Tuleeko Mika Aaltolasta

Anonyymi-ap

Suomen presidentti? Itse sinäkin äänestän häntä. Muut vaihtoehdot ovat vaivaannuttavia tapauksia. Michael Monroekin on Mikan kannattaja, koska Mika on mm eläinrakas:)

58

367

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti ei. Osaako se edes mistään puhua ilman, että mainitsee sanaa "Venäjä?"

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      toivotaan ja toivotaan,

      N

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei. Paavo Väyrysestä toivottavasti, niin saadaan taas idän kauppa vauhtiin.

      • Kyllä!

        Ja sota sanan tilalle rauha!


      • Ei ainakaan Väyrystä eikä Halla-ahoa ja Hjallis Harkimoa. Enkä haluaisi Sari Essayahiakaan. No, onneks näillä ei olekaan paljon kannatusta ollut mielipidekyselyjen ja mittauslukujen mukaan. Hjalliksella vähiten.


      • Ja taannutaan kivikaudelle. 😂


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ei ainakaan Väyrystä eikä Halla-ahoa ja Hjallis Harkimoa. Enkä haluaisi Sari Essayahiakaan. No, onneks näillä ei olekaan paljon kannatusta ollut mielipidekyselyjen ja mittauslukujen mukaan. Hjalliksella vähiten.

        Vihervasurista ei ainakaan pressaa tule, vaikka te femakot niin kuvittelette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurista ei ainakaan pressaa tule, vaikka te femakot niin kuvittelette.

        Ei sitä tiedä kenestä se uusi presidentti tulee. Ei ainakaan mulla ole tietoa enkä ole kovin vakavasti edes kuvitellutkaan kenestä voisi tulla.


    • Anonyymi

      Sen näkee sitten. Itse en tule äänestämään häntä. 🙂

    • jaa mm eläinrakas mitäs muuta ois syinä?

    • Anonyymi

      Ei tule. Iso osa Suomen kansasta ei kuitenkaan mene oikeistosikailijan retkuun. Valitettavasti Suomessa löytyy edelleen matalaotsaista porukkaa.

      Näille turbolampaille vasemmisto on kirosana ja haluavat tuhota omaa kansaa ihan poliittisten mielipiteiden perusteella.

      Nämä samat vähemmän älykkään, omasta mielestään viisaita haluavat myös tuhota AY liikkeen, koska heidän mielestään se on kommunismia.

      Samalla kuitenkin kumartelevat työnantajaien verovapaitten yhdistysten suuntaan, ollessaan itse työmiehiä. Se jos joku on täyttä idiotismia.

      Olette kuin koiria, joka heiluttaa häntää kun saa joskus kalutun luun. Lisäksi teidät katsroidaan ja olette vain innoissaan, kun iso herra huomioi teidät.

      Hyi vittu mitä ällötyksiä. Onneksi en ole enää työelämässä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        No, jostain asiasta ollaan samaa mieltä!AYliike on jonkinlaista kommunismia, työläisten kesken pidetään huolta toinentoisistamme. AYliikettä ei missään nimessä saa lopettaa: siinä kohdassa pitää persus lyödä penkkiin ja ottaa yleislakko käyttöön sumeilematta!
        Jos hallitus aikoo työläisistä pelkkiä orjia tehdä, niin tehkööt sitten ne tarpeelliset työtkin itse.
        Ei niidenkään elämä silloin ole ruusuilla tanssimista, jos kaikki toiminta maassa seisoo!

        Sama ohje kuin korona vaiheessa jo tässä ihmisille; varatkaa suolaa, sokeria, juureksia, kaalia ainakin kuukaudeksi, perunia, maitojauhetta ja kananmunia pidemmäksikin aikaa. Jos pidetään sähkö- ja lämpöhuolto toiminnassa sekä sairaalat, ei kuukauden talviloma ole ollenkaan paha. Sen kuukauden aikana tyhmempikin ministeri tulee huomaamaan; miten tärkeitä ihmisiä työläiset todella ovat, ihan jokaisen ihmisen kohdalta.
        Ei ne pärjää herratkaan omin voimin, mutt yhdessä ja ymmärryksessä saadaan Suomi jälleen nousuun. Näin asia vaan on!

        Ja niistä presidentti ehdokkaista -> uskoisin Olli Rehnin olevan ainoan potentiaalinen; presidentin tehtäviin, jos todella talkoisiin ryhdytään!
        trollikka


    • En usko hänen pääsevän presidentiksi. Sodan kriitikkona pärjää paremmin.

      Haavisto handlaa paremmin politiikan myös ulkomailla.

      • Anonyymi

        Siitä rikollisesta ei ainakaan pressaa tule, vaikka te homoidolit niin uskottelette.🤣


      • Anonyymi

        Haavisto nyt ei handlaa muualla; kuin pakolaisleireitä ex-jihadisteja Kelan elätettäväksi!
        Sillä miehellä on valta noussut jo nuppiin ministeriydestä;koska syytesuoja oli korkeammalla kuin tavallisella virkamiehellä. Säästyi siten syytteiltä ja vastuusta, joistain selvistä laittomuuksista. Yritäs ajatella; mitä kaikkea hän puuhaisi sitten Suomen presidenttinä!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto nyt ei handlaa muualla; kuin pakolaisleireitä ex-jihadisteja Kelan elätettäväksi!
        Sillä miehellä on valta noussut jo nuppiin ministeriydestä;koska syytesuoja oli korkeammalla kuin tavallisella virkamiehellä. Säästyi siten syytteiltä ja vastuusta, joistain selvistä laittomuuksista. Yritäs ajatella; mitä kaikkea hän puuhaisi sitten Suomen presidenttinä!
        trollikka

        Presidenttinä rooli on toinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä rikollisesta ei ainakaan pressaa tule, vaikka te homoidolit niin uskottelette.🤣

        Mistä lähtien seksuaalinen suuntautus on vaikuttanut työntekoon tai politiikkaan, tahi sukuelimet?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mistä lähtien seksuaalinen suuntautus on vaikuttanut työntekoon tai politiikkaan, tahi sukuelimet?

        Sanoppa se kun se näkyy olevan sinun vaatimus nro 1?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Presidenttinä rooli on toinen.

        Hienoa, sinäkin huomasit sen asian... Mutt Haavistoa se ei mitenkään haittaisi, päinvastoin käyttäisi kaikki presidenttiyden edut hyödykseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa se kun se näkyy olevan sinun vaatimus nro 1?

        Minun vaatimus 1 on se, että presidentti osaa diplomatiaa ja on tuttu politiikan saralla myös ulkomailla. Eikä mikään muu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, sinäkin huomasit sen asian... Mutt Haavistoa se ei mitenkään haittaisi, päinvastoin käyttäisi kaikki presidenttiyden edut hyödykseen!

        Ei hän pysty, pressalla on erilaiset kuviot mitä ministerinä. Ei Niinistökään muussa politiikassa mikään erinomainen ollut, mutta pressana hän on ollut parhaimpia mitä meillä on mun elinaikana ehtinyt olla.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Minun vaatimus 1 on se, että presidentti osaa diplomatiaa ja on tuttu politiikan saralla myös ulkomailla. Eikä mikään muu.

        No silloinhan kunnon oikeistoehdokas pitäisi kelvata eikä mikään heppeli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No silloinhan kunnon oikeistoehdokas pitäisi kelvata eikä mikään heppeli.

        Ei sillä ole mulle väliä onko pressa hetero vai homo tai jtnm. Sulle voi olla, mulle hän on noista vaihtoehdoista kokenein ja diplomaattisin. Piste.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei sillä ole mulle väliä onko pressa hetero vai homo tai jtnm. Sulle voi olla, mulle hän on noista vaihtoehdoista kokenein ja diplomaattisin. Piste.

        Vai diplomaattisin; runnoi tahtonsa lävitse ja "hyllytti virkamiehen", joka ei totellut hänen lain vastaisia toimiaan. Eiköhän ministerilläkin pitäisi olla ollut tarpeeksi tietoa; miten asioita hoidetaan öykäröimättä ... ja Suomen lakeja noudattaen!

        En mä siitä viis veisaan mitä seksuaallista suuntausta hän edustaa, mullakin on ystäväpiirissäni vähemmistöön kuuluvia ihmisiä -> monenlaisia, ja toimeen tullaan ihan omina itsenämme.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai diplomaattisin; runnoi tahtonsa lävitse ja "hyllytti virkamiehen", joka ei totellut hänen lain vastaisia toimiaan. Eiköhän ministerilläkin pitäisi olla ollut tarpeeksi tietoa; miten asioita hoidetaan öykäröimättä ... ja Suomen lakeja noudattaen!

        En mä siitä viis veisaan mitä seksuaallista suuntausta hän edustaa, mullakin on ystäväpiirissäni vähemmistöön kuuluvia ihmisiä -> monenlaisia, ja toimeen tullaan ihan omina itsenämme.
        trollikka

        No kukaan ei ole täydellinen näistä muistakaan. Kyllä se kokemus on kuitenkin valttia maailmalla, kuten diplomaattisuuskin.


    • Anonyymi

      Ei tule. Ei pääse edes toiselle kierrokselle.

    • Anonyymi

      Harrista voi tulla persedentti Jallu Harkimosta.

      • Ei tule. Hänellä ei ole tähän mennessä ollut oikein kannatustakaan. Voi menestyä bisnesmiehenä, mutta presidenttinä en häntä näkisi.


    • Anonyymi

      Persedenttikin on aika turha ammatta jälleen joku uusi freeloader elämään valtion rahoilla..

      • Anonyymi

        Jusi-halllaaho on seuraava presidente perussomalaiset vie voiton täsäkin


    • Harkimo ymmärtää liike elämän päälle. Ja pistää suomen nousuun.

      • Niinhän Trumppikin. 😅

        Liikemiehet on yleensä huonoja presidenttejä, liian kova kilpailuvietti. Pitää osata muutakin, kun pyöritellä taseita. Diplomatiaa.


    • Anonyymi

      Ei tod!! Aaltolan sisko on äärivihreä metsästyksen vastustaja ja täys idiootti. Joten veli lienee samanlainen. Siksi iso osa jättää hänelle äänensä antamatta.

      • Anonyymi

        Stubb

        Hän joutu lähtemään vieraalle maalle, kun on liian fiksu

        Kareus nääs


    • Anonyymi

      Eipä taida tulla.

      Toinen kierros on kahden kauppa: Joko Stubb tai Haavisto.

      • Anonyymi

        Ja se on Stubb.


    • Anonyymi

      Aaltola voi taistella pronssista Rehnin ja Anderssonin kanssa? Hjallis jää palkintosijojen ulkopuolelle. Ilman siskoaan Aaltola tuskin olisi välttämättä niin eläinrakas.

      • Anonyymi

        Anderssonin🤣🤣 Marginaali vasurit saa myös marginaali äänet. Aaltolan sisko on kaikkea muuta kuin eläinrakas. Ääriöyhöttäjä joka vihaa metsästystä yms vain eläimiä hyväkseen käyttäen kampanjoinnissa.


    • Anonyymi

      Ei. ei tule.

    • Anonyymi

      tuo jutttu joskusx itseäkin voi nasurattss joytys... meinss yukrhyus nswutuun, ohjrelmsni joks muofodyss rtilsidis nimiä, mutts niin tyttöjenkin mielestä luultavasstti hsssu juttu..

      t. poppe-the-pippelitön

    • Anonyymi

      Jos tämä Eliisa Aaltola on jotain niin; äänten kalastaja veljelleen Mikalle!
      Osaa nimittäin kääntää puheen aina:
      "Ulkopoliittisen instituutin johtajaan; veljeeni Mika Aaltolaan, joka on ehdolla Suomen presidentiksi tammikuussa 2024"! "- kaikki joukolla äänestämään, isoveljeäni!"

      Suomi tarvitsee vastuuntuntoisen ja ahkeran presidentin -> kuka sitten lieneekin!
      Olkoot vaikka Michael Monroe, hän ainakin on harkitseva ja vastuuntuntoinen;
      joten tuskin edes harkitsisi ehdolle asettumista!
      trollikka

    • Anonyymi

      tuollainen jooh jos pystyy tava llsasan ohjsailemssn omis unissnkin yössä vähän minä pystyn mutta esim en pysty vaikka voisin haslutakin että joku haaaveilijsa tulisi hashmona seikkisailemaasn uniini

      Voisi olla hauskoja unia jos haaveilijsa tulisi seikkaile3maankin..

    • Anonyymi

      Ei tule, hölmö suututti lehdistön osumalla kerrankin oikeaan ja ne kostaa negaavilla jutuilla.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ei tule. Liikaa on noussut julkisuus hattuun. Ei tule harkimostakaan ellei ökyt äänestä ökyä omiin itsekkäisiin tarkoituksiin. Ökyillä kun on aina oma lehmä ojassa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule. Liikaa on noussut julkisuus hattuun. Ei tule harkimostakaan ellei ökyt äänestä ökyä omiin itsekkäisiin tarkoituksiin. Ökyillä kun on aina oma lehmä ojassa💩

        Rehn taitaa valitettavasti olla ainoa varteenotettava ehdokas. Itse tietenkin äänestän Väyrystä joka lienee ainoa joka ei ole Venäjä ihan sokaisema.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehn taitaa valitettavasti olla ainoa varteenotettava ehdokas. Itse tietenkin äänestän Väyrystä joka lienee ainoa joka ei ole Venäjä ihan sokaisema.

        -harmiseikirj-

        Ai vattu massuun sattuu😄😄😄💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vattu massuun sattuu😄😄😄💩

        Siis tuo väyrys kommentti😄 olli rehnistä voisin olla samaa mieltä💩


    • Anonyymi

      Äänestän ehkä nallea.

    • Anonyymi

      Mun täytyy todeta, että mä en näe mitään järkeä keskustella tällaisesta aiheesta. Ihmisillä tuppaa näissä olemaan hyvin kärjistyneet mielipiteet ja hyvin harva kykenee käymään tällaisesta objektiivista keskustelua ja perustelemaan mielipiteitään järjellä ja tosiasioilla. Hyvin harvalla on myöskään mitään sellaista sanottavaa, joka millään tavalla vaikuttaisi kenenkää muun mielipiteisiin ja mahdolliseen äänestyspäätökseen.

      Me näemme ensi vuonna mikä mielipide voittaa ja eiköhän se valittu duunistaan ihan kunnialla selviydy. 👍

    • Anonyymi

      Ikävä sanoa, mutta toivottavasti ei. Varmaan ihan kiva kaveri ja oikein passeli korona-asiantuntija ... mutta tekeekö se kenestäkään presidenttiä ...
      Eipä noista kyllä kukaan muukaan kovin varteenotettava ole. Toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja kaikki.
      Joko liian pehmoa tai sitten jo kerran omalle maalleen pyllistäneitä. Politiikka muutenkin kerää pyrkyrit ja muut oman edun tavoittelijat yhteen. Kukaan näistäkään ehdokkaista ei ole koko Suomen presidentti.
      Johtajuus on haastava laji ja siihen synnytään. Todellisia johtajia ei vaan kasva puissa. Ikävä kyllä ainakaan minuun ei tee vaikutusta muutama matalalla äänellä saneltu kommentti kriisiajan keskustelufoorumissa.
      Mutta onnea silti kaikille ehdokkaille, Suomi kai saa sen mitä haluaa.
      Demokratiassa välttämättä viisaus ei ratkaise vaan enemmistön päätös. Oli se sitten kuinka huono tai hyvä tahansa.

      • Anonyymi

        Sivukommentti: korona-asiantuntija on kyllä Mika Salminen, joka ei ole presidenttiehdokkaana vaan Mika Aaltola.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivukommentti: korona-asiantuntija on kyllä Mika Salminen, joka ei ole presidenttiehdokkaana vaan Mika Aaltola.

        - Sheena

        No eikös molemmat Mikat päteneet näissä kriisitilanteissa. Mediajulkkis mikä mediajulkkis.
        Ei vielä täytä kuin viihdearvon. Mitä tietysti tuo touhu nyt enemmän onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös molemmat Mikat päteneet näissä kriisitilanteissa. Mediajulkkis mikä mediajulkkis.
        Ei vielä täytä kuin viihdearvon. Mitä tietysti tuo touhu nyt enemmän onkin.

        Molemmat Mikat ovat alansa huippuasiantuntijoita, arvostan - ehdottomasti.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Katsotaan miten käy. Mika on kyllä joukon jokeriehdokas, voisin äänestää. Haavisto ja Stubb kärjessä tältä erää, Rehn kolmantena. Rehnillä ja Aaltolalla vain neljän prosentin ero.

      - Sheena

    • Anonyymi

      ajatt6elin että jos laiysin tuohon nimittäjän tietoksantssn nimiä mistä tekee omia nimiään, niin boisdi tulla jooh...

      T. teemu-minipippel

    • Anonyymi

      Mika öö ööö. Öö. Nato ööö. Venäjä ööö öö. Öö.
      USAssa oppinsa saanut ei kelpaa Suomen Tasavallan presidentiksi. Aaltola olisi pohjanoteeraus, joka vetäisi lokaan koko presidentti-instituution.

      Aaltola veisi loputkin uskot Suomen pärjäämiseen itsenäisenä valtiona. Aaltola asettaisi Suomen rähmälleen perse pystyssä, jota sorkkisivat kaikki.

      Suomi ansaitsee parempaa.

    • Oikeastaan Väyrynen ois hyvä. Hän selviää ydintuhostakin jäljelle ja loput ihmiset voi sitten miettiä, että mitä vtua! 🤣

      Vaikka koko Tellus räjähtää, niin Väykkä selittää omia juttujaan jossain pimeän energian magneettikentässä. 😆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe