Kylläpä tuli kerrankin äänestettyä väärin. nimittäin Savukoskea.
Se on tuo ahneus
23
844
Vastaukset
- Anonyymi
2025 on kuntavaalit. Siellä sitä voi äänestää vaihtoon, ketkä haluaa.
- Anonyymi
Kannattaisiko vaihtaa ensin muutama räkyttäjä!
- Anonyymi
Kannattaa. Ketkä on ne, jotka ensin vaihdetaan?
- Anonyymi
Pikkarainen, Kotilaine, Harju, Nivala, Imporanta....siitä kun aloittaa, niin johonkin päästään. Kaikki olleet aivan liian kauan valtuutettuja!!! Yksi ihminen antaa kolmessa kaudessa parhaansa ja sitten vähintää 2-3 kautta ulkopuolella päätöksenteon!
- Anonyymi
Mitä tehdään viulunsoittajalle?
- Anonyymi
Hietanenhan se on aika pitkään valtuustosalin ovea avannu ja millon missäki porukassa. Niemeläkin on ollu pisimmästä päästä. Ja Majavan Ahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hietanenhan se on aika pitkään valtuustosalin ovea avannu ja millon missäki porukassa. Niemeläkin on ollu pisimmästä päästä. Ja Majavan Ahti.
Massaliike on mun IHANNE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massaliike on mun IHANNE!
Massaliike = Neuvostoliitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massaliike = Neuvostoliitto.
Niin siellä arvostettiin työläistä!
- Anonyymi
Ei auta vaikka kerättäisiin tuhat adressia!
Virkaan on valintamenettely joka on säädetty lailla, siinä ei adressit paina pätkän vertaa.
Eihän nämä pölvästit sitä ymmärrä kuten ei paljoa muutakaan....- Anonyymi
Miksi haukut koko ajan toisia ja nimittelet? Onko itselläsi niin mahtava ura ja koulutus, että voi toisia pilkata?
- Anonyymi
Nivala kaupunginjohtajaksi.
- Anonyymi
No son johtanu jo parikymmentä vuotta kaupunkia jos milläkin pallilla. Asukasmäärä kunnassa puolittunu. Saavutus son seki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No son johtanu jo parikymmentä vuotta kaupunkia jos milläkin pallilla. Asukasmäärä kunnassa puolittunu. Saavutus son seki..
Kyllä neillä halosen reinon
Perikunnalla on ollut iloisia aikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai yhdestä miehestäkö se on ollut kiinni?
Tuota ei usko hevosetkaan!
- Anonyymi
siihen turha kerätä adressilla nimiä kun on itse kirjallisesti pyytänyt eron,ja erohan on astunut voimaan jo 26päivä,ja maanantaina valitaan jo sijainen kokouksessa,siitän oli jo esityslista nähtävillä ..
kyl se oli siinä se ..- Anonyymi
Näin se menee!
- Anonyymi
se on kyllä kumma, että me äänestäjät valitaan aina väärät henkilöt milloin kunnanvaltuustoon, eduskuntaan, aluevaltuustoon jne. pitäis vissiin pistää kansa vaihtoon ku on niin tyhymää sakkia!
- Anonyymi
Olen jo vuosia sitten sanonut että Kemijärven asioiden hoito pitäisi antaa ulkopuolisten hoidettavaksi. Valtiohan ottaa joskus holhoukseen jos näkee että asioiden hoidosta ei tule mitään. Valtionavun katkaiseminen muutamaksi vuodeksi toisi ehkä yhteenhiileen puhaltamista ja muutenkin sopua.
- Anonyymi
Tyhmää se sakki onkin ja siitä seuraus!
Tämän sillä änkyröinnillä ja suhmuroinnilla saa.
Sitten vielä pyhästi puhutaan julkisuudessa avoimuudesta ja rehellisyydestä, eivät älyä edes hävetä!
Loikitaan puolueesta toiseen, välissä itsekään eivät tiedä mihin milloinkin kuuluvat.
Henkilökohtaisia kaunoja vatvotaan kun pitäisi kuntalaisten asioita hoitaa. Eikös se eräskin loikannut juuri tämän vuoksi.
Kunnasta erosi työntekijöitä myös välittömästi kun näkivät mitä ja keitä nyt huseeraa päällimmäisenä.
- Anonyymi
Sirpahan halusi olla enemmän kaupunginjohtaja kuin kaupunginjohtaja itse. Jos jotakin kohtaa pitää syyttävä sormi niin kyseistä elättiä kohtaan. Häpeäisit!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379