Ei enää kiinnostakaan. Joku toinen nainen on minulle sopivampi.
Emma Nopanen
32
1245
Vastaukset
Ihana kun alkaa joku ihan arjessa innostaa eikä tv-tähdet
- Anonyymi
Ihan kiva tyttö, mutta en pidä Salkkareista ja hän näyttelee siinä.
- Anonyymi
Voi harmi. Juuri kun Emma Nopanen oli aikeissa ottaa sinuun yhteyttä... 🤣
- Anonyymi
No kyllä se käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se käy.
Nyt se käykin?! Oho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se käykin?! Oho.
Yhteydenotto sallittu vaikken niin ihastunu ookkaan.
- Anonyymi
Parempi että menet siikoja ongimaan ja unohdat naiset, koska et heistä muutenkaan mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Kyllä ymmärrän!
- Anonyymi
Piakkoin on talvi ja voi saada pilkillä kahen kilon siian.
>simiti<
- Anonyymi
Mitä se kellekkään kuuluu kenen kanssa tulen olemaan!?
- Anonyymi
Eihän se kuulukkaan. Mutta jatka toki kertomista täällä yleisellä palstalla. Ei vakiporukka ainakaan siitä välitä tahi juoruile.
Onnea parin etsintään. Toivottavasti kemiat kohtaavat.👍
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se kuulukkaan. Mutta jatka toki kertomista täällä yleisellä palstalla. Ei vakiporukka ainakaan siitä välitä tahi juoruile.
Onnea parin etsintään. Toivottavasti kemiat kohtaavat.👍
>simiti<Kiitos. 😊 Ei se vastenmielinen ajatus ole, että seurustelisin Emma Nopasen kanssa, se on vaan epätodennäköistä.
- Anonyymi
Yksi söpöimmistä naisista koskaan...
- Anonyymi
Ei kun iskemään siitä itsellesi emäntää.
- Anonyymi
Voitko ottaa minuun yhteyttä
- Anonyymi
Emma nopanen on ihana ❤️
- Anonyymi
Tekikö Emma nopasen hahmo Salkkareissa Sofia belorfit
- Anonyymi
Kyllähän spermat voisin laskea tämän neidin sisään. Nätti nainen.
Frankie - Anonyymi
Teemu-Ilmeri
joku tyttö niin kun ei tääällä ihmiset riehu sinänsä joku voi tehdä jotain omis pieniä ääniään - Anonyymi
moom lim kplaomem eö'wess''m twelee kptaom åoemo' ''mo'. l'veööess''mlom yelee moom mpj
- Anonyymi
Ai Emma on taas vapaa. Pääseekö jälkiliukkaille?
- Anonyymi
tuollainen vähän vaafallisga ka kun niin jos haluaisi auttaa masentuneita tyttöjäkin, ja nuoria mutta niin oman terveyden kustaknnuksella siten
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634