Mielentervys lääkärille MARS. hehheh jätä lapset rauhaa ped....

Anonyymi-ap

So­dan­ky­län ko­koo­muk­sen val­tuus­to­ryh­mä syyttää Pekka Heik­kis­tä epä­asial­li­ses­ta käy­tök­ses­tä ja erotti ryh­mäs­tä – Heik­ki­nen ei al­le­kir­joi­ta väit­tei­tä
Aleksi Pohjola, Niina Niemelä
4
23.10.2023 19:24
KUNNALLISPOLITIIKKA
Pekka Heikkinen.
Pekka Heikkinen.
KUVA: JUSSI LEINONEN
Sodankylän kokoomuksen valtuustoryhmä tiedottaa erottaneensa kunnanvaltuutettu Pekka Heikkisen valtuustoryhmästä. Erottaminen on puolen vuoden määräaikainen.

Ryhmä syyttää Heikkistä ajoittain epäasialliseksi koetusta käytöksestä valtuustoryhmää, toisia luottamushenkilöitä ja kunnan viranhaltijoita kohtaan.

Tilanteita on ryhmän mukaan tullut eteen niin sosiaalisessa mediassa kuin kasvokkain tapahtuneissa kohtaamisissa.

11

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kumpi lähti ensin tukka vai järki.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Heikkinen piti kuria koulussa, laittoi rajoja häirikkökakaralle. Oliko tuo huonosti käyttäytyvä poika jonkun "kunnan tapin" lapsi? Vai mistä johtuu ajojahti?

Supernanny on ohjannut tv:ssä perheitä ja pitää olla niin, että vanhemmat määrää ja lapsen kuuluu totella. Koulumaailmassa opettajat ja koulun väki määrää ihan turvallisuuden takia vaikka kotona ei osata kasvattaa. Häirikköpennut kuriin!!!!

• Anonyymi

Sitten kun itse hölmöilee, siitä muiden syyttäminen vasta typerää onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi hölmöili ja aiheutti vaaratilanteen ja siihenkö ei olisi saanut puuttua????? Kotona ne käytöstavat opitaan. Ei kait tuota oppilaan käytöstä voi millään puolustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi hölmöili ja aiheutti vaaratilanteen ja siihenkö ei olisi saanut puuttua????? Kotona ne käytöstavat opitaan. Ei kait tuota oppilaan käytöstä voi millään puolustella.

Lapsiin käsiksi käyvä aikuinen ja opettaja vielä. Ei muuta kuin lopputili ja oikeuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsiin käsiksi käyvä aikuinen ja opettaja vielä. Ei muuta kuin lopputili ja oikeuteen

Eiköhän tuossa tilanteessa ollutkin ihan aiheellista vetää kakara pois hyppimästä veitsen kanssa????? Vaarallista kaikille moinen riehuminen. kenellä se valta sitten koulussa on jos ei aikuisilla. Häirikköpennut järjestykseen !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pedari akanhakkaja vajakki heikkinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään osaa edes kirjoittaa. Voi, voi sinua, säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, täällä kirjoittelee se häirikkö jonka etuiluun ja säntäilyyn opettaja joutui puutumaan.
        Sinulla menee todella huonosti, et osaa oikeinkirjoitusta etkä käytöstapoja. Kuinka se koulunkäynti noin yleensä menee, onko muitakin vaikeuksia? Mitähän sinun kanssasi pitäisi tehdä????

Oletko koskaan kuullut sanaa kunnianloukkaus? Syyllistyit juuri tuossa nimittelyssäsi siihen.
        Tuskin tulee sanktioita, kun sinä olet niin säälittävä, tarvitset kunnon kuria ja ohjausta miten käyttäydytään koulussa, netissä ja miten kunnioitetaan muita ihmisiä. Rukoilen, että saat apua ja opit jotain.

• Anonyymi

Tiktok julkaisi ensimmäistä kertaa lukuja siitä, kuinka monella jiesiöläisellä käyttäjällä on kiinalainen videosovellus.

Yhtiön tiedotteen mukaan 2,5 käyttää kuukausittain kiinalaista Tiktok-sovellusta.
      Loput 1,0 käyttää ryssien VK- viestintäpalvelinta-

Revippä siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 47
      654
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      567
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37