Se, että joku nätti nainen on sinkku

Anonyymi-ap

Joku on sen takia, koska emme ole vielä löytäneet toisiamme.

16

381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On selkokielellä: HANKALA IHMINEN.

• Anonyymi

Minä vai se tyttö?

• Anonyymi

Olen tässä elämäni varrella huomannut, että varsinkin henkilöiden exät ovat monesti sitä mieltä, että ihminen on hankala, jos ei ole alistunut/suostunut heidän muottiinsa. Ei ole sellainen, kuin he haluaisivat toisen olevan. Ei osata hyväksyä/nähdä, että jokainen on uniikki ja omanlaisensa yksilö ja vapaus olla sellainen kuin on. Kaikkia ei tarvitse miellyttää muuttamalla itseään toisen maailmankuvaan sopivammaksi.

• Anonyymi

Minä osaan olla hankala jollekin ja helppo jollekin.

• Anonyymi

Näin se juuri on. Kaunotar on sinkkuna, koska hän ei ole vielä löytänyt sitä unelmien meistä. Kaunottaren kimpussa on kaiken maailman epätoivottavat tapaukset, joita hän yrittää karkottaa ympäriltään.

Löysin juuri viikonloppuna tällaisen kaunottaren, joka on nyt siis varattu.

• Anonyymi

Minäkin olen jollekkin se oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen jollekkin se oikea.

Noin minäkin luulin jo 65 v sitten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin minäkin luulin jo 65 v sitten...

Ootko koskaan ollu kenenkään kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko koskaan ollu kenenkään kanssa?

Siis sillai vai? No, en. Hyi!

• Anonyymi

TorakkaTeemu... joopa-joo, tavallaan hassua tuo juttu juttu nimittelijä-juttu, kyllä on mahdollista jos jotain c-koodia käyttää, tulee vahingossa joku tuollainenkin juttu sinänsä.

Oikeasti itseäkin huvittaa tuo juttu... mutta niin... hassua ohjelmakoodia vahingossa tulee. Kun riittää jo yksikin väärä kirjaimen painallus näppäimistöllä voi tulla hassua juttua.

• Mielestäni on oikein, että naiset käyttävät kumppanin valinnassa harkintaa ja miettivät tarkkaan, kenen kainaloon kannattaa painautua. Miksi pitäisi hätäillä?

• Anonyymi

Ei tietenkään pidä eikä miestenkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään pidä eikä miestenkään.

Ei niin. Järkevä ottaa iisisti, eikä hutiloi.

• Anonyymi

tuollainenkin voisi olla huvittava tosi-typyn mielestä jos nimittelijäohjelma tekisi tosi-typystä nimeltään tosi-miehen.

• Anonyymi

Olemme jo löytäneet... Ja menemme juuri mitä haluamme

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      81
      3678
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2459
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      93
      2083
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1607
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1448
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1394
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1347
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      19
      1103
    Aihe