Forecat ja Pekka Poudat ei vieläkään osaa ennustaa marraskuulle ennätyksellisiä lämpöaaltoja!

Anonyymi-ap

Marraskuulle olisi luvassa lämpöaaltoja. Näin ennustan minä.

1. Pienesti lämpöä ja sitä kautta lämpenevää luvassa jo heti kuukauden vaihtuessa marraskuulle.

2. Isommin 4 – 5 päivä marraskuuta.

3. Toinen isompi lämpöaalto työntyy alkaen noin 13 marraskuuta.

Ja tämä energia olisi peräisin Maapallon keskustasta. Sen sieltä vapauttaa tietty pimeä energia etukäteen ennustettavina ajankohtina sen mukaisesti miten Maapallo sattuu linjautumaan Auringon, muiden planeettojen ja Kuun kanssa. Mitä suorempia linjautumia, sitä isompia vaikutuksia suoraan ja myös viiveellä.

2022 marraskuussa oli yli 14 asteinen päivä. Sattumoisin 8.11.2022 Aurinko, Maapallo, Kuu ja Uranus linjautuivat. Eli Maapallo oli Auringon ja Uranuksen, sekä Auringon ja Kuun välisellä alueella.

Ja lämpötilahan alkoi seuraavana päivänä nousta ja sehän nousi yli 14 asteeseen 11.11.2022.

Mistäkö tämä lämpö oli peräisin. Minä oletan että sen vapautti tietty pimeä energia linjautuman aikana Maapallon sisältä. Se minne tätä ylimääräistä lämpöä aina milloinkin työntyy on kysymys johon ei ainakaan vielä ole vastausta. Siis olettaen että olen ylipäätään oikeassa pohdinnoissani.

Ok, ja koska tämä ylimääräinen energia ei työnny ulos Maapallosta tasaisesti, se saa aikaan ilmakehässä paineenvaihtelua jonka seurauksena tuulisuus kasvaa = myrskyjä.

Tämän hetken kuukauden sääennustukset ennustavat eurooppaan kuivahkoa ajanjaksoa marraskuun ensimmäisille kolmelle viikolle.

Vaan eiköpähän sieltä vaan tulene hurjia rankkasateita ja tulvia. Ei ehkä ihan marraskuun alusta lähtien, mutta sitten kun vettä alkaa tulemaan, niin lopulta alkaa vaikuttamaan ettei loppua tule ollenkaan. Siis siellä minne sitä alkaa tulemaan.

Toivottavasti sateet kiertävät Suomen. Lapin lumet kun joka tapauksessa sulavat marraskuussa. Siis jos tätä ylimääräistä energiaa saadaan myös tänne Suomeen.

Viime vuoden 14 asteen ennätyslämpimät saattavat hyvinkin rikkoutua kahteen eri kertaan. No, 13-15.11 sille on suuri todennäköisyys. 4-5.11 lämpötilat jäänevät pienemmiksi 🤔

🤔

Marraskuussa saattaa tänä vuonna esiintyä myös Hurrikaaneja 3.11 ja 13.11 aikoihin.

Siis kahteen eri kertaan.

Normaalisti niitä esiintyy käsittääkseni noin viiden vuoden aikana kaksi. Siis hirmkumyrskyjä jotka voimistuvat Hurrikaanin lukemiin.

Rantautuneita Hurrikaaneja oli 1900 luvulla vain kaksi.

Jos niitä rantautuu tänä vuonna Hurrikaanin lukemissa kaksi ja vieläpä 3.11 ja 13.11 aikoihin, niin niistä tutkijoiden ei sitten kannata syyttää meitä ihmisiä. Näin oletan minä.

Syy näille marraskuun 2023 tapahtumille olisi mielestäni jossakin aivan muualla!

Energioissa joita nykyiset fyysikot eivät vielä ymmärrä!

Ps. En ihmettelisi jos joitakin tulivuoria aktivoituisi .

Jokunen isohko maanjäristyskin mahdollinen.

Ai niin, tornadoja ei kannata unohtaa. Niillekin tulee olemaan normaalia isompi todennäköisyys.

Siis vaikka niitä ilmeisesti normaalisti marraskuussa harvemmin esiintyy.

Mutta joo. Myrskyjä muodossa ja toisessa tiedossa.

Rankkasateita ja tulvia.

Nähtäväksi jää minne ne koviten iskevät.

Valtamedian sääennustuksissa näistä ei kukaan vielä ole puhunut. Ei ainakaan tänne eurooppaan ole mitään erikoisempaa hässäkkää ennustaneet.

Mielenkiintoista seurata missä vaiheessa esim. Forecan ja Pekka Poudan ennustuksissa näistä aletaan puhua. 🤔

🤔

Ps. Katselin tässä joku päivä sitten 8 – 9.11.2022 linjautumaa ja huomasin että 9.11.22022 Merkurius linjautui Auringon toisella puolella siten että Maapallo oli myös Merkuriuksen ja Uranuksen välisellä alueella 9.11.2022.

Auringon toiselta puolelta planeetat pystyisivät aktivoimaan Maapalloa sisältä jopa tehokkaammin jos olen oikeassa.

Esim. 9.11.2022 Merkuriuksesta peräisin oleva energia kohtasi melko suoraan vastapalloon myös Auringosta peräisin olevaa energiaa matkallaan kohti Maapalloa. Toki myös Uranuksesta ja Kuusta peräisin olevaa energiaa.

Tänä vuonna Auringon taustalla vaanii Mars kun Uranus, Maapallo, Kuu ja Aurinko linjautuvat 13.11.

Itseasiassa Maapallo on Uranuksen ja Marsin välisellä alueella 11 – 12.11.2023 välisen yön aikana ja tuo linjautuma liikuu melko läheltä Aurinkoa.

Seurataan miten marraskuu etenee ja millaisia sään ääri-ilmiötä marraskuussa koetaan vai koetaanko minkäänlaisia.

Itä-Suomessa 22.11.2023

Jukka Savorinen

🙂

Savorisen Uusi Suomi blogista

0

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        75
        5604
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        24
        2486
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        26
        1977
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        57
        1718
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1601
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1388
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1307
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        10
        1281
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        7
        1239
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1193
      Aihe