Olihan hyvä juttu.

Luin aiheesta ” Sana vapauden marttyyri ”
Tuon saa tittelin saa, kun kirjoituksella loukkaa toisen kunniaa.
Olen ainut ” Sana vapauden Lusija neito ”!

En kyllä löytäny millä minkä arvon he saa jotka aiheetta syyttelee sekä estää sana vapautta!

Sen verran luin, että Persujen Halla-Aho on tunnettu sanavapauden marttyyri ja syyttelee kokoajan mediaa kirjoittelusta.

Pitäsköhän mun hakea oppisopimuksella töihin johonki tuollaiseen lehteen jossa voi vapaasti kirjoitella ja kirjoittaa joka jutun loppuun ” Jos väärässä olen niin kyllä lähen vankilaan sana vapauden puolesta”

3

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ainoa fiksu ja järkevä kirjoittaja tällä palstalla.
      T Taavetti von Nojopetäjä. Havumetsä vyöhykkeellä. Kuulun myös heppikyrpästen heimoon.

      • Ihmettelen miten Halla-aho on voinut hävitä tuon jutun, koska sehän on totta muslimi maista tulevat hakevat vain turvapaikkaa niin voivat turvallisesti jatkaa yhteiskunnan horjuttamista toisessa maassa.

        Kaikki pakolaiset toimii samalla tavalla eli yhteiskunnan varat pitää jollain tavalla saada pumpattua niin sen maan kansalaiset kärsii joiden synnynmaahan hakeutuvat turvaan. Se ei ole rasismia vaan rasisti on hän joka tulee toisen synnyinmaahan ja vaatii samoja oikeuksia mitä muilla kyseisessä maassa olevilla on.

        Suomen kansan oikeus oli maksaa sota-korvauksia Venäjälle joka oli tuolloin Neuvostoliitto ja tuon velan maksun jälkeen alettiin luomaan tätä yhteiskuntaa jonka pitäis toimia jos kaikki toimis samalla eli ajattelisivat, että yhteiskunnan peruspalveluiden kuuluu olla kunnossa ja jos muista maista tullaan turvaan niin silloin ollaan valmiita aloittamaan työt yhteiskunnan hyväksi.

        Nasima Razmyarin vanhemmat on median juttujen mukaan olleet kokoajan työttömiä, kun Suomeen ovat diplomaatti perheenä tulleet turvaan.
        Minä sain kunnian työttömänä käydä heidän turvapaikka asunnossa Rovaniemellä kaupungin työntekijänä työllisyysvaroilla siivoamassa niin he sai paremman elämän.
        Petsamon evakko sukujen jälkeläisenä pyörin KIVENÄ yhteiskunnan rattaissa, koska olen tehnyt mielummin töitä kuin nostellut yhteiskunnan tukia.
        Tekisin vieläkin, mutta nuo korkeasti koulutetut eivät päästä töihin minua koska olen syntynyt Inarin kunnassa ja enkä ole käynyt mitään muuta, kuin peruskoulun kusten luistellen ja muutaman työvoimakoulutuksen.
        Yrittäjä tutkinto on kesken ja ei yrittäjä tutkintoa voi saadaa valmiiksi ikinä, koska yritys maailma muuttuu kokoajan.

        Mulla on yrittäjänä käymättä se osio jossa aloitetaan yritys niillä kaiken maailman tuilla ja avustuksilla joita saa valtiolta sekä EU:lta, mutta en oikein tiedä kannattaako mitään yritystä laittaa!

        Joutusin laittaan jonku vitun kahvilan jossa voisivat käydä jauhamassa rehellisesti paskaa ja pitäs antaa porttikielto hienohelmoille ja sanoa : Vittu tämä on kylä poliittinen kahvila eikä mikään vitun TIETOTOIMISTO!

        Mietin aikoinaan R-kioskin yrittäjäksi alkamista, mutta luovuin tuosta ajatuksesta koska nostelivat kunnianloukkaus syytteitä ja ovat itse kaikki niin paljon paremmissa hommissa pyörineet mitä minä joten mulla on vara antaa heille periksi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe