Eksyin parinvaihtajien piiriin

Päätin kokeilla uutta harrastusta. Saavuin paikalle ja kaikki muut olivat pareja. Minulla oli hieman kiusaantunut olo ollessani yksin paikalla, mutta päätin sivuuttaa tunteen. Pikkuhiljaa tunnelma muuttui villimmäksi ja tarjolla oli erilaisia seurapelejä, jotka voi tulkita hieman seksuaalisesti vihjaileviksi. Tässä vaiheessa päätin pysytellä hieman sivummassa, sillä moinen toiminta ei oikein sovi periaatteisiini. Viimein tilanne eteni siihen, että tapahtuman järjestäjän puoliso kysyi minulta, että lähtisinkö hänen kanssaan "jatkoille". Kiitin kohteliaasti ja poistuin äkkiä paikalta.

En todellakaan tiennyt että kyseessä on joku pervojen seurapiiri. En ilmeisesti osannut tulkita ilmoituksen koodisanastoa. Jotenkin jäi inhottava olo koko illasta. Luulin vain osallistuvani itseäni kiinnostavaan harrastuspiiriin :(

36

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipas suloinen sekä kultainen ja olen pahollani nöyrimmin ja naureskelen kippurassa, erehtymisestä pahasti juurikin mihinkä joudut pinteeseen sanasi
      ”En todellakaan tiennyt että kyseessä on joku pervojen seurapiiri. En ilmeisesti osannut tulkita ilmoituksen koodisanastoa. Jotenkin jäi inhottava olo koko illasta. Luulin vain osallistuvani itseäni kiinnostavaan harrastuspiiriin :(”

      Tekisi pitää sinut suojassa pahalta maailmalta.

    • Anonyymi

      Ai kamalaa... en kykenisi tuollaiseen minäkään. Että voi olla maailmassa kaikenlaista sontaa💩

      • Anonyymi

        Täällä maailmassa palvotaan kaikenlaista pahuutta,rahaa ja valtaa omiin itsekkäisiin tarpeisiin.Himoja,jopa sairaita sellaisia,itsekkäästi tietty. Tämä maailma on itsekkäiden temmellyskenttä. Koita sitten täällä jotenkin luovia ettet samaan lätäkköön astuisi tai suohon uppoaisi.Ällöttävää💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä maailmassa palvotaan kaikenlaista pahuutta,rahaa ja valtaa omiin itsekkäisiin tarpeisiin.Himoja,jopa sairaita sellaisia,itsekkäästi tietty. Tämä maailma on itsekkäiden temmellyskenttä. Koita sitten täällä jotenkin luovia ettet samaan lätäkköön astuisi tai suohon uppoaisi.Ällöttävää💩

        Itsekkyys on mielestäni maailman suurin synti. Minä ja minun tarpeet,minun ahneus ja minun himot. Oma napa ja minäminä. Tähän maailman tilanteeseen ollaan tultu just siksi ja tulemme saamaan mitä ansaitsemme. Ihminen sai syntyä maapallolle rakastamaan ja palvelemaan,mutta ihminen sössi kaiken,ahnehti ja pervoili. Siksi maapallo tuhoutuu. Ei maailman luoja,tällaista saastaista ihmiskuntaa tahdo katsella eikä hänen tarvii. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekkyys on mielestäni maailman suurin synti. Minä ja minun tarpeet,minun ahneus ja minun himot. Oma napa ja minäminä. Tähän maailman tilanteeseen ollaan tultu just siksi ja tulemme saamaan mitä ansaitsemme. Ihminen sai syntyä maapallolle rakastamaan ja palvelemaan,mutta ihminen sössi kaiken,ahnehti ja pervoili. Siksi maapallo tuhoutuu. Ei maailman luoja,tällaista saastaista ihmiskuntaa tahdo katsella eikä hänen tarvii. 💩

        On näitä valon ihmisiä jotka uskoo ,tai yrittää uskoa ihmiskunnan muutokseen,se on hienoa se,mutta kyllä aika käy vähiin. Tätä ihmiskuntaa tuskin pystytään pelastamaan. Niin paha se on. Niin pahuutta täynnä. Muutama valon kipinä ei riitä sitä valaisemaan. Surullista mutta totta. 💩


    • Anonyymi

      Nyt heräsi uteliaisuus. Millaista harratusta sä luulet olleesi aloittamassa? Ja millainen se ilmoitus sitten oli? 😀

      • Anonyymi

        Samaa tulin kysymään 😂

        xLiner


      • Anonyymi

        Luulen kyllä että aloitus oli parodiaa.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä että aloitus oli parodiaa.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Hyvässä parodiassa tämän(kin) kysymyksen mahdollisuuden luulisi otetun huomioon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kyllä että aloitus oli parodiaa.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Valitettavasti ei ollut parodiaa. En halua tarkemmin määritellä millaisesta harrastuksesta on kyse. Kuitenkin sellainen nörttien harrastus. Ja se mikä ihmetytti kun nämä parinvaihtajat olivat kuitenkin sitten kaikki nörttejä. Itseasiassa toiminnassa näytti yhdistyvän kyseenomainen harrastus ja parinvaihto.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Valitettavasti ei ollut parodiaa. En halua tarkemmin määritellä millaisesta harrastuksesta on kyse. Kuitenkin sellainen nörttien harrastus. Ja se mikä ihmetytti kun nämä parinvaihtajat olivat kuitenkin sitten kaikki nörttejä. Itseasiassa toiminnassa näytti yhdistyvän kyseenomainen harrastus ja parinvaihto.

        Olen aina tiennyt, että pienoisrautatieporukka on vähän outoa.
        ;)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Valitettavasti ei ollut parodiaa. En halua tarkemmin määritellä millaisesta harrastuksesta on kyse. Kuitenkin sellainen nörttien harrastus. Ja se mikä ihmetytti kun nämä parinvaihtajat olivat kuitenkin sitten kaikki nörttejä. Itseasiassa toiminnassa näytti yhdistyvän kyseenomainen harrastus ja parinvaihto.

        Joltain "lautapelikerholta" tai pikemmin roolipelikerholta toi kuulostaa. Mutta olisi todella mielenkiintoista saada edes jokin pikku vinkkin niistä koodisanoista, jota et ole ymmärtänyt. 😀


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Valitettavasti ei ollut parodiaa. En halua tarkemmin määritellä millaisesta harrastuksesta on kyse. Kuitenkin sellainen nörttien harrastus. Ja se mikä ihmetytti kun nämä parinvaihtajat olivat kuitenkin sitten kaikki nörttejä. Itseasiassa toiminnassa näytti yhdistyvän kyseenomainen harrastus ja parinvaihto.

        Ja siis eihän nörtteys sulje pois yhtään mitään seksuaalista suuntausta tai -identiteettiä, ei fetissejä eikä perverssioitakaan. Ylipäänsä nörtteys sinällään ei sulje pois yhtään mitään ja itse olen "nörttipiireissä" nähnyt ja varsinkin kuullut likipitäen kaikkea mahdollista. 😂


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä sketsiltä.

    • Anonyymi

      Ihmeajautuja se sinäkin kyllä olet jos tosiaankin noin :D Nyt sitten paljastat heti millaisessa harrastuksessa tuollaista on? Vähän kyllä epäilen kun vaikea keksiä mitään "normaalia" harrastusta jossa noin pääsisi käymään?

      -harmiseikirj-

      • Voisko olla larppaus/roolipelaaminen, kun niissäkin tottuu "osien vaihtoihin"?


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Voisko olla larppaus/roolipelaaminen, kun niissäkin tottuu "osien vaihtoihin"?

        Ehkä, tai sitten joku jooga/tantrajuttu ehkä voisi tulla myös mieleen.

        -harmiseikirj-


      • En paljasta, etten puhu ohi suuni ja joku vielä tunnistaa minut tai kaupungin. Mutta onhan noiden piirien kokoontumisista aina lehdissäkin juttua. Törmäsin nyt vain paikalliseen yhteisöön. Ja tosiaan kyse oli ihan marginaaliharrastuksesta. En tiedä onko se joku laajempikin koodisana parinvaihdolle. Nyt en kehtaa enää kellekään mainita omaa harrastustani, ettei synny väärinkäsityksiä.


    • Anonyymi

      Sun ihana Sara Forsberg -aloitus poistettiin!

      *tyrmistys*

      xLiner

      • Mode varmaan veti herneen nenään kun kirjoitin asiasta suomeksi, enkä osannut käyttää poliittisesti korrektia kieltä.


      • En nähnyt sitä, mutta Sara parka.
        Ensin haaveilee lapsista, mutta sitten paljastuu, ettei se mitenkääm onnistu ja muutenkin joutuu ajattelemaan itsensä erilaiseksi kuin muut.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En nähnyt sitä, mutta Sara parka.
        Ensin haaveilee lapsista, mutta sitten paljastuu, ettei se mitenkääm onnistu ja muutenkin joutuu ajattelemaan itsensä erilaiseksi kuin muut.

        Vieläköhän noissa tapauksissa muuten on tapana, että kasvatetaan lapsi siihen sukupuoleen tai sinä sukupuolena, joka on ns. näkyvämpi? Omiin korviini kuulostaa jotenkin ihan hullulta, että edes tuollaisessa tilanteessa ei ole suositeltu olemaan mahdollisimman sukupuolineutraali ja avoin lasta kohtaan siinä asiassa. Vai yritetäänkö nyt sitten väittää, että vanhemmilla ja edes kenelläkään lääketieteen ammattilaisella, joka on ollut lapsen kanssa tekemisissä, ei muka ole ollut mitään aavistusta asiasta? Kuulostaa todella oudolta. Vielä oudommalta musta tuntui, kun katselin Ylen Areenasta sen yhden pienen dokkarisarjan ja mietin, että miten muka vanhemmat voisivat olla tietämättä, että heidän lapsellaan en ole ulkoisia sukuelimiä. Tosin tuo nyt ei liity Sara Forsbergiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän noissa tapauksissa muuten on tapana, että kasvatetaan lapsi siihen sukupuoleen tai sinä sukupuolena, joka on ns. näkyvämpi? Omiin korviini kuulostaa jotenkin ihan hullulta, että edes tuollaisessa tilanteessa ei ole suositeltu olemaan mahdollisimman sukupuolineutraali ja avoin lasta kohtaan siinä asiassa. Vai yritetäänkö nyt sitten väittää, että vanhemmilla ja edes kenelläkään lääketieteen ammattilaisella, joka on ollut lapsen kanssa tekemisissä, ei muka ole ollut mitään aavistusta asiasta? Kuulostaa todella oudolta. Vielä oudommalta musta tuntui, kun katselin Ylen Areenasta sen yhden pienen dokkarisarjan ja mietin, että miten muka vanhemmat voisivat olla tietämättä, että heidän lapsellaan en ole ulkoisia sukuelimiä. Tosin tuo nyt ei liity Sara Forsbergiin.

        Käsittääkseni nykyään pyritään siihen, että lapsi saa itse päättää asiasta siinä vaiheessa kun sen kykenee tekemään, mutta paikallisesti käytännöissä on varmaan suuria eroja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän noissa tapauksissa muuten on tapana, että kasvatetaan lapsi siihen sukupuoleen tai sinä sukupuolena, joka on ns. näkyvämpi? Omiin korviini kuulostaa jotenkin ihan hullulta, että edes tuollaisessa tilanteessa ei ole suositeltu olemaan mahdollisimman sukupuolineutraali ja avoin lasta kohtaan siinä asiassa. Vai yritetäänkö nyt sitten väittää, että vanhemmilla ja edes kenelläkään lääketieteen ammattilaisella, joka on ollut lapsen kanssa tekemisissä, ei muka ole ollut mitään aavistusta asiasta? Kuulostaa todella oudolta. Vielä oudommalta musta tuntui, kun katselin Ylen Areenasta sen yhden pienen dokkarisarjan ja mietin, että miten muka vanhemmat voisivat olla tietämättä, että heidän lapsellaan en ole ulkoisia sukuelimiä. Tosin tuo nyt ei liity Sara Forsbergiin.

        Kannattaa lukea iltasanomien juttu aiheesta. Siinä vastataan kysymyksiisi.

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/50e43a41-db37-4676-a1fb-329e66e3cf57


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Käsittääkseni nykyään pyritään siihen, että lapsi saa itse päättää asiasta siinä vaiheessa kun sen kykenee tekemään, mutta paikallisesti käytännöissä on varmaan suuria eroja.

        Toivottavasti tilanne on tosiaan jo kehittynyt tuohon suuntaan. Kaikkein karsein musta on ollut se tapa (joka siis ainakin joskus aiemmin oli), että jo vauvana saatettiin "korjata" sukupuolielimiä paremmin muistuttamaan sitä sukupuolta, joka lapselle nyt olikaan aikuisten taholta valittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tilanne on tosiaan jo kehittynyt tuohon suuntaan. Kaikkein karsein musta on ollut se tapa (joka siis ainakin joskus aiemmin oli), että jo vauvana saatettiin "korjata" sukupuolielimiä paremmin muistuttamaan sitä sukupuolta, joka lapselle nyt olikaan aikuisten taholta valittu.

        Myös on ollut niin, että kun Amerikassa ne ympärileikkaavat lähes kaikki poikavauvat, niin toisinaan on tullut hyvin tuhoisia operaatiovahinkoja ja noista lapsista on sitten yritetty kasvattaa tyttöjä, eikä se ole onnistunut.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En nähnyt sitä, mutta Sara parka.
        Ensin haaveilee lapsista, mutta sitten paljastuu, ettei se mitenkääm onnistu ja muutenkin joutuu ajattelemaan itsensä erilaiseksi kuin muut.

        No todella. Valtavan suuri asia joka kantilta.

        Mä arvostan korkealle Saran rohkeutta nostaa arka kohtansa tuollalailla julkisuuteen. Uskon että tuosta esiintulosta on hurjasti apua monelle muulle. Toivottavasti hälle itselleenkin, vaikka varmasti saa nyt vihaakin päälleen. Voimia hälle ❤️!

        xLiner


    • Onko tarina tosi? Voihan sitä joskus eksyä vahingossa jonnekin tai väärinkäsityksen myötä.

      • Valitettavasti on. Tuollainen toiminta sotii täysin arvomaailmaani vastaan, joten ällötti moinen toiminta.


      • Norppa83
        Palstakamu kirjoitti:

        Valitettavasti on. Tuollainen toiminta sotii täysin arvomaailmaani vastaan, joten ällötti moinen toiminta.

        Mites sää tulit sitten sellaiseen parinvaihtotapahtumaan eksyneeski? Missä kuulit niistä?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mites sää tulit sitten sellaiseen parinvaihtotapahtumaan eksyneeski? Missä kuulit niistä?

        Harrastan sellaista nörttien harrastusta. Kävin asiaan liittyen paikallisessa kivijalkaliikkeessä, jonka omistaja kutsui minut kokoontumiseen. Googletin sen ilmoituksen ja kaikki vaikutti hyvältä. Mutta se olikin sitten kulissi pervoilulle. Olen todella pettynyt, sillä ajattelin että voisin löytää harrastuksen parista oman tyylisiä ihmisiä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Harrastan sellaista nörttien harrastusta. Kävin asiaan liittyen paikallisessa kivijalkaliikkeessä, jonka omistaja kutsui minut kokoontumiseen. Googletin sen ilmoituksen ja kaikki vaikutti hyvältä. Mutta se olikin sitten kulissi pervoilulle. Olen todella pettynyt, sillä ajattelin että voisin löytää harrastuksen parista oman tyylisiä ihmisiä.

        Harmi. Ehkä seuraavalla kerralla onni on parempi.


    • Anonyymi

      Menit sitten tapaamaan muita turreja. Eipä sieltä kettupuvun alta näy kuka siellä on, vaikka kinkyilisi enemmänkin.

    • Anonyymi

      Eihän tuo normaalia olekaan!
      Ei rakkautta.
      (Yhtyähän voit mihin välineeseen tahansa)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe