Kyllä tämä nykyinen trikoohousu muoti on ihan järkyttävää ! Etupäässä aikuisen naisen mitoissa olevat; 15 - 85 ikäiset naiset käyttävät näitä kaiken paljastavia trikoita eli legginsejä nykyään töissä ja vapaa-ajalla ja ihan aina ja joka paikassa. On ihan oikein, että jotkut työnantajat ovat kieltäneet trikoohousujen käytön omilla työpaikoillaan.
Näistä ylikireistä trikoohousuista näkyvät kaikki mahdolliset strategiset kohdat naisilta: Pakarat (ohut kangas menee usein pakaroiden väliin) ja edessä kangas menee joskus häpyvaon väliin. Eli kaikki on näkyvissä, mikä ennen säädyllisesti peitettiin joko hameella tai pitkillä housuilla. Minun nuoruudessani olivat ylikireät farkut nuorilla muotia, mutteivat ne olleet mitään näihin trikoihin verrattuna. Nykyään on myynnissä paljon kauniita hameita ja kokomekkoja ja erilasia pitkiä housuja, aina farkuista lähtien, kaikenlaisiin suoriin housuihin, esim. ukkohousuihin.
Minusta naiset alentavat itse itsensä tällä trikoohousu pukeutumisella, ne eivät sovi ainakaan mihinkään viralliseen tilaisuuteen tai johonkin juhlatilaisuuteen, esim. hautajaisiin, häihin tai syntymäpäiväjuhlille. Ainakin aikuisen naisen lantio tulisi olla peitettynä pitkällä tunikalla tai hameella, joka ulottuu lantion ylitse.
Järkyttävät trikoot
4
454
Vastaukset
- Anonyymi
Älä katsele toisen haarojen väliin.
Jos ihmiset itse viihtyvät asuissaan niin mikä ettei, aina on niitä tanakoita kritisoitu ja käsketty pukeutua isoihin tunikoihin missä eivät viihdy edes .
Jos ne nyt itse pitävät asuissaan niin voivat niitä pitää. Sitten on työpaikkoja missä ei tiukoissa vaatteissa voi esiintyä ei edes ne ns hoikat .
Annetaan ihmisten pukeutua kuten itse haluavat , normaalisti kyllä jokainen näkee peilikuvansa mikä sopii ja mikä ei.
Minulle ei sovi tiukat vaikka olen ihan normaali kokoinen , näytän ihan mikkihiireltä sellaisten kanssa.
Mutta kotona kyllä pidän sellaisia koska asun vain itseni kanssa eikä kukaan ole näkemässä.
Ei aloiteta sitä lihavuus kiusaamista sillä siitä ovat ainakin ennen pulskemmat tytöt saaneet kärsiä , annetaan jokaisen pukeutua omalla tavallaan oli teini tai vanhus. Kuten eräs pulska tyttö kommentoi vanhemmalle naiselle joka. Sanoi tyttöä läskiksi niin tyttö vastasi että ”minä voin laihduttaa, mutta sinä tulet päivä päivältä vaan rumemmaksi” . Siinä tuli hiljaisuus . - Anonyymi
Kyllä naisten pukeutuminen on melko järkyttävää ! Pimppileggarit , lököolohousut roikkuu , villasukat crocsit .. yms . Heti herne nenässä kun joku uskaltaa mainita. Ollaan niin cuulia olevinaan ja muodikkaita. Ja huudetaan miituuta !
- Anonyymi
Mutta miehet sukkahousuissa ja hameessa on cool !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798