Naisten valehtelu ja totuus profiileissa

Anonyymi-ap

Ainakin suomi24 palstalla naisten profiilit voivat olla sisällöltään käytännössä ihan jotain muuta kuin totuus. Se että kirjoittaa olevansa päivätöissä tai opiskelija voi aivan yhtä hyvin tarkoittaa sitä että nainen on todellisuudessa täysin työtön. Sama homma koskee asumista, näitä vuokrakämpistä todellisuudessa toiseen ramppaavia "oman kämpän omistajia" on tuolla palstalla vaikka kuinka paljon. Jos nainen on yli 30 vuotta eikä ole tuossa vaiheessa yhteiskunnassa päässyt edesjollain työelämään suht säännöllisesti kiinni ja asuu koko ajan jossain vuokrilla niin kyseessä on tavalla tai toisella jonkinlainen reppana. Koskee myös noita lemmikkieläimiä, lukee profiilissa ei ole lemmikkejä mutta sitten selviää että onhan siellä koira ja lisäksi joku jyrsijä.

En oikein itse ymmärrä että mitä se hyödyttää laittaa itsestään täysin vääränlaista tietoa, totuus kuitenkin selviää ennemmin tai myöhemmin sen jälkeen kun on tavannut kyseisen ihmisen jne. Nämä edellämainitut on siis tulleet vastaan nimenomaan 30-40 vuoden ikähaarukassa josta itse olen etsinyt seuraa. Olen siis hakenut vielä lapsetonta töissäkäyvää naista elämänkumppani tarkoituksella. Itse kouluja enemmänkin käynyt 41 vuotias mies joka ei todellakaan elä kädestä suuhun. Ei kukaan suht hyväpalkkainen oman kämpän, auton, veneen jne. omistava mies jolla on vielä ulkonäkö kunnossa lähde käytännössä uudestaan treffeille sellaisen naisen kanssa jonka asiat on retuperällä jos on ensin antanut ymmärtää aivan muuta. Ehkä tämä on sitten joku naisten kikka netissä koittaa saada se kala koukkuun mutta ei kyllä kanna pitkällä.

21

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitä valehtelikoita on keski-ikäisissä naisissa paljon etenkin Tinderissä. Velallisia, useamman kerran eronneita jne. Nettideittailu ei ole oikea tapa tutustua näköjään kehenkään. Kuva joo, luonteesta ja taustoista et tiedä mitään.
      Ei nappaa.

    • Anonyymi

      On pakko valehdella, koska muuten naiset saavat pakit niiltä tyylikkäiltä mallimiehiltä jotka omaavat ison ja kauniin herkkutatin.

    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu, että näitä deittipalveluita ehkä enemmänkin käyttävät ne, jotka eivät osaa olla tai pärjää yksinään, etsivät vain lyhyitä suhteita, ja/tai eivät jostain syystä löydä seuraa tuolta ulkoa omana itsenään. Pieni itsensä kaunistelu kai tuo enemmän yhteydenottoja ja mahdollisuuksia. Tämä toki herättää kysymyksen, että miksi kaltaisesi omasta mielestään tasokas mies käyttää näitä palveluita. Sinulla alkaa olla sen verran ikää, että saatat joutua laskemaan rimaa joltain osin, etenkin jos haluat itseäsi nuoremman naisen kumppaniksesi saada.

      • Anonyymi

        Olen erimieltä
        Itse varmasti käyttäisin nettihommeleita koska en oikein baareissa ravaa, urheilen mieluummin. Eikä suomalaiset miehet uskalla missään lähestyä paitsi netissä. Jos menisin baariin tiedän että ei lähestytä, koska ei uskalleta. Kysyin huvikseni kerran miksi? Vastaus oli pakit tulee kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen erimieltä
        Itse varmasti käyttäisin nettihommeleita koska en oikein baareissa ravaa, urheilen mieluummin. Eikä suomalaiset miehet uskalla missään lähestyä paitsi netissä. Jos menisin baariin tiedän että ei lähestytä, koska ei uskalleta. Kysyin huvikseni kerran miksi? Vastaus oli pakit tulee kuitenkin.

        Erikoista. En myöskään käy baareissa, mutta aina on seuraa löytynyt enemmän kuin riittävästi oikeasta elämästä. Jos koittaisit näyttää helpommin lähestyttävältä?


    • Anonyymi

      Olen omistanut autot isot omakotitalot. En kelvannut silloinkaan. Nyt maksan heittämällä 1000 e vuokraa hallipaikkaa. Auto on oma mutta en tod aio enää maksaa tälle valtiolle asunnon tyhjänä seisomisesta heidän tontillaan 1000 e vuodessa. Maksella asunnon sähköjä ja kun ei osaavia vastuuntuntoisia miehiäkään ole löytänyt sitä kunnossa pitämään. Tämä vaihtoehto käy minulle hyvin. Huonoa arvostelija miestä en käyttööni ota. Joten otan ennemmin miehen käyttööni josta pääsee äkkiä eroon. T. Rotunainen

    • Kuvat ovat usein yli 10v takaisia, läskit muokattu vähemmäksi, ja vyötärönkaaret käännetty toisinpäin. Tai esittävät jotakuta toista.

    • Anonyymi

      Lienevätkö miesten profiilit sitten sen rehellisempiä? En tiedä miksi ihmiset tuollaisista valehtelevat. Ehkä eivät edes etsi mitään pysyvämpää tai sitten ovat harvinaisen yksinkertaisia ja kuvittelevat tuollaisten pysyvän salassa.

      • Luulen että suurin osa parantelee tietojaan, samaan tapaan ja samasta syystä kuin kaikessa markkinoinnissa tehdään. Sekä/tai halu pysyä tunnistamattomana.

        Hauskoja ovat profiilit joihin wanha tyttö on liittänyt useita kuvia, varsinainen profiilikuva on 10 - 20 vanha, muut tuoreempia kuvia joissa yksi kuva esittää selvästi vanhempaa henkilöä. Sehän ei sitten ole valehtelemista kun joukossa on yksi tuoreempi kuva, vaikka miehet kuitenkin näkevät sen parhaan otoksen nuorelta iältä.


      • Anonyymi
        Wilder_Longmember kirjoitti:

        Luulen että suurin osa parantelee tietojaan, samaan tapaan ja samasta syystä kuin kaikessa markkinoinnissa tehdään. Sekä/tai halu pysyä tunnistamattomana.

        Hauskoja ovat profiilit joihin wanha tyttö on liittänyt useita kuvia, varsinainen profiilikuva on 10 - 20 vanha, muut tuoreempia kuvia joissa yksi kuva esittää selvästi vanhempaa henkilöä. Sehän ei sitten ole valehtelemista kun joukossa on yksi tuoreempi kuva, vaikka miehet kuitenkin näkevät sen parhaan otoksen nuorelta iältä.

        Sinä pedari se et uskalla missään olla harvoin edes omalla sukupuolella. Joko ensilumi tuli Tuusulaan


    • Anonyymi

      Pedoseppo tuusbyystä ja esiintymiset naisina ja skideinä onkin huomattavasti korrektimpaa eeehhe

      • Anonyymi

        Joo, vähän elämänkoulukälyinen alustus ätmiltä tämä aloitus taas ha ha


    • Anonyymi

      Tämähän on täysin totta! Profiilissa on mitä vaan.

      Noh kerroppas mistä sinun kaltaisia sitten on? Sinun kaltaisis yksilöitä vielä vaikeampi löytää jos lähtisi etsimään. Jos ulkonäkökin on kunnossa!
      Tuntuu hyvin hankalalta löytää mies joka ois päälle 40, hyvässä kunnossa ja vielä jos ois ns erittäin viriilissä kunnossa🫣ja kestää kovempaakin menoa.
      Tahtoisin mielelläni kuulla.

      • Anonyymi

        No niin Jos se ulkonäkö on siis kunnossa niin se on se mikä sytyttää.
        Muuten ei ole liekkiä vaan kastunutta paperia taskut täynnä sytyttimestä ei edes tietoa.
        Olipa yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin Jos se ulkonäkö on siis kunnossa niin se on se mikä sytyttää.
        Muuten ei ole liekkiä vaan kastunutta paperia taskut täynnä sytyttimestä ei edes tietoa.
        Olipa yllätys.

        No tietenkin täytyy miellyttää.


    • Anonyymi

      Lisään vielä tohon kommenttiin sen että naiset on tosi epävarmoja vaan itsestään. Luulen näin.
      Itse en ole. Olen todella itsevarma tyyppi, tosin on ne heikot spotit itelläki, mutta ei hävettäs kertoo statusta, ikää, kuvia ihan sama. Tiedän itse mitä oon....

    • Anonyymi

      No täällä nyt ei mitään profiileja ole paitsi tuolla naisena esiintyvällä hönöllä

      • Anonyymi

        Okei🤣


      • Anonyymi

        Pedoseppo, tuhat ja yksi hahmoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedoseppo, tuhat ja yksi hahmoa

        🤣ok ota nyt selvää sit


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe