Olihan hyvä juttu.

Luin aiheesta ” Sana vapauden marttyyri ”
Tuon saa tittelin saa, kun kirjoituksella loukkaa toisen kunniaa.
Olen ainut ” Sana vapauden Lusija neito ”!

En kyllä löytäny millä minkä arvon he saa jotka aiheetta syyttelee sekä estää sana vapautta!

Sen verran luin, että Persujen Halla-Aho on tunnettu sanavapauden marttyyri ja syyttelee kokoajan mediaa kirjoittelusta.

Pitäsköhän mun hakea oppisopimuksella töihin johonki tuollaiseen lehteen jossa voi vapaasti kirjoitella ja kirjoittaa joka jutun loppuun ” Jos väärässä olen niin kyllä lähen vankilaan sana vapauden puolesta”

3

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ainoa fiksu ja järkevä kirjoittaja tällä palstalla.
      T Taavetti von Nojopetäjä. Havumetsä vyöhykkeellä. Kuulun myös heppikyrpästen heimoon.

• Ihmettelen miten Halla-aho on voinut hävitä tuon jutun, koska sehän on totta muslimi maista tulevat hakevat vain turvapaikkaa niin voivat turvallisesti jatkaa yhteiskunnan horjuttamista toisessa maassa.

Kaikki pakolaiset toimii samalla tavalla eli yhteiskunnan varat pitää jollain tavalla saada pumpattua niin sen maan kansalaiset kärsii joiden synnynmaahan hakeutuvat turvaan. Se ei ole rasismia vaan rasisti on hän joka tulee toisen synnyinmaahan ja vaatii samoja oikeuksia mitä muilla kyseisessä maassa olevilla on.

Suomen kansan oikeus oli maksaa sota-korvauksia Venäjälle joka oli tuolloin Neuvostoliitto ja tuon velan maksun jälkeen alettiin luomaan tätä yhteiskuntaa jonka pitäis toimia jos kaikki toimis samalla eli ajattelisivat, että yhteiskunnan peruspalveluiden kuuluu olla kunnossa ja jos muista maista tullaan turvaan niin silloin ollaan valmiita aloittamaan työt yhteiskunnan hyväksi.

Nasima Razmyarin vanhemmat on median juttujen mukaan olleet kokoajan työttömiä, kun Suomeen ovat diplomaatti perheenä tulleet turvaan.
        Minä sain kunnian työttömänä käydä heidän turvapaikka asunnossa Rovaniemellä kaupungin työntekijänä työllisyysvaroilla siivoamassa niin he sai paremman elämän.
        Petsamon evakko sukujen jälkeläisenä pyörin KIVENÄ yhteiskunnan rattaissa, koska olen tehnyt mielummin töitä kuin nostellut yhteiskunnan tukia.
        Tekisin vieläkin, mutta nuo korkeasti koulutetut eivät päästä töihin minua koska olen syntynyt Inarin kunnassa ja enkä ole käynyt mitään muuta, kuin peruskoulun kusten luistellen ja muutaman työvoimakoulutuksen.
        Yrittäjä tutkinto on kesken ja ei yrittäjä tutkintoa voi saadaa valmiiksi ikinä, koska yritys maailma muuttuu kokoajan.

Mulla on yrittäjänä käymättä se osio jossa aloitetaan yritys niillä kaiken maailman tuilla ja avustuksilla joita saa valtiolta sekä EU:lta, mutta en oikein tiedä kannattaako mitään yritystä laittaa!

Joutusin laittaan jonku vitun kahvilan jossa voisivat käydä jauhamassa rehellisesti paskaa ja pitäs antaa porttikielto hienohelmoille ja sanoa : Vittu tämä on kylä poliittinen kahvila eikä mikään vitun TIETOTOIMISTO!

Mietin aikoinaan R-kioskin yrittäjäksi alkamista, mutta luovuin tuosta ajatuksesta koska nostelivat kunnianloukkaus syytteitä ja ovat itse kaikki niin paljon paremmissa hommissa pyörineet mitä minä joten mulla on vara antaa heille periksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe