Olihan hyvä juttu.

Luin aiheesta ” Sana vapauden marttyyri ”
Tuon saa tittelin saa, kun kirjoituksella loukkaa toisen kunniaa.
Olen ainut ” Sana vapauden Lusija neito ”!

En kyllä löytäny millä minkä arvon he saa jotka aiheetta syyttelee sekä estää sana vapautta!

Sen verran luin, että Persujen Halla-Aho on tunnettu sanavapauden marttyyri ja syyttelee kokoajan mediaa kirjoittelusta.

Pitäsköhän mun hakea oppisopimuksella töihin johonki tuollaiseen lehteen jossa voi vapaasti kirjoitella ja kirjoittaa joka jutun loppuun ” Jos väärässä olen niin kyllä lähen vankilaan sana vapauden puolesta”

3

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ainoa fiksu ja järkevä kirjoittaja tällä palstalla.
      T Taavetti von Nojopetäjä. Havumetsä vyöhykkeellä. Kuulun myös heppikyrpästen heimoon.

• Ihmettelen miten Halla-aho on voinut hävitä tuon jutun, koska sehän on totta muslimi maista tulevat hakevat vain turvapaikkaa niin voivat turvallisesti jatkaa yhteiskunnan horjuttamista toisessa maassa.

Kaikki pakolaiset toimii samalla tavalla eli yhteiskunnan varat pitää jollain tavalla saada pumpattua niin sen maan kansalaiset kärsii joiden synnynmaahan hakeutuvat turvaan. Se ei ole rasismia vaan rasisti on hän joka tulee toisen synnyinmaahan ja vaatii samoja oikeuksia mitä muilla kyseisessä maassa olevilla on.

Suomen kansan oikeus oli maksaa sota-korvauksia Venäjälle joka oli tuolloin Neuvostoliitto ja tuon velan maksun jälkeen alettiin luomaan tätä yhteiskuntaa jonka pitäis toimia jos kaikki toimis samalla eli ajattelisivat, että yhteiskunnan peruspalveluiden kuuluu olla kunnossa ja jos muista maista tullaan turvaan niin silloin ollaan valmiita aloittamaan työt yhteiskunnan hyväksi.

Nasima Razmyarin vanhemmat on median juttujen mukaan olleet kokoajan työttömiä, kun Suomeen ovat diplomaatti perheenä tulleet turvaan.
        Minä sain kunnian työttömänä käydä heidän turvapaikka asunnossa Rovaniemellä kaupungin työntekijänä työllisyysvaroilla siivoamassa niin he sai paremman elämän.
        Petsamon evakko sukujen jälkeläisenä pyörin KIVENÄ yhteiskunnan rattaissa, koska olen tehnyt mielummin töitä kuin nostellut yhteiskunnan tukia.
        Tekisin vieläkin, mutta nuo korkeasti koulutetut eivät päästä töihin minua koska olen syntynyt Inarin kunnassa ja enkä ole käynyt mitään muuta, kuin peruskoulun kusten luistellen ja muutaman työvoimakoulutuksen.
        Yrittäjä tutkinto on kesken ja ei yrittäjä tutkintoa voi saadaa valmiiksi ikinä, koska yritys maailma muuttuu kokoajan.

Mulla on yrittäjänä käymättä se osio jossa aloitetaan yritys niillä kaiken maailman tuilla ja avustuksilla joita saa valtiolta sekä EU:lta, mutta en oikein tiedä kannattaako mitään yritystä laittaa!

Joutusin laittaan jonku vitun kahvilan jossa voisivat käydä jauhamassa rehellisesti paskaa ja pitäs antaa porttikielto hienohelmoille ja sanoa : Vittu tämä on kylä poliittinen kahvila eikä mikään vitun TIETOTOIMISTO!

Mietin aikoinaan R-kioskin yrittäjäksi alkamista, mutta luovuin tuosta ajatuksesta koska nostelivat kunnianloukkaus syytteitä ja ovat itse kaikki niin paljon paremmissa hommissa pyörineet mitä minä joten mulla on vara antaa heille periksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4457
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1178
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      903
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      847
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe