Uutta minussa on se että....

Anonyymi-ap

...olen ekaa kertaa elämässä näin nelikymppisenä alkanut antamaan hyvännäköisille pompotteleville jännämiehille pakkeja. Nuorena olisin toteuttanut heidän toiveensa, enää en.


Tästä tulikin mieleen että onko teidän naismaku/miesmaku muuttunut iän myötä vaiko ei?

48

403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aina karttanut ihmisiä, joista olen päällepäin jo huomannut käytöksen ja elämäntyylin olevan "jännä". Sillä rakastin rauhaa ja tasapainoa jo lapsena, yhä myös kasvettuani teiniksi ja alettuani miettimään seurustelua ja pariutumista.

      Arvostanut ja halunnut olen aina parisuhdetta joka olisi kestävällä pohjalla, eikä mitään jojoilua ja säätöä. Irtonumeroista en ole ollut kiinnostunut ikinä. Tiennyt jo ilman kokemustakin, ettei oo minun juttu yhtään. Enkä ole siis ikinä kokenut tarvetta edes kokeilla, enkä koe vieläkään.

      Seksi on bueno, muttei ollenkaan välttämätöntä, ollut ikinä. Olen siis kai vartti aseksuaali tai pystyn säätelemään itseäni ja haluamisiani helposti.

      Muuttunut on sen verran, että olen entistäkin tietoisempi mikä on funktioni parisuhteessa, mitä en todellakaan kaipaa enkä huolisi millään ilveellä. Elämä ja parisuhteet on opettaneet tuntemaan ihmistä itseä kuin muitakin sen verran hyvin ja helposti, ettei ole haluja parisuhteisiin enää jatkossa, vaikka ja vaan nykyisessäni tykkäänkin olla.

      Tämä on mun loppuelämäni parisuhde, mikäli ei, niin jään vapaaehtoisesti sinkuksi. En halua enää pariutua tämän jälkeen.

      • Anonyymi

        Mitä teet sinkut palstalla


      • Anonyymi

        50 vuoden jälkeen pakit on arki päivää miehelläkin,meno pausissa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet sinkut palstalla

        Ihmettelen teitä jänniä ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        50 vuoden jälkeen pakit on arki päivää miehelläkin,meno pausissa,

        Tässä iässä ei pakkeja saa, kun ei lähesty ketään. Ja minä en lähesty ketään.


      • Huitale kirjoitti:

        Tässä iässä ei pakkeja saa, kun ei lähesty ketään. Ja minä en lähesty ketään.

        Huitale: "Tässä iässä ei pakkeja saa, kun ei lähesty ketään. Ja minä en lähesty ketään."

        Niin mutta sinä olet varattu. Itse olen noin samanikäinen kuin sinä, mutta vähän aikaa sitten naisia on lähestynyt minua. Yksi oli söpö lukion kolmasluokkalainen, vaikka minulla oli ikää yli 40 vuotta. Hän ei saanut varsinaisesti pakkeja, mutta annoin hänelle ilmeisesti väärän sähköpostiosoitteeni, koska sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään. Olen kertonut aikaisemmin. On niitä lähestyjiä ollut vähän enemmänkin, mutta silloin en ole lämmennyt. Kyllä yli 40-vuotiaita lähestytään. Se ihastunut lukiolainen piti minua ilmeisesti vielä komeana, vaikka ikää oli yli 40 vuotta.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Huitale: "Tässä iässä ei pakkeja saa, kun ei lähesty ketään. Ja minä en lähesty ketään."

        Niin mutta sinä olet varattu. Itse olen noin samanikäinen kuin sinä, mutta vähän aikaa sitten naisia on lähestynyt minua. Yksi oli söpö lukion kolmasluokkalainen, vaikka minulla oli ikää yli 40 vuotta. Hän ei saanut varsinaisesti pakkeja, mutta annoin hänelle ilmeisesti väärän sähköpostiosoitteeni, koska sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään. Olen kertonut aikaisemmin. On niitä lähestyjiä ollut vähän enemmänkin, mutta silloin en ole lämmennyt. Kyllä yli 40-vuotiaita lähestytään. Se ihastunut lukiolainen piti minua ilmeisesti vielä komeana, vaikka ikää oli yli 40 vuotta.

        Olen juu, mutta vaikken olisi en silti lähestyisi ketään tarkoitan.

        Ja kyllähän varatutkin ihmisiä lähestyy. Minäkin olen lähestynyt.

        Jep. 🙂👍


      • Huitale kirjoitti:

        Olen juu, mutta vaikken olisi en silti lähestyisi ketään tarkoitan.

        Ja kyllähän varatutkin ihmisiä lähestyy. Minäkin olen lähestynyt.

        Jep. 🙂👍

        Huitale: "Ja kyllähän varatutkin ihmisiä lähestyy. Minäkin olen lähestynyt."

        Niin ja mitä tarkoitetaan lähestymisellä. Esimerkiksi 2010-luvun lopulla yliopistolla yksi nuori opiskelijatar istuuntui minua vastapäätä mitään kysymättä. Ajattelin, että yliopiston pääravintolassa oli silloin ruuhkaa. Toisen kerran hän tuli myös, mutta silloin ei ollut ruuhkaa. Hänet karkoittaakseni sanoin, että odotan itseäni vastapäätä kaveria, paikka on varattu. Tulkitsin, että lähestyi minua, mutta se saattoi olla vain seuranhakemista, sillä olin hänelle bussipysäkiltä tuttu naama. Lähestyminen oli ehkä vain seuranhakemista, ei muunlaista lähestymistä. Sellaista varattukin voi harrastaa?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Huitale: "Ja kyllähän varatutkin ihmisiä lähestyy. Minäkin olen lähestynyt."

        Niin ja mitä tarkoitetaan lähestymisellä. Esimerkiksi 2010-luvun lopulla yliopistolla yksi nuori opiskelijatar istuuntui minua vastapäätä mitään kysymättä. Ajattelin, että yliopiston pääravintolassa oli silloin ruuhkaa. Toisen kerran hän tuli myös, mutta silloin ei ollut ruuhkaa. Hänet karkoittaakseni sanoin, että odotan itseäni vastapäätä kaveria, paikka on varattu. Tulkitsin, että lähestyi minua, mutta se saattoi olla vain seuranhakemista, sillä olin hänelle bussipysäkiltä tuttu naama. Lähestyminen oli ehkä vain seuranhakemista, ei muunlaista lähestymistä. Sellaista varattukin voi harrastaa?

        No tutustuakseen kaverina tai jopa muussakin mielessä.

        Kuka mitenkin. 🙂


    • Anonyymi

      Trolli asialla. Jatkatko kello 7 vauva fi sivustolla noita juttuja.? Jännä mies,kiltti mies ymm?

      • Anonyymi

        No sama mieshän sinä olet…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sama mieshän sinä olet…

        Ja hyvä ätmi että vinkkaat missä muualla käyt sepostelemassa


    • Anonyymi

      Ei ole muuttunut yhtään aina ollut Las Vegas Showgirl -tyyppi.

      • Anonyymi

        Blondi ja pushup ?


    • Anonyymi

      Ihan tosi ätmi, tää kuulostaa vakavalta rienalta, jonkun pitää varmaan puuttua

      • Anonyymi

        Mikä on rienaa? Olen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on rienaa? Olen nainen

        Se että teini-iästä saakka toivoo olevansa nainen ei vielä riitä, miesten joukkoon sinut heitetään vankilassa ja siellä muuten onkin sitten niitä hc tapauksia joille kaltaisesi ovat riistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että teini-iästä saakka toivoo olevansa nainen ei vielä riitä, miesten joukkoon sinut heitetään vankilassa ja siellä muuten onkin sitten niitä hc tapauksia joille kaltaisesi ovat riistaa

        Jep, ei tässä auta ätmiä edes ikäkausiapesifisyys


    • Anonyymi

      Jos menee syvällisiin ajatelmiin niin oikeastaan melkein kaikki ihmiset ovat tavallaan mielenkiintoisia, ja sitten vaikka jos, niin monetkin naqiset koke3vaqt olevansa rumia, siis eivät mitään Las Vegas Showgirl -vaatimuksia täyttäviä...

      ... siltikin pidän joistain naisista siltikin vaikka olisi pallon muotoinenkin, persoonasta tavallaan voi pitää ja olla kohteliaskin aina ja kaikille (tai ainakin yrittää olla)).

      Tuli mieleen tunnen tuon laulajatytötn Salla, näin vuosia sitten myymässä ilotulitteitya joskus, hänkin tunnisti minut ja naurahti:

      https://www.youtube.com/watch?v=4cvW8pSV9B0

    • Anonyymi

      Takuuvarmoja seikkoja, joista tunnistaa, että aloitus on miehen laatima:

      1) Kirjoittaja väittää olevansa nainen mutta mainitsee ensimmäiseksi oman ulkonäkönsä, joko kauneuden tai sen puutteen.

      2) Kirjoittaja käyttää sanaa "jännämies".

      3) Kirjoittaja käyttää sanaa "pakit".

      🤭😂

      🦄

      • Anonyymi

        Sama palstaätmiseppo jolle naiset ja jännämiehet on niitä katkeruudenkohteita, tai kaikki miehet jotka nyt sattuu billua saamaan


      • Anonyymi

        1) olen ulkonäöstä huolta pitävä nainen. Joka hetki, aina!
        2) jännämies sanan olen oppinut aikoinaan tältä palstalta, olisiko vuonna 2014
        3)kyllä käytän sanaa pakit. Mitä muita sanoja on edes kuvaamaan asiaa? Kieltäydyin jatkamasta tapaamiseen...niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama palstaätmiseppo jolle naiset ja jännämiehet on niitä katkeruudenkohteita, tai kaikki miehet jotka nyt sattuu billua saamaan

        En pidä ajatuksesta, että seksissä vain nainen antaa ja vain mies saa.

        Korjaa virkettäsi feministisempään muotoon! ☝️

        🦄


      • Anonyymi

        Vihdoinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä ajatuksesta, että seksissä vain nainen antaa ja vain mies saa.

        Korjaa virkettäsi feministisempään muotoon! ☝️

        🦄

        En korjaa. Tässä asiayhteydessä se on juuri noin koska ätmi ei elämässään saa muuta kuin kasan syytteitä eikä billua lähimaillakaan kuin ruudun takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä ajatuksesta, että seksissä vain nainen antaa ja vain mies saa.

        Korjaa virkettäsi feministisempään muotoon! ☝️

        🦄

        Ei välttämättä tarvitse, ihan käypä reflektio kuvaamaan antisosiaalista mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä tarvitse, ihan käypä reflektio kuvaamaan antisosiaalista mieltä

        Tarvitseepa. En muuta kantaani.

        Luuletko, että nainen antaisi seksuaalisuudestaan mitään yhtään kenellekään, ellei itse myös saisi jotain?

        🦄


      • Aloittaja ei kyllä sanonut olevansa nainen. Joten ehkä joku palstaätmi avautui vain miesmaustaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Aloittaja ei kyllä sanonut olevansa nainen. Joten ehkä joku palstaätmi avautui vain miesmaustaan.

        voi tätä kettua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseepa. En muuta kantaani.

        Luuletko, että nainen antaisi seksuaalisuudestaan mitään yhtään kenellekään, ellei itse myös saisi jotain?

        🦄

        Se ei ollut nyt se pointti, mutta kykysi tunnistaa naisena esiintyvä mies on ilmeisesti tarvittaessa ylimaallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ollut nyt se pointti, mutta kykysi tunnistaa naisena esiintyvä mies on ilmeisesti tarvittaessa ylimaallinen

        Ei minua kiinnosta se, mitkä sukuelimet ihmisellä on. Ihminen saa itse määritellä sukupuolensa.

        Minua kiinnostaa se, miksi joku väittää olevansa nainen ja silti puhuu miehen näkökulmasta tilanteessa, jossa tuo miehinen näkökulma asettaa naisen huonompaan tilanteeseen kuin naisen näkökulma. En kannata minkäänlaista itsensä alentamista.

        🦄


      • Anonyymi

        Näet nykyään miehiä kaikkialla. Mitähän Freud tästä tuumaisi?


    • Anonyymi

      Monenko miehen käyttämä olet?

      • Anonyymi

        Rehellinen vastaus: en tiedä


      • Anonyymi

        Ehkä tuossa tyylissäsi puhua naisille tsi suhtautua heihin piilee se vika miksei siellä tinterissä flaksi käy, kai muistat vielä mainita että ei harvemmin mulla edes ottaa eteen kun olen sen verran eksistentiaalisesti ahdistunut jo etukäteen miten suoriudun ja onko joku muu jo suoriutunut paremmin👍


    • Olen koko ikäni tähän mennessä käyttäytynyt hyvinkin kiltisti. Mennyt ehkä vähän liikaa muiden mieltymyksien/halujen mukaan. Viime vuosina olen löytänyt itsestäni sitä sisäistä munaa. Enää en tyydy siihen ”heittopussina” oloon. Osaan sanoa ei jne.

      Näin aikuisena, ei mieti enää, niin sitä ulkoista habitusta vaan sitä, että sen toisen ihmisen kanssa viihtyy olemalla se höpsö oma itsensä. Eli lähinnä menen tunne ihmisenä. Tunne edellä puuhun😁 tai mihin se nyt sitten ikinä johtaakaan.😍

      Siispä sitten kun olen ”valmis”, niin haen ehdottomasti sitä tunnetta, että se toinen vetää jotenkin jalat altani. En siis tyydy enää mihinkään ihan kiva fiilikseen. Ne on nyt nähty. Ennemmin tähtään siihen loppuelämän kumppaniin.😊

    • Anonyymi

      Ei mitään pompottelevia jännämiehiä ole olemassakaan muuta kun aloittajan mielikuvituksessa 😂

      • Anonyymi

        Voi kuule on! Kun mies on kuuma se aattelee et naisia vooi kohdella miten vaan ja ne tottelee. Parikymppisenä tottelinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule on! Kun mies on kuuma se aattelee et naisia vooi kohdella miten vaan ja ne tottelee. Parikymppisenä tottelinkin.

        Hyvä kun olet oppinut. Bojot itsellesi🙂


      • Anonyymi

        Se on ätmi se mistä olet itse itkenyt jo hyvän aikaa- jännämiehistä jotka korjaa teiltä kärtyäviltä inceleiltä potin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule on! Kun mies on kuuma se aattelee et naisia vooi kohdella miten vaan ja ne tottelee. Parikymppisenä tottelinkin.

        Onko sinulla naisena esiintyvä mies ulkonäköpaineita, oletko vastenmielinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla naisena esiintyvä mies ulkonäköpaineita, oletko vastenmielinen?

        Olen hyvännäköinen eikä minulla ole ulkonäköpaineita. Palstalla ilmeisesti on kiellettyä olla kaunis ja onnellinen nainen, pahoittelut jos loukkaan teitä. Me helsinkiläiset arvostamme myös ulkoista kauneutta, emme pelkästään sisäistä.


    • Anonyymi

      No eipä ole täysikäsyyden jälkee ollut..

    • Minusta on vähän epäolennaista se, onko miesmakuni muuttunut. - Minä olin nuorena todella ujo ja pidin isoa kokoani sellaisena esteenä, että varmaan kukaan mies ei koskaan kiinnostu minusta. - Enhän minä sokea ole ollut, eli toki sinäkin aikana minulla on ollut joitakin mieltymyksiä miehen ulkonäön suhteen, mutta en vain näyttänyt kiinnostustani. - Todennäköisesti piilotin ujouteni ja epävarmuuteni vähän kovan tai ylpeän suojakuoren taakse, joka varmasti piti yhtään epävarman miehen loitolla, vaikka hän olisi minusta kiinnostunutkin.

      Tanssilavalla tunsin ehkä enemmän olevani "naisen roolissa" kuin muualla, joten siellä minua on sitten ollut miehen helpompi lähestyä. 🤔 - Joten heti ensimmäinen minua pidempi nuori mies, joka uskalsi tanssin jälkeen pyytää minua kahvion puolelle, valikoitui sittemmin poikaystäväkseni, sitten myös (ex-)aviomiehekseni ja lasteni isääsi.

      Kun otin hänestä avioeron, olin taas samassa tilanteessa, että minua oli varmaankin haastavaa miesten lähestyä. Tai, silloinkaan ei sitten vain miehillä ollut kiinnostusta? - Mutta kuin sattuman kautta tapasin taas lavatansseissa toisen mieheni ja hän veikin minulta omalla persoonallaan "jalat alta" heti samana iltana, vaikka hän oli hieman minua lyhyempikin.😄

      Eli, minun näkemykseni mukaan minun miesmakuni on ollut elämässäni aivan toissijainen seikka ja merkittävintä on ollut se, että kyseiset miehet ovat uskaltaneet lähestyä minua ja siinä tilanteessa kysyntä ja tarjonta on kohdannut. 😉

    • Anonyymi

      "onko teidän naismaku/miesmaku muuttunut iän myötä vaiko ei?"

      Ei ole muuttunut. Katselen eniten 15-18 -vuotiaan näköisiä tyttöjä.

    • Anonyymi

      No kyllä maku naisiin on mennyt aikalailla täysin tämän elämän myötä. Suhtaudun kuin koiriin, kivojahan nuo ovat mutta se helvetin show mikä kanssaelämisestä seuraa ei vain miellytä.

      • Anonyymi

        Eli oikeastaan se on muuttunut etten enää edes yritä luoda kontakteja naisiin enkä enää seuraile tilanteita "sillä silmällä" niinkuin aikaisemmin. En usko naiseuteen suhteen toisena osapuolena ja henkisesti rakennan omaa elämääni sellaiseksi mikä minua kiinnostaa, en enää petaa/varaa toiselle osapuolelle paikkaa.

        Naiseuden itseisarvo henkilökohtaisessa elämässäni on kokenut melkoisen inflaation.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      135
      1905
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1163
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      872
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      720
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe