Miesflunssa iski palstalaiseen

Minulla on päällä aivan karsea miesflunssa päällä. Nolotti soittaa töihin että olen sairaana. Ja nyt on ihan pirun tylsää kun ei riitä voimat mihinkään. Täällä makaan sähköisen lämpöpeiton alla kuoleman kourissa.

Saa sääliä.

47

342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se todennäköisesti ole kuin kausiflunssa tai covid. Ole siis huoleti. Covidiakaan ei enää lasketa vaaralliseksi, kun rokotuskattavuus on tarpeeksi laaja.

      Itsellänihän on 4 covid rokotusta ja diapeetikkona saan kausiflunssarokotuksenkin joka vuosi ilmaiseksi ensimmäisten joukossa.

      Ei ole ollut nuhaa, mutta jokainen tavallaan. Auttaisikohan sinua jos oikein kovasti luet foliohattujen juttuja, sekä tsemppaat itsesi kuntoon?

      Tässä viestissä ei ollut mitään henkilökohtaista, vaan lievää vittuillua rokotekammoisille salaliittoteoriteekoille.

      >simiti<

      • Minäkin olen rokotettu koronan varalta, mutta kausi-influenssarokotusta en ole vielä ottanut. Nyt se sitten kostautuu. Ainakin kotitesti oli koronan suhteen negatiivinen. Mutta olo on kuin olisi jyrällä ajettu päältä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minäkin olen rokotettu koronan varalta, mutta kausi-influenssarokotusta en ole vielä ottanut. Nyt se sitten kostautuu. Ainakin kotitesti oli koronan suhteen negatiivinen. Mutta olo on kuin olisi jyrällä ajettu päältä.

        Juu kaveri sai kans kausiflunssan. Nyt kuulemma pahin, kuin vuosiin.

        Eli voimme siis todeta, että jälleen diapetes ja sen tuoma rokotusetuisuus pelasti.

        Toki ymmärrän sen, että diapeetikon vastustuskyky on alentunut. Minulle moinen nuha olisi varmaan kuolemaksi?

        >simiti<


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minäkin olen rokotettu koronan varalta, mutta kausi-influenssarokotusta en ole vielä ottanut. Nyt se sitten kostautuu. Ainakin kotitesti oli koronan suhteen negatiivinen. Mutta olo on kuin olisi jyrällä ajettu päältä.

        Pitää 5 päivää oireiden alusta tehty testi ja vielä virallinen testi jos on riskiryhmäläinen ja silloin esim ei enää saa paxlovid.
        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/koronaviruksen-kotitestit

        Eikö ole ikävä juttu🥺edes nykyinen ei kotitestillä edes meinaa löytyä vaan pitäisi testata parinpäivän välein.

        https://www.tays.fi/fi-FI/Sairaanhoitopiiri/Koronavirus_COVID19/Paxlovid_nirmatrelviiri_ja_ritonaviiri_e(154936)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kaveri sai kans kausiflunssan. Nyt kuulemma pahin, kuin vuosiin.

        Eli voimme siis todeta, että jälleen diapetes ja sen tuoma rokotusetuisuus pelasti.

        Toki ymmärrän sen, että diapeetikon vastustuskyky on alentunut. Minulle moinen nuha olisi varmaan kuolemaksi?

        >simiti<

        Ketä kiinnostaa?!? Joko on menkat alkaneet🤣?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18070107o

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • No voih, miesflunssa on kuulemma kamala.
      Nyt sitte teetä, hunajaa, inkivääriä ja sinkkiä kuonoon!!
      Ai sulla on lämpöpeitto?
      Joskus oon miettinyt sellaista.
      En viittis sääliä, mutta josko hieman etähaleja
      ja pikkuse etä lovee lähetän. <3
      Voi tätä kettua ;)

      • Kiitos. Heti tuli parempi olo.

        Kannattaa hommata lämpöpeitto. Kun on ytimiä myöten jäässä, niin se tuntuu taivaan lahjalta.

        *Aivastus*


      • Anonyymi

        Inkivääri? Mitäs se tekee? Sipulissa ja puolukkakiljussa on kyllä huomattavasti flavonoideja.
        http://www.flavonoidi.com/

        >simiti<


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos. Heti tuli parempi olo.

        Kannattaa hommata lämpöpeitto. Kun on ytimiä myöten jäässä, niin se tuntuu taivaan lahjalta.

        *Aivastus*

        No höh, taitaa kettu tosiaan olla kipiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Inkivääri? Mitäs se tekee? Sipulissa ja puolukkakiljussa on kyllä huomattavasti flavonoideja.
        http://www.flavonoidi.com/

        >simiti<

        Kuukkeloi... inkivääri tekee vaikka mitä.
        Sitruunaa, hunajaa ja inkivääriä ja
        keittää siitä juomaa on muuten ihan hyvääkin.
        Toki kaikki eivät saa käyttää inkivääriä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Inkivääri? Mitäs se tekee? Sipulissa ja puolukkakiljussa on kyllä huomattavasti flavonoideja.
        http://www.flavonoidi.com/

        >simiti<

        En oo puolukkakiljua koskaan maistellut, mutta puolukkalikööriä joskus.
        Puolukat on muutenkin suurkulutuksessa itsellä.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En oo puolukkakiljua koskaan maistellut, mutta puolukkalikööriä joskus.
        Puolukat on muutenkin suurkulutuksessa itsellä.

        Puolukka on lähes verrattavissa antibioottiin.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolukka on lähes verrattavissa antibioottiin.

        >simiti<

        Kuten hinaja hunajakin..
        Sulla on välillä jotai hassuiki
        juttui mut myös asiallisii
        ja fiksuiki.
        No mutta nyt täytyy koitta
        ryhdistäytyy ja herätä kunnolla
        tähän päivään.
        Menee ihan hassutteluiksi muuten kaikki.
        :)


    • Anonyymi

      miesflunssa eli naisnuha.

      • Anonyymi

        Telkustahan tuli ohjelma. Se menee oikeasti noin. Naisten flunssa on vähäoireisempi. Johan sekin kertoo jotain, että nainen kykenee kasvattamaan sisällään vierasta solumöykkyä ja rakentamaan siitä vauvan. 😳

        >simiti<


    • Anonyymi

      No voooi... 😈

      *töks, pöks, nips, naps, härps* ...😇

      xLiner

      • Anonyymi

        Noh, lepäile rauhassa. Kurjaa ☹️

        xLiner


      • Äsken yskin niin kovaa, että taju meinasi mennä :(


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Äsken yskin niin kovaa, että taju meinasi mennä :(

        Hö.

        Jos ei päätä ja silmiä särje, niin olisko hyvä katsella elokuvia?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hö.

        Jos ei päätä ja silmiä särje, niin olisko hyvä katsella elokuvia?

        xLiner

        Olen kuluttanut aikaa lukemalla sarjakuvia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen kuluttanut aikaa lukemalla sarjakuvia.

        Nyt on asiaa! Luitko X-ryhmää? Pikkuisena se oli ehdoton suosikkini ja tykkäsin siitä säitä hallitsevasta naisesta. (En muista nimeä. Strom?) Toki wolverine oli kunnon äijä.

        Tietty yhdessä välissä oli vaihe, jolloin keräilin aku ankan taskukirjoja. Olihan minulla niitä 384 kpl, mutta sitten sekin innostus meni ohi.

        Nykyään vain tarkkailen luontoa ja välillä kokeilen uusia ruokia. Aika tavishommaa. Mutta kun minä olen jo onnistunut rakentamaan, sekä modifioimaan audiopuoleni riittävälle tasolle.

        Minulla ei ole enää mitään mitä tavoittelisin. Olen siis saavuttanut tavoittelevani täydellisyyden. Vähän kaihertaa ajatus takaraivossa, että mitä seuraavaksi?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on asiaa! Luitko X-ryhmää? Pikkuisena se oli ehdoton suosikkini ja tykkäsin siitä säitä hallitsevasta naisesta. (En muista nimeä. Strom?) Toki wolverine oli kunnon äijä.

        Tietty yhdessä välissä oli vaihe, jolloin keräilin aku ankan taskukirjoja. Olihan minulla niitä 384 kpl, mutta sitten sekin innostus meni ohi.

        Nykyään vain tarkkailen luontoa ja välillä kokeilen uusia ruokia. Aika tavishommaa. Mutta kun minä olen jo onnistunut rakentamaan, sekä modifioimaan audiopuoleni riittävälle tasolle.

        Minulla ei ole enää mitään mitä tavoittelisin. Olen siis saavuttanut tavoittelevani täydellisyyden. Vähän kaihertaa ajatus takaraivossa, että mitä seuraavaksi?

        >simiti<

        Yleensä luen jotain aasialaisia sarjakuvia. Olen tykännyt lapsesta asti animesta, josta siirryin sitten sarjakuviin. On vaan niin pirun vaikea löytää itselleen sopivia näin vanhemmiten.


    • Voi sentään 😔
      Toivottavasti sinulla on sinkkiä ja C-vitamiinia? Ne saattavat nopeuttaa flunssasta toipumista.
      Voimia sinulle päivään 🤗

      • On minulla jotain monivitamiinitabletteja ainakin.


      • Niin ja kiitos haleista 🤗


      • Palstakamu kirjoitti:

        Niin ja kiitos haleista 🤗

        Ole hyvä. Toivottavasti voit pian jo paremmin. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ole hyvä. Toivottavasti voit pian jo paremmin. 🙂

        Olen ollut päivän peiton alla piilossa ja olo on jo huomattavasti parempi :)


    • Anonyymi

      syystä en haluaisi opettaa tuollaisia kioska silloin jotain niin unijuttuja ja tekniikoita koska sanotrusti;: Youäre playing with your own mind ja sitten...

    • Anonyymi

      mutta opetin jotain pientä eli jos yrität tukahduttaa itseäsi t-paidalla vaikka..
      '

      • En tarvitse yhtään enempää tukahdutusta juuri nyt :(


    • Anonyymi

      niin tuollainenkaan unitekniikksa ei ole epävaarallinen siis jos tahallisesti hiljennät aivojen hammea laittamalla jonkin vaatteen naaman hengitysteiden eteen, tahallisesti.

      Mutta sitten jos jotenkin pyörähdät sängyssä ja tukehdut omaan tyynyysi.

    • Anonyymi

      siinä olisi oikein uusi supersankari, kuin jo inlfumies tai rokoman

    • Anonyymi

      supersankarit ifluman sekä rokomasn riehuvat

      • Supersankareillakin on ongelmansa ja Supermies hyytyy kryptoniittiin.


    • Anonyymi

      Burana huuleen ja töihin. Huomenna alkaa viikonloppu niin rajusti viinaa, sunnuntaina et tiedä oletko krapulassa vai kipeänä, maanantaina taas kunnossa.

      -harmiseikirj-

      • En käytä mielellään alkoholia. Siitä tulee vaan paha olo.


    • Anonyymi

      oikeasti itseäni siis hauskaa huvittavat jutella jotain joidenkin teinityttöjenkin kanssa ja niin mutta monestikin voit kuulla jotain viisauksia teinitytöiltä useammin kuin mummoltasi.

    • Anonyymi

      Jos teinitytöt ovat viisaamia kuin joku vaikka 104-vuotias mummosi niiin hyvin menee,. Mutta siis okeista kyllä teinitytöillä on viisautta.

    • Anonyymi

      Aloin ajattelemaan tuollaista sanontaa että Joukossa tyhmyys tiivistyy, niin nyt tuntuisii siltä että teinityttöjen ryhmässä viisaus lisääntyy.

    • Anonyymi

      Yritä saada muut pulleat kaveripojat tsemppaamaan itseäsi.

    • Anonyymi

      oletteko Ollit ja Pöllöt ajatelleet tuolla tavoin, että jos alkaa ajattelemaan jotain samaa rataa, vähän kuin F1-formula rataakin niin ajatukset kiertäväty samaaq kierrosta ja aina.

    • Anonyymi

      Itse olen aika iloinen tuosta jutusta kun ihmiset itsekin tekevät omia nimiään kuten tuo nimittelijä-ohjelmakoodi, jotain hassuja tulee aina.

    • Voi sua poloista. Nyt kupillinen kuumaa teetä, mummon kutomat villasukat jalkaan ja kääriydy rakkaaseen torkkupeittoon. Joku kiva leffa pyörimään (tai palstaile täällä jaksamisen mukaan). Ota nenäliinapaketti kainaloon. Lepää ja rentoudu.

      (rohkaiseva olalletaputus) Kyl se siitä vielä iloksi muutuu! 😊🍵🫖

      • Minulla on jo paljon parempi olo. Olen ollut lämpimän peiton alla ja lukenut sarjakuvia. Kummasti paranee kun lepää. Yleensä olen sairaanakin töissä, mutta nyt meinasi itkuksi mennä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minulla on jo paljon parempi olo. Olen ollut lämpimän peiton alla ja lukenut sarjakuvia. Kummasti paranee kun lepää. Yleensä olen sairaanakin töissä, mutta nyt meinasi itkuksi mennä.

        Hienoa, että voit jo paremmin. Töihin ei kannata mennä sairaana. Vaikka voit jo paremmin, tartutat vain työkaverit ja voit saada pitkittyneen flunsan jälkioireita.
        Lepää ja rentoudu rauhassa. Keho tarvitsee aikaa palautumiseen. 😄👍


    • Anonyymi

      mutta niin tehkää ome Halooween-elokuvuva jonka voisi olla Kutittelevat Ötökät.
      ette kuitenkaan pysty kunnollista mitään tekemään, mutta jonkin hauskan pätkän ehkä.

      Mulla on nyt viikko ollut en yhtäkään särkypilleriä ole tarvinut, oli aika rankkareissu sinänsä kun juurihoitoja

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe