Miksi täällä on taas niin?

oudon ankea ja vihainen tunnelma? Vetää mielen matalaksi. Pitääkö poistua vai keksiikö joku jotain aurinkoisempaa puheenaihetta? Negaa on aina helpompi löytää kuin posia. :(

14

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nikki on kirosana. Kukaan ei halua jutella mitään.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Niin. Mitä aloittaja ikävöi?

• Hyvä kysymys. Ehkä sitä, että asiat olisivat hyvin. Kaipaan rakkautta, läheisyyttä, koti- ja harrastusiltoja sopivassa suhteessa. Hyvää musiikkia, hyvää ruokaa, hyvää seuraa. Noilla pääsisi jo aika pitkälle ja osan voi toteuttaakin. :)

Mitäpä itse ikävöit?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvä kysymys. Ehkä sitä, että asiat olisivat hyvin. Kaipaan rakkautta, läheisyyttä, koti- ja harrastusiltoja sopivassa suhteessa. Hyvää musiikkia, hyvää ruokaa, hyvää seuraa. Noilla pääsisi jo aika pitkälle ja osan voi toteuttaakin. :)

Mitäpä itse ikävöit?

Ikävöin esim aikaa, jolloin en tarvinnut montaa päivää yksin vain palautuakseni ei niin läheisten ihmisten kanssa vietetystä ajasta

• Mu5tasydän
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävöin esim aikaa, jolloin en tarvinnut montaa päivää yksin vain palautuakseni ei niin läheisten ihmisten kanssa vietetystä ajasta

Aijaa. En mielestäni ole ketään häirinnyt. Oliko tämä henkilökohtainen kuitti minulle vai käsitänkö nyt jotain väärin?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa. En mielestäni ole ketään häirinnyt. Oliko tämä henkilökohtainen kuitti minulle vai käsitänkö nyt jotain väärin?

Puhun ihan oikeasta elämästä, en mistään palstailuun liittyvästä. Joten ei, ei liity sinuun

• Anonyymi kirjoitti:

Puhun ihan oikeasta elämästä, en mistään palstailuun liittyvästä. Joten ei, ei liity sinuun

Millaisia keinoja sinulla on palautumiseen? Eikö oikea elämä ja palsta kuitenkin nivoudu toisiinsa, kun sieltä irkustahan tänne monesti eksytään kaipaamaan..

• Hyvää perjantaita.

• Kiitos ja sitä samaa sinnekin! :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos ja sitä samaa sinnekin! :)

Kiitos. Töissä tämäkin ilta menee. :)

• Anonyymi
      • Heh, kiitos kappaleesta. Aikamoista siirappia. Toki olen aina ollut sitä mieltä, että parempi överit kuin vajarit. 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe