Energiaorgasmi kokemuksia?

Energiaorgasmi on enemmän kuin fyysistä nautintoa – valmentajan mukaan sen voi saada koskematta: ”Muuttaa rakastelun totaalisesti”

Energiaorgasmi voi olla jopa henkinen kokemus – yhä useampi haluaa seksielämältään muutakin kuin fyysistä nautintoa. Seksologi ja tantrinen elämäntaidon valmentaja näkevät ilmiössä suurempaa henkisyyden kaipuuta.

https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/energiaorgasmi-on-enemman-kuin-fyysista-nautintoa-valmentajan-mukaan-sen-voi-saada-koskematta-muuttaa-rakastelun-totaalisesti?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1_tLFYTrfYzpuRyDpEcXXaSBC6SV0KqAoIC2ZZWBKf4g98bpBmz1Gqxh8_aem_Ac633iFFAG8dERMFbMbPEW2LOpVRQATM6Sk1SK4AOCcvIraG3yvjX-7Pcix7SP2-I_A#Echobox=1697793632

Hyvin mielenkiintoista 🤔 Ei ole itselläni kokemusta.. mutta miksipä ei voisi tuollaista joskus kokeilla. Koko touhusta saisi ihan eri sfäärit🤭 vaikka ihan perinteinenkin tapa on hyvinkin mielekästä puuhaa.

147

1978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin haaveilija en tiedä mistä syystä jostain syystä pidän sinusta, siis niin jotain ylimaallisxta asiaa kai, mutta en tiedä toivoisin sinulle mukavia unia ja lepoaskin jos nukut.

• Anonyymi

noh niin minä kun cieiili miwa, jurtrwlwn ja höpötän tyttöjen kanssa kaikenlaisia, mutta voin sanoa että olet kiinnostava "ihmis-olento"

• Anonyymi

Ai sellaiseksi sitä sanotaan. Minulle orgasmi tarkoittaa aina fyysistä suurempaa nautintoa. Tämän vuoksi tarvitaan tietty henkinen yhteys, muuten seksi ei kiinnosta.

- Sheena

• Anonyymi

Niinpä. Minulle aivan "tavallinen" orgasmi on aina henkinen kokemus. En tiedä mitä lisää tuo kosketuksen puute tuo siihen. 🤔 Muuta kuin jonkilaisen taikatemppufiiliksen.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Minulle aivan "tavallinen" orgasmi on aina henkinen kokemus. En tiedä mitä lisää tuo kosketuksen puute tuo siihen. 🤔 Muuta kuin jonkilaisen taikatemppufiiliksen.

🦄

Muista aina, että muut naiset, eli täällä naisena esiintyvät miehet on tyrkkyjä tyrkyttäessään omia kokemuksiaan ja elää muille tarkoitettuja tunteita (voi jessus) ja mitä vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista aina, että muut naiset, eli täällä naisena esiintyvät miehet on tyrkkyjä tyrkyttäessään omia kokemuksiaan ja elää muille tarkoitettuja tunteita (voi jessus) ja mitä vielä

Nyt en tajunnut kyllä yhtään mitään.

Selkeytä ulosantiasi!

🦄

• Anonyymi

tuo on niin hasssu juttyu että miksi pidän haaveilijasta, en käsitä ehkä se joskus selviää..

• Anonyymi

Kävin aamulla salilla, sen jälkeen patikoimassa ja siitä suoraan pelaamaan sulkapalloa.
      Lopulta tuli vapauttava energiaton orgasmi, oli pakko valua lattialle hetkeksi istumaan.
      Ukko hyytyi.

Kaikenlaisia hellyyden ehdoilla juttuja te luette, ilmeisen oppimishalukkaita yksilöitä olette?

AV

• Anonyymi

mutta jos ajattelee sillä tavoin että kaikki asisat johtuvat toisista asioista, kuten esim...KRP nimityskin voisi sitten tulla Kikkelin-Runkkaajsa-Pyllymies?

• Anonyymi

Tai kaikki runkut paikalla? 🤔

• Muistan saaneeni tuollaisen kerran kun kävelin töistä kotiin.. alkoi sataa, tummat pilvet roikkuivat matalalla ja aurinko paistoi. Taivaalle piirtyi sateenkaari. Oli lämmin kesäpäivä.

Wau mikä fiilis.. en ole eläissäni kokenut mitään niin mahtavaa ja hyvälle tuntuvaa. Henkinen orgasmi. Ja tietty kastuin läpimäräksi tanssahdellessani bussiasemaa kohden. Mä oikeasti tanssin ja ohiajavat autoilijat varmaankin piti minua seinähulluna.. ja vähätkö välitin siitä. Hullu joka tanssii sateessa.. no, hullu saa olla, mutta ei tyhmä.

• Anonyymi

Tuossa tantra harjoituksessa voisi käydä Tainalle ja Taunolle huonosti.
        Tauno Tainalle 5 minuutin tuijotuskisan jälkeen. Miltä tuntui? Taina siihen, tulin kuivemmaksi kuin taululiitu, kun sun naamaa piti tuijottaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tauno Tainalle 5 minuutin tuijotuskisan jälkeen. Miltä tuntui? Taina siihen, tulin kuivemmaksi kuin taululiitu, kun sun naamaa piti tuijottaa.

AV

Tauno aavikoittaa Tainan.. noh, sellaista sattuu paremmissakin piireissä.

• Sä oot ihana😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Jotenkin kyllä uskon, että myös tuo tuijottelu voi toimia sen oikean henkilön kanssa🤔 mutta mistäpä näitä tietää jos ei ole kokenut..

• Hahaa...mä olisin varmaan tullu mukaan tanssiin kun on varmaan näyttäny niin kivalta ja hauskalta. Singing in the rain, just singing in the rain, what a glorious feeling i'm happy again....😊.(jos sanat nyt noin meni.😀.).

• Haaveilija39 kirjoitti:

Jotenkin kyllä uskon, että myös tuo tuijottelu voi toimia sen oikean henkilön kanssa🤔 mutta mistäpä näitä tietää jos ei ole kokenut..

Toimii se ihan perinteisessäkin toimituksessa ainakin itellä. Nimittäin toisen silmiin katsominen niin voisin kuvitella että se tantrassakin vois toimia kun olis oikee fiilis ja yhteys toiseen.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Hahaa...mä olisin varmaan tullu mukaan tanssiin kun on varmaan näyttäny niin kivalta ja hauskalta. Singing in the rain, just singing in the rain, what a glorious feeling i'm happy again....😊.(jos sanat nyt noin meni.😀.).

Valssia sateessa.. hittolainen kuinka loistava idea. Pähkähulluutta saa vähän olla.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Valssia sateessa.. hittolainen kuinka loistava idea. Pähkähulluutta saa vähän olla.

Juu ilmanmuuta...kaikki tuollain hyvällä tavalla hullut jutut on vaan plussaa.😃.

• Anonyymi

ikäviä jotsain sanontojsa voi olla... nooh, mutta pitää suhtsautusa... huumotillskin ottsa joitsin,

• Koen aina orgasmit vahvasti myös henkisellä puolella. En osaa edes erottaa fyysistä ja henkistä nautintoa toisistaan, sillä ne kietoutuvat niin voimakkaasti toisiinsa vahvistaen orgasmia kokonaisvaltaisesti. Orgasmia ja ylipäätään seksuaalista nautintoa olisi upeaa tutkia yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, joka suhtautuu seksiin, nautintoon ja tunneyhteyteen avoimesti ja positiivisesti. Jolle seksi ei olisi pelkkä kahden minuutin fyysinen suorite.

• Itselläni on ollut ”monta” väärää” kumppania. Siinä mielessä.. etten ole kokenut kyllä kaikkia orgasmeja mitenkään erityisen voimallisesti..

Itselläni on ollut ”monta” väärää” kumppania. Siinä mielessä.. etten ole kokenut kyllä kaikkia orgasmeja mitenkään erityisen voimallisesti..

Ei kaikkien orgasmien tarvitse olla tajuttomuuden partaalle vieviä ravisuttavan voimakkaita räjähdyksiä. Orgasmeja on monenlaisia ja jotkut orgasmit jäävät hieman laimeammiksi kuin toiset ja se on ihan ok. Se, jos kokee jatkuvasti nautinnon jääneen "vajaaksi", on tietenkin ikävä tunne. Henkinen yhteys kumppaniin ja se, että kokee voivansa antaa nautinnon tulla täysin vapaasti sellaisena kuin se kulloinkin tulee, ovat todella tärkeitä tekijöitä sen kannalta, että kokee seksin aidosti nautinnollisena.

Oletko kuitenkin kokenut, että olet antanut itsellesi luvan nauttia?

• Aletheias kirjoitti:

Ei kaikkien orgasmien tarvitse olla tajuttomuuden partaalle vieviä ravisuttavan voimakkaita räjähdyksiä. Orgasmeja on monenlaisia ja jotkut orgasmit jäävät hieman laimeammiksi kuin toiset ja se on ihan ok. Se, jos kokee jatkuvasti nautinnon jääneen "vajaaksi", on tietenkin ikävä tunne. Henkinen yhteys kumppaniin ja se, että kokee voivansa antaa nautinnon tulla täysin vapaasti sellaisena kuin se kulloinkin tulee, ovat todella tärkeitä tekijöitä sen kannalta, että kokee seksin aidosti nautinnollisena.

Oletko kuitenkin kokenut, että olet antanut itsellesi luvan nauttia?

Jotenkin lasten saannin jälkeen oma keskittymiskykyni on ollut jotenkin vaikeaa. Ehkä mietin myös liikaa kuinka äänekkäästi voi ääniä päästellä. (Itse lapsena näitä ääniä kuulleena). Pitää vissiin laittaa vaan sukka suuhun😂 ja nauttia menosta.

Jotenkin lasten saannin jälkeen oma keskittymiskykyni on ollut jotenkin vaikeaa. Ehkä mietin myös liikaa kuinka äänekkäästi voi ääniä päästellä. (Itse lapsena näitä ääniä kuulleena). Pitää vissiin laittaa vaan sukka suuhun😂 ja nauttia menosta.

Lapset kieltämättä rajoittavat tietyiltä osin nauttimisen vapautta. Eivät lapset aktiiviselle seksielämälle varsinainen este ole, mutta on vain paljon haastavampaa sovittaa seksiä mihinkään väliin, kun arki täyttyy töistä, lapsista huolehtimisesta, kotitöistä.. Ei ole enää niin helppoa heittäytyä hetken vietäväksi ja rakastella rajusti olohuoneen matolla keskellä päivää.

Olen myös sitä koulukuntaa, että en halua altistaa lapsia millekään rajuille seksiäänille. Niin luonnollista ja ihanaa kuin seksi onkin, niin itsekin rajoitan esim juuri ääntelemistä, jos lapsia on samassa taloudessa. Parasta olisi, kun asunnot suunniteltaisiin aina siten, että vanhempien makuuhuone olisi toisella puolella asuntoa eristettynä lasten makuuhuoneista 😄 Tyyny toimii aika kivasti vaimentimena, äänet tukahtuvat tyynyyn nätisti. Sukkaa en ole kokeillut, mutta ehkä sekin toimii 😂

• Aletheias kirjoitti:

Lapset kieltämättä rajoittavat tietyiltä osin nauttimisen vapautta. Eivät lapset aktiiviselle seksielämälle varsinainen este ole, mutta on vain paljon haastavampaa sovittaa seksiä mihinkään väliin, kun arki täyttyy töistä, lapsista huolehtimisesta, kotitöistä.. Ei ole enää niin helppoa heittäytyä hetken vietäväksi ja rakastella rajusti olohuoneen matolla keskellä päivää.

Olen myös sitä koulukuntaa, että en halua altistaa lapsia millekään rajuille seksiäänille. Niin luonnollista ja ihanaa kuin seksi onkin, niin itsekin rajoitan esim juuri ääntelemistä, jos lapsia on samassa taloudessa. Parasta olisi, kun asunnot suunniteltaisiin aina siten, että vanhempien makuuhuone olisi toisella puolella asuntoa eristettynä lasten makuuhuoneista 😄 Tyyny toimii aika kivasti vaimentimena, äänet tukahtuvat tyynyyn nätisti. Sukkaa en ole kokeillut, mutta ehkä sekin toimii 😂

Joo, ei oo pelkoa että pääsisi ainakaan päivällä heittäytymään., olohuoneen matto kuulostaa kyllä aika kovalta paikalta kaiken muun kovan lisäksi🤭sitä aikaa odotellessa, että lapset lentää pois pesästään.

Niin joo tai sitten ainakin yksi huoneista olisi kunnolla äänieristetty. Ei kuuluisi edes emätinpierua🙈😂

Mitä etkö ole testannut ikinä sukkaa.? Hikisukka se vasta paras sukka onkin.😂

Joo, ei oo pelkoa että pääsisi ainakaan päivällä heittäytymään., olohuoneen matto kuulostaa kyllä aika kovalta paikalta kaiken muun kovan lisäksi🤭sitä aikaa odotellessa, että lapset lentää pois pesästään.

Niin joo tai sitten ainakin yksi huoneista olisi kunnolla äänieristetty. Ei kuuluisi edes emätinpierua🙈😂

Mitä etkö ole testannut ikinä sukkaa.? Hikisukka se vasta paras sukka onkin.😂

Kannattaa valita sellainen upottava olohuoneen matto, niin se ei ole niin paha 😂 Eikä sitä siinä huumassa huomaa, kunhan ei nyt ihan kivilattialla ehkä sentään 😁

Emätinpieru, ai kamala 😂🙈 Onneks se on harvinainen vieras, mutta yllättää silti aina tullessaan 😅 Paremmat äänieristeet taloissa olisi moneltakin kantilta hyvä juttu. Ja joskus tietenkin on hyvä aikuisten päästä jonnekin ihan muualle täysin lapsivapaaseen ympäristöön, jossa ei tarvitse miettiä millaisia ääniä sitä tulee päästelleeksi.

Mä luulen, että jätän ainakin hikisukan suosiolla kokeilematta 🤣

• Aletheias kirjoitti:

Kannattaa valita sellainen upottava olohuoneen matto, niin se ei ole niin paha 😂 Eikä sitä siinä huumassa huomaa, kunhan ei nyt ihan kivilattialla ehkä sentään 😁

Emätinpieru, ai kamala 😂🙈 Onneks se on harvinainen vieras, mutta yllättää silti aina tullessaan 😅 Paremmat äänieristeet taloissa olisi moneltakin kantilta hyvä juttu. Ja joskus tietenkin on hyvä aikuisten päästä jonnekin ihan muualle täysin lapsivapaaseen ympäristöön, jossa ei tarvitse miettiä millaisia ääniä sitä tulee päästelleeksi.

Mä luulen, että jätän ainakin hikisukan suosiolla kokeilematta 🤣

No sepä vasta jos olis kylmää kaakelia vasten niin huh. Mutta onneksi voi laittaa sen toisen osapuolen siihen lattialle. Hypellä sitten vaan iloisesti siinä päällä🤭

Kyllä näin on. 🙈 puinen kerrostalo on kuulemma aika paha.. kuuluu siis kaikenmaailman äänet😬

Joo no en ehkä minäkään sitä sukkaa haluaisi suuhuun, johan siinä loppuisi vielä happi keskenkaiken. Olis partnerilla ihmettelemistä joko se sammu. Niin ja mitään ei ollu ottanut.🤪😂

No sepä vasta jos olis kylmää kaakelia vasten niin huh. Mutta onneksi voi laittaa sen toisen osapuolen siihen lattialle. Hypellä sitten vaan iloisesti siinä päällä🤭

Kyllä näin on. 🙈 puinen kerrostalo on kuulemma aika paha.. kuuluu siis kaikenmaailman äänet😬

Joo no en ehkä minäkään sitä sukkaa haluaisi suuhuun, johan siinä loppuisi vielä happi keskenkaiken. Olis partnerilla ihmettelemistä joko se sammu. Niin ja mitään ei ollu ottanut.🤪😂

Sen verran mukavuudenhaluinen olen, että aina ehtii siirtyä siitä kivilatyisltq johonkin mukavampaan paikkaan tai ainakin sitten täytyy käyttää mielikuvitusta ja välttää varsinaista koko kehon lattiakosketusta 😄

Joidenkin talojen seinät ovat kuin paperia. Seksin äänet kuuluvat normaaliin elämään, mutta en minä ainakaan haluaisi lemmenäänieni kantautuvan naapurieni korviin. Onneksi asun rivitalon päätykämpässä 😁

Hapensaannista kannattaa huolehtia kiihkonkin aikana joten älä sitä sukkaa ainakaan kovin syvälle laita 😅

• Aletheias kirjoitti:

Sen verran mukavuudenhaluinen olen, että aina ehtii siirtyä siitä kivilatyisltq johonkin mukavampaan paikkaan tai ainakin sitten täytyy käyttää mielikuvitusta ja välttää varsinaista koko kehon lattiakosketusta 😄

Joidenkin talojen seinät ovat kuin paperia. Seksin äänet kuuluvat normaaliin elämään, mutta en minä ainakaan haluaisi lemmenäänieni kantautuvan naapurieni korviin. Onneksi asun rivitalon päätykämpässä 😁

Hapensaannista kannattaa huolehtia kiihkonkin aikana joten älä sitä sukkaa ainakaan kovin syvälle laita 😅

Taidan olla itsekin mukavuuden haluinen, ettei se ehkä olisi ihan, niin kivaa siinä kaakelilla🤭

Kiva jos saat/saatte asua, niin rauhassa. Pääty asunnot ovat siitä mielestä kivoja.😊

Mutta siis juu jos itseäni ”häiritsee lapset” niin en kyllä haluaisi, että omat tai naapurin äänet kantautuvat asuntoon. Olen muutenkin vähän liika ajattelija.. niin veisi vaan sitä rentoa meininkiä koko touhusta.

Niin muuten ainahan siihen sukkaan voi laittaa pillin🤔 joo nyt mä meen tästä unille oli kiva rupatella😁

Taidan olla itsekin mukavuuden haluinen, ettei se ehkä olisi ihan, niin kivaa siinä kaakelilla🤭

Kiva jos saat/saatte asua, niin rauhassa. Pääty asunnot ovat siitä mielestä kivoja.😊

Mutta siis juu jos itseäni ”häiritsee lapset” niin en kyllä haluaisi, että omat tai naapurin äänet kantautuvat asuntoon. Olen muutenkin vähän liika ajattelija.. niin veisi vaan sitä rentoa meininkiä koko touhusta.

Niin muuten ainahan siihen sukkaan voi laittaa pillin🤔 joo nyt mä meen tästä unille oli kiva rupatella😁

Joku pepunalunen ainakin täytyisi löytää, kivi on liian kova 😄

Tässä on tosiaan mukavan rauhallista, ei ole mitään jatkuvaa liikennettä eikä ylä- ja alapuolella naapureita niin valtaosin täällä on hiirenhiljaista 😊 Joskus kuuluu naapurista ääniä, mutta siinäpä se.

Toisia ei tunnu häiritsevän yhtään, jos muut sattuvat kuulemaan, mutta itse ajattelen niin,ettei muiden (ainakaan lasten) tarvitse kestää minun ääntelyitäni, joten sen verran hillitysti haluan olla. Pitää vuokrata jokin erämökki ja siellä päästellä sitten täysiä 😅

Itsekin kohta kömmin unille.. Hyvää yötä ja kiitos rupattelusta 😊

• Aletheias kirjoitti:

Joku pepunalunen ainakin täytyisi löytää, kivi on liian kova 😄

Tässä on tosiaan mukavan rauhallista, ei ole mitään jatkuvaa liikennettä eikä ylä- ja alapuolella naapureita niin valtaosin täällä on hiirenhiljaista 😊 Joskus kuuluu naapurista ääniä, mutta siinäpä se.

Toisia ei tunnu häiritsevän yhtään, jos muut sattuvat kuulemaan, mutta itse ajattelen niin,ettei muiden (ainakaan lasten) tarvitse kestää minun ääntelyitäni, joten sen verran hillitysti haluan olla. Pitää vuokrata jokin erämökki ja siellä päästellä sitten täysiä 😅

Itsekin kohta kömmin unille.. Hyvää yötä ja kiitos rupattelusta 😊

Itse lapsena ihan hätäännyin kuulemastani.. siksi en halua saada lapsilleni mitään traumoja😬

Mökillä saattaa olla uteliaita naapureita. Näin ainakin olen kuullut.. voisi kyllä vähän hirvittää jos kävisi omalle kohdalle🙈

Itse lapsena ihan hätäännyin kuulemastani.. siksi en halua saada lapsilleni mitään traumoja😬

Mökillä saattaa olla uteliaita naapureita. Näin ainakin olen kuullut.. voisi kyllä vähän hirvittää jos kävisi omalle kohdalle🙈

Lapsi ei ymmärrä kuulemiaan ääniä ja ne saattavat helposti aiheuttaa lapsessa pelkoa ja hämmennystä. Lapselle voi kyllä selittää, mistä on kyse, jos lapsi esim sattuu näkemään vanhempien rakastelua ja ikätasoisesti selittää, ettei kyseessä ole mitään pahaa, vaan luonnollinen aikuisten välinen juttu, mutta parasta tietenkin olisi, kun lapsi ei tuohon tilanteeseen edes joutuisi. Jos niin kuitenkin käy, niin siihen kannattaa suhtautua luonnollisesti ja puhua lapsen kanssa asiasta vastaillen lapsen kysymyksiin ikätaso huomioiden.

Pitää varata kunnon erämökki 😂🙈 Uteliaat naapurit eivät kyllä olisi mikään mukava juttu, jos tarkoituksena on viettää romanttinen viikonloppu vain omassa rauhassa..

• Aletheias kirjoitti:

Lapsi ei ymmärrä kuulemiaan ääniä ja ne saattavat helposti aiheuttaa lapsessa pelkoa ja hämmennystä. Lapselle voi kyllä selittää, mistä on kyse, jos lapsi esim sattuu näkemään vanhempien rakastelua ja ikätasoisesti selittää, ettei kyseessä ole mitään pahaa, vaan luonnollinen aikuisten välinen juttu, mutta parasta tietenkin olisi, kun lapsi ei tuohon tilanteeseen edes joutuisi. Jos niin kuitenkin käy, niin siihen kannattaa suhtautua luonnollisesti ja puhua lapsen kanssa asiasta vastaillen lapsen kysymyksiin ikätaso huomioiden.

Pitää varata kunnon erämökki 😂🙈 Uteliaat naapurit eivät kyllä olisi mikään mukava juttu, jos tarkoituksena on viettää romanttinen viikonloppu vain omassa rauhassa..

Parempi kun eivät kuule tai näe mitään.🙈 Kyllä meillä äitini kanssa on ollut ihan hyviä keskusteluja.. muistelen kun joskus teininä kyselin kun kiinnosti, että noh pitääkö miehesi sun mirrin nuolemisesta… en siis kyllä käyttänyt ihan näitä sanoja.. muuta en muista kuin että vastaus oli kyllä aika ympäripyöreä.. meillä on ollut siis tosi läheiset ja avoimet välit äitini kanssa melkein aina😄

Itse kuulin aivan liian pienenä, isompana sitä sitten tiesi jo homman nimen. Sai vaan tyytyä hakkaamaan seinää et nyt hiljaa😬 silti saattoi hetken päästä herätä ja miettiä ei taas tätä😂 toki unenpöpperöisenä teininä ei hirveästi naurattanut😬

Sukulaisellani taitaa olla hieman äänenkäytön kanssa ongelmia, koska noh hirsimökistä kantautuu hyvin äänet.. senpä takia varmaan se mökkinaapuri olikin mennyt kurkkimaan mitä täällä tapahtuu(mies)🤣

Parempi kun eivät kuule tai näe mitään.🙈 Kyllä meillä äitini kanssa on ollut ihan hyviä keskusteluja.. muistelen kun joskus teininä kyselin kun kiinnosti, että noh pitääkö miehesi sun mirrin nuolemisesta… en siis kyllä käyttänyt ihan näitä sanoja.. muuta en muista kuin että vastaus oli kyllä aika ympäripyöreä.. meillä on ollut siis tosi läheiset ja avoimet välit äitini kanssa melkein aina😄

Itse kuulin aivan liian pienenä, isompana sitä sitten tiesi jo homman nimen. Sai vaan tyytyä hakkaamaan seinää et nyt hiljaa😬 silti saattoi hetken päästä herätä ja miettiä ei taas tätä😂 toki unenpöpperöisenä teininä ei hirveästi naurattanut😬

Sukulaisellani taitaa olla hieman äänenkäytön kanssa ongelmia, koska noh hirsimökistä kantautuu hyvin äänet.. senpä takia varmaan se mökkinaapuri olikin mennyt kurkkimaan mitä täällä tapahtuu(mies)🤣

Parempi tosiaan yrittää pitää tietyt asiat pois lasten silmistä ja korvista 😊

Teillä on ilmeisesti ollut todella avoimet välit äitisi kanssa, itse en olisi voinut kuvitellakaan keskustelevani äitini kanssa tuollaisista 😄 Kyllä me äidin kanssa seksistäkin jokunen verran keskusteltiin, mutta hänen (sekä isäni) alkoholisiminsa paheni, kun olin esiteini eikä heillä lopulta ollut enää kauheasti voimavaroja vanhemmuuteen, niin melkeinpä seksuaalikasvatin itse itseni.

Teininä ei takuulla naurattanut kuunnella aikuisten touhuja. Se on tietenkin vaikea yhdistelmä, kun vanhemmillakin on oikeus seksiin, mutta samalla lapset olisi huomioitava. Kannatan todellakin paremmin suunniteltuja asuntoja niin, että yksi makuuhuone olisi aina ihan erillään muista ja seinissä kunnon äänieristys 😁

Voi apua, mäkkinaapuri kurkkimassa 🙈 Vaikka saa tietty olla jo aika kovat äänet, jos ihan naapurimökkiin kantautuu 😄

• Aletheias kirjoitti:

Parempi tosiaan yrittää pitää tietyt asiat pois lasten silmistä ja korvista 😊

Teillä on ilmeisesti ollut todella avoimet välit äitisi kanssa, itse en olisi voinut kuvitellakaan keskustelevani äitini kanssa tuollaisista 😄 Kyllä me äidin kanssa seksistäkin jokunen verran keskusteltiin, mutta hänen (sekä isäni) alkoholisiminsa paheni, kun olin esiteini eikä heillä lopulta ollut enää kauheasti voimavaroja vanhemmuuteen, niin melkeinpä seksuaalikasvatin itse itseni.

Teininä ei takuulla naurattanut kuunnella aikuisten touhuja. Se on tietenkin vaikea yhdistelmä, kun vanhemmillakin on oikeus seksiin, mutta samalla lapset olisi huomioitava. Kannatan todellakin paremmin suunniteltuja asuntoja niin, että yksi makuuhuone olisi aina ihan erillään muista ja seinissä kunnon äänieristys 😁

Voi apua, mäkkinaapuri kurkkimassa 🙈 Vaikka saa tietty olla jo aika kovat äänet, jos ihan naapurimökkiin kantautuu 😄

Kyllä🤗

On toki vieläkin, mutta en oikeastaan viime parisuhteessani avannut mitään.. koska olimme niin tiiviisti yhteydessä.. niin en halunnut kertoa, että kaikki ei ehkä aina ole niin ruusuilla tanssimista.. eksäni ja äitini mies oli hyviä kavereita keskenään.. monesti siis tuntui että he tuli paremmin toimeen exäni kanssa kuin minä.

Alkoholismi on kyllä ikävä sairaus. :/ tosiaan isäni ryyppäsi kaikki viikonloput kun olin sielä. On ainakin siitä syystä jäänyt etäiseksi.. Monesti heidän lapset on joko absolutteja tai kaadetaan kurkusta samalla mitalla. Hyvä ettet ole siirtynyt siihen huonompaan suuntaan.. itse toivon että jaksan näitä vaikeita aikoja. Aina ei vaan ole helppoa.

Kyllä🤗

On toki vieläkin, mutta en oikeastaan viime parisuhteessani avannut mitään.. koska olimme niin tiiviisti yhteydessä.. niin en halunnut kertoa, että kaikki ei ehkä aina ole niin ruusuilla tanssimista.. eksäni ja äitini mies oli hyviä kavereita keskenään.. monesti siis tuntui että he tuli paremmin toimeen exäni kanssa kuin minä.

Alkoholismi on kyllä ikävä sairaus. :/ tosiaan isäni ryyppäsi kaikki viikonloput kun olin sielä. On ainakin siitä syystä jäänyt etäiseksi.. Monesti heidän lapset on joko absolutteja tai kaadetaan kurkusta samalla mitalla. Hyvä ettet ole siirtynyt siihen huonompaan suuntaan.. itse toivon että jaksan näitä vaikeita aikoja. Aina ei vaan ole helppoa.

Tuollainen on vaikea tilanne, jos exä on erityisen hyvissä väleissä oman perheen kanssa ja sitten tulee ero. Tietenkään yhteydenpidon ei välttämättä tarvitse loppua kaikkien osalta eroon, mutta käytännössä tilanne on usein hankala tai ainakin ero aiheuttaa paljon tunnekuohuja koko perheessä muidenkin kuin eronneiden osalta. Minä olen edelleen ex-anoppini kanssa tekemisissä, en missään vaiheessa halunnut katkaista häneen välejäni, vaikka erosin hänen pojastaan. Hänestä tuli minulle kuitenkin tärkeä henkilö vuosien saatossa, olisi tuntunut kauhealta jättää hänet pois elämästä.

Alkoholismi on tosiaan pahimmillaan hyvin traaginen sairaus ja vaikuttaa alkoholistin koko lähipiiriin merkittävästi. Itse en ole tosiaan halunnut siirtää alkoholismia eteenpäin omalla kohdallani. Pidän liikaa elämästä sössiäkseni sitä alkoholin, tai ylipäätään minkään päihteen takia. Alkoholi ei ole koskaan ratkaisu mihinkään, vaikka se hetkellisesti ehkä toimiikin turruttavana tekijänä. Todellisuudessa se van pahentaa asioita. Keskity itseesi, lapsiisi ja siihen, että teet niitä asioita, joista sinulle tulee hyvä olo, niin takuulla jaksat näiden haastavien aikojen yli ❤️

• Aletheias kirjoitti:

Tuollainen on vaikea tilanne, jos exä on erityisen hyvissä väleissä oman perheen kanssa ja sitten tulee ero. Tietenkään yhteydenpidon ei välttämättä tarvitse loppua kaikkien osalta eroon, mutta käytännössä tilanne on usein hankala tai ainakin ero aiheuttaa paljon tunnekuohuja koko perheessä muidenkin kuin eronneiden osalta. Minä olen edelleen ex-anoppini kanssa tekemisissä, en missään vaiheessa halunnut katkaista häneen välejäni, vaikka erosin hänen pojastaan. Hänestä tuli minulle kuitenkin tärkeä henkilö vuosien saatossa, olisi tuntunut kauhealta jättää hänet pois elämästä.

Alkoholismi on tosiaan pahimmillaan hyvin traaginen sairaus ja vaikuttaa alkoholistin koko lähipiiriin merkittävästi. Itse en ole tosiaan halunnut siirtää alkoholismia eteenpäin omalla kohdallani. Pidän liikaa elämästä sössiäkseni sitä alkoholin, tai ylipäätään minkään päihteen takia. Alkoholi ei ole koskaan ratkaisu mihinkään, vaikka se hetkellisesti ehkä toimiikin turruttavana tekijänä. Todellisuudessa se van pahentaa asioita. Keskity itseesi, lapsiisi ja siihen, että teet niitä asioita, joista sinulle tulee hyvä olo, niin takuulla jaksat näiden haastavien aikojen yli ❤️

Olihan tämä kaikki aivan kamalaa kaikille.. varsinkin kun asiat menivät tähän pisteeseen.. koko suhteen aikana itselleni oli vaikeata juurikin se että oltiin kaikki niin läheisiä. En siis voinut keskustella äitini kanssa avoimesti.. mikä mättää jne.. olen sen verran fiksu etten olisi riistänyt kenenkään yhteydenpitoa.. vaikka tiedän että eksäni olisi varmasti osannut olla aika haastava..

Hyvä kun sinulla ja ex anopilla on hyvät välit.. niin oli minullakin vaikka en tosin ikinä naimisissa ole ollut. Mutta koiriani vein aina anoppilaan hoitoon.🤗 mielestäni on hyvä olla väleissä jos se on vaan mahdollista.

Näin yritän tehdä👍🏼

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Olihan tämä kaikki aivan kamalaa kaikille.. varsinkin kun asiat menivät tähän pisteeseen.. koko suhteen aikana itselleni oli vaikeata juurikin se että oltiin kaikki niin läheisiä. En siis voinut keskustella äitini kanssa avoimesti.. mikä mättää jne.. olen sen verran fiksu etten olisi riistänyt kenenkään yhteydenpitoa.. vaikka tiedän että eksäni olisi varmasti osannut olla aika haastava..

Hyvä kun sinulla ja ex anopilla on hyvät välit.. niin oli minullakin vaikka en tosin ikinä naimisissa ole ollut. Mutta koiriani vein aina anoppilaan hoitoon.🤗 mielestäni on hyvä olla väleissä jos se on vaan mahdollista.

Näin yritän tehdä👍🏼

Noin se monesti menee, että ero koskettaa koko lähipiiriä. Kenenkään ei tietenkään pidä olla yhdessä muiden takia eikä tarvitse selitellä päätöksiään muille, mutta on ihan inhimillistä, että ero on vaikea paikka koko lähipiirille. Parhaimmillaan asiat asettuvat niin, että yhteiseloa voidaan jatkaa jossain muodossa ja kaikki tulevat toimeen keskenään, mutta kyllä se ero asioita merkittävästi muuttaa. Fiksu päätös, ettet ole halunnut estää kenenkään yhteydenpitoa. Usein se vain pahentaa tilannetta.

Halusin säilyttää välini ex-anoppiin senkin takia, sillä hän on oikeastaan ainoa isovanhempi, joka on aktiivisesti ollut poikani elämässä. En halunnut estää lastani näkemästä isovanhempaansa ja päinvastoin. Onneksi tein tämän päätöksen, isoäiti on tänä päivänä pojalleni tärkeä ihminen 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Noin se monesti menee, että ero koskettaa koko lähipiiriä. Kenenkään ei tietenkään pidä olla yhdessä muiden takia eikä tarvitse selitellä päätöksiään muille, mutta on ihan inhimillistä, että ero on vaikea paikka koko lähipiirille. Parhaimmillaan asiat asettuvat niin, että yhteiseloa voidaan jatkaa jossain muodossa ja kaikki tulevat toimeen keskenään, mutta kyllä se ero asioita merkittävästi muuttaa. Fiksu päätös, ettet ole halunnut estää kenenkään yhteydenpitoa. Usein se vain pahentaa tilannetta.

Halusin säilyttää välini ex-anoppiin senkin takia, sillä hän on oikeastaan ainoa isovanhempi, joka on aktiivisesti ollut poikani elämässä. En halunnut estää lastani näkemästä isovanhempaansa ja päinvastoin. Onneksi tein tämän päätöksen, isoäiti on tänä päivänä pojalleni tärkeä ihminen 😊

No onpas outoa, tämäkin lähti anonyyminä.. Jo toinen samanlainen moka lyhyen ajan sisään.

Edellinen siis oli minun kommentti 😊

• Aletheias kirjoitti:

No onpas outoa, tämäkin lähti anonyyminä.. Jo toinen samanlainen moka lyhyen ajan sisään.

Edellinen siis oli minun kommentti 😊

Halloween taikoja😁 kun lähtee anona..

Isovanhemmat ovat tärkeitä.. 🥰 juuri viikonloppuna omat muksut oli hoidossa. Mukavaa oli ollut. Jopa vaari oli innostunut leikkimään hiekkakasassa, tekivät tietä että rekat ja kuorma-autot pääsivät liikkumaan tietä pitkin. Olivat käyneet saunassa miesten kesken😁 ja kuulemma sammuneet tehokkaasta päivästä jo 5min.

Halloween taikoja😁 kun lähtee anona..

Isovanhemmat ovat tärkeitä.. 🥰 juuri viikonloppuna omat muksut oli hoidossa. Mukavaa oli ollut. Jopa vaari oli innostunut leikkimään hiekkakasassa, tekivät tietä että rekat ja kuorma-autot pääsivät liikkumaan tietä pitkin. Olivat käyneet saunassa miesten kesken😁 ja kuulemma sammuneet tehokkaasta päivästä jo 5min.

Täytyy johtua Halloweenista, että tekniikka temppuilee. Minussahan ei takuulla vikaa ollut 🤣

Ihana kuulla, että lapsesi viihtyivät isovanhempien kanssa ja sinä pääsit hetkeksi vapaalle 😊 Isovanhemmat, jotka haluavat olla lastenlastensa kanssa, ovat todella arvokkaita ❤️ Lapsillasi oli takuulla hauska päivä ja vaarikin laittoi itsensä upeasti likoon. Ei ihme, jos uni on kaikille maittanut 😄

• Aletheias kirjoitti:

Täytyy johtua Halloweenista, että tekniikka temppuilee. Minussahan ei takuulla vikaa ollut 🤣

Ihana kuulla, että lapsesi viihtyivät isovanhempien kanssa ja sinä pääsit hetkeksi vapaalle 😊 Isovanhemmat, jotka haluavat olla lastenlastensa kanssa, ovat todella arvokkaita ❤️ Lapsillasi oli takuulla hauska päivä ja vaarikin laittoi itsensä upeasti likoon. Ei ihme, jos uni on kaikille maittanut 😄

Ei sinussa mitään vikaa ole😊 tekniikassa vaan🤭

Joo siis olisi kyllä ikävää jos lapset eivät näkisi isovanhempiaan. Onneksi asuvat kaikki niin lähellä..

Ei sinussa mitään vikaa ole😊 tekniikassa vaan🤭

Joo siis olisi kyllä ikävää jos lapset eivät näkisi isovanhempiaan. Onneksi asuvat kaikki niin lähellä..

Tekniikkaa on hyvä syyttää silloin, kun omat taidot loppuu kesken 😂

Se, että sukua asuu lähellä on kyllä aidosti iso etu. Itse asun kaukana lapsuudenperheestäni ja usein kaipaisin heitä lähemmäs. Onneksi meillä on etäisyydestä huolimatta läheiset välit, mutta olisi ihanaa, kun pystyisi näkemään ihan arkenakin.

• Aletheias kirjoitti:

Tekniikkaa on hyvä syyttää silloin, kun omat taidot loppuu kesken 😂

Se, että sukua asuu lähellä on kyllä aidosti iso etu. Itse asun kaukana lapsuudenperheestäni ja usein kaipaisin heitä lähemmäs. Onneksi meillä on etäisyydestä huolimatta läheiset välit, mutta olisi ihanaa, kun pystyisi näkemään ihan arkenakin.

Juurikin näin😂👍🏼

Sukulaiset ovat tärkeitä. Itse toivon, että pysyy myös jatkossa tämänlaisina nämä meidän kaikkien välit. Aina niin ei ole ollut, että jollain lailla nämä kokemamme asiat ovat jollain lailla lähentäneet.. niin ja oli oikeasti kiva nähdä, että lapset olivat viihtyneet. Vaikka esikoinen veti kauheat hepulit, että hän ei halua jne.. mutta tuli kumminkin hymyssä suin kotiin🥰

Mukavaa viikkoa sulle🤗

• Anonyymi

On kokemus.
      T. NAINEN

• Tuosta tuli mieleen nämä ns.energia masterit, eli tyypit mitkä lähtivät kehään muai thai tyyppejä vastaan ja kuvittelivat pärjäävänsä ottelussa ilman kosketusta vastustajaan, arvatkaapa kaksi kertaa miten kävi 😁, kyllä mä taidan olla selkeästi kosketuksen puolestapuhuja 🙂

• No onhan kosketuksessa tietysti erilainen voima🤗

• Anonyymi

Selviytyjät-ohjelmakin, suosikkiohjelmani alkaa kohta nelo-visiolla uusi jaksi pakko vilkuilla tuo.

• Anonyymi

Taivaalla on joskus niin kauniit värisävyt

Tekisi mieli ruveta maalaamaan niitä

Ihanan vaaleita punertavia, sinisiä sävyjä

Vois tuijotella vaikka kuinka kauan

Sellainen taide - elämys

• Hyviä pohdintoja tullut.🙄

Nyt kun fundeeraan, niin siis olen kokenut orgasmin nautinnollisuuden ainoastaan parissa parisuhteessani. Eli mielestäni sitten näissä muissa parisuhteissani olen vain tyytynyt pelkkään johonkin suoritukseen... Näin kun asiaa ajattelee, niin vit*u mitä PasK**. Välillä ajattelen että olisin voinut jättää koko sänkyleikit jo aika päivää sitten pois kokonaan elämästäni.😬

Sen takia nämä vähän erikoisemmat kokeilut kiinnostaa😅 että joskos vaikka sitten joskus olisi parisuhteessa ollessa kiva kokeilla vaikka ihan kurssimuotoisesti tälläistä🤪😂

• Anonyymi

Kyllä jokaisen miehen tulisi lukea kirjasarja "hellyyden ehdoilla".

Tantra on liian monimutkaista niille jotka eivät ole niin älyttömän rakastuneita.
        Ihmiset tarvitsevat kosketusta, miten se kosketus tehdään, se yhdistettynä rentouteen ja jännitystilojen poistamiseen tuo vastaanottavan olotilan (sekä miehille että naisille).

Eihän seksuaalisuudessa ole muusta kiinni kuin siitä miten voi ottaa vastaan, ja tietysti toivoisi ettei se vastapuoli ole mikään hätähousu.
        Ennen tuota tarvitaan vain jonkinasteinen henkinen "kipinöinti ja jännitystila", muuten ei kannata...tai no, kannattaahan se. Ei aina tarvitse olla rakastunut jos voi nauttia, käy myös naisille.
        Halu, turvallinen olo ja mielenkiinto...jostain syystä, voi jo riittää.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jokaisen miehen tulisi lukea kirjasarja "hellyyden ehdoilla".

Tantra on liian monimutkaista niille jotka eivät ole niin älyttömän rakastuneita.
        Ihmiset tarvitsevat kosketusta, miten se kosketus tehdään, se yhdistettynä rentouteen ja jännitystilojen poistamiseen tuo vastaanottavan olotilan (sekä miehille että naisille).

Eihän seksuaalisuudessa ole muusta kiinni kuin siitä miten voi ottaa vastaan, ja tietysti toivoisi ettei se vastapuoli ole mikään hätähousu.
        Ennen tuota tarvitaan vain jonkinasteinen henkinen "kipinöinti ja jännitystila", muuten ei kannata...tai no, kannattaahan se. Ei aina tarvitse olla rakastunut jos voi nauttia, käy myös naisille.
        Halu, turvallinen olo ja mielenkiinto...jostain syystä, voi jo riittää.

AV

Mulla on varmasti jotenkin tässä ollut se ongelmana että en jotenkin ole kokenut mitään henkistä yhteyttä tai sit en vaan sitä enää muista. Kyllä niitä hyviäkin hetkiä on ollut elämässä että jopa siitä seksistä voi nauttia.. mutta jotenkin noi orgasmi asiat ei vaan ole osunut noin voimakkaina kuin tuossa jutussa🙄

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mulla on varmasti jotenkin tässä ollut se ongelmana että en jotenkin ole kokenut mitään henkistä yhteyttä tai sit en vaan sitä enää muista. Kyllä niitä hyviäkin hetkiä on ollut elämässä että jopa siitä seksistä voi nauttia.. mutta jotenkin noi orgasmi asiat ei vaan ole osunut noin voimakkaina kuin tuossa jutussa🙄

Et ole varmasti ainut nainen joka noin sanoo.

Ei siis huolta, osa naisista ei saa koskaan orgasmia. Osa pitää seksiä vain lisääntymiskeinona, pidättäytyvät siten siitä nautintopuolesta...tai jotain. Osa taas on ujoja tai epävarmoja, se haittaa tunneyhteyttä. Mutta, kai se on niin että saa sellaisen oikean yhteyden ehkä yksi tapaus kahdestakymmenestä?

Hirvee maratoni, jos haluaa että noin tärppää. Suurin osa tyytyy mihin tyytyy, ja on "tyytyväinen" vajaavaisuudessa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole varmasti ainut nainen joka noin sanoo.

Ei siis huolta, osa naisista ei saa koskaan orgasmia. Osa pitää seksiä vain lisääntymiskeinona, pidättäytyvät siten siitä nautintopuolesta...tai jotain. Osa taas on ujoja tai epävarmoja, se haittaa tunneyhteyttä. Mutta, kai se on niin että saa sellaisen oikean yhteyden ehkä yksi tapaus kahdestakymmenestä?

Hirvee maratoni, jos haluaa että noin tärppää. Suurin osa tyytyy mihin tyytyy, ja on "tyytyväinen" vajaavaisuudessa.

AV

Nyt kun mietin, niin äitini kanssa keskusteltiin kerran ja hän sanoi, että hänellä ja miehellänsä on hyvä seksielämä.. että se on jotenkin ollut parempaa juuri sen kumppanin kanssa. Ovat olleet yhdessä jo n.30v.

Niin että se on niin kiinni siitä kumppanista.. kaikki ei natsaa kaikkien kanssa niin voimakkaasti. Miten te miehet koette orgasmin? Onko ne aina kunnon ilotulitusta😁 oli kumppani sitten mikä tahansa..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Nyt kun mietin, niin äitini kanssa keskusteltiin kerran ja hän sanoi, että hänellä ja miehellänsä on hyvä seksielämä.. että se on jotenkin ollut parempaa juuri sen kumppanin kanssa. Ovat olleet yhdessä jo n.30v.

Niin että se on niin kiinni siitä kumppanista.. kaikki ei natsaa kaikkien kanssa niin voimakkaasti. Miten te miehet koette orgasmin? Onko ne aina kunnon ilotulitusta😁 oli kumppani sitten mikä tahansa..

No ei se ole sama kuka olisi kumppanina.
        Kirjoitan vain omasta kokemuksesta.

Miehellä voi olla erilaisia elämänvaiheita joka vaikuttaa siihen mitä olisi hakemassa.
        Vaihe jossa ei halua ketään "vakavaa" on nautinnon hakuaikaa. Tuolloin mies ei kyllä ainakaan liikaa panosta siihen naisen seksuaaliseen hyvinvointiin. Tämä heijastuu myös seksin laatuun, kumppaniin ei luota ja osa "ennakkokuvitelmista" jää savuttamatta.

Luokittelisin tuon myös siten ettei ainakaan usein kohtaa naista joka olisi seksuaalisesti hyvä, tuskin on mieskään tuossa tilanteessa. Poikkeuksia tietysti löytyy, voi kohdata ihmisen jota seksuaalisesti janoaa, jopa yhden yön suhteissa. Tuohon voi liittyä muutakin mitä seksuaaliset toiminnon, on vain hyvä olla yhdessä ja sen kyllä huomaa myös sängyssä, suihkussa tai missä vain.

Tunteellinen seksuaalisuus, missä mies arvostaa enemmän naista naisena luo pohjan erilaiseen käyttäytymiseen. Turvallinen olo, iho, mikään ei estä syventymästä siihen mistä kumppani pitää, haluaa tai jopa janoaa. Kiire on poissa.
        Naisen kiihko ja aistikkuus saa miehen kuumaksi, kun nainen nauttii, myös mies nauttii.
        Parhaat sävärit saa kyllä kun mennään monesti ylös, askel kerrallaan, kunnes ei kumpikaan hillitse enää itseään.

Tätä tapahtuu harvoin irtosuhteissa.

AV

No ei ole kyllä samanlaisia ja ne tosiaan vaihtelee myös ainakin itellä sellasista no joo tuntu ihan hyvältä kiva juttu sellasiin että tuntuu taju lähtevän ja joutuu hetken aikaa vaan toipumaan ja ajatteleen että huh huh mitäs just tapahtu. Tietenkin jälkimmäiset on hyvin paljon harvinaisempia ja useimmat menee siihen väliin ja on tosi nautinnollisia mutta ei mitään jättikokemuksia. Yleensä niinhin superorgasmeihin tarvii sen hyvän yhteyden ja läheisyyden tunteen siihen toiseen ja sen että se toinen on yhtälailla "läsnä" ja mukana just siinä hetkessä mutta itelle se silmiin katsominen ja sen näkeminen kuinka toinen nauttii on kova juttu ja lisää myös orgasmien nautittavuutta oon huomannu.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No ei ole kyllä samanlaisia ja ne tosiaan vaihtelee myös ainakin itellä sellasista no joo tuntu ihan hyvältä kiva juttu sellasiin että tuntuu taju lähtevän ja joutuu hetken aikaa vaan toipumaan ja ajatteleen että huh huh mitäs just tapahtu. Tietenkin jälkimmäiset on hyvin paljon harvinaisempia ja useimmat menee siihen väliin ja on tosi nautinnollisia mutta ei mitään jättikokemuksia. Yleensä niinhin superorgasmeihin tarvii sen hyvän yhteyden ja läheisyyden tunteen siihen toiseen ja sen että se toinen on yhtälailla "läsnä" ja mukana just siinä hetkessä mutta itelle se silmiin katsominen ja sen näkeminen kuinka toinen nauttii on kova juttu ja lisää myös orgasmien nautittavuutta oon huomannu.🙂.

Voi kuulostaa kyllä tosi kivalta. Varmasti se että molemmat on mukana siinä jutussa, niin varmasti on huomattavasti antoisampaa. Kuin se että kunhan nyt vaan suoritetaan.

• Minulla on muutama vähän samanoloinen kokemus yhden ja saman miehen kanssa 3-6v takaa. Tila, joka tuntuu kuin orgasmilta, vaikka jotain muuta.

Se ihminen tuntui tutulta vaikka emme tunteneet niin hyvin. Hänkin sanoitti asiaa ja sanoi kerran ohimennen minulle että tunnun tutulta kuin omalta perheeltä. Joku sielujen sympatia ja keskinäinen kemia. Hän katsoi minua suoraan silmiin, paljon syvemmälle kuin kukaan koskaan aiemmin ja se katse kesti. Katse oli lämpöä, välittämistä, hyväksyntää ja myös seksuaalista. Aloin kutsua tuota tapaa katso silmiin henkiseksi rakasteluksi. Siltä et tuntui ja paljon voimakkaammalta kuin normi orgasmi. Mietin miltä seksi olisi tuntunut, kuin pelkkä katse oli noin intiimi.

Kerran sama mies astui askeleen lähemmäksi ja vain laittoi molemmat kämmenensä kämmeniäni vasten (käteni oli ilmassa) ja katsoi taas silmiin. Se sisäinen ilotulitus oli huima, tuntui voimakkaalta orgasmilta. Emme olleet kahden vaan työkaverien ympäröimänä avokonttorissa… olin aivan punainen, menin hämilleni ja täysin sanattomaksi.

Jos en olisi kokenut noita hetkiä, en uskoisi. Olosuhteiden takia emme koskaan edenneet edes halaukseen asti. Silti hän teki intiimillä läsnäolon kyvyllään suuren vaikutuksen. Käy väistämättä mielessä, että miten huimaa rakastelu olisi samalla läsnäololla. Hänenkään kanssa katseet ei syventyneet ihan heti, taisimme olla tekemissä läheisessä yhteistyössä yli vuoden ja jutella paljon elämästä siinä sivussa, ennen kuin katseet syveni.

Myöhemmin olen tutustunut hieman ihmiseen, jonka olisin helposti kuvitellut kyenneen samaan läsnäolon intensiteettiin halutessaan (intiimissä irl kohtaamisessa, jos sinne saakka olisi edetty). Läsnäolo vaatii paljon uskallusta olla haavoittuva ja uskallusta laskea suojamuurit. Se ei tapahdu ihan ensi kohtaamisella yleensä, vaan vaatii aikaa ja syvää luottamusta.

• No nyt varmasti ymmärrät, vähän mitä olen kokenut. Siitä mitä siis kerroin aiemmin tuolla toisessa viestiketjussa.

Minulle myös sanottiin, että tunnun jotenkin tutulta. Niin mitä tulee sitten sellaiseen intiimiin kanssakäymiseen, minua ei kyllä ole ikinä katseltu samalla intensiivisyydellä ja samoin katselin häntä. Yleensä vähän jopa välttelen liiallista katsekontaktia. Mutta tässä se ei haitannut yhtään. Vähän kun jäisi niihin silmiin jotenkin kiinni. Kummallinen juttu tässä on myös se, että toisen vieressä olo saattaa laukaista, tai siis yleensä se saa alushousut ihan märäks🤭olo on kuin teinitytöllä🙈🤪

Eli energiaorgasmi voisi toimia tässä tapauksesssa ihan vaan siitä toisen tuijottelusta.😊 tai siis että se tunnelataus olisi jo itsessään todella suuri.

Elämäni aikana olen kohdannut kahdesti sen että toinen tuntuu hyvinkin tutulta, mutta siinä nyt oli esteitä molemmilla. Niin ei kehittynyt sitten mitään välillemme. Mutta sanoisin, että kannattaa pysytellä näistä ihmisistä hyvinkin kaukana. Koska sillä kosketuksella on voimaa.. vähän niinkuin sähköä. Siis jos se ei todellakaan ole sopivaa. Ymmärrän hyvin miksi te ette halanneet missään vaiheessa.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No nyt varmasti ymmärrät, vähän mitä olen kokenut. Siitä mitä siis kerroin aiemmin tuolla toisessa viestiketjussa.

Minulle myös sanottiin, että tunnun jotenkin tutulta. Niin mitä tulee sitten sellaiseen intiimiin kanssakäymiseen, minua ei kyllä ole ikinä katseltu samalla intensiivisyydellä ja samoin katselin häntä. Yleensä vähän jopa välttelen liiallista katsekontaktia. Mutta tässä se ei haitannut yhtään. Vähän kun jäisi niihin silmiin jotenkin kiinni. Kummallinen juttu tässä on myös se, että toisen vieressä olo saattaa laukaista, tai siis yleensä se saa alushousut ihan märäks🤭olo on kuin teinitytöllä🙈🤪

Eli energiaorgasmi voisi toimia tässä tapauksesssa ihan vaan siitä toisen tuijottelusta.😊 tai siis että se tunnelataus olisi jo itsessään todella suuri.

Elämäni aikana olen kohdannut kahdesti sen että toinen tuntuu hyvinkin tutulta, mutta siinä nyt oli esteitä molemmilla. Niin ei kehittynyt sitten mitään välillemme. Mutta sanoisin, että kannattaa pysytellä näistä ihmisistä hyvinkin kaukana. Koska sillä kosketuksella on voimaa.. vähän niinkuin sähköä. Siis jos se ei todellakaan ole sopivaa. Ymmärrän hyvin miksi te ette halanneet missään vaiheessa.

Olenko minä naisena esiintyvä mies viallinen ja kelvoton kun saan kiksejä sinun juttuihin ja sinun hahmoja henkilöiville kettuilusta? On se välillä hyvinkin kosminen kokemus, mutta ihan niin noin vahvan kokemuksen kannalta en ole ajatellut asiaa

• Anonyymi

Täällä vapaaehtoinen mies! <================

• Anonyymi

• Mulla onkin vahvempi dominantimpi siis tuo energiakeho, mitä fyysinen keho. Luulen, että krooniset kivut on voinert vaikuttaa siihenkin seikkaan, että energiakehoni on aistivampi kuin fyysinen kehoni taas sairaampi ja näin ollen liian varattu fyysiselle kivulle nautinnon sijaan.

Henkinen puoleni on muutenkin dominoivampi osa minua. Elän sen kautta pääosin siirtäen suoritukset fyysisen kehon työksi, mutta nautin sillä energiakehollani, henkisellä minälläni voimakkaasti, voimakkaammin mitä fyysinen kehoni kykenee edes kokemaan.

• Rakkaus kumppaniin on mulle jo itsessään rakastelua, en tarvitse fyysistä hinkkaamista. Tarvin vain toisen kehon itseäni vasten haliin, nautin ihan suunnattomasti ja tunnen miten energia virtaa kehossani kirjaimellisesti.

Enkä tarvi edes kosketusta, kun olen fiiliksissä toisesta.

• Huitale kirjoitti:

Rakkaus kumppaniin on mulle jo itsessään rakastelua, en tarvitse fyysistä hinkkaamista. Tarvin vain toisen kehon itseäni vasten haliin, nautin ihan suunnattomasti ja tunnen miten energia virtaa kehossani kirjaimellisesti.

Luulen, että jos ja kun fyysinen keho voi pitkään huonosti, niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin kasvaa ja kokea henkisen puolen kautta, jolloin henkinen puoli ja tämä energiakeho muodostuvat/kehittyvät vahvemmiksi mitä fyysisyys.

Luulen, että myös ihmisissä on eroja. Jotkut kokevat elämää enemmän kinesteettisesti, kosketusten kautta. Keholla ja keholta sisään päin toisten taas kokien henkisellä puolella, sisältä ulospäin.

Toiset on nk. uloshengittäjiä ja toiset sisäänhengittäjiä. 🙂

Ja kahden erilaisen kokemusperöt voi mennä ihan ristiin, kuin sukset. Yksi haluaa fyysistä seksiä saadakseen tunteita aikaan, toisen taas halutessa tuota energiaseksuaalisuutta päästäkseen kokemaan jotain vasta sitten kehollaankin.

Demiseksuaalisuus ja sapioseksuaalisuus, kuten aseksuaalisuuskin minusta nivoutuu juuri tuohon energiapuolen kokejioihin.

Jolloin fyysisyydestä nauttijat jää ymmälleen, mikä vittu sua vaivaa kun ei paneminen kiinnosta?!?!

• Huitale kirjoitti:

Luulen, että jos ja kun fyysinen keho voi pitkään huonosti, niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin kasvaa ja kokea henkisen puolen kautta, jolloin henkinen puoli ja tämä energiakeho muodostuvat/kehittyvät vahvemmiksi mitä fyysisyys.

Luulen, että myös ihmisissä on eroja. Jotkut kokevat elämää enemmän kinesteettisesti, kosketusten kautta. Keholla ja keholta sisään päin toisten taas kokien henkisellä puolella, sisältä ulospäin.

Toiset on nk. uloshengittäjiä ja toiset sisäänhengittäjiä. 🙂

Ja kahden erilaisen kokemusperöt voi mennä ihan ristiin, kuin sukset. Yksi haluaa fyysistä seksiä saadakseen tunteita aikaan, toisen taas halutessa tuota energiaseksuaalisuutta päästäkseen kokemaan jotain vasta sitten kehollaankin.

Demiseksuaalisuus ja sapioseksuaalisuus, kuten aseksuaalisuuskin minusta nivoutuu juuri tuohon energiapuolen kokejioihin.

Jolloin fyysisyydestä nauttijat jää ymmälleen, mikä vittu sua vaivaa kun ei paneminen kiinnosta?!?!

Joillan nuo voi olla tasavahvatkin, jolloin ei välttis edes huomaa missä raja fyysisen ja energiakehon välillä kulkee. Minä huomaan, koska minun rajani on selkeän erottuva, tunnistan sen.

• Huitale kirjoitti:

Joillan nuo voi olla tasavahvatkin, jolloin ei välttis edes huomaa missä raja fyysisen ja energiakehon välillä kulkee. Minä huomaan, koska minun rajani on selkeän erottuva, tunnistan sen.

Huomaan eron myös henkisen minän ja fyysisen minän välillä. Pystyn erottelemaan ne toisistaan. En fyysisesti irti toisistaan irroittaen, mutta kokemaan niiden erillisyyden ja myös yhtenäisyyden.

• Huitale kirjoitti:

Huomaan eron myös henkisen minän ja fyysisen minän välillä. Pystyn erottelemaan ne toisistaan. En fyysisesti irti toisistaan irroittaen, mutta kokemaan niiden erillisyyden ja myös yhtenäisyyden.

Ovat kaksi erillistä muotoa ja elementtiä, jotka ovat välillä riidassa keskenään ja välillä toisiinsa sulauten hyvässä yhteisymmärryksessä. 😄

Jännä kokemus, kun sen oppii erottelemaan ja tunnistamaan erilleen. Kehoni on kotini jossa asun, mutta energiani tai kuten kuvataan sieluni on paljon hienompi tyyppi mitä kehoni antaa ymmärtää. Vaatimaton koti, hieno asukas. Vaalin kehoni asukasta. 😊💕

• Huitale kirjoitti:

Rakkaus kumppaniin on mulle jo itsessään rakastelua, en tarvitse fyysistä hinkkaamista. Tarvin vain toisen kehon itseäni vasten haliin, nautin ihan suunnattomasti ja tunnen miten energia virtaa kehossani kirjaimellisesti.

Mulla varmaan jotenkin sama. Koska mielelläni halailisin paljon. Eikä tämä tarkoita, että sen pitäisi johtaa yhtään mihinkään.. se halaaminen on vaan mun juttu🙂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mulla varmaan jotenkin sama. Koska mielelläni halailisin paljon. Eikä tämä tarkoita, että sen pitäisi johtaa yhtään mihinkään.. se halaaminen on vaan mun juttu🙂

Kaulailetko itseäsi samalla kun esiinnyt netissä kunnianhimosesti tyyliin kymenenä eri naisena kerrallaan? Onko tässä toisin kysyen kyse fetisistä, luulen että äidyt vastaamaan sillä olet perso huomiolle varsinkin jos se liittyy edes etäisesti navan alle

• Anonyymi kirjoitti:

Kaulailetko itseäsi samalla kun esiinnyt netissä kunnianhimosesti tyyliin kymenenä eri naisena kerrallaan? Onko tässä toisin kysyen kyse fetisistä, luulen että äidyt vastaamaan sillä olet perso huomiolle varsinkin jos se liittyy edes etäisesti navan alle

Ihan yhtenä ”esiinnyn” niin ja tietenkin laukean aina näistä navan alla tapahtuvista asioista..😬

• Kyllä hyvin mielenkiintoista ja varmasti todella upee kokemus kun sellaisen kokea saa.😀. Kun on avoin mieli tälläisiä asioita kohtaan ja uskaltais vaan heittäytyä kokeilemaan niin voi varmaan löytää ja saada uskomattomia kokemuksia. Tietysti se vaatii saman henkisen kumppanin/partnerin kuka on yhtä avoin näille asioille.🙂. Ja juu ei itelläkään oo ollu perinteistä tapaa ja fyysistä nautintoa kohtaan todellakaan mitään valittamista päinvastoin tosin hiukan liian harvoin niitäkin pääsee kokemaan omasta mielestä näin sinkkuna.🤭😁.

• Minusta on parempi jos voi olla avoin kaikelle uudelle. Hyvä että täältä löytyy myös muita jotka ei ihan tyrmää kaikkia asioita.

Minusta löytyy muutenkin sellaista yllytyshullun vikaa😁

Minusta on parempi jos voi olla avoin kaikelle uudelle. Hyvä että täältä löytyy myös muita jotka ei ihan tyrmää kaikkia asioita.

Minusta löytyy muutenkin sellaista yllytyshullun vikaa😁

On mukavaa että on joo samanhenkisiä muita ketkä on mieluumin ottamassa selvää että miten tää homma vois toimia ja miten vois saada uusia kokemuksia ja nautintoja kuin että heti tyrmätään alkuunsa.

Joo saattaa olla vähän samaa "vikaa" itessäkin.☺️😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

On mukavaa että on joo samanhenkisiä muita ketkä on mieluumin ottamassa selvää että miten tää homma vois toimia ja miten vois saada uusia kokemuksia ja nautintoja kuin että heti tyrmätään alkuunsa.

Joo saattaa olla vähän samaa "vikaa" itessäkin.☺️😄.

Kyllähän tämä energiaorgasmi kuulostaa vähän siltä, että onko edes mahdollista.. mutta siis jos vaan halua riittä, niin voi ottaa asioista selvää..

Kyllähän tämä energiaorgasmi kuulostaa vähän siltä, että onko edes mahdollista.. mutta siis jos vaan halua riittä, niin voi ottaa asioista selvää..

Juu ja mitä siinä muka olis hävittävää ei yhtään mitään. Siinä voi ainoastaan saada jotain eikä voi menettää mitään.😀.

Nyt sitten siis järjestetään vielä energiaorgasmi työpaja miitissä ja tantraorgiat.🤭😁.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu ja mitä siinä muka olis hävittävää ei yhtään mitään. Siinä voi ainoastaan saada jotain eikä voi menettää mitään.😀.

Nyt sitten siis järjestetään vielä energiaorgasmi työpaja miitissä ja tantraorgiat.🤭😁.

Kamasutra kirjan ostin joskus vuosia sitten. Eli kiinnostusta on kaikenlaisiin asioihin🤭

(Hörönaurua)😂🤣 sinäpä sen sanoit.🤪 Täytyykin ruveta ottaa selvää noista juna-aikatauluista. Pistän sit infoo sun säpöön tuosta aikataulusta.

Kamasutra kirjan ostin joskus vuosia sitten. Eli kiinnostusta on kaikenlaisiin asioihin🤭

(Hörönaurua)😂🤣 sinäpä sen sanoit.🤪 Täytyykin ruveta ottaa selvää noista juna-aikatauluista. Pistän sit infoo sun säpöön tuosta aikataulusta.

Se on hyvä ja hienoo että on terve suhde omaan seksuaalisuuteen.🙂.

Juu laita ihmeessä niin katotaan miten aikataulut menee. Mä oon kyllä viimestään 14:00 siellä kuitenkin kun lupasin postailla 14:00-16:00 siellä paikanpäällä jos joku on tulossa ilmottamatta. Mutta sen verran on ikävää et en tiedä näitkö sä mutta voi olla että Pirpana on tulossa kipeeks eikä pääse tuleen.🙁. Mutta minkäpä sille mahtaa kun on kipee niin on kipee mutta sitten taas KPL ilmotti että on tulossa aika varmasti.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se on hyvä ja hienoo että on terve suhde omaan seksuaalisuuteen.🙂.

Juu laita ihmeessä niin katotaan miten aikataulut menee. Mä oon kyllä viimestään 14:00 siellä kuitenkin kun lupasin postailla 14:00-16:00 siellä paikanpäällä jos joku on tulossa ilmottamatta. Mutta sen verran on ikävää et en tiedä näitkö sä mutta voi olla että Pirpana on tulossa kipeeks eikä pääse tuleen.🙁. Mutta minkäpä sille mahtaa kun on kipee niin on kipee mutta sitten taas KPL ilmotti että on tulossa aika varmasti.😀.

No mutta, mennään sillä ryhmällä millä mennään🤗

No mutta, mennään sillä ryhmällä millä mennään🤗

Joo tottakai ja hauskaa on aivan varmasti.🤗.

• Anonyymi

Energizxer tai energaattori, sähköinen orgasmisaattori eli organisoija... mutta jooh itse olen alkanut säästämään energioita sulkemalla tahallisesti tietokoneitakin, turhaan vievät sähköjä jos päällä vain huvikseen.

Mutta eivät uudehkot koneet kuluta paljoa energiaa kun omat sähkönsäätely-säästö-systeeminsä, jos tietokone ei tee mitään, niin ei se kulutakaan paljoa silloin.

• Luulen, että täytyy olla aika henkinen ihminen, jolle tuollaista voi tapahtua. Tai ei välttämättä, mutta henkisemmille voi ehkä helpommin joskus. Tällaisessa täytyy varmaan osata keskittyä enemmän myös itseensä ja sisimpäänsä. Jotkut ovat kokeneet tällaista jonkun uskonnollisen kokemuksen yhteydessä, on tuntunut ikään kuin Pyhä Henki olisi tullut ruumiiseen ja jotkut ovat voineet saada meditaation ja jonkun muun meditatiivisen kokemuksen yhteydessä.

Ei mulla muuta.

• Todellakin henkisyyttä tarvitaan 🙏

Todellakin henkisyyttä tarvitaan 🙏

Näin on. Ja nyt jotain höpinää vielä tähän tai saattaa muuten viesti lähteä, jos on liian lyhyt.

• Anonyymi

Huomaa, ettei täällä jengillä ole mitään käsitystä, mitä energiakeho tarkoittaa. Aloittakaa ensin vaikkapa opiskelemalla mitä chakrat ovat ja miten saada energia virtaamaan.

• Anonyymi

Ymmärryksen puuttumisen huomaa täällä kyllä muistakin viestiketjuista kuin tästä. Sen huomaa aina (monen muun asian lisäksi) tavasta, jolla ihminen puhuu tai kirjoittaa seksistä.

Toisaalta on ymmärrettävää, ettei energiakehoa pidä todellisena ilmiönä ennen kuin neljäs chakra on jollain tavalla aktivoitunut. Niin kauan kuin maailmaa tarkastelee ensimmäisten kolmen chakran kautta, seksi on olemassa vain omaa fyysistä mielihyvää varten (1. chakra), puhtaasti fyysisen yhteyden saavuttamista varten (2. chakra) tai valloituksen ja kontrollin tunnetta varten (3. chakra). Ei siis ole mitään järkeä yrittää opiskella neljännen ja sitä ylempien chakrojen toimintaa ennen neljännen chakran avautumista, koska niitä asioita ei yksinkertaisesti ole olemassa. Se on sama kuin yrittäisit opettaa lemmikillesi kirurgian perusteita.

• Anonyymi

Naisena esiintyvän miehen eteeriset selonteot ei niin kiihota, eli next

• Anonyymi

jotenkin...todella joo huvittaa ja pelottaakin mitä tuollainen nimittelijä-ohjelmakoodi voi keksiä, tietokone jotain, koska tulee jotain todella hassuja juttuja.

Dismies, olisi voisi olla joku Disse eli epämies..... mutta sinänsä nuo, eivät ole loukkauksiksi tarkoitettuja, vain tietokoneen tekemiä juttuja.

• Anonyymi

juurikin tuollaisten takia en halua kertoa ohjeistuksia mitenkään omaan mielenhalllintaan, koska voi tulla jotain hassuja uniakin sitten... jos on psykiatri niin silloin ei pysty tietystikään hallitsemaan omias aivojaan normaalisti...

• Anonyymi

voi olla vaarallista omalle mielenterveydelle jos harrastaa tuollaisia kuin omien unien hallintaa jne....

• Anonyymi

no kerron mikä on vaara tuollaisissa jos manipuloi jotenkin omia uniakin.... niin; boi sekoittaa todellisuuden ja unen helpost6i, sen takia en halua opettaa tuollaisia.

• Anonyymi

en tiedä... jos jotain yrittäisin selittää tytöille että miten voit yrittää tehdä haluamasi yöunen... mutta en haluaisi, kyllä tiedän miten voi yrittää ja varmasti onnistuukin, mutta kun unimaailma ja todellisuus....

• Anonyymi

mutta niin tuollainenkaan ei kai olisi kovin hauskaa jos tietäisi kaiken mitä maailmassa tulee tapahtumaan etukäteen jo, kuin oman unenkin jo näkisi etukäteen ewttä mitähän...

• Anonyymi

Vuosituhannen alussa oli näitä aikuispuhelimia, siellä oli monenlaista irkkua ja lirkkua voihkimassa ja neuvomassa kuinka munat vatkataan. Siinä sitä vasta oli energiahoitoa.

• Anonyymi

tietokoneen keksimiä uusia supersankareitakin voi olla jotain Xe-Man vähän kuin He-Man ja ja joku... Haamies. Haamies ottanut jostain viinamiehestä ja haaveilijasta...

• Anonyymi

jos menen nukkumaan ja sitten haaveilen että joku haabveilija ja wonder woman ja supergirl kaikki seikkailemassa unessa, jotain niin silloin... pyörii jo sängyssä seikkaillein jotta putoa pyöriessään pois koko huonekalusta.

• Hyvät unet ovat mukavia. Hyviä nukkuma hetkiä😌

• Ei ole kokemusta, mutta uskon, että sellainen on mahdollista.

Sellainen vaatinee hyvän keskittymisen ja toisaalta myös ehkä jonkinlaisen heittäytymisen ja uskon toiseen. Yhteys jollain henkisellä tasolla.

Joskus olen kokenut seksin aikana jonkin yhteydentunteen, kumpikin sai orgasmin yhtä aikaa ja katsottiin syvälle silmiin. Ihan kuin olisi päässyt jonnekin toisen sieluun tms. 😁
      Lummallekin tuli tippa linssiin ja ei kyennyt heti puhumaan. Oli se jokin wau-kokemus ainakin. 😄

• Just sinäkin kun olet tuollainen tunne ihminen. Niin on kiva huomata, että sinäkin uskot näihin.

Just tuo silmiin katsominen niin aah😁 ymmärrän että se on ollut upea kokemus teille molemmille.
        Harvemmin tulen itse yhdynnän aikana. Mutta silloin jos olen tullut, niin se on mielestäni parasta, kun toinen on sisällä🤭 niin ja tietenkin juuri se että voi pitää sen katsekontaktin.

Jotenkin mitä nyt yhden illan juttuja on nuorempana tullut harrasteltua, niin ei siinä oikein edes pysty luomaan mitään tunne juttuja.. eli ei niistä oikein saa sitä tietynlaista fiilistä. Se on siis vaan panemista.

Just sinäkin kun olet tuollainen tunne ihminen. Niin on kiva huomata, että sinäkin uskot näihin.

Just tuo silmiin katsominen niin aah😁 ymmärrän että se on ollut upea kokemus teille molemmille.
        Harvemmin tulen itse yhdynnän aikana. Mutta silloin jos olen tullut, niin se on mielestäni parasta, kun toinen on sisällä🤭 niin ja tietenkin juuri se että voi pitää sen katsekontaktin.

Jotenkin mitä nyt yhden illan juttuja on nuorempana tullut harrasteltua, niin ei siinä oikein edes pysty luomaan mitään tunne juttuja.. eli ei niistä oikein saa sitä tietynlaista fiilistä. Se on siis vaan panemista.

No kun on päässyt jotain mausteista kerran maistamaan, ei pelkkä kaurapuuro maistu...

Ja seksi ei ole ruokaa... 😁

• Disseisback kirjoitti:

No kun on päässyt jotain mausteista kerran maistamaan, ei pelkkä kaurapuuro maistu...

Ja seksi ei ole ruokaa... 😁

Se on sitä hyötyliikuntaa😍

Se on sitä hyötyliikuntaa😍

No sitäkin...

Kyllähän hyvä seksi tuo elämään sitä makua ja elämyksiä parhaimmillaan.
        Mutta tosiaan siinä on oltava muutakin kuin vartin rynkytys....tai vaikka pidempikin, mutta väkinäinen tai yksipuolinen...

Minä pystyn yksinkin parempaan kuin keskinkertainen. Eikä siihen tarvitse ulkopuolista stimulanttia, kuten pornoa tms. Se on läästsiisonii...

• Disseisback kirjoitti:

No sitäkin...

Kyllähän hyvä seksi tuo elämään sitä makua ja elämyksiä parhaimmillaan.
        Mutta tosiaan siinä on oltava muutakin kuin vartin rynkytys....tai vaikka pidempikin, mutta väkinäinen tai yksipuolinen...

Minä pystyn yksinkin parempaan kuin keskinkertainen. Eikä siihen tarvitse ulkopuolista stimulanttia, kuten pornoa tms. Se on läästsiisonii...

Jotenkin on hirveän vaikea muistella mitä se hyvä seksi oikein edes on… liian kauan.. jotain aivan muuta.. siis ja puhun nyt parisuhdeseksistä.

Mutta onhan tässä vielä loppuelämä aikaa. Saavuttaa jotain parempaa.

Juu omilla mielikuvillakin pääsee pitkälle tuossa hommassa. Niin ja mikä parasta voi tehdä silloin kun itseä sattuu huvittamaan.🙂

Jotenkin on hirveän vaikea muistella mitä se hyvä seksi oikein edes on… liian kauan.. jotain aivan muuta.. siis ja puhun nyt parisuhdeseksistä.

Mutta onhan tässä vielä loppuelämä aikaa. Saavuttaa jotain parempaa.

Juu omilla mielikuvillakin pääsee pitkälle tuossa hommassa. Niin ja mikä parasta voi tehdä silloin kun itseä sattuu huvittamaan.🙂

Mä en tiedä oliko se oikeastaan parisuhdeseksiä minunkaan kohdalla...romanssin aikaista. 😁

Mutta en mä huonoon seksiin tyytyis...ei kehkeytyis edes romanssia.

Oma seksuaalisuus on oma... ja se pitää löytää, että osaa antautua siihen...olipa se sooloo tai ei. 😊

• Disseisback kirjoitti:

Mä en tiedä oliko se oikeastaan parisuhdeseksiä minunkaan kohdalla...romanssin aikaista. 😁

Mutta en mä huonoon seksiin tyytyis...ei kehkeytyis edes romanssia.

Oma seksuaalisuus on oma... ja se pitää löytää, että osaa antautua siihen...olipa se sooloo tai ei. 😊

Ooo no mutta tuo alkuhuuma vasta sitä😍..

Täytyykin keskittyä jotenkin uudelleen itseensä. Ehkä kaikki olisi antoisampaa niin. Tai siis että olen tainnut unohtaa jotenkin itseni ja en tiedä oikein että mistä sytyn.. tai siis tiedän.. mutta en ehkä tarpeeksi..

Ooo no mutta tuo alkuhuuma vasta sitä😍..

Täytyykin keskittyä jotenkin uudelleen itseensä. Ehkä kaikki olisi antoisampaa niin. Tai siis että olen tainnut unohtaa jotenkin itseni ja en tiedä oikein että mistä sytyn.. tai siis tiedän.. mutta en ehkä tarpeeksi..

No sulla voi olla hulinaa ja huisketta ympärillä, ettei jää omaa aikaa? 🤔

Mutta heittäytyminen ja hyväksyminen vaatii sen, että avautuu myös itselle. Mitä enempi hybäksyy itsensä, siten paremmin hyväksyy muut ja heidän seksuaalisuuden.

Se itsensä ja toisten hyväksyminen menee jotenkin rintarinnan...kaikessa. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No sulla voi olla hulinaa ja huisketta ympärillä, ettei jää omaa aikaa? 🤔

Mutta heittäytyminen ja hyväksyminen vaatii sen, että avautuu myös itselle. Mitä enempi hybäksyy itsensä, siten paremmin hyväksyy muut ja heidän seksuaalisuuden.

Se itsensä ja toisten hyväksyminen menee jotenkin rintarinnan...kaikessa. 😊

No ei jää hirveästi omaa aikaa. Mutta onneksi edes jonkin verran🙂

Haastetta onkin ollut taas viime päivinä, kaikenmaailman pelot. Liittyen pojan kouluun..

• En ole oikeastaan koskaan tuntenut kiinnostusta edes tantraseksiin. Ehkä minulla ja kumppaneillani ei vain ole ollut siihen aikaa. Tai ei ole ollut olevinaan aikaa...
      - En myöskään ihan usko, että energiaorgasmi vielä kerran-pari "kokeilemalla" aukeaa. 🤔 Tai, enpä tiedä. Saattaa joku olla niin paljon harrastanut esimerkiksi joogaa ja mietiskelyä, että tämäkin kokemus loksahtaa nopeasti maaliin. - Tai siis.. ei nopeasti, mutta kerrasta. 😉

Minua on jo nuorena, siis aikaan ennen lapsia, ohjattu harjoittamaan lantionpohjan lihaksiani. - Muistan, kuinka joskus työmatkalla oli tavoitteenani, että aina joka kerran, kun jäin punaisiin valoihin, tein kymmenen harjoitusta 🙂 Siitä on ollut näin keski-iän myötä hyötyä muutenkin, mutta onhan siitä ollut iloakin sekä minulle että kumppaneilleni. - Samoin olen kiihottuessani aika herkkäihoinen ja olen saanut turvallisen ja osaavan kumppanin kanssa esimerkiksi nänniorgasmeja, mutta en nyt ihan täysin koskematta, ajatuksen voimalla kuitenkaan. 🙂 Tai no.., itse asiassa, olenpas. - Siis olenhan unessani saanut, tai siis herännyt kiihottavasta unesta saamaani orgasmiin.👍

Enpä tiedä.. Jotenkin kuitenkin tuollainen ilman fyysistä hyväilyä oleva seksi ei kuulosta minusta edes kovin houkuttelevalta. Järkevä mies osaa "rakastella" minun korvieni väliä muutenkin ja taidan jatkossakin pitäytyä tämän suhteen vain vanhoissa metodeissa, mikäli koskaan enää ajaudun asian äärelle. 😊

• Joo siis ei varmasti aukea ihan ensimmäisillä kerroilla. Jooga ja pilates on vähän samaa sarjaa.🥴

Kiva että on rohkeita kanssa keskustelijoita🙂

Täytyypä itsekin hyödyntää tuota metodia😄 kiitti vinkistä.😉

Tämä ajatus on itselläni lähtöisin elokuvasta 40päivää ja 40 yötä😄 en tiedä oletko ikinä nähnyt kyseistä leffaa.🤔

Joo siis ei varmasti aukea ihan ensimmäisillä kerroilla. Jooga ja pilates on vähän samaa sarjaa.🥴

Kiva että on rohkeita kanssa keskustelijoita🙂

Täytyypä itsekin hyödyntää tuota metodia😄 kiitti vinkistä.😉

Tämä ajatus on itselläni lähtöisin elokuvasta 40päivää ja 40 yötä😄 en tiedä oletko ikinä nähnyt kyseistä leffaa.🤔

Juu tuota harjoittelua kannattaa kaikkien naisten harrastaa edes hiukan, ihan oman terveyden kannalta. 😊

Eipä ole tuo elokuva tuttu. - Piti ihan tarkistaa, mutta oli eri kuin 23 walks, mikä kertoo koiranulkoiluttajien tutustumisesta 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Juu tuota harjoittelua kannattaa kaikkien naisten harrastaa edes hiukan, ihan oman terveyden kannalta. 😊

Eipä ole tuo elokuva tuttu. - Piti ihan tarkistaa, mutta oli eri kuin 23 walks, mikä kertoo koiranulkoiluttajien tutustumisesta 😄

Eipä niiden treenaus miehellekään huonoa tee. :o)

Mä saan joskus saunassa kun tuun jostain kylmästä ja laitan kunnolla löylyä, jonkinlaisen virutusreaktion lantionpohjalihaksiin. Se menee melkein jostain orgastisesta kokemuksesta.

Ja tuntuuhan se hyvältä oikoa lihaksia joskus, kunhan ei vedä suonta. :oD
        (miltähän tuntuis lantionpohjassa suonenveto?) :oD

• Xena-183 kirjoitti:

Ei ihan sama leffa.. tuossa leffassa kukkasella on suuri vaikutus.. sitä hivellään pitkin ihoa…🤭

• Disseisback kirjoitti:

Mä saan joskus saunassa kun tuun jostain kylmästä ja laitan kunnolla löylyä, jonkinlaisen virutusreaktion lantionpohjalihaksiin. Se menee melkein jostain orgastisesta kokemuksesta.

🤭👍🏼

Jaa vois olla aika erikoinen tunne.. suonenveto on kyllä yleensä aika epämiellyttävä..

🤭👍🏼

Jaa vois olla aika erikoinen tunne.. suonenveto on kyllä yleensä aika epämiellyttävä..

Joo, on se. Venyttämisen tunnehan on aika kiva...mä luulen, että se lämpötilaero varmaan pistää sen venymään ja se tuntuu alavatsassa ja ehkä selkärangan päässä. Se vähän suristaa. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Kylmän ja kuuman vuorottelu on tosi hyvä verenkierron ja aineenvaihdunnan vilkastuttaja, jota varmaan moni on kokeillut. 😄 Minä en ole avantouimari, mutta tekihän se hyvää aina toukokuun alussa mökillä käydä uimassa ja painua sitten takaisin saunan lämpöön. 🤗

Suonenveto taas ei ole kiva juttu.. Muistan, kun isälläni oli usein yöpöydän laatikossa rasiassa suolaa ja pöydällä lasi vettä, niin hän sai tarvittaessa salamannopean ensiavun. 👍

Valitettavasti minulla on kokemusta myös lantionpohjan lihasten krampista. Se tekee viiltävän kivun myös peräaukkoon, eikä ollut todellakaan mukavaa.. - Kehtaan kyllä suoraan kertoa, että orgasmi oli sen hoitamiseen "helppo" apu. - En tiedä mistä tuo kramppi johtuu/johtui. Minulla se liittyi hyvin stressaavaan elämäntilanteeseen, eikä todellakaan parantanut vointiani. - Mutta onneksi vaiston varassa itse löysin siihen hoidon, kun lääkärillä oli tarjota vain lääkkeitä, tietenkin.

• Disseisback kirjoitti:

Joo, on se. Venyttämisen tunnehan on aika kiva...mä luulen, että se lämpötilaero varmaan pistää sen venymään ja se tuntuu alavatsassa ja ehkä selkärangan päässä. Se vähän suristaa. :oD

Hitto ei mulla surise kuin vaan huulet.. lepattaa sillein kivasti tuulessa🤪

• Xena-183 kirjoitti:

Kylmän ja kuuman vuorottelu on tosi hyvä verenkierron ja aineenvaihdunnan vilkastuttaja, jota varmaan moni on kokeillut. 😄 Minä en ole avantouimari, mutta tekihän se hyvää aina toukokuun alussa mökillä käydä uimassa ja painua sitten takaisin saunan lämpöön. 🤗

Suonenveto taas ei ole kiva juttu.. Muistan, kun isälläni oli usein yöpöydän laatikossa rasiassa suolaa ja pöydällä lasi vettä, niin hän sai tarvittaessa salamannopean ensiavun. 👍

Valitettavasti minulla on kokemusta myös lantionpohjan lihasten krampista. Se tekee viiltävän kivun myös peräaukkoon, eikä ollut todellakaan mukavaa.. - Kehtaan kyllä suoraan kertoa, että orgasmi oli sen hoitamiseen "helppo" apu. - En tiedä mistä tuo kramppi johtuu/johtui. Minulla se liittyi hyvin stressaavaan elämäntilanteeseen, eikä todellakaan parantanut vointiani. - Mutta onneksi vaiston varassa itse löysin siihen hoidon, kun lääkärillä oli tarjota vain lääkkeitä, tietenkin.

Hitto mä arvostan tuota avoimuutta! jotenkin kun miettii tämä on vain keskustelupalsta ja jos keskustelet ilman, että kukaan tietää ketä olet, niin antaa mennä vaan. Ihan turhaan miettiä mitään sensuuria. Nämäkin on kumminkin elämämme luonnollisimpia asioita.

Minulla auttoi orgasmit jotenkin siihen loppuraskauksien, kiputiloihin..

• Xena-183 kirjoitti:

Kylmä/kuuma-hoito on hyvä kun on raatanut kropan likipitäen jumiin. Se auttaa vilkastuttamaan ääreisverenkiertoa ja se hoitaa maitohapot pois myös lihaksista.

No joskus on tullut aivastettua oikein "persiinpohjiosta asti" ja se kyllä on koskenut kakkoseenkin...tiedä vaikka on lyönyt lantionpohjan kramppiin...se on itsellä mennyt aikanaan ohi, mutta ei kiva fiilis. :o/

Joskus lihakset kramppailee, mutta minusta se johtuu ihan vaan nesteytyksen kehnoudesta...Stressaavana aikana sitä unohtaa juoda jne.

Hitto mä arvostan tuota avoimuutta! jotenkin kun miettii tämä on vain keskustelupalsta ja jos keskustelet ilman, että kukaan tietää ketä olet, niin antaa mennä vaan. Ihan turhaan miettiä mitään sensuuria. Nämäkin on kumminkin elämämme luonnollisimpia asioita.

Minulla auttoi orgasmit jotenkin siihen loppuraskauksien, kiputiloihin..

Kyllä se orgasmi on monikäyttöinen lääke, jota minä käytän kyllä aina tarpeen mukaan. 😄

Mutta nyt minä toivottelen jo hyvät yöt. Minulla on aamulla klo 3 herätys, joten täytyy vetäytyä lepäämään edes vähäksi aikaa. 👍

Hitto ei mulla surise kuin vaan huulet.. lepattaa sillein kivasti tuulessa🤪

Mulla surisee kuule päässäkin, kun oikein osaa keskittyä kuuntelemaan jotain mukavaa ääntä. :o)

https://fi.wikipedia.org/wiki/ASMR

Monella voi olla vaikka mitä aisteja piilossa, kun ei kerkeä niihin tutustua. :o)

• Xena-183 kirjoitti:

Kyllä se orgasmi on monikäyttöinen lääke, jota minä käytän kyllä aina tarpeen mukaan. 😄

Mutta nyt minä toivottelen jo hyvät yöt. Minulla on aamulla klo 3 herätys, joten täytyy vetäytyä lepäämään edes vähäksi aikaa. 👍

Johan on aikainen herätys.😯

Kauniita unia😴😴

• Disseisback kirjoitti:

Mulla surisee kuule päässäkin, kun oikein osaa keskittyä kuuntelemaan jotain mukavaa ääntä. :o)

https://fi.wikipedia.org/wiki/ASMR

Monella voi olla vaikka mitä aisteja piilossa, kun ei kerkeä niihin tutustua. :o)

Mulla on varmasti piilossa tällä hetkellä tuo kuulo aisti.. tosiaan äitini kävi vaihdattamassa autooni renkaat.. korjausliikkeen heppu oli sitä mieltä, että taka akselissa on vikaa.. ei suositellut menemään motarille.. manaan nyt siis minut blondin ei autoja naisille🙈 olen kuunnellut jo monta kk. Että hitto mikä ääni tuolta auton taka osasta tulee.. että kaippa se huolto nyt vaan täytyy tilata..🙈🙊

Mulla on varmasti piilossa tällä hetkellä tuo kuulo aisti.. tosiaan äitini kävi vaihdattamassa autooni renkaat.. korjausliikkeen heppu oli sitä mieltä, että taka akselissa on vikaa.. ei suositellut menemään motarille.. manaan nyt siis minut blondin ei autoja naisille🙈 olen kuunnellut jo monta kk. Että hitto mikä ääni tuolta auton taka osasta tulee.. että kaippa se huolto nyt vaan täytyy tilata..🙈🙊

No joskus mankan äänen koventaminen ei auta. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No joskus mankan äänen koventaminen ei auta. :oD

Tuon oon huomannut🤣🤣🤣

Tuon oon huomannut🤣🤣🤣

Joo, mä saatan joskus vaan koventaa, kun tiedän, että mä itse joudun sen korjaamaan todennäköisesti. Sitten kyllä tiedän mitä tapahtuu, jos se hajoaa. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Joo, mä saatan joskus vaan koventaa, kun tiedän, että mä itse joudun sen korjaamaan todennäköisesti. Sitten kyllä tiedän mitä tapahtuu, jos se hajoaa. :oD

Tuossa on hyviä ja huonoja puolia..

Mä en yleensä koske mihinkään mistä olen epävarma.. eipä tule rikottua paikkoja tai laitteita tästä syystä.. toki auton rikon jos en vie sitä korjaamolle😬

Tuossa on hyviä ja huonoja puolia..

Mä en yleensä koske mihinkään mistä olen epävarma.. eipä tule rikottua paikkoja tai laitteita tästä syystä.. toki auton rikon jos en vie sitä korjaamolle😬

Joo. Siis on joitain hommia autossakin, ettei mulla ole sellaisia vehkeitä, millä saan vaihdettua osan tms. Tuo mun nykyinen auto on joistain kohti aika jämäkkä, ettei ihan vasaralla lähde osat irtoamaan, vaan tarvitaan isoja prässejä, hitsipilli ja isoja ulosvetäjiä tms. Mutta tiedän nekin hommat....toi on kuin traktori. :oD Selkeä pala rautaa. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Joo. Siis on joitain hommia autossakin, ettei mulla ole sellaisia vehkeitä, millä saan vaihdettua osan tms. Tuo mun nykyinen auto on joistain kohti aika jämäkkä, ettei ihan vasaralla lähde osat irtoamaan, vaan tarvitaan isoja prässejä, hitsipilli ja isoja ulosvetäjiä tms. Mutta tiedän nekin hommat....toi on kuin traktori. :oD Selkeä pala rautaa. :oD

Hyvä kun on jämäkkä menopeli.. se avolava-auto🧐👍🏼

Hyvä kun on jämäkkä menopeli.. se avolava-auto🧐👍🏼

No onhan se puun roudaamisen ok, mut muuten aika persistä...pomppii tasaisellakin. 😄

• Anonyymi

mukavaa aina nähdä haaveilijan nimi kirjoittamassa... mutta noista internetmaksuista, eli kannattaa pitää mielessä että pitää jos joku painaa hiirelläkin nappiasi, niin sinun on itsesi maksettava valtiolle yli puolet veroa..

Testasin vähän tuota MS OneDrive juttua johon voisi ehkä laittaa tuon nimittelijä-ohjelmankin sitten koska korkeasti virus-tarkistettuja sitten, jotta jokainen voisi itse tehdä tuolla ohjelmalla omia nimiäään itse.

• No sinäkin olet aktivoitunut kirjoittelemaan oikein urakalla.☺️

• Anonyymi

voisxi olla kammottavs yö jos jotkut haaveilija ja xena heteromiehen petikaverina viikonloput tai yön

• Anonyymi

I have noticed you Haaveilija, and I hope I have noticed You too, just because I like You for some reason.

• Anonyymi

toivoisin haaveilija-hahmolle mukavia unia mutta että et käyttäisi jotain sellaisia oman mielenhallinta juttuja tai jotain mitä joillekin kertonut, eivät ole sinänsä vaarallisia nuo jotain olen kertonut.

• Anonyymi

Mä oon joskus saanut orgasmin ihan ajatuksen voimalla ihan yllättäen.

• No kivat siis sulle☺️

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No kivat siis sulle☺️

On se joo. Oon myös huomannut että pystyn hengittämistä säätelemällä ja supistelemalla lantionpohjan lihaksia saamaan orgasmin. Ihan vaan kun keskittyy siihen tarpeeksi. On ne tietty erilaisia kuin yhdynnässä.

• Anonyymi kirjoitti:

On se joo. Oon myös huomannut että pystyn hengittämistä säätelemällä ja supistelemalla lantionpohjan lihaksia saamaan orgasmin. Ihan vaan kun keskittyy siihen tarpeeksi. On ne tietty erilaisia kuin yhdynnässä.

No hyvin mahdollista tuokin. Pitänee testata👍🏼

• Anonyymi

Ei jaksaisi jatkuvasti olla nännit pystyssä.

• No ei kyllä siihen tarvitaan siten ihan teltan pystytystä myös.. ilman koskemista tietty.:

• Anonyymi

mutta niin haaveitsa on itselläniä sinusa kohtaan, aika pehmeitä haaveita, koska en tunne sinuas kuten oikesasti hslusidin, muyys oletko tuntemisen arvoinen?

• Anonyymi

Energiaorgasmin olen saanut pari kertaa elämäni aikana.Kun on ollut herkillä vähän aikaa,ehkä ovulaation korvilla ja panettaa vietävästi se vain tulee kun saa rauhassa olla paikoillaan.Emättimen lihakset tekevät työn.Se on aika voimakas orkku,mitään kosketusta ei tartte tehdä.Kerran olen saanut sellaisen töissäkin 😄

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe