsensä likoon niin saavat terveys- sekä turvallisuuspalveluita joita heiltä puuttuu!
        Inarin ja Utsjoen kunnissa arvostetaan vain MATKAILUA sekä ALKOHOLISMIA joten turvallisempaa sekä terveempää maksaa mulle syrjintä korvauksia niin voin muuttaa pois niin saavat jatkaa samalla tyylillä johtamista!

• Anonyymi

Jokohan ykkösehdokas on selvinnyt.

• Anonyymi

Kyllä se Koiraojan Nilsu olis hyvä ehdokas tai sitte joku Tsiuttajoen hevosmiehistä. Vaikka Leeo.

• Anonyymi

Minä äänestän Tervaniemen Pekkaa, hiihtäjä poika

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      101
      4368
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      363
      1105
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1032
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1002
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      871
    7. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      82
      843
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      817
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      806
    Aihe