Ei kiellä minua seurustelemasta ja menemästä naimisiin.
Edes Suomen laki
16
216
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut juoda viinaa baareissa jotta tutustut naisiin. Et pääse naimisiin jollet juo viinaa baareissa niin et naisiakaan tapaa?
T: viinamies- Anonyymi
Olen jo tavannut ja muualla kuin baarissa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18063378Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jaa, mutta se mikä ei ole oikeus ja kohtuus ei voi olla lakikaan. Ajattele nyt mikä risti olisit tälle, seurslaisellesi.
Kyllä voi kieltää, jos toinen osapuoli ei suostu. Esiin saattaa astua lähestymiskielto, joka määritellään Suomen laissa… pakkoavioliittokin on rikos.
- Anonyymi
Jos meillä alkaa synkata, ei laki tule vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
No sen näkee sitten, miten asiat menee.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No sen näkee sitten, miten asiat menee.
Ei puhuta tästä enää.
Anonyymi kirjoitti:
Tulee jos kyseessä on alaikäinen.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tulee jos kyseessä on alaikäinen.
En ajatellutkaan vietellä alaikäistä.
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellutkaan vietellä alaikäistä.
No miksi se laki sitten kieltäisi teitä olemasta yhdessä?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
No miksi se laki sitten kieltäisi teitä olemasta yhdessä?
Yritän vain ärsyttää sitä, joka väitti minun olevan naimisissa äitini kanssa.
- Anonyymi
Ystävät onkin tosi ainutlaatuisia. Demaria ei kannata valita lainkaan.
- Anonyymi
Mutta jos lainvalvojat niin korruptuneita, niin piiskaa pyllyyn ja palkanalennuksia, ...
- Anonyymi
miten olisi sitten niin poliisien palkkojen minimointi ja eläkkeiden poisto.
- Anonyymi
22 euroa vuodessa ylikomisarion palkkka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491