Miehille: oletko tissi- vai percemies?
Tärkein kysymys
44
517
Vastaukset
- Anonyymi
Perse sitä on kiva kahtel jos kun ei muutakaan tekemistä ol toki se aiheuttaa yleensä aina sen et ajatuskin hieman karkailee
- Anonyymi
En kyllä näe missään tärkeää kysymystä.
- Anonyymi
Oletko sokea?
- Anonyymi
Sydän/sielumies. Se, mitä nainen on sisimmässään, on enemmän minun makuuni. Topi
- Anonyymi
Noniin, nyt tuli täyden kympin vastaus. 😄
- Anonyymi
Tissi
- Anonyymi
Oikeasti tuo tekeekin hauskoja juttuja kun yhdistelee nimiä, esim joku supersankarikin voisi olla
CitroMan... Citrinellassata ja Viinamiehestä yhhdistettynä. - Anonyymi
Ehkä menee järjestyksessä polttimo, perce tissit, kaikkien tietenkin tulee olla kohtalaisessa kuosissa, ei kun siis täydellisessä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Sormenpäät viihtyy molemmissa kaarissa.
- Anonyymi
Riippuu naisesta.
Joillain vartalo, ulkonäkö ja tyyli on sellainen, että pienet rinnat eivät haittaa ja hyvä peppu nousee hallitsevaksi osaksi kauneutta.
Toisilla taas kokonaisuus on sellainen, että hyvät tissit kaunistavat oikein erityisesti. Etenkin jos niitä osaa tuoda sopivasti esiin. Tällöin hyvä peppu ei ole niin tärkeä, ja nainen on kaunis ilmankin.
Yleensä viehätyn enemmän tissikaunokaisista. - Anonyymi
tuollainen juttu: mitä suurempi sänky, szitä huonompi seksi, kun joskuskin, tukehduttaa oikein joku tyttökaveri kun makaa sängyssä päälläni... sitten joskus oli että: liikutan sinia vähän, nuku vain rauhassa siinä unia...
Peppu kertoo kantajastaan enemmän. Tisujakin mielellään katsoo. Mutta silti peppu. 🍑
- Anonyymi
Niin, siihenhän voi treenamalla vaikuttaa mutta rintavarustukseen ei niinkään.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siihenhän voi treenamalla vaikuttaa mutta rintavarustukseen ei niinkään.
Niin voi. Mikäs sen mukavampaa. 😊
- Anonyymi
Bersemies. Ja tissimies, pidän pienistä rinnoista.
xLiner - Anonyymi
hyvä sanontra oikein sitten: : ,oit' siire,åo s'mlu sot' jipmp,åo pm selso---
- Anonyymi
Tissimies. Tissien kuuluu olla isot.
- Anonyymi
Tissit on ehdottomasti tärkeimpiä osia naisessa.
Kylläpä on taas aamun pohdintoja 🤭 en ole mies mutta vastaan olevan enemmän 🍑
- Anonyymi
Oletko siis Perse-Simo bsi Slinss.... mutts joo todellakin oli aika kammottavaa yön pimeydessä, kun jotkut lasitkin hukassa... tunnustella johtoa että jooh tuossa on yön vslon nappulakin jostsa sen saa päälle, ja jos vielä hiemsan hipraskssdsakin...
- Anonyymi
hsaxxu sanontakin sitten... joku;: yövaslo-nsppi, nsappuls, oikesasti painan tuots juttus koska säästän sähköjäkin, niin sängyn vieressä on yövsalo-juttu jossa nsppi ;DF
- Anonyymi
nsppuloiys js näppäoimixstöjä... joku yöbslo- nappikin, joo minulls on sellainen...
- Anonyymi
Sekä että. Itse asiassa kaunissa naisessa ei ole yhtään paikkaa, mikä ei olisi kiinnostava. Varpaatkin on, kiva nuolla!
- Anonyymi
Ei se halunnu mitää.
0-5 työntöö ja tuijotus.
- Anonyymi
Ei kumpaakaan. Munamies.
- Anonyymi
Kummalla niistä on enemmän viinaa, eli se.
t. viinamies - Anonyymi
Ensin täällä kysytään kysymys ja sitten kun siihen vastaan, niin vastaus poistetaan. No voi harmi sitten, jos kerron olevani peppumies niin se pahoittaa sitten jonkun mielen. Rintavarustuksella ei ole mitään väliä, mutta lantion kaaressa on sitä jotain.
- Anonyymi
Ite oot ihan perberi! Minä oon ainakin ihan tavallinen mies. Tai ainakin sinnepäin...
No joo, eiköhän se kokonaisuus ole ratkaisevaa. Kauniit kasvot ovat toki eduksi.
>simiti< - Anonyymi
Eiku kullimies eli miestä miehelle.
- Anonyymi
Näköjään ihannenainen -palstan idiotismi vuotaa tännekin.
- Anonyymi
Jos on säärimies, zztop - legs: https://www.youtube.com/watch?v=kELhHQ4sC_Y
mikähän olikaan vaatimuksena jollekin Las Vegas showtytölle, pitää olla pitkät ja kauniit sääret. Minä tykkään hoikista pikkuisista tytöistä, aina vapaista hiuksiin asti. En tykkää jättirinnosta jättipehvasta, ja epäsuorista koipireisistä.
- Anonyymi
Miksei tätä pedofiliaa saada kitkettyä pois? Kuinka kovat rangaistukset siitä pitää antaa että alkaa tehoamaan?
- Anonyymi
Jalkamies kuin Teuvo Isovarvas.... jalkamies-nimen voisin lisätä tuohon erääseen huvittavaazn juttuuni joka muodostaa noita nimiään..... muodostaa entistä huvittavampia siten.
Yo-Man muodostikin jonkin Yogamiehestä jotain, oikeasti kerrasaan.. niin hassuja joitain juttuja tuo josta oikeasti soveltui tällaiseen huvitusjuttuunkin tuo Nimittelijä3-koodi. - Anonyymi
Varhaiset teninivuoteni (ikävuodet 11 - 15) olin vannoutunut tissimies, mutta joskus ysiluokalla minusta jalostui percemies.
- Anonyymi
ajattelin että jos lisään tietokantaan jotain mistä ottaa noita nimiä vboisi tulla, jos lisään: jalkamies, voisi tulla sitten tuolta:
Jalkatypy. Fifty-fifty. Minulle on tärkeämpää muoto kuin koko.
Tosin enemmän arvostan kauniita kasvoja. Erityisesti silmät, nenä ja korvat ovat minulle tärkeitä.- Anonyymi
miksi nume 1 reaalinen arvo onkin 0?
mutta jotenkin hauskaakin jos niin jos ajattelisi että haaveilija ja tositypy samassa sängyssä numassa itsen kanssa. - Anonyymi
Olisikin hyvä jos heti kun iltapesulta hörähtää sänkyynkin niiin jotain niin haamuilija ja joku jotain muitakin alastomina jo sängyssä odottelemassa...
- Anonyymi
Niin... Ehdottomasti peppu ja kauniit kiinteät rinnat tietysti
- Anonyymi
tuollainen noh jos olet jossain mökkijutuissa jossa voi olla pikkueläimiä, niin joku hämähäkkikin on ottanut seikkailuksi kiipeillåä jaloillasi ja kutittaa kun se kävelle, hämähåäkille kuin joku kallivuorten seikkailujuttu.
- Anonyymi
Berce.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284